Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. סיכום טוב, בתור אחד שגם כן מחזיק ב-Sonic RS אני מסכים עם מה שכתבת בוגע לגיר, הוא בהחלט קצת לא החלטי לפעמים. בנוגע למערכת מולטימדיה, המערכת עצמה טובה ונוחה, להבדיל ממך, אני קצת התאכזבתי מעוצמת ואיכות הרמקולים... אבל זה משהו שתמיד אפשר להחליף.
  2. elad_w

    דרוש שואב אבק!

    אז... בסופו של דבר נקנה שואב מהום סנטר, 380 ש"ח ואין תלונות - לטעמי, עושה את העבודה כמו גדול! בסופו של דבר אין לי גן חיות בבית או כמויות אבק גדולות שדורשות דייסון ב-3,000 שקל. אולי כשסדר העדיפויות שלי ישתנה הדייסון יבוא בחשבון.
  3. אני הזמנתי את הכיסוי הבא: https://he.aliexpress.com/item/DERMAY-D-Shape-Microfiber-Leather-Car-Steering-Wheel-Cover-Four-Seasons-Slams-Sterring-Wheel-Hubs-For/32804449853.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.pmlXwI בדקתי שהמידות מתאימות להגה שלי והזמנתי, כבר שבוע איתו ואני מאוד מרוצה!
  4. elad_w

    דרוש שואב אבק!

    אני עדיין מתקשה להאמין שבאמת יש צורך בשואב שעולה 1500-2000 ש"ח בשביל לשאוב ספה, שטיח וקצת אבק מהריצפה. הרי השואב הוא לא תחליף לשטיפת הריצפת אלא רק נקודתית במקרים מסויימים. אין לי הבעיה להשקיע סכום מכובד על משהו שאני מבין את החשיבות והצורך בו, במקרה הזה עדיין לא נפל לי האסימון...
  5. elad_w

    דרוש שואב אבק!

    2,200 שקל בשביל לשאוב קצת אבק מהשטיח והספה? נשמע לי מוגזם. העיקר שאתה מרוצה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. elad_w

    דרוש שואב אבק!

    אין לי ממש מגבלה של מקום, אני מוכן לספוג שואב מסורבל רק שיעשה את העבודה כמו שצריך. אם הבקשה לשילוב מוצלח בין קומפקטי ויעיל היא הגיונית אני אשמח. הניסיון האחרון שלי היה עם שואב שנקה מהום סנטר ושות' בכ-200 ש"ח והוא לא היה מוצלח כל כך, עשה יותר רעש מניקיון, השואב סיים את חייב לאחר שקיבל בעיטה ומצא את דרכו לפח הקרוב.
  7. שלום לכולם, אז כפי שנכתב בכותרת, מחפש שואב אבק, אין צורך ברובוטי / נטען / אל-חוטי / כזה שמכין קפה. מחפש שואב פשוט וטוב שישאב כמו שצריך אבק, שטיחים וספות (אין חיות מחמד בבית). לא מחפש משהו מתוחכם. המלצות? ממה שראיתי עד עכשיו שמתי עין על השואבים הבאים: הובר: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=914871 גולד-ליין: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=946547 כאשר הלב נוטה בעיקר להובר (בגלל השם), מעבר לזה אין לי שמץ של מושג. הבנתי שיש חשיבות לעוצמת היניקה ואין ממש חשיבות לעוצמת המנוע. לא הצלחתי למצוא את הנתון של עוצמת היניקה של השואבים הנ"ל. טווח המחירים הוא 400~.
  8. מסכים לגבי הסוניק RS, אני מחזיק באחת כזאת כ-3 חודשים וחיפשתי בדיוק מה שאתה מחפש - סופר מיני קטנה אבל לא עגלה. מאובזרת מאוד (!!), חזקה, בידוד רעשים מעולה (לטעמי) ועוד... שלי היא שנת 2014, קניתי אותה עם 21,000 ק"מ עם תיעוד טיפולים מלא ב-UMI, מצב לא פחות מחדש ב-52K. אל תתיאש ותנצל את ירידת הערך והשוק החלש שיש למותג. אני נהנה מכל רגע באוטו.
  9. אולי בכל זאת? מישהו? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  10. בוקר טוב לחברי הפורום, אני מחזיק בסוניק RS עם מנוע 1.4 טורבו, רציתי לדעת האם מישהו התנסה / מכיר מישהו שהתנסה בתוכנה עבור הסוניק? הגיר יעמוד בתוספת? ראיתי שבאתר ש - 2Race מתקינים תוכנה, מישהו מכיר או שמע? http://www.2race.co.il/car-model/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7-140hp-1-4-rs/ לפי האתר השיפור הוא של 32 כ"ס נוספים (172) ו-6.6 קג"מ (27).
  11. ממליץ לך לבדוק את הסוניק RS Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  12. אהלן, הגיע העת והשעה לטיפול 30K לשברולט סוניק RS שברשותי. מכיוון שהרכב כבר לא באחריות אני לא רואה סיבה מספיק טובה לטפל ב-UMI (או שיש? תאירו את עיניי...) אשמח לשמוע על מוסכים מומלצים ואמינים (אזור ת"א, ר"ג, חולון, ראשל"צ). תודה!
  13. אפשר תמונות של העבודה? אשמח גם לדעת מה היתה העלות (אפשר בפרטי). תודה!
  14. מניסיון, קח איתך פטיש פלסטיק ותעבור על כל הריצוף של הדירה, תוודא שאין מרצפות חלולות שחסכו בחומר מילוי מתחתיהן. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  15. elad_w

    Sonic RS

    לפני כחודש קניתי RS, שנת 2014 עם 20k קמ. עד עכשיו אני מאוד מרוצה! מבחינת אבזור פנים - אין ספק שהרכב מאוד (!) מאובזר, סאן רוף, מושבי עור עם חימום, מערכת מולטימדיה עם מצלמה אחורית ודיבורית מובנית מזגן מעולה ועוד... נסיעה - הרכב מאוד נוח, אם כי המתלים קצת נוקשים מהרגיל, משייט בסל"ד נמוך אך כשלוחצים הוא יודע לרוץ קדימה. מורגש כי הגיר קצת מסרס את המנוע, השימוש בהעברת הילוכים ידנית לא ממש נוח (מן כפתור של +/- בצד ידית ההילוכים). עד עכשיו לא הרגשתי מחסור בכוח ברכב. מבחינת אמינות? רק חודש אצלי... בנתיים איו הפתעות. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  16. כמו שזה נראה תתכונן לשלם מיסים על הסכום הזה... גם אני עשיתי אתמול הזמנה, צנועה יותר מההזמנה מעלה (כ-150 ש"ח). נשאר לקוות שהכל יגיע כמו שצריך.
  17. מה דעתכם? מחירים משתלמים? (בהנחה שהמשלוח חינם - שימוש בקופון FREESHIP) איזה חבילת מוצרים הייתם מרכיבים? (בהנחה שצריך לקנות הכל) https://intl.target.com/bp/meguiars
  18. תודה! לא מחפש להשתולל במחיר אבל גם לא להתפשר יותר מידי. מוצרים טובים במחירים הוגנים.
  19. איך המחיר? המוצרים שלהם? שווים את המחיר הזה? http://www.ebay.com/itm/MEGUIARS-BRILLIANT-SOLUTIONS-NEW-CAR-KIT-G3200-/282596212145?epid=1055529761&hash=item41cc0bfdb1:g:fSgAAOSww9xZC2W6 אשמח להמלצות אחרות אם יש לכם במחירים שפויים.
  20. יש לך מושג איך חברות הביטוח מתייחסות לרכב הזה? נחשב אצלהם כרכב "ספורט"? אשמח לשמוע מעוד אנשים את דעתכם על ה-RS.
  21. ובגדול אתה ממליץ על הרכב? נהנת ממנו? איך הבידוד רעשים? אשמח לשמוע את דעתך מתוך ניסיון של כמה שנים. אתה בדיוק האחד שרציתי למצוא תודה!
  22. אני כל כך עוצר את עצמי מלקנות פוקוס 2012 ומעלה האצ'בק עם מנוע 2000.... המחירים ביד 2 כל כך מפתים שלפעמים אני לא רוצה להאמין לצרות של הגיר הרובוטי. מפתה מאוד!
  23. בסוף עוד אשלם לך דמי תיווך! אם כבר אבחר בידיני אז האקובוסט שמוצעת למכירה פה בפורום קורצת לי יותר...
×
×
  • תוכן חדש...