-
הודעות
4,910 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fizban
-
גם אצלי ב 306 זה כך, אבל מכיון שאני מחליף אורות ערפל פעם ב 12 שנה בערך זה לא כל כך מפריע לי. אגב, אצלי אפשר גם להחליף את הנורות אם אתה מרים את הרכב על ליפט ומפרק כל מני מגיני גומי משונים. אולי זה כך גם אצלך. זה גם מונע גניבה של הפנסים (ע"ע אימפרזה טורבו).
-
לא נראה לי שמצלמה מצלמת מתחת ל 120 קמ"ש. הפילם יגמר להם תוך 2 דקות.
-
במקום זה היום שמים פשוט יותר פטרולים של משטרה בכבישים. אנשים נוהגים רגוע יותר כשיש ניידות בסביבה. הם לא צריכים לחפש אף אחד אלא פשוט להראות נוכחות. זו ההרתעה הכי טובה. בעיר אפשר לשים יותר שוטרים עם קטנועים. זה יקל עליהם להגיע לאירועים וגם ירתיע. הרי כולם יודעים שהמשטרה סובלת ממחסור בכוח אדם. אולי שווה להשