Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. השאלה היא למה אתה רוצה ליאון טורבו? אתה נראה לי מוטרד יותר מכמה אתה מפסיד עליה? אוי עדיף שתקנה רכב ששומר על ערכו יחסית, אם זה מה שמעניין אותך. לגבי הליאון - מקריאה בפורום אני זוכר שאם מחליפים לבולמים וקפיצים ספורטיבים ההתנהגות שלה משתפרת בהרבה.
  2. בתור איש ההיי טק היחידי עם 306 ספורטיבית (טוב נו, גם ליביו) אני חייב לציין שהתופעה נפוצה בכל שכבות האוכלוסיה, מפיאט אונו עד B4. אותי זה משעשע. תמיד לפני הפניה מכביש 4 ל-5 אני רק מחכה שאחד כזה יפול לידיים שלי. אפשרי גם בסיבובים לאיילון (270 מעלות). הוא נדבק אלי מאחור עד לסיבוב והופ, אחרי הסיבוב אני כבר לא רואה אותו במראה האחורית אפילו.
  3. השבזת אותי, איציק
  4. קודם תסביר לנו מה זה ולמה שמישהו ירצה להפליץ מהאגזוז בכוונה?
  5. שלומי, אני לא מאמין שדיהטסו שרייד שווה יותר מסקסו VTS באותה שנה. אני פשוט לא מאמין.
  6. אתה טועה לפי דעתי. שר צריך להיות בדיוק מה ששמר אמר. ראש פתוח וראיה רחבה. יש יועצים שצריכים להיות מקצועיים. זה כמו שמנהל של חברת סטרטאפ לא צריך להיות תוכניתן גאון. הוא צריך לדעת לנהל כאלו ולשכור את בעלי המקצוע הכי מתאימים לחברה אותה הוא מנהל. לכן זה יכול להיות טוב אם פוליטיקאים בכירים לא יהיו דווקא אנשי צבא (שלא תמיד ידועים ב"פתיחות" שלהם).
  7. דווקא המחירון שלוי יצחק קבע הוא מגוחך. על מה הוא ביסס את הקביעה הזאת? על פי 20 מכוניות שיש בארץ? נמכרת אולי אחת כזו אולי פעם בחודשיים (אני מדבר על 106 GTI יחד עם ה סקסו VTS).
  8. כמו שאמרו, לגבי הביטוח, אפשר לבטח על פי הערכת שמאי.
  9. מעניין אם אפשר להשתמש בקייס הזה לנהג שעשה תאונה עם רכב משופר והביטוח מנסה להתחמק.
  10. fizban

    תחתוני נהיגה!

    אני מתעלק על השירשור. הגרביונים ששמים על הפנסים מאחור, האם אלו בעצם גרביוני הנהיגה של בעל הרכב, אותם הוא תולה לייבוש באחורי הרכב?
  11. fizban

    עזרה בדו"ח

    מה, מתנדבים מקבלים קידום? חוץ מזה, האם זה לא ניגוד אינטרסים, לתת לשוטר או מתנדב כסף על כל דו"ח?
  12. אה, חבל. תודה בכל מקרה.
  13. fizban

    תחתוני נהיגה!

    לא נהוג להתחתן עם מכוניות, לא?
  14. fizban

    תחתוני נהיגה!

    אפשר להתחתן איתך?
  15. דני, זה נשמע טוב. איפה משיגים כספת למחשב שלי?
  16. fizban

    עזרה בדו"ח

    כל הכבוד, יאשה! נבחרת לייצג אותי במשפט שלי.
  17. איפה מוטי כשצריכים אותו?
  18. ההתאמה לא מיידית והפגוש הקידמי ישב יותר מדי קדימה כך שיווצר לך חור בין גוף הרכב והפגוש. בוא למפגשי PSI, ראה רכב אחד שעשה זאת והתרשם בעצמך. תוכל גם לדבר עם אותו בנאדם.
  19. לא נראה לי ש AFC מרגיש גדישה. הוא מיועד רק לרמות את המחשב בקשר לכמות האויר שנכנסת.
  20. יש גם באפקסי הגדרות ל hi throttle ו low throttle. אז מבחינת הרכב הנ"ל, הנמוך הוא עד 89% מצערת והגבוה הוא 90%+ מצערת. (ללא ערכי ביניים)?
  21. האם יש עוד דעות?
  22. האפקסי אמור לתקן את הסטיות בתערובת. אבל זו היתה רק הכנה לפני השאלה על הגדישה.
  23. טורבו אמור להכנס רק במצערת מלאה. כלומר אם אני משייט ב 120 קמ"ש עם טורבו שנכנס ב 2000 סל"ד ואני כרגע על 3500 סל"ד, הטורבו לא יכנס ולא תהיה גדישה. כנ"ל גם לגבי 5000 סל"ד ו 160 קמ"ש בשיוט. לכן אני מתלבט אילו ערכים דרושים לרכב כזה.
  24. שלום לכולם, רכב עם מזרקים של 180CC קיבל במתנה מזרקים של 265CC ואפקסי super AFC II. לאפקסי מפת דלק תלת מימדית (סל"ד, אחוז מצערת ושינוי כמות הדלק) לפי ההיגיון שלי, אם המנוע נשאר כמות שהוא (כלומר רק המזרקים הוחלפו), צריך לכוון את האפקסי שיוריד את כמות הדלק ב 32% בכל תחום סלד ובכל אחוז מצערת על מנת שהנתון יתאים למזרקים המוגדלים (שלא יהיה עודף דלק). אם מכניסים טורבו בגדישה של חצי באר למשוואה, האפקסי לא צריך להתערב בתחום אחוזי המצערת שבין %90 ל-100% כי אז המזרקים בעצם מזריקים את כמות הדלק המוגדלת שדרושה עקב העלאת כמות האויר. האם אני צודק בכלליות? האם ניתן להניח שקיימת גדישה ב 90-100 אחוז מצערת או האם יש גדישה גם באחוזי מצערת יותר נמוכים? תודה
  25. יש קיטים של קסנון לכמעט כל סוג נורה.
×
×
  • תוכן חדש...