Jump to content

elad_w

  • הודעות

    192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elad_w

  1. elad_w

    לימודים אקדמאים

    כמו חשבתי, בסופו של דבר לימודים באוניברסיטה יסתכמו בסכום כסף גדול יותר בסוף השנה. ואיך מסתכלים המעסיקים על הבינתחומי לעומת אוניברסיטה? לעומת מכללה רגילה? האם החשיבה שלי שהבינתחומי עומד בערך בקו אחד עם האוניברסיטאות נכונה?
  2. elad_w

    לימודים אקדמאים

    בדיוק אותם עלויות שאני רוצה ״לחסוך״ ומביאות את העלות לשנה בבינתחומי שוות ערך לאוניברסיטה. ובזמן שיש לי כרגע אוכל לעבוד ולחסוך ולא ללמוד לעוד פסיכומטרי ולקוות שאוציא מספיק ואתקבל לאוניברסיטה
  3. elad_w

    לימודים אקדמאים

    36,500 לשנה. אך זה לא מחייב אותי במעבר מגורים וכל מה שכלול מסביב במידה ואלמד באוניברסיטה. ולכן העלות השנתית פה מסתכמת באותו סכום.
  4. elad_w

    לימודים אקדמאים

    כלכלה וחשבונאות. וכמו שאמרת המון כאב ראש נחסך פה במידה ואבחר בבינתחומי.
  5. לאחר השחרור מהצבא עבודה וטיול הגיע הזמן לבחור מוסד לימודים. אציג לפניכם את הנתונים הבאים ואשמח לקבל עצות ודעות מבעלי ניסיון, כרגע יש לי ציון פסיכומטרי ובגרות מלאה אך לצערי הציון הפסיכומטרי אינו מספיק בשבילי להיכנס לאוניברסיטאות למקצוע אותו אני רוצה ללמוד, ולעומת זאת לכל המכללות אני כן יכול להיכנס. ההתלבטות שלי היא כזאת: אפשרות 1- לגשת למועד הבא של הפסיכומטרי וללמוד בתקווה ושאשיג את הציון המבוקש ולהתקבל לאוניברסיטה העברית או בן גוריון (אני ריאלי עם עצמי והסיכויים שאתקבל לת"א הם אפסיים וזאת עקב הדרישות הגבוהות), במידה ואתקבל לירושלים או בן גוריון הדבר מחייב אותי במעבר של דירה- השכרה/מעונות, כל הכלכלה של הבית- אוכל, ארנונה, מים, חשמל, אינטרנט וכל שאר הירקות, בחישוב זריז 10K לשנת לימודים + כ 2000K לחודש לשכר דירה וכל המסביב אני מגיע לכ- 35K לשנת לימודים אוניברסיטאית! אפשרות 2- בטח הבנתם את הכיוון שלי כבר- הבינתחומי בהרצליה, דבר הלא דורש ממני מעבר דירה, לימודים במוסד יוקרתי ונחשב ולפי מה שהבנתי דיי מקביל לאוניברסיטאות, במקום לשפר פסיכומטרי עכשיו אני מתחיל לעבוד עד אוקטובר 13 וחוסך עוד כסף בנוסף למה שיש לי כרגע (שמספיק לי ללימודים בבינתחומי), כמובן שהנתון של לא לצאת מהבית ולהמשיך להתגורר בבית הוריי נכנס פה גם כיתרון וגם כחיסרון לפי דעתי, החיסרון הוא העצמאות שאליה אני אצא כנראה בגיל יחסית מאוחר, מכל שאר האפשרויות אני רואה זאת כיתרון, יש לי יחידה נפרדת המאפשרת לי ללמוד בשקט ללא שום הטרדה או רעש מצד המשפחה. מה דעתכם? מה אתם הייתם עושים? והאם החישוב שלי נכון? שבסופו של דבר סכום הכסף אותו אוציא מהכיס מגיע לאותו סכום בשתי האפשרויות.או שאני מפספס פה איזשהי נקודה.
  6. זה לא כזה משמעותי כמו שאתה חושב, סתם מנפחים את העובדה שהפוקס קצת יותר כבדה משאר המכוניות באותה קטגורייה, האם השנייה הזאת שמפרידה בינה לבין המאזדה בהאצה ל100 באמת חשובה לך? כי בנוחות ובמרחב פנים אין מה להשוות, הפוקוס לוקחת! נכון שהיא קצת כבדה אבל זה באמת לא משהו שצריך להיות חלק מהשיקול שלך בלקיחות האוטו. תעשה סיבוב עליו ועל המתחרות ותבחר, זו הדרך הכי טובה! בהצלחה.
  7. אני בעלים של פוקוס 2009, כמו שנאמר האוטו באמת שקט, גם במהירות "קצת" יותר גבוהה מהמותר. אני מאוד אוהב את האוטו, נוח ומרווח מבפנים (אני גובה 1.90), מערכת ורדיו באיכות מדהימה ואני באמת ממליץ על האוטו.
  8. גם אפשרות. צריך לחפש טוב בשביל למצוא אחת במצב טוב. תודה, ונמשיך לחפש.
  9. הכוונה היתה לקליאו B ההתלבטות היא הקטע של התקלות (צרפתית). במידה וארכוש רכבים אלו הם יהיו ידניים.
  10. ברור לי שיהיה ביקור במוסך, אני לא מצפה ממנו ל0 תקלות. אבל מה יהיה הכי זול לתחזוק מבחינת חלקי חילוף? אמין עד כמה שאפשר ושלא יאכל הרבה דלק. האם הפיאט עונה על הדרישות האלו? מה בנוגע לפורד פיאסטה?
  11. מה עם הפונטו? תעמוד בדרישות? וכנראה שלא הסברתי את עצמי מספיק טוב, הרכב לא נוסע כל יום, בערך 3-4 פעמיים בשבוע שמקסימום המרחק שהוא יעבור יהיה 80 ק"מ. אשמח לקבל הצעות והמלצות נוספות.
  12. שלום, אשמח לקבל עזרה ברכישת רכב באזור 25-30 אלף ש"ח. הדרישות מהרכב הם: אמינות, צריכת דלק שלא תיהיה גבוהה, שלא יהיה גדול, בטיחותי עד כמה שאפשר ושיעמוד בנסיעות יומיות של בערך 80 ק"מ ביום. בינתיים חשבתי על רכבים כמו הפיאט פונטו אולי יונדאי אקסנט, אבל אשמח לקבל המלצות נוספות מכם. בנוסף מה אתם אומרים על רנו קליאו? האם לא תיהיה בעיה של אמינות? בגיר ידני. תודה!
  13. אולי על זה מדובר? http://news.walla.co.il/?w=//1293130
  14. פורסם על מנת ליידע את בעלי המכוניות שלא ראו את הכתבה.
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3547488,00.html
  16. הוא מחפש אוטו מרווח ולכן אני לא ממליץ על המאזדה 3, ועכשיו ששמתי לב לבטיחות אני ממליץ על הפוקוס **אין לי ידע על השברולט אז חכה לקבל תגובה מאנשים המבינים יותר טוב ממני**
  17. אתה המאזדה 3 הייתי מוריד מהעניין! אותו ממש לא מרווח. אני הייתי בודק את השברולט והפוקוס ויורד מהמאזדה
  18. עדיף ליסוע במקום בו יש הכי פחות רמזורים והנסיעה ללא עצירות=צריכת דלק טובה יותר
  19. אשמח לעזור אך לי יש ניסיון רק בפוקוס. כרגע יש לי את הפוקוס ההחדשות 2007 אבל לפני זה היה לי גם פוקוס (הדגמים הישנים יותר), אלו רכבים מליסינג. לפי דעתי הפוקוס אוטו מצויין אני מאוד אוהב אותו והוא גם מאוד בטיחותי (דבר שלדעתי צריך מאוד לעניין אותך) אני מאוד ממליץ עליו, אוטו מאוד נוח לישיבה וגם לנסיעות ארוכות ואינו עושה כמעט בעיות
  20. עונה 10?! רק עכשיו הם התחילו לשדר פה בארץ את ה9, אז עד שהה-10 תתחיל ועד שתגיע לארץ... לדעתי יקח זמן
  21. הכל אמיתי!! תיראו את הפרק ותבינו! הכי הצחיק אותי שג'רמי חזר עם הפרה על הגג של האוטו, ואיך שהם הורידו אותה!!
  22. מסכים עם כולם.. בהחלט תוכנית מצויינת ראיתם את הפרקים האחרונים שהיו? שג'ימס מיי הגיע עם הבוגטי למהירות המקסימלית שלה? 407 קמ"ש ושהם טסו לארה"ב ובדקו אם כדי לקנות רכב מאשר להשכיר (כל אחד קנה גרוטאה ב 1000 דולר)- אחד הפרקים הכי מצחיקים שהיו...
  23. יש לי חבר עם קסארה (ידנית, דיזל) לפי מה שאני יודע האוטו איטי ולא מאיץ כמו שצריך.. אבל צריכת הדלק שלו פשוט מצויינת אוטו מאוד חסכוני.
  24. לדעתי לא כדאי.. הקפיצה הזאת ברמה לדעתי תורגש רק בניכוי מהמשכורת ומעיצוב האוטו מבפנים (אפשרות שליטה ברדיו דרך ההגה ועוד כל מיני דברים כאלה...) אבל שיפור בביצועי האוטו לא ניראה לי שיהיו (אלה אם כן יש גם קפיצה בין 1600 ל 2000)
  25. מסכים איתך שזה בעיקר פוזה! אבל תחשוב על זה ככה, למה לקנות ספיידר 360 או כל מכונית במחירים האלו אם אתה לא יכול לנצל אותה עד הסוף בארץ! (מבחינת מהירות) תאמין לי שאם בארץ היה את הכבישים והאוטוסטרדות כמו באירופה או גרמניה-בעיקר, אז היה שווה לחשוב על אוטו כזה (אולי אפילו בוגטי ווירון), אבל לא תוכל להנות מהמהירות הזאת! קנה איזה BMW או מרצדס ספורט תאמין לי יעשה מספיק פוזה בפקקים ותחסוך לעצמך הרבה כסף
×
×
  • תוכן חדש...