Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. די די די . עזבו את הבחור. לא רוצה צה"ל? נמאס? יכול ליהיות שהוא סתם במשבר. גם אני הייתי שם וסיימתי כראש צוות חמ"מ בחיל האוויר. תפקיד שלא קל להגיע אליו. משברים יש לכולם ושאף אחד שהיה ביחידה קרבית לא יגיד שהיה נהנה מלסגור שבת אחרי שבת, הזנקות באמצע הלילה, לישון 3 שעות מתוך 24 וכוננות גבוהה. אז די! לא משבר? הוא לא רוצה צבא? עדיף שילך לקב"ן וישתחרר או שישתין כמה לילות רצופים במיטה ויקבל יומיות ממשק"ית ת"ש. מה לעשות? צבא זה לא משהו שמתאים לכל אחד.
  2. לא ממש שאלה שאני יכול לענות עליה בשניה.. אני ממש לא זוכר! היה אצלנו עוד שהייתי בבית הספר. באיזה כיתה אפילו אני לא זוכר. היה זקן אבל. גיל מבוגר יחסית. הסבא קיבל ת'סיבוב והלך לעולמו דרך ווטרינר.
  3. יותר מילים. ואפילו טיפה משמעות ביניהם. למרות שבמוזיקה הזאת משמעות בשיר אומרת - אני חזק. אני גגנסטר. אל תתעסק איתי. אני עבריין עשיר ויש לי למבורגיני!
  4. תקשיב. לא כל כך מסובך. הנה הדרך בשבילך : קח ביצה צבע אותה בצבע צהוב צייר עליה בשחור עיניים ופה. גש לפסיכיאטר. תתיישב על הכיסא אצלו, וודא שהדלת סגורה. ותגיד לו כך: שמע, אני מזמין אותך לקרב פוקימונים! (ואז בצעקה) פיקאצ'ווווו צצצצצאאאאא!!!! " ודפוק לו את הביצה על הראש. פרופיל 21, ואז "אמא? חזרתי הביתה!"
  5. vitali24

    התחדשתי!

    מזל טוב בחורצ'יק. דרך לא קטנה לפניך. חושב שיהיה קשה עכשיו? חכה עד שהיא תגיד לך אבא אני צריכה חזיה!
  6. ברור. הוא היה כלב ממושמע. אני לא זוכר אפילו פעם אחת שהוא חירבן בבית. אפילו שיש לו חצר. רק בחוץ! בחיים לא קרה שאמרתי משהו והוא לא ציית. היה כלב ממושמע מאוד. הוא היה כלב מדהים. היו לו שגעונות לפעמים, אבל הייתי רוצה אותו שוב מגיל קטן. היה אצלנו הרבה שנים! עוד שאני הייתי בתיכון! מקום להוציא את המרץ לא היה חסר לו. חצר קדמית ומרפסת ענקית. לא היה חסר לו מה לעשות. שהיו פרחים בבית הוא היה מתחרפן משומה ומנסה לנגוס בהם. אגרטלים שבורים בכמויות. אבל חפיף. זה כלב בסה"כ. הקטע שהוא היה יודע שהוא עשה משהו לא במקום. היה דוחף את הקערה של האוכל מתחת לשולחן כאילו "הנה, לא מגיע לי" ומתיישב בפינה! לא זז! שלא הייתי בבית ולא היה מי שיוציא אותו לטיול בשביל להתנקם בי הוא היה מחביא לי נעליים בלי סוף. זה היה הורג אותי מצחוק.
  7. אז ככה. תוריד את 5 האלבומים הראשונים של DMX. ועכשיו בטיפה יותר ספציפיות - Baby Bash feat T-pain - Cyclone T.I. - Big Shit Poppin' 50 Cent ft. Justin Timberlake - She Wants It Akon ft. rick ross - cross that line Chamillionaire - Frontin chamillionaire - grind time Ciara Ft. Ludacris - Oh זה באס אמיתי. קצת ראפ מועדונים סטייל lil jon החולה בראש - LIL JON - what you gon do lil Jon - Act A Fool TLC Ft. Lil Jon Young Bloodz- Come Get Some Snoop Dogg ft. Lil' Jon & Trina - Step Yo' Game Up
  8. הדוברמן מאוד נאמן. והיה אצלנו מאז שהיה קטנטן. הבעיה אצלהם זה שהם מגיעים לגיל מסויים והמון המון כלבים מסוגם מקבלים סיבוב ומחליטים בוקר אחד שהם רוצים ליהיות הבעלים. זה קורה אצל הרבה. הגעתי למצב שהייתי חייב להרדים אותו. הווטרינר סיפר לי רק על המספרים שמגיעים אליו דוברמנים להרדמה בגלל הסיבה הזאת. חוצמזה הדוברמן הזה היה דפוק על כל השכל. חטפתי בגללו לא קנס ולא 2. דפוק אמיתי! הייתי חוזר הביתה מהלימודים. רואה משהו שבור בבית. מחפש אותו... מוצא אותו באיזה פינה בבית עם הראש למטה. העניש את עצמו. יושב שם ולא זז. משהו מדהים.
