Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. מכיר את הגברת 308, אני קצת נרתע בגלל הק"מ הגבוה.
  2. לא פשוט למצוא 308 שקרובה לתקציב (שנת 2014), ה-208 בדגם הטורבו כרגע מגרד את ה-70 לדגם המאובזר (בגלל השנתון שבו נכנס הטורבו). אבהיר כמה נקודות: - אני לא מחפש הרפתקאות גדולות, לא STI לא Sclass ולא MX-5 בשנתונים האלה. מבחינתי מהנה לנהיגה יכול להיות גם רכב שלא יתלונן יותר מידי כשארצה קצת כוח, התנהגות כביש טובה ומאובזר. אין בכוונתי לרכוש רכבים ישנים שיכולים להתגלות כבור ללא תחתית. - אני לא לחוץ על כל שקל אבל פה בדיוק נכנס הקונפליקט בין הראש לרצון, הרצון השאוטו יהיה מהנה קצת יותר במהלך הנסיעה מ-A ל-B ולא רק יביא אותי מ-A ל-B.
  3. כבר כמעט חודש אני מתלבט עם עצמי ולא יודע להגיע להחלטה הנכונה, אשמח לשמוע את דעתכם: תקציב : סביב ה-50K (אפשרות לגמישות קלה עבור כלה איכותית). נסיעה שנתית : בסביבות 12K-15K בשנה כאשר רוב הנסיעות הן בינעירוניות. איפה ההתלבטות? הראש: בסביבת המחירים הזאת אני יכו למצוא סוויפט/פיקנטו שמורה, שנתון מתקדם אשר תספק את כל הצרכים שלי (הגעה לעבודה, נסיעות בסופי שבוע והתניידות מנקודה א' ל-ב'). הרצון: כנראה שהרכב לא יצליח לספק את כל הרצונות שלי (הנאה מנהיגה, כוח, מאובזר וקצת יותר מסופר מיני סטנדרטית), ככאן אצטרך להתפשר על שנתון יותר נמוך ולהתאמץ קצת יותר בחיפושים. אז כמו שחיים הכט אומר, מה אתם הייתם עושים...? :confused:
  4. טוב נווו... אז רובוטי לא ממש מדבר אליי כמו שזה נראה אעשה נסיעת מבחן ואנסה לצוד אחת מהן 1.2t. אני תוהה עד כמה המזגן של הקליאו חלש? אני אחד שגם בשיא החורף נוהג עם מזגן על קירור, לא מסוגל לסבול חום.
  5. תודה על הדעה אך השילוב בין איבזור דל ורכב חלש בתצורה הרובוטית הם דיל ברייקר מבחינתי.
  6. המון המון תודה!!!! אין ספק שעשית לי סדר.
  7. מנוע ה-1.2T החל להופיע בפיג'ו רק מ-2016? איך המנוע 1.6 ששווק עד אז? (הרכב לא יקנה חדש מהחברה, מחפש יד 2)
  8. איך המזגן ב-208? הבנתי שבקליאו הוא לא משהו... למזגן יש חשיבות גדולה מבחינתי.
  9. במי אתם הייתם בוחרים? מי השילוב הנכון בין כוח לחיסכון, איבזור ופינוק, אמינות ונוחות (1.90 על 85 קג). עיקר הנסיעות הן בינעירונית (70 קמ ביום).
  10. אני אדיש בין אוטומט לידני, אדע להסתדר עם שניהם. אם תידרש העלאה בתקציב לאחת במצב טוב אעשה זאת, כרגע סטיישן ופלואנס לא באות בחשבון בגלל הצורה.
  11. זה לא משנה את העובדה שהנסיעה בהם לא היתה לי נוחה ועכשיו ברצינות, אנסה לצוד אחת עם קילומטרז' סביר ובמקביל אפזול לעבר קטגוריית הסופר מיני. אשמח לשמוע להמלצות בקטגוריה הזו. מה חשוב לי? נוחות, אבזור, זריזות ואמינות.
  12. מה החסרונות לעומת רכב בנזין? פיג'ו 208, פולו ידנית, פאביה ושות'....? אשמח לשמוע דעות למה כן ומצד שני למה לא.
