שלום לכולם,
רכב עם מזרקים של 180CC קיבל במתנה מזרקים של 265CC ואפקסי super AFC II.
לאפקסי מפת דלק תלת מימדית (סל"ד, אחוז מצערת ושינוי כמות הדלק)
לפי ההיגיון שלי, אם המנוע נשאר כמות שהוא (כלומר רק המזרקים הוחלפו), צריך לכוון את האפקסי שיוריד את כמות הדלק ב 32% בכל תחום סלד ובכל אחוז מצערת על מנת שהנתון יתאים למזרקים המוגדלים (שלא יהיה עודף דלק).
אם מכניסים טורבו בגדישה של חצי באר למשוואה, האפקסי לא צריך להתערב בתחום אחוזי המצערת שבין %90 ל-100% כי אז המזרקים בעצם מזריקים את כמות הדלק המוגדלת שדרושה עקב העלאת כמות האויר.
האם אני צודק בכלליות? האם ניתן להניח שקיימת גדישה ב 90-100 אחוז מצערת או האם יש גדישה גם באחוזי מצערת יותר נמוכים?
תודה