אכן, בארה"ב למשל רוב הערוצים בכבלים כבר משודרים בטכנולוגיית הHD .
אני לא רואה טעם בלעבור לייס בשביל ה"חוויה" הזו.
בדיוק כמו הYes Max שעלה בזמנו יותר מ40 שקל לחודש, וזה לא כולל את הכסף שאתה מוסיף בשביל הממיר החדש, היום ב10 שקלים חדשים משדרגים לMAX. אז עכשיו להוסיף 39 שקל בשביל 2-3 ערוצים שאתה יכול לצפות באיכות גבוהה יותר?
אם אין ביפ, אין ייס!