  13. במהלך החיפושים אחר הרכב הבא נתקלתי ברנו מגאן טורבו דיזל (תצורת האצ'בק ולא סטיישן) מהשנים 2013-2014 ועלתה בי השאלה למה לא? רנו פלואנס שהיתה לי דווקא זכורה לי לטובה, הן בצריכת הדלק, הן בכוח הזמין ועניין הדיזל לא ממש הפריע לי. אז למה לא בעצם? מה אני מפספס? (את הפלואנס החזקתי מזמן לכן יש סיכוי שזכרוני מטעה אותי). אציין שהנסועה הצפוייה היא כ-15K בשנה, נסיעה בינעירונית וכמעט ללא פקקים. אשמח לשמוע מחכמי הפורום את דעתם ולקבל המלצות נוספות לרכבים בטווח הנ"ל. מעדיף רכב בתצורת 5 דלתות לבחור גדול (1.90 על 86 ק"ג), אוהב לנהוג ולא מפחד מגיר ידני (למען הנוחות אעדיף אוטומט).....
  14. היי רן, מצטער לשמוע ומקווה שאתה בסדר. אל דאגה, אני לא מחפש להשתולל/לחתוך/לזגזג בין נתיבים או כל דבר אחר שיסכן אותי ואת הסובבים אותי על הכביש. בסך הכל מחפש רכב עם כוח זמין ושיהיה מהנה גם לשיוט רגוע.
  15. שמתי עליה עיין כבר...גם לי זה נראה בדיוק מה שאני מחפש. אבל אשמח לשמוע עוד חוות דעת והצעות מחכמי הפורום.
  16. בוקר טוב, אני מחפש רכב שיהיה מהנה לנהיגה, מצד אחד שלא יחסר כוח כשארצה ללחוץ אך מצד שני נוח, נעים וחסכוני (בגבול הטעם הטוב) בנסיעות מנהלתיות. התקציב הוא סביב 60k. גמיש בין ידני לאוטומט. אשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם. תודה מראש!
  17. איך הניסיון שלך עם הזמנות לישראל מהאתר? (מכס ושות'...) שוקל להזמין משם את ה-OnePlus 3t.
  18. רק חיזקת את מה שחשבתי, המכשיר בהחלט נראה כמו בין ה-VFM הכי טובים שניתן למצוא כרגע.
  19. היי oryo, אני גם בהתלבטות הזו כרגע (מתבלט בין הOP3T או להוסיף עוד קצת ל-S7 Edge). הבנתי שיש בעיה עם התוכנה שמוכרים בחנויות שהן לא יבואניות רשמיות, מגיע עם תוכנה (ROM) סיני שמצריך צריבה של רום אירופאי על המכשיר, בנוסף, המכשיר לא מגיע עם מטען ה-DASH המקורי (התקע המקורי). איך הגיע המכשיר שרכבת מגו מובייל? האם הם עשו את הצריבה של הרום בחנות? איזה תקע הגיע עם המכשיר? אשמח לשמוע ממך קצת יותר על ה-OP3T, כרגע אני נוטה לכיוונו. תודה מראש!
  20. אני לא מבין דבר אחד, מהניסיון שהיה לי אל מול האוניברסיטה העברית, ואם אינני טועה כך גם בשאר המוסדות, ברגע שאתה מבצע את ההרשמה אתה בעצם נותן להם הרשאה למשוך ישירות ממשרד החינוך את גיליון ציוני הבגרות שלך. ולא אתה מספק להם אותו. מדוע זה לא מתבצע בצורה הזאת?
  21. elad_w

    עזרה ממנויי alljobs

    תודה רבה!!
  22. אשמח לקבל את הפרטים להתקשרות. תודה! http://www.alljobs.co.il/Search/UploadSingle.aspx?JobID=2520703
  23. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=2466315&SubCatID=1 נתקלתי במקרה וכשראיתי את ההודעה שלך נזכרתי בזה, אין לי שום קשר למוכר, שווה בדיקה.
  24. elad_w

    לימודים אקדמאים

    ממש לא רק פנקס צ'קים! לכלכלה וחשבונאות צריך ממוצע בגרות של 97 לפחות ופסיכומטרי של 670. נכון שהדרישות נמוכות מהאוניברסיטאות אבל בטח ובטח לא רק כסף מדבר פה!
  25. elad_w

    לימודים אקדמאים

    יש למישהו ניסיון עם כלכלה וחשבונאות בבינתחומי? שמע ממישהו/מכיר מישהו שלומד. מה המוניטין של הבינתחומי בשוק התעסוקה לעומת בוגרי אוניברסיטאות? תודה על העזרה!
×
×
  • תוכן חדש...