Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. אפשר קישור למכשיר שהזמנת? Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  2. אין לי מושג לגבי עלות, אבל כנראה זול משמעותית מצביעה איכותית. במקומך הייתי עושה גם את הגג וגם את הקורות. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  3. הייתי שוקל כיוון של ציפוי גג הרכב ופלסטקים במדבקה שחורה (דמוי גג פנורמי). כל זאת תחת הנחה שהצבע לא ימשיך להתקלף תחתיה ויהרוס אותה ושאתה לא מעוניין להיכנס להוצאה כספית של צביעת הרכב.
  4. נדחף לשירשור, תקציב דומה ומחפש לשדרג את המערכת המקורית של הרכב (סיוויק האצ'בק 2014). ידוע לך במקרה מה גודל הרמקולים הקידמיים? מהחיפושים באינטרנט מצאתי שמדובר ב-6.5 אינטש בגרסאת הסדאן, מניח שמדובר באותה המידה (?). שוקל להחליף את הקידמיים בסט של מורל שהצעת. תודה!
  5. אשמח לשמוע איפה עשית את השחרת החלונות, באיזה חומרים השתמשו ועלות. (בהודעה פרטית אם אתה מעדיף). פרוייקט יפה, אמשיך לעקוב! Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  6. אז בדיעבד במחיר הזה היית מעדיף לבצע השחרה רגילה ולא להסתמך על הפיתרון שלהם?
  7. מעוניין לבצע השחרה של חלונות אחוריים לרכב, תוך כדי החיפושים ראיתי את המוצר ש-Trokot מציעה - רשת שנצמדת לחלון בעזרת מגנט. מישהו התנסה? אשמח לשמוע את דעתכם. https://trokot.co.il/ Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  8. יתכן ואתה צודק - בכל מקרה לא יזיק לנסות. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  9. אז מתוך סקרנות הגעתי למייל - נשלח לכתובת [email protected]‬ בשנת 2013, בצירוף תמונות מפורטות של המוצר והפגם שלו. לאחר 3 שעות קיבלתי מייל חזרה שהפניה שלי נבדקה ואושרה - ותיק חדש נמצא בדרכו אליי. בהצלחה! [email protected]
  10. לפני מספר שנים קרה לי אותו הדבר עם תיק של סוויס (לאחר שימוש של כשנתיים) - עד כמה שאני זוכר לתיקים האלה אמורה להיות אחריות לכל החיים. בכל אופן, שלחתי מייל עם תמונות מפורטות לשירות לקוחות של סוויס, קיבלתי מייל בחזרה עם התנצלות ובקשה לפרטי משלוח על מנת לקבל מהם תיק חדש. לאחר כחודש הגיע חבילה בדואר עם תיק חדש מהניילונים, ללא שום דרישה לשלוח את התיק הפגום חזרה (אשר תוקן אצל סנדלר ומשמש אותי עד היום).
  11. תודה! אני נוטה להעדיף אחד שמתחבר למצת של הרכב ולא אלחוטי - משהו שישמש לתחזוקה שוטפת ואפשר לאחסן בתא המטען. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  12. אשמח להמלצות על שואב עם חיבור לשקע המצת. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  13. אז נמאס לי לשלם כסף לשואב אבק בתחנות דלק ופה אתם נכנסים לתמונה - המלצה לשואב אבק לרכב, גם אמזון זאת אופציה מעולה (בעיקר כשהמשלוח להזמנה מעל $50 היא חינם לישראל). ראיתי כמה דגמים עם ביקורות טובות באמזון, אך אשמח לשמוע מבעלי ניסיון. תקציב סביב ה-$50. יאללה שוווט!
