לא, פשוט עלויות הרכב תהיינה גבוהות יותר. אין צורך בבלמים חזקים ממש מאחור מכיון שיש פחות חיכוך עקב העברת המשקל קדימה בזמן בלימה. הבלמים הקידמיים הם אלו שמתאמצים.
קודם כל, כוח הבלימה מועבר ברובו לגלגלים הקדמיים, קל וחומר בבלימת חירום, בה המשקל עובר בחריפות קדימה.
זה גם קשור לאיכות הצמיגים בסרן האחורי ועוד מספר משתנים (וגם תקינות מערכת הבלימה).
לדעתי, קורס נהיגה מתקדמת בתור התחלה.
אחרי זה כמה סשנים בנחשונרינג. אז תחליט אם ההתנהגות מוצאת חן בעיניך ואם צריך יותר כוח.
לא צריך למהר, הרכב חדש.
תתחדש!
מה זה משנה שההילוך התחלף מזמן? הקלא'ץ מחובר ואם הוא גמור, לחיצה על המצערת תגרום לו להחליק בטורים מסויימים בהתאם למצבו (בד"כ זה מתחיל בטורים שבהם המומנט הוא מקסימאלי).
האמת, לא יודע. אף פעם לא ראיתי את רוני אהרונוביץ' בפעולה בטלויזיה. אני מאוד אוהב את סגנון הכתיבה שלו.
אתה חושב שלקחו אותו ובדקו אם הוא עובר מסך (בטח שלא עשו את זה לאלון מזרחי...)?
לדעתי לא ואולי היה שווה לתת לזה הזדמנות אם לא היינו חיים במדינה שבה יבואני הרכב מכופפים את משרד התחבורה.
לדעתי רוני אהרונוביץ' יכול להיות מוצלח בתור מנחה בתוכנית הזאת, אבל נראה לי שאחרי תוכנית אחת יבואני רכב יעלבו ויתחילו לתבוע את ההפקה. כולנו כבר יודעים כמה כוח יש להם, אחרי עניין היבוא האישי.
M3 E36, או 328 ידנית ( ותוספת סופרצ'ארצ'ר), עדיפות לשחורה.
STI שחורה, 2002.
306 XSI דור שני עם 230 כ"ס.
RX8 - בגלל המנוע הרוטורי והצורה היפה. חבל רק שיש לה הגה חשמלי ובטח אף אחד לא יודע לטפל בה.
באמת תגובה הזויה.
במקום ללמוד לשלוט על הרכב אתה מציע לזחול כמו רכיכה בכביש?
במקום לחנך את הצעירים לבגרות ואחריות אתה מציע לנסוע ב 30 קמ"ש?
עם אנשים כמוך, היינו עדיין בעידן האבן.