Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    מי בגמר רד בול

    גם אם הדחיפה היתה מהצד זו עדיין היתה עבירה. עבירה אגב, שדובר עליה רבות בתדריך ביום רביעי ואמרו שיאכפו אותה.
  2. הצטערתי לשמוע. תנחומים למשפחה.
  3. fizban

    מי בגמר רד בול

    לא מקביל ולא נעליים. עבירה שעליה צריך לקבל הורדה במיקום ואולי אפילו פסילה! מן הראוי היה שהנהג הפוגע יעצור ויחכה עד שאיציק יחולץ. חבל שהשופטים לא ראו את זה, חבל מאוד. חבל גם שאיציק יצא מהקארט וניסה לדחוף אותו חזרה למסלול ותוך כדי כך סיכן את עצמו ואת האירוע.
  4. fizban

    מי בגמר רד בול

    אל תשכח שגם לי יש קסדה ירוקה, חן. גלעד
  5. fizban

    מי בגמר רד בול

    אני מסכים עם הביקורות של פרטנר. כמו כן אני חושב שהיתה השקעה עצומה מצד און וליאור, וגם של רד בול. לצערנו עיתוי האירוע לא היה נכון, מסיבות בלתי נמנעות. און, אני חושב שבאירוע כזה ראוי לעשות תוכניות B ו-C חלופיות בדיוק למקרים של לו"ז. למשל, לפי דעתי, בתוכנית B היה למשל אפשר להכניס קיצור המרוצים של הסלבס ואנשי התקשורת. בתוכנית C (כשהמצב באמת גרוע) אפשר היה להכניס את קיצוץ זמני המקצה (לא כל כך נורא יחסית), ביטול ההגרלות של הקארטים בין מקצי הזמנים לרבע הגמר (שזה נורא), וביטול המשקולות (שזה נורא עוד יותר). סה"כ אני נהנתי מהאירוע, רד בול השקיעו מכל הכיוונים באירגון ובנהגים. (אהבתי את המאווררים עם המים הקפואים - משהו שלמשל לא היה למרשלים, לשופטים ולאון וליאור). לצערי אני מאלה ש"נפגעו" וקיבלו קארט נבלה, גם החליפו אותו בקארט קר כמעט לחלוטין ולכן לא נותר לי איך לנסות ללמוד בשביל עצמי את המסלול ולפנות פשוט את הדרך למהירים יותר. לפי דעתי השיקול לבטל את ההגרלות בין מקצי הזמנים לרבע גמר הוא מוטעה ומערער מאוד את הניסיון לשמור על שיוויון בין הכלים. מי שהתמזל מזלו וקיבל קארט מהיר הרויח ומי שלא, הפסיד. מה גם שההגרלות לשני המקצים נערכו מראש והדבר היחיד שהיה צריך לעשות זה להעבר משקולות. מבחינת לוגיסטיקה של רד בול, הביקורת היחידה שלי היא שלא היו גגונים או צילונים לקהל שבא לצפות באירוע. מבחינת המשקולות, לפי דעתי באירוע הבא אפשר לעשות קטגוריות משקל (ג'וניורים, סניורים, מאסטרים), לתת גביע לכל מנצח בקטגוריה ולעשות תחרות אלוף האלופים (שלוקחים מקומות ראשונים ושניים מכל קטגוריה וגם גם שמים משקולות) ושם יהיו גם הפרסים היוקרתיים. זה יחסוך עלות של משקולות, את עלות המשקולנים וגם את הזמנים. חוץ מזה, אישית הייתי מעדיף עוד 16 טכנאי קארטים על 16 נערות חינניות עם שלטים. את הנערות האלו תמיד אפשר לראות בים. לסיכום: סה"כ זה אירוע ראשון מסוגו בארץ וברור שיהיו חבלי לידה. אני לקחתי את כל שינוי התוכניות בהבנה מלאה ובתקווה שהלקחים ילמדו לאירוע הבא. מה שאני לא מקבל בהבנה זה את הבדלים בין הקארטים (ואני יודע שזה לא קשור אליך, און) אבל אני די בטוח שזה המשתנה שבעצם לא ישתנה, לצערי, לפי המגמה הנוכחית. תודה רבה לרד בול, לאון וליאור וליעקב ושאר השופטים. נפגש באירוע הבא! גלעד קפוליס נ.ב - ברבע הגמר שמו לי מצלמה בקארט מול הפרצוף, כך שאם אתם רואים צילום מהזוית הזאת זה כנראה אני. מזל שהיה לי ויסטור כהה אחרת היו רואים את כל הפרצופים שאני עושה בזמן הנהיגה.
  6. fizban

    מי בגמר רד בול

    גם אני אהיה שם.
  7. גנבים היום באים עם מחשב ומפתח מקודד למחשב. מחליפים את המחשב המקורי, מחברים לסוי'ץ וגמרנו. איתורן ומערכת להוצאת אויר מהגלגלים - אפשר לכוון את המערכות האלו כך שישביתו את המנוע / אויר מהגלגלים רק כשהרכב בעצירה. אז אפשר לחסוך את הנפגעים.
  8. יש לי הרגשה שה207 תהיה מהנה פחות מה 206. דניק, הדגם עם חבילת המוזיקה מגיע עם ג'נטים 17 לבנים כמו בפרסומת? האם תגיע גרסת 207 טורבו לארץ (קראתי פעם שיש) האם תגיע גרסת ה MAXI עם 280 כ"ס לארץ? (טוב, זו כבר שאלה רטורית).
  9. תציע לי הצעה שלא אוכל לסרב!
  10. מה זה 306 XSI נורמאלית לדעתך, פיש?
  11. אין מצב. ההרשמה נסגרה לפני שלושה שבועות. אתה לא צריך קארט משלך. עשה קורס קארטינג
  12. נבו, יש לך נסיון בקארטינג? אם לא, לך למסלול בנתניה, התאמן קצת ואז עשה קורס.
  13. מדהים כמה שאנשים יכולים לחשוב שהם יודעים הכל!
  14. מסכים לחלוטין עם wil. שיאכפו קודם את איסורי העישון בקניונים. נמאס מהסירחון ומהאנשים שזורקים ***. שלא לדבר בכלל על חגירת ילדים!
  15. לפותח השירשור - הקשב לשמר. סוף סוף הוא אומר דברי טעם ולא רק נועל שירשורים.
  16. גם בתחנת הדלק. 45 נשמע לי מוגזם. אני יושב טוב עם 39 פיאסיי על 195/50/15.
  17. אני מקווה שאתה בודק לחץ אויר כשהצמיגים קרים...
  18. fizban

    תאונה... לא נעים.

    לפי דעתי הוא פרסם זאת על מנת לקבל עצות מה הוא היה צריך לעשות ולא רק לשתף אותנו בחויה שעבר.
  19. fizban

    רכב בתקציב עד 40K

    אף אחד לא יודע?
  20. fizban

    תאונה... לא נעים.

    בגירה, זה מקרה קשה. יכול להיות שלעזוב את הגז זה לא מספיק כי פשוט אין אחיזה בגלגלים הקידמים בגלל השמן. הרכב נכנס כנראה להיגוי יתר בדיוק בגלל אותה סיבה; לגלגלים האחוריים לא היתה ממש אחיזה בגלל השמן. לחיצה בריאה על הגז וישור הגה (וזה קשה) היה פותר את הבעיה, לפחות איך שאני הבנתי אותה.
  21. הקארטים לא דפוקים מכיון שאון בדק אותם בעצמו וראה שהם בסדר. כמו שאמרתי, את הקארטים הגרועים ואת הטובים הם העיפו. עובדה שהפרשי הזמנים שלי היו 2 מאיות בלבד ב-2 קארטים שונים. ואני אגיד לך עוד משהו; גם באותו הקארט יהיו לך הבדלים מכיון שהמסלול מתחמם והצמיגים גם הם מתחממים. ואני אגיד לך אפילו עוד משהו; לא רק אני נהגתי על הקארטים האלה. היו שם בערך 120 נהגים, אז עשה את החישובים הסטטיסטים וראה כמה מהם נהגו על אחד מהקארטים שאני נהגתי עליהם. ואני אגיד לך עוד משהו, אבל הפעם זה באמת האחרון; כדי להיות אלוף לא מספיק להיות מהיר.
  22. fizban

    אנטי פלאש בבניה עצמית

    סוכן שלהם אמר שזה חוקי ואתה מאמין לו? לא עדיף פשוט להאיט כשרואים מצלמה?
  23. fizban

    תאונה... לא נעים.

    אני חושב שאם היית מיישר הגה (ולא מפנה אותו לכיוון הנגדי) ולוחץ חזק על הגז היית חוזר לתלם. מניסיון, קשה מאוד רק ליישר את ההגה ולא לסובב אותו לכיוון הנגדי כי זה בניגוד לאינסטינקטים. אבל באמת קשה לשפוט, במיוחד כשכתם שמן מעורב.
  24. התוצאות שצילמת אכן ישנות. אני עליתי במקצה מספר 7 ועשיתי את 2 הזמנים המהירים ביותר באותו היום; 26.43 במקצה אחד ו 26.41 במקצה שני. הקארטים לא היו דפוקים, הם פשוט העיפו את הקארטים הגרועים והטובים והשאירו את הבינוניים. גלעד ק
  25. הקארטים היו פתוחים. בהרצליה מגיעים להבדל של 6-4 שניות בין קארט פתוח לסגור.
×
×
  • תוכן חדש...