Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. הבחור כבר מכר אותה...
  2. פורסמה אתמול פוקוס אקובוסט למכירה ביד 2, צבע כתום, שנת 2012 עם 118 אלף ק"מ. מישהו מכיר את הרכב? את הבעלים של הרכב? הבעיה היא שהמחיר בו פירסם הבעלים את הרכב גבוה, רוצה 63K כאשר מחירון יד 2 עומד על 48K.
  3. מישהו? משהו?
  4. תודה רבה! שלחתי לו הודעה, מקווה שנצליח לעזור אחד לשני. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  5. אל תדאג, מעולם לא תפסתי מהסוניק רכב ספורטיבי. זה סופר מיני עם מנוע טורבו ומעט פינוקים. ספורטיבי הוא לא. כרגע הפוקוס שיחידה שתהיה רלוונטית זו האקובוסט הידנית. לא הפוקוס עם הגיר הרובוטי. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  6. אני לא רואה איך המעבר מהסוניק לפוקוס יענה על הצרכים שלי. בנוסף, מעדיף לא להכניס את עצמי להרפתקה עם הגיר הזה. הפוקוס היחידה שתבוא בחשבון היא האקובוסט הידנית, ואותה לא פשוט למצוא. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  7. כמו שאמרתי, לא מחפש איביזה או לאון, גם בגלל הגיר וגם בגלל שהגירסאות המעניינות בדגמים האלה בדרך כלל שחוטות. פולו? גולף? אם זה לא gti אני לא רואה סיבה טובה להחליף. וה-gti מעל לתקציב. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  8. ה-208 gti נראית כמו אופציה מעניינת, עדיין חושב על האופציה הזו, יתכן ואפזול לכיוון. ה-OPC לא נכנסת בתקציב. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  9. אז ככה, ברשותי כבר כמעט שנה וחצי שברולט סוניק RS, מנוע 1.4 טורבו. אין ספק שזאת תמורה טובה לכסף, הרכב מאובזר יפה (ריפוד עור, סאן רוף, חיישני גשם, מולטימדיה ומצלמת רוורס, חימום במושבים ועוד...), אך מה שחסר לי זה כוח. מצד אחד את צרכי היום יום הרכב מספק ועומד יפה בדרישות שלי, מצד שני חסר לי הריגוש, המעבר לנהיגה הרגילה. האם למכור את הסוניק ולחפש משהו מעניין במקום? אני לא מעוניין להוציא סכומים גדולים - באזור ה-50 אלף ש"ח. כבר תקופה שאני מנסה לדוג את הפוקוס אקובוסט 1.6 טורבו ידנית, אך ללא הצלחה, לא יוצאות למכירה. מה דעתכם? איזה עוד דגמים יכולים לענות על הדרישות? אין בעיה עם ידניות. לא מחפש wrx שחוטות או סיאט לאון יד 6 . Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  10. תודה!! אתם יודעים להגיד לי פחות או יותר מה הריביות אליהם אני צריך לכוון? בהנחת פירעון מוקדם של 200 אלף ש"ח והגדלה התשלום ל- 4,800~
  11. זה התמהיל המתוקן בסכום המלא (700K): - 290,000 ש"ח במסלול ריבית קבועה צמודה למדד (3% ריבית), לתקופה של 15 שנה. - 177,000 ש"ח במסלול ריבית משתנה כל 5 צמוד מדד (2.6% ריבית), לתקופה של 30 שנה. - 233,000 ש"ח במסלול פריים מינוס 0.7 (0.9% ריבית נכון להיום), ל-30 שנה.
  12. צודק, תודה. בפועל המשכנתא נלקחה על סכום של 700,000 ש"ח. הסכומים שנרשמו למעלה הם הסכומים שנשארו לשלם (בניכוי ה-20,000 ששולמו כבר), בנוסף היה גרייס לשנה וכמה חודשים על תשלומי המשכנתא. בנוגע להחזר החודשי, טעות שלי, במקום 5 רשמתי 8, ההחזר הוא כ-3,500 ש"ח.
  13. כמובן שאחזור לעדכן. בזמנו כשנלקחה המשכנתא אחוז המימון היה 75%, יכולת ההחזר כיום עומדת על ~4,500-5,000 ש"ח, מניח שזה ישפר משמעותית את התקופה ואת סך תשלומי הריבית.
