כבר כמעט חודש אני מתלבט עם עצמי ולא יודע להגיע להחלטה הנכונה, אשמח לשמוע את דעתכם:
תקציב : סביב ה-50K (אפשרות לגמישות קלה עבור כלה איכותית).
נסיעה שנתית : בסביבות 12K-15K בשנה כאשר רוב הנסיעות הן בינעירוניות.
איפה ההתלבטות?
הראש: בסביבת המחירים הזאת אני יכו למצוא סוויפט/פיקנטו שמורה, שנתון מתקדם אשר תספק את כל הצרכים שלי (הגעה לעבודה, נסיעות בסופי שבוע והתניידות מנקודה א' ל-ב').
הרצון: כנראה שהרכב לא יצליח לספק את כל הרצונות שלי (הנאה מנהיגה, כוח, מאובזר וקצת יותר מסופר מיני סטנדרטית), ככאן אצטרך להתפשר על שנתון יותר נמוך ולהתאמץ קצת יותר בחיפושים.
אז כמו שחיים הכט אומר, מה אתם הייתם עושים...? :confused: