Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. עשה חיפוש. הבט ב"נושאים דומים" למטה.
  2. לא, פשוט עלויות הרכב תהיינה גבוהות יותר. אין צורך בבלמים חזקים ממש מאחור מכיון שיש פחות חיכוך עקב העברת המשקל קדימה בזמן בלימה. הבלמים הקידמיים הם אלו שמתאמצים.
  3. אני שמח לשמוע שבשבילך זה נסגר בטוב. תודה על העדכון. בהצלחה בקנית הרכב הבא!
  4. קודם כל, כוח הבלימה מועבר ברובו לגלגלים הקדמיים, קל וחומר בבלימת חירום, בה המשקל עובר בחריפות קדימה. זה גם קשור לאיכות הצמיגים בסרן האחורי ועוד מספר משתנים (וגם תקינות מערכת הבלימה).
  5. לדעתי, קורס נהיגה מתקדמת בתור התחלה. אחרי זה כמה סשנים בנחשונרינג. אז תחליט אם ההתנהגות מוצאת חן בעיניך ואם צריך יותר כוח. לא צריך למהר, הרכב חדש. תתחדש!
  6. בתקווה שזו רביעיה נוספת. רוצה להיות בטוח שזה בטוח, שים wideband, שים EGT ותכוון את ה MF2.
  7. fizban

    מצמד מחליק

    מה זה משנה שההילוך התחלף מזמן? הקלא'ץ מחובר ואם הוא גמור, לחיצה על המצערת תגרום לו להחליק בטורים מסויימים בהתאם למצבו (בד"כ זה מתחיל בטורים שבהם המומנט הוא מקסימאלי).
  8. fizban

    המופע המוטורי חוזר

    האמת, לא יודע. אף פעם לא ראיתי את רוני אהרונוביץ' בפעולה בטלויזיה. אני מאוד אוהב את סגנון הכתיבה שלו. אתה חושב שלקחו אותו ובדקו אם הוא עובר מסך (בטח שלא עשו את זה לאלון מזרחי...)? לדעתי לא ואולי היה שווה לתת לזה הזדמנות אם לא היינו חיים במדינה שבה יבואני הרכב מכופפים את משרד התחבורה.
  9. fizban

    המופע המוטורי חוזר

    לדעתי רוני אהרונוביץ' יכול להיות מוצלח בתור מנחה בתוכנית הזאת, אבל נראה לי שאחרי תוכנית אחת יבואני רכב יעלבו ויתחילו לתבוע את ההפקה. כולנו כבר יודעים כמה כוח יש להם, אחרי עניין היבוא האישי.
  10. אין מצב שהיא עקפה את כולם, ובטח לא בסיבוב...
  11. fizban

    ABS

    לא מבין למה למצוא פתרון ל"בעיה". עדיף שתדע מתי ה ABS נכנסת לפעולה והרעידות מעבירות את זה יופי.
  12. גבה את הנסיון שלך בנתוני דיינו.
  13. אלעד, אם יש לך אישור מהמחלקה הטכנית, אוטודאטה לא משחק תפקיד והמכון טסטים ינהג לפי האישור, גם אם זה 22 אינץ'.
  14. יש משהו יום שישי?
  15. M3 E36, או 328 ידנית ( ותוספת סופרצ'ארצ'ר), עדיפות לשחורה. STI שחורה, 2002. 306 XSI דור שני עם 230 כ"ס. RX8 - בגלל המנוע הרוטורי והצורה היפה. חבל רק שיש לה הגה חשמלי ובטח אף אחד לא יודע לטפל בה.
  16. באמת תגובה הזויה. במקום ללמוד לשלוט על הרכב אתה מציע לזחול כמו רכיכה בכביש? במקום לחנך את הצעירים לבגרות ואחריות אתה מציע לנסוע ב 30 קמ"ש? עם אנשים כמוך, היינו עדיין בעידן האבן.
  17. fizban

    המופע המוטורי חוזר

    מה זה בלי עברית? קח את הדיסק של מערכת הפעלה ותוסיף עברית.
  18. בבלימת חירום של הרכב שמלפניך אתה מבחין בהעברת משקל חריפה קדימה, בהנחה שאתה עירני ויודע מה זאת העברת משקל.
  19. הכל רשום באתר שנתתי לך. אני הזמנתי את הווקס למטאלי כהה וסבון שלהם.
  20. fizban

    המופע המוטורי חוזר

    היא פנויה?
  21. כמובן ש zymol נחשבים מעולים: http://zymol.com/ אני מזמין מהם בד"כ.
  22. אולי שמו לו טורבו ואתה לא יודע?
  23. אם אתה מצטער על זה שאתה מתחתן, אז יש לך בעיה יותר חמורה מחיפוש מנוע...
  24. בהצלחה ועדכן אותנו בפרוייקט!
×
×
  • תוכן חדש...