Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. מי אמר לך שהם לא יכולים לתקן? אולי לתקן עולה יותר כסף? מאיפה אתה יודע איזה שען יש להם? ואיזה שיקולים של כסף יש להם? במשך שבוע וחצי הם רק חיפשו את החבילה שלי. מאיפה לי או לך לדעת אם הם מצאו את זה בכלל. לא אתפלא אם הסיפור המטומטם הזה זה בסה"כ חירטוט אחד גדול. חוץ מזה. מה כבר יכול לקרות לשעון שנרטב? חלק או שתיים קיבלו קצת חלודה? סוללה התקצרה? אם זו הייתה חברה נורמלית הם היו מייבאים שעון כזה ושולחים לי אותו! אבל לא, הם יעדיפו לתת לי שעון אחר בלי רווח שלהם. אני גם לא יודע אם הם תיקנו את השעון שלי ומוכרים אותו בארץ ב700 שקל. תראה כמה יחס שלילי מקבלים מחברה שכשאתה מתקשר יש צלצול המתנה רגיל כמו בכל טלפון ביתי, אנשים עונים לך ב"הלו" במקום לשים אותך בהמתנה היא תניח את השפורפרת בצד ותצעק למישהי בשם סימה כמו חסרת תרבות שברחה מאיזה מערה לפני כמה דקות. הכל שוקיסטי ולא מקצועי. מתחרט כבר שקניתי אותו מההתחלה. לא חשוב. אני אקבל את הזיכויי ואשתוק, בהזדמנות שאהיה בת"א אני יכנס לראות מה יש להם להציע שם. מקסימום נקנה לחברה מתנה. תודה בכל זאת לעוזרים, ויטלי שחזר לקנות שעונים בסווץ'.
  2. כנס ליוטיוב. כתוב בחיפוש שחר חסון. ותחליט אתה! כל אחד אוהב הומור אחר. אני נקרע מההופעה של רועי לוי ואחרים ממש לא.
  3. שימוש עצמי לא נחשב עבירה! אבל אם הוא משתמש בסמים. ז"א שהוא קונה או מגדל לא? כבר לא חוקי! אבל צא מנקודת הנחה שאם הוא אומר מצאתי ברחוב על הרצפה סיגריה מוזרה כזאת.. הדלקתי ועישנתי וזה היה סמים! חוקי לגמרי. חוץ מלהמליץ לו על גמילה או בנסיבות מחמירות יותר לחייב אותו בגמילה לא יכולים לעשות לו כלום. ולפותח השרשור.. לך תכיר כמה מאפיונרים או שתשכור לך איזה בריון מגודל. או שתתלונן במשטרה על איומים.
  4. מכל זה עולה דבר אחד- מסתבר שהמלון כבר אכל אותה עם וונדליזם ובלאגן לא פעם לא פעמיים ואף לא 3 בגלל צעירים שיכורים שעושים שטויות. אז זה או לשלם ביוקר, או להחרים. לא אומר שזה בסדר. אבל לא סתם הם עושים זאת
  5. טאסות חדשות למגאן 1.9 דיזל הצבאית שאולי יש לו במקרה?
  6. אני לא חושב שזה ניתן לביצוע, שים לב לעובי הכבל. אמרת משקוף חדש לא? מה הבעיה פה? בדיוק לפני ההרכבה של המשקוף החדש, עם פטיש ואזמל צור לך תעלה מתאימה. ולמטה, דאג שיהיה מקום יציאה לכבל! לא תיקונים ולא נעליים, מרכיב את הקורות החדשות, כשהכבל בפנים והדבר היחיד שיכול להפריע לך בעין זה הכבל שלמטה. אם זה עד כדי כך מטריד אותך, שם תחצוב בקיר ותבצע תיקונים. אז הכנסת את הכבל מאחורי המשקוף יש לך משקוף חדש החלפת את מפסק האור. הכל טוב ויפה. בלי יותר מידי בלאגן.
  7. נעליים שגדולות עליך, גורמות לנזק לברכיים ולגב עם הזמן. אמנם זה לא ממש קריטי, אבל זה גורם נזק. אם אני יוצא מנקודת הנחה שאתה מעל גיל 21, ז"א שאתה לא תגדל יותר! אז אין לך מה לקחת נעליים שגדולות עליך בתקווה שיום אחד אולי הם יעלו עליך. קח בחשבון את הדברים הבאים: -כמו שDerish כתב, מדרסים יכולים לפתור לך את הבעיה. -נעליים שאולי טיפה קטנות עליך, ואני מדגיש טיפה זה בכלל לא בעייתי, אל תשכח שהנעליים מתרחבות עם הזמן. אחרי הכל מדדת זוג חדש לגמרי. אם זו חנות וחברת נעליים שמכבדת את עצמה בארה"ב יכול ליהיות שיש להם גם מידות שונות של רוחב הנעל. שווה בדיקה ותראה אולי תמצא מה שאתה מחפש. שבוע טוב. ויטלי.
  8. קאררה, לא רק שאני מוכן לקבל את אותו שעון תקין, אני מוכן לקבל אותו גם מקולקל ולשלם עוד לשען על התיקון שלו. אמיר שליט. אתה צודק, הם יכולים לטעון ששלחתי להם שרוך בצבע חום עם 2 קשרים בקצוות. ואם הייתה לי איזו שהיא הוחכה הכי קטנה לכך ששלחתי אליהם את השעון המקולקל. או צילום של הקבלה לפחות הייתי כבר מזמן לוקח עורך דין ונכנס באמא שלהם. תבין, אני בררן בצורה מטורפת. ועד שאני מוצא שעון שמוצא חן בעייני זה קורה אחת ליובל. איך שראיתי את השעון ההוא אמרתי את זה אני רוצה! גם אם הוא היה עולה 400 דולר הייתי מוציא ומשלם. אני ממש לא יודע איזה שעונים הם מחזיקים שם בחור המושתן הזה שלהם, אבל אני משוכנע ב99 אחוז ששעון שאני אוהב לא יהיה שם! בגלל זה פתחתי את השרשור לדעת אם יש לי אפשרות לעשות משהו. שניר, לא. זו הייתה תקופה של דולר נמוך יותר מערכו כיום. אני מקבל זיכויי על סך של 465 שקלים. תודה, ויטלי.
  9. אוקי, אז כאן זו כבר בעיה רצינית. ולפי מה שעולה מכאן, הבעיה העוד יותר רצינית של אח שלך זה שהוא היה אורח במלון כזה. בחיים לא שמעתי על התנהגות כזו של הנהלת מלון אל אורחיה. בדיקות בטחוניות נגיד אני אקבל בברכה, אבל שמישהו יחטט לי בתיק ויחפש איפה יש לי אלכוהול? זה כבר עובר את הגבול.
  10. ניסיתי לדרוש כסף ולא זיכויי אצלהם בחברה. ללא הצלחה. השעון לא נפתח מעולם עד לרגע שהוא נשלח אליהם. גברת חארטה ממ.א. אמרה שהייתה "בעיה בכתר של השעון, נכנסו מים דרך הכפתורים שבצד" כאילו שזה ממש מעניין את הסבתא שלי זכרונה לברכה מאיפה המים נכנסו. למה אני צריך לצאת אשם ולקבל שעון חדש בגלל שמה שקניתי היה דפוק? אני הרסתי אותו? ממש לא! לפי מה שידוע לי לחץ מים של מקלחת ושטיפת ידיים לא מגיע ל10 אטמוספרות! או 100 מטר מתחת לפני המים כמו שהם התחייבו שהשעון עומד בזה.
  11. קצת רקע: (טוב, הרבה רקע) לפני בערך חודשיים טסתי עם החברה לתורכיה. בדיוטי פרי בארץ (בערך בארץ) רכשתי שעון פוסיל בדוכן שעונים גדול של סקאל דיוטי פרי. אני קצת בררן בעניין שעונים ובכלל לבוש. אז אחרי כמה שנים טובות כלקוח קבוע של סווץ' רכשתי את השעון. הפקידה הנחמדה אמרה שיש אחריות והכל. שילמתי במזומן 115 דולר על השעון. ב15.9 נכנסו לשעון מים והוא הפסיק לעבוד. ממקלחת ושטיפת ידיים בלבד. טוב, אוקיי.. יש אחריות לא? פותח את הקופסא של השעון, שם הייתה כל הניירת המיניאטורית. אני יודע שהחברה שאחראית לשעון שלי היא מ.א. סוכנויות ספורט בע"מ. מספר טלפון שלהם? אין! אז פניתי לסקאל! קישרו אותי שם למ.א. סוכנויות זובי.. ב20.9 שלחתי את השעון בדואר רשום. ב26.9 קיבלתי SMS מהדואר שהחבילה התקבלה. מאז.. 6 פעמים נאלצתי להתקשר לבדוק מה קורה עם השעון. חברה נחמדה כזאת שברגע שמעבירים אותך לאן שאתה צריך אנשים עונים לך ב"הלו" 4 פעמים השארתי את מספר הטלפון שלי 5 פעמים אמרו לי שיחזרו אליי עם תשובה. ואז הבנתי, אם אני לא צועק שום דבר לא יזוז שם. יודעים מה עשיתי? התחלתי לצעוק! בקיצור, יום למחרת כבר חוזרת אליי אישה חרטטנית שסיפרה לי סיפורי צפונצי מפה ועל מטולה על למה לא חזרו אליי. הוסיפה ואמרה שהשעון אינו ניתן לתיקון! ואין לי אחריות על שעון חדש אלא על תיקון בלבד. ולכן, אני אקבל זיכויי על הכסף ששילמתי רק בשקלים.. ואוכל לקנות מהחנות של מ.א. סוכנויות שוקיסטים שעון חדש. פה שוב.. התחלתי לצעוק. כאילו.. טיפת מחשבה! אני קניתי את השעון הזה כי אני רציתי את השעון הזה! אז עכשיו אני אקבל זיכויי ו.. מאיפה אני יודע איזה עוד שעונים הם מחזיקים בחנות? ולמה אני צריך לנסוע לדיזינגוף סנטר בגלל שהאהבלים לא יכולים לתקן את השעון? אמרה לי שהיא תחפש אם מישהו מוכר עדיין את אותו דגם של שעון.. ואם לא אני אאלץ להסתפק בזיכויי שלהם. מה לעשות? ללכת איתם ראש בראש? לקבל את הזיכויי ולשתוק? להתעקש שיתקנו אותו? יש לציין: בגלל התמימות המפגרת שלי, לא צילמתי את הקבלה לפני ששלחתי אותה. לא צילמתי את היענו תעודת אחריות ולא כלום.יש ברשותי רק מסמך מהדואר שאומר ששלחתי חבילה כלשהי למ.א. סוכנויות רמאות ונקנוק לקוחות. תודה ושבת שלום, ויטלי.
  12. בהרבה מלונות שמכבדים את עצמם לא נותנים בשעות וימים מסויימים להכנס למלון אם אינך אורח שם. תכל'ס. מה כבר יש למישהו לחפש שם אחרי 10-11 בלילה ביום שישי אם אינו מתארח במלון? ולמה לעזאזל שיחפשו אלכוהול בתיקים? מזה טיול שנתי בכיתה יב'? מי הם שיגידו לי מה לשתות? מילא, נרגילה..
  13. אם איסוזו טרופר מלוקק לא מתאים. אז נסה בחברה להשכרת לימוזינות לאירועים אפשרות כלשהי שאולי תוכל אתה לנהוג. חוצמזה.. יהיה קטע מצחיק אם תגיע להם עם איזה ג'אסטי חבוטה.
  14. כראש צוות חמ"מ בחיל האויר (לשעבר). מחזק את דבריה של אירית.
  15. "לפותח השרשור: גש אל המפקד הישיר שלך, ספר לו את הסיבה האמיתית שבגינה אתה מעוניין בימי חופש. אם לא יעזור, עלה מעלה (מ"מ, מ"פ..) בצינורות המקובלים ואני מקווה כי תמצא מענה ולא תתקל בחומות פעם אחר פעם." בצה"ל מקבלים מענה? טוב.. תעשה לי טובה. אני לא יודע איפה שירתת. אבל אם שם היה מצב שאם מישהו הולך למפקד שלו ואומר לו "שומע? אין לי כוח.. לא בא לי צבא. תן לי איזה 4-5 גימלים לנוח קצת. שחליתי בדלקת גרון. בשלב המוקדם עוד פניתי לרופא. אתה יודע מה קיבלתי? ב' אחד! ו"24 שעות מנוחה"
  16. מדהים! אין מילה אחרת. פשוט מדהים!
  17. אם הבנתי אותך נכון. אין טיפה היגיון במה שאתה מנסה להגיד . אם הוא לוחץ על המצמד זה לא שהאוטו נבלם, זה שלא מועבר עוד כוח לגלגלים. ואני לא מבין מה הפואנטה פה. אין פה שום אפקט של בלימה!
  18. זה היה יותר בכיוון של ככה: "טייסון? בוא לפה! " "טייסווווון! בוא! " (כבר כאן, היה לי יותר מידי מוזר שהוא לא מציית) ואז הוא התחיל לנבוח. קמתי אליו במטרה להביא אותו לשבת ליידי. נשך אותי. האחיינית הקטנה נבהלה. ניסה לנשוך אותה! אבל תפסתי אותו בקולר.. הייתי טיפה בהלם מההתנהגות.. לקחתי אותו החוצה.. "שב" "שב" "טייסון שב!!!!" ואז גם עליי הוא החל לנבוח ולחשוף שיניים. הלכתי .. השארתי אותו בחוץ שירגע. יצאתי אחרי 10 דקות בערך.. ובלי הודעה מוקדמת ניסה לקפוץ לי לצוואר.. כשהלכתי אחורה הוא הספיק לתת לי ביס ממש ממש לא נעים ברגל.. ולדאוג למשוך תוך כדי נעילה על הרגל שלי. דיי בפראות. אבא שלי יצא החוצה.. הוא ניסה גם לתקוף את אבא שלי. ועוד ילד קטן שיצא ביחד עם אבא שלי. שם כבר תפסתי מקל והוא אכל ממני מכה רצינית בתחת.. מפה לשם תפסתי לו את הקולר מאחורה ופיסקתי רגליים מעליו. תפסתי לו את הפה וניסיתי איך שהוא להרגיע אותו (למרות שכלב שחוסמים לו את הפה לא הכי רגוע בעולם!) אבא שלי הוציא את הרסן. שמנו לו את הרסן. אתה חושב שהוא נרגע? גם שעה גם שעתיים וגם יום למחרת? לא! כשהוא היה עם הרסן הוא נשאר בחוץ! לא נכנס הביתה ולא כלום! באותו יום הורדתי לו את הרסן בערב.. הבאתי לו מים ואוכל. שוב.. ניסה לנשוך ולתקוף. כאן כבר הבנתי שהוא נדפק לגמרי! למחרת היינו אצל הוטרינר.
  19. אותו אדם עם החומוסייה ביפו שמלאה בכתבות עיתון ותמונות על כל הקירות?
  20. כן, בשלב האחרון של חייו! ולא תקף. ניסה לתקוף. היו אצלנו בבית אחיינים קטנים. גם אותם הוא ראה לפתע כמשהו לנשנש. ברגע שהבנתי שזהו הוא התחיל להשתגע.. לא היה נעים אבל תפסתי מקל מהגינה והראיתי לו מי נשאר הבוס! אתה חושב שזה עזר? אתה חושב שזה מנע ממנו לנסות לקפוץ לי לגרון? ממש ממש לא. וללכת ראש בראש עם דוברמן חולה נפש זה לא הכי כיף ולא בדיוק הדבר הכי מרגיע בעולם! עד שבסוף הצלחתי לתפוס לו את הפה ואת הגרון.. אבא שלי רץ עם הרסן אליי . משם הוא הלך לוטרינר. אגב.. עד השניה האחרונה. הוא עדיין ניסה להראות לי שהוא הבוס!
  21. אויש, הבנת אותי, זה היה לפני שהוא התחרפן. פינצ'ר שנושך? כנראה שאצלך זה לא רק כלבה פרנואידית. גם יש לה אומץ.
  22. אז אתה אומר ששירות בנ"מ זה מיותר? אין דבר כזה מיותר בצה"ל ! אם יש משהו, סימן שצריך אותו! גם מש"ק ממטרות זה משהו שצריך! גם שק"מיסט זה משהו שצריך. אם שמת לב לזה או לא. הכל שם בשביל מטרה מסויימת. לא מתאים לך לעשות את התפקיד שלך בצה"ל ולא משנה מה הוא. תשתחרר מצה"ל ותמשיך את חייך! אדם אחר יגוייס ויעשה את התפקיד שאתה לא עשית! לא חסר דרכים לצאת מצה"ל. מישהו בבסיס שלי השתחרר כי הוא אמר לקב"ן שיש לו סיוטים בלילה שנחשים אוכלים אותו כי נבטים זה באמצע המדבר! לא חסר איך לברוח.. תקופת הצבא היא דבר לא פשוט ולכולם יש משברים. יש גם כאלו שלא עוברים את זה.
  23. Black Joker אל תבין אותי לא נכון הכלב בחיים לא העז לחשוף לי שיניים, או לבני המשפחה. בחיים! חוץ מהרגעים שהוא קורע חתולה אצלנו בגינה האחורית וכאלה. הוא גם תמיד היה מקשיב שהייתי אומר לו לבוא. ו.. אל תיעלב. זה לא משהו נגדך. אבל אם יש זן כלבים שאני שונא. זה הפינצ'ר. מרחוק הוא גבר! כולו רעש וצלצולים. תעשה צעד אחד לכיוונו והוא יתרחק עוד 200 מטר. יעצר יסתובב אליך וימשיך לנבוח! מעצבן שבא למות!
  24. ראה הודעה פרטית בבקשה.
  25. vitali24

    התחדשתי!

    פה מגיעה הבעיה העוד יותר רצינית. אולי היא תחטיף לו בשביל שיוריד לו את החזיה. יש גם כאלו. מה לעשות ? מאחל לך הצלחה, ושלא תדע מצרות כאלו.
×
×
  • תוכן חדש...