  14. מספר הבהרות - קצב החיסכון שלנו הוא לא מאות אלפי שקלים, זהו סכום שהצטבר מחיסכון + מענקים חד פעמיים. מצד אחד כמובן שאיני מעוניין לבזבז את הכסף הזה על ספורטאז' חדש כל שנה ומצד שני אני לא מעוניין שהכסף הזה ישמש אותי ככלי ללימוד השקעות עצמאיות - אין ספק שזה נושא שאני רוצה ללמוד, אך כסף אחר יוקצה לניסוי וטעיה ההתחלתי. בהנחה וספציפית את סכום הכסף הזה, כ-200K, אני מעוניין לזרוק לתוך המשכנתא, מה אתם הייתם עושים?
  15. הכל בגדר ייעוץ לא מקצועי וללא התחייבות או נבואות, ברור לי לגמרי! מעריך מאוד את המענה וההשקעה. אין ספק שהלוואה טובה היא הלוואה שהצלחת לסלק כמה שיותר מהר. תודה ואשמח לשמוע את דעתם של חברי פורום נוספים! Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  16. אז ההמלצה היא לזרוק הכל לתוך המשתנה צמודה? לסגור את המסלול המסוכן ביותר. מה בנוגע לקיצור תקופות? תודה! Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  17. אין ספק שהריבית תעלה והמדד יעלה, זאת בדיוק הסיבה שבגללה אני חושב שכדאי לחסל את המסלול המשתנה צמוד מדד כמה שיותר מהר, האם זה נכון? בנוסף ל-200 האלה ישארו עוד כמה עשרות אלפים בצד ליום סגריר או למזל טוב, תלוי מהצד של מי אתה מסתכל Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  18. בדקתי באתר בנק ישראל את הריביות, במידה וארצה לעשות פירעון מוקדם של הקבועה צמודה או המשתנה צמודה לא אצטרך לשלם קנס פירעון מוקדם. תחת ההנחה הזאת, שאין קנס פירעון מוקדם במסלולים, איזה מסלול הייתם סוגרים קודם? ההנחה שקצב החיסכון הזה ימשך גם בשנים הקרובות הוא לא בהכרח נכון, עדיין אין לנו ילדים ויחס הוצאות - הכנסות שלנו מאפשר כרגע את החיסכון הזה. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  19. בכנות? כנראה שלא אדע לעשות זאת בעצמי, אני פחות מכיר ובקיא בתחום. קיימת אפשרות של לקחת מישהו שעוסק בתחום, אבל פה אני מרגיש קצת סקפטי. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  20. לזרוק את הכסף למשכנתא או לא? זאת השאלה... אז ככה, נכון להיום יש לי משכנתא מ-2016 על סכום 680k תחת החלוקה הבאה: - 272,000 ש"ח במסלול ריבית קבועה צמודה למדד (3% ריבית), לתקופה של 15 שנה כאשר שנתיים כבר עברו. - 177,000 ש"ח במסלול ריבית משתנה כל 5 צמוד מדד (2.6% ריבית), לתקופה של 30 שנה. - 230,000 ש"ח במסלול פריים מינוס 0.7 (0.9% ריבית נכון להיום), ל-30 שנה. החזר חודשי בסביבות ה-3,800 ש"ח כאשר רובו משולם ע"י שכירות אותה אני מקבל מהדירה. המסלול בריבית משתנה נלקח בתור מסלול פיתוי לבנק וידיעה שבשנים הקרובות אוכל לכסות אותו. היום, 3 שנים לפני מועד שינוי הריבית במסלול, יש ברשותי את הכסף לכסות את כולו. האם כדאי לכסות את המסלול המשתנה, להישאר באותו החזר חודשי ולקצר את תקופת המשכנתא? הם כדאי לחכות עד מועד שינוי הריבית? מה מומחי המשכנתאות בפורום היו עושים? נצא מנקודת הנחה שיש לי כ-200,000 ש"ח פנויים, זוהי המשכנתא היחידה שברשותי ומדובר בדירה אותה אני משכיר. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  21. מחפש פורד פוקוס אקובוסט עם קילומטראז' נמוך (1.6 טורבו ידנית). יודע שאין הרבה מהדגם הזה בארץ אבל כן מסתובבות פה כמה בפורום. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  22. elad_w

    OnePlus 3t

    נמכר Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  23. elad_w

    OnePlus 3t

    750 מחיר אחרון. תמורה מעולה לכסף! Sent from my SM-G965F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...