  9. אווו יאאפה יאאפה.. היית יוצא לשאול מי המורה נהיגה והטסטר שלה. ויוצא לירות בשניהם.
  10. כן. גם לי פעם היה דוברמן ששמר חזק מאוד על השרייד הנחשקת והמנקרת עיניים בתקופת האוניברסיטה! וכמו לרוב הכלבים מסוגו. גם הוא יום אחד קיבל את הסיבוב שלו והחליט שמהיום הוא רוצה ליהיות הבוס. ניסה לאכול אותי. תקף בלי סוף אותי, את המשפחה, את הכלב של השכנים ומה לא. זה לא כלב יפני! האמינות שלהם על הפנים. מזדקן טיפה ועושה צרות שחבל לך על הזמן. אז מה תחזיק? פיטבול? ינצנץ לו הג'אנט מהמנורת רחוב הוא יתחרע לך על הצמיגים סתם כי משעמם בלילה.
  11. חיפשתי אך ללא תוצאות . אפשר בבקשה את הלינק לשרשור של מכירת הרכב?
  12. אתה צודק ב100 אחוז! אף אחד לא אמר שלא. אבל בשביל מה קנית רכב במעל 400 אלף שקל? בשביל שישאר בחניה? עם רכב נוסעים, זו המטרה. נראה איפה תמצא חניה סגורה במקום העבודה או בסופר! לא יעזור רכב יהיה חשוף לציבור אם תרצה ואם לא. וטיפ שקיבלתי מחבר פורום מנוסה, תשאיר את הרכב במקום ציבורי עם יותר אנשים ותנועה - פחות סיכויים שיהיה לך נזק לרכב.
  13. מה היא המכונית האדומה הימנית בתמונה השניה? ראיתי תמונות שלה, לא מצליח לזהות! מחכה לסרט!
  14. מורה לנהיגה, שרוצה לקנות רכב חדש, קונה את הרכב בהנחה משמעותית, לא? זו הרי הוצאה מוכרת! כמו נהגי מוניות. אם אני צודק. אז הנה לכם התשובה למה למורה נהיגה ללמד נהיגה על טייפ אר או ב.מ.וו סדרה 3.
  15. חניה סגורה באמת יכולה לעזור, אם אתה מתכוון להכניס לשם אוטו ולא להוציא אותו או שלא יחנה בחייים בשום מקום אחר. ושכח מזה מכונית ספורט כמו S2000 או מיאטה תחת כיסויי תבלוט אף יותר מ'סתם' לקסוס חדשה שחונה במקביל.
  16. blavie תראה, מבחינת חוק הוא כן צודק. אבל לא הקטע של הכסף מפריע לי כאן, אם הנהג היה רעב ל50 שקל האלה הוא לא היה אומר מילה כמו "אל תשלם צא מהמונית" הקטע הוא התקיפות שלו כלפי המעשנים. כאן שוב, צמוד צמוד לחוק הוא הצודק בעניין, אבל טיפה סלחנות. במקום לבקש מנהג המונית לכבות את הסיגריה הוא שתק ובסוף הנסיעה יצא עליו באיום. במקום לבקש ממישהו במסעדה לא לעשן, הוא ישתוק, יסבול ואז יכנס בו בלי בושה. אז הוא לא אוהב סיגריות, כמו הרבה אחרים, תאשים אותו ? לא! אבל יש דרכים אחרות להראות את הקיצוניות שלך נגד זה. גם בקצת יותר נימוס.
  17. ^ +1 חוץ מזה, מה קורה אם תעבור בטעות באדום? לא בכוונה! אתה עייף, לא מרוכז.. אנשים עושים טעויות! אתה מצפה שאני אחתום על משהו שאם קרה ועברתי בטעות באדום (כי בכוונה אני לא אעבור בחיים!) אני לא אדע איך לצאת מזה? יחרימו לי את הרכב? 2000 שקל קנס? לא יודע מה איתך, אין לי סתם ככה 2000 שקל מיותרים! בית משפט? לא רוצה להגיע לשם כשאני לא האדם הצודק! האנשים שאתה רואה על הכביש שעושים עבירות תנועה, לא כולם עושים זאת בכוונה! למרות כל קריאות ה"כלב!!!" יש בינינו בני אדם אני מאמין ואנשים עושים טעויות.
  18. אם אתה מדבר על מתח נמוך בהתחלה עד כך שלא יוכלו לתבוע אותך על זה, ילד זבל אחד יסבול את זה בשביל להשיג את הסמל של הפורשה בשביל להראות לחברים שלו כמה הוא מגניב. חוץ מזה, אני חושב שמבחינת חוק זה יכול לעמוד רק בשטח פרטי שלך ועם איזה שלט אזהרה מכל כיוון של האוטו. אם אני לא טועה היה פעם דבר כזה אזעקה מחשמלת לאופנועים וזה יצא מהחוק, תקנו אותי אם אני טועה. שבת שלום ונטולת וונדליזם לכולם, ויטלי.
  19. הבעיה עם ילד קטן שסתם נוגע באוטו בלי כוונה. או סתם אישה בהריון שנתמכת בעדינות ברכב כדי לרדת מדרכה גבוהה. + זה לא חוקי =] לדעתי, אם זה לא רכב ספורט (נמוך, רחב) אין לך מה לדאוג מסקרנים שרואים את הרכב עם הכיסויי כי אז הוא לא ימשוך כזו צומת לב מופרזת. אם זה כן רכב ספורט, תתעלם ממה שכתבתי, לא יהיה רלוונטי עם אדם חצוף מעט שלא יהסס להרים את הכיסויי כי הסקרנות הורגת אותו.
  20. לזרוק בדל סיגריה מהחלון כשאתה במצב עמידה זה עוד איכשהו בסדר, לא לגמרי - יש לך מאפרה באוטו! היא לא נועדה ליהיות תא לכסף קטן. זה עדיף מהחורלרע הקשישה שבעלה נוהג בפולו לפניי והיא זורקת מחלון הנוסע קליפות קלמנטינה שנתקעו לי בנסיעה מתחת לווישר ועוד קצת באינטרקולר! אמיר שליט. אתה קיצוני מידי. במקומות האוסרים בהחלט על עישון, אתה צודק. אבל יכלת גם לבקש מנהג המונית לא להדליק סיגריה עד שאתה יוצא מהאוטו, גם את ה100 מטר האחרונים האלו לא היית צריך לסבול כשמעשנים לידך רק בשביל להגיע למצב של לאיים עליו בתלונה שתשלול לו את הרישיון לרכב ציבורי אגב. כנ"ל בקשר למסעדות האוסרות על עישון ולא שמפלגות את המעשנים ולא מעשנים לאיזורים שונים. אם ישב אדם מעשן במסעדה האוסרת על כך, במקום לשתוק, לסבול ואחר כך לנסות לתבוע את כל העולם ואחותו הקטנה שנגררת לסיגריות תחת לחץ חברתי. ציין בפני האדם כי אסור לעשן וכי העישון שלו מפריע לך, אם הוא מסרב לכבות את הסיגריה, פה אתה צודק! כנס בו ובחצי מדינה בבית המשפט.
  21. מה דעתך פשוט על נעליים נוחות ומתאימות שלך שיחסכו לך הרבה כאב ראש וכאבים למיניהם מעמידה ממושכת?
  22. ^^ מספר המונית הכתוב על הדלתות האחוריות בד"כ זה מספיק לחלוטין. זהו מספר ייחודי לכל בעל "מספר מונית" שזה לא עניין זול. וחזרה לנושא. אני אדם מעשן, אני אוהב את העובדה שאני מעשן. כן, גם באוטו. ואני, בעד החוק הזה! לא צריך הרבה בשביל תאונה בגלל סיגריה, רק שיפול הראש של הסיגריה, רק שתיפול לך מהיד לבין הרגליים ותאמין לי שאתה מקפץ כמו חרגול עם טחורים. מתי בדיוק יש זמן להסתכל על הכביש שהעניינים האחרים בסכנת שריפה?
  23. לפותח השרשור - אני במקומך כן הייתי מקווה שהם יחזרו שוב היום, כשאני מוכן כמובן. אני במקומך לא הייתי מתאמץ להרכיב אחד חדש! האמת שאין טעם! הכל עניין של זמן עד שגם הוא ייגנב.
  24. מניסיון, טכנאי מטוסים ממוסך לאופנועים - הוא לא יהיה.
  25. מילא אם בעיות חשמל היו דבר נדיר בצרפתיות הידידותיות, היה היבט אחר להשערה של מה הבעיה. בגלל המחלה, זה הדבר הראשון שאני הייתי בודק.
×
×
  • תוכן חדש...