  14. לא היו בעיות במשך השנתיים שהרכב אצלי, אולי הבחור הקודם ממנו קניתי החליף טורבו - אבל את זה אני לא יודע להגיד. קניתי אותה לפני שנתיים עם 20,000 ק"מ, עברה אצלי 30,000 ק"מ ואם לא היה לי צורך ברכב גדול יותר לא הייתי מוכר אותה. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  15. מחזיק בכזאת שנת 2014, הרכב מאובזר מאוד ולדעתי נותן תמורה גדולה מאוד לכסף - מולטימדיה ומצלמת רוורס, חימום בכיסאות, חיישני אורות וגשם, סאנרוף, מושבי עור, קרוזקונטרול ועוד... לא נתקלתי בבעיות במנוע ובטורבו אצלי (שמעתי פה ושם על אנשים שהטורבו כשל). הרכב מטופל בזמן ובמוצרים הטובים ביותר. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  16. ידניות זה אופציה. למען הנוחות בפקקים במהירויות נמוכות הייתי מעדיף לא להתעסק עם הילוכים. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  17. שברולט סוניק RS Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  18. משתעשע ברעיון למכור את הרכב הנוכחי ולקנות רכב אמין וזול יותר - הנסיעה היומית שלי היא כ-6 קילומטר לכל כיוון בפקקים של כביש 4. סך הכל כ-12 קילומטר ביום בתוך פקקים. מה הייתם מחפשים? איזה רכב יתן את האמינות הגבוהה ביותר? מאזדה 2? טויוטה ראנקס? ניסן מיקרה? אשמח לשמוע את דעתכם. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  19. חבר מתעניין בדגמים היחסית חדשים, 2015+, שתיהן עם מנוע 1.2 טורבו ו-130 כ"ס, מה ההבדלים העיקריים? אמינות? חולקות את אותם רכיבי מנוע? בסך הכל מרגיש שמדובר בהרבה רכב במעט כסף, מה דעתכם? מה להיזהר ומה המחלות הנפוצות? Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  20. תודה על העצה אבל כנראה שזה לא יספיק, המערכת המובנית אצלי בעלת עוצמה נמוכה ובאסים לא חלשים, אשמח להתחיל לשדרג אותה לאט לאט. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  21. כבר תקופה שאני חושב על להוסיף למערכת המקורית של הרכב מגבר וסאב קטנים על מנת לשפר את חווית השמע - אין צורך בציוד חזק מידי שכן אני לא מחפש לשמוע בווליום מחריש אוזניים, בסך הכל מחפש לקבל ווליום קצת יותר גבוה מהמערכת המקורית ולהכניס קצת באסים שמאוד חסרים לי כרגע. מה דעתכם על המגבר המצורף מאמזון? המלצות לסאב קטן שיתאים (10 / 12 אינץ)? JBL Stage A6004 4-Channel 50W x 4 Full Range Amplifier https://www.amazon.com/dp/B07G5K3TRV/ref=cm_sw_r_other_apa_i_8r.lDbZ3ZPJWG Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  22. תבטל את ה-Edge Light בוילון התראות, יסגור לך את הפינה.
  23. אהלן, אני מחפש לשדרג קצת את איכות השמע ברכב, כרגע יש לי את מערכת השמע המקורית שהגיעה עם הרכב (Sonic RS) ומה שחסר לי זה קצת יותר "חיים" באיכות ובווליום. אני לא מתכוון לשמוע בעוצמות ווליום גבוהות, כן חשוב לי לקבל שמע יותר איכותי וקצת יותר חזק ממה שיש לי כרגע. שמתי עין על סאב שנמכר פה בפורום - Hertz dbx 25.3: https://www.hertzaudiovideo.com/car-audio-subwoofer-box-energy-dbx25-5/ אשמח להמלצות על מגבר שיתחבר אליו ואל המערכת המקורית של הרכב ומקום מומלץ לבצע את החיבור וההתקנה שלהם (כמה זה אמור לעלות?) כמובן שאשמח לשמוע את דעתכם על המגבר וכל המלצה אחרת.
  24. מכירים מישהו שהתנסה בתקנת תוכנה מסוג זה בסוניק RS? מתלבט לגבי זה ואשמח לשמוע ממישהו שחווה את השינוי.
  25. וזה מהווה יתרון לרוכשי יד 2, אפשר למצוא אקזמפלר שמור מפנסיונר שלא גמע קילומטרז' גדול וכנראה גם לא קרע את הרכב. כזאת אני מצאתי ונוהג בה כבר שנתיים - נקנתה מפנסיונר אשר קנה אותה ישירות מהחברה בשנת 2014, טופלה ב-UMI כל ימי חייה עם תיעוד טיפולים מלא כל שנה, חנתה בחניון מקורה ואפילו זכיתי להוריד את הניילונים מהמושב האחורי. אה כן, נקנתה עם 19,500 ק"מ...
×
×
  • תוכן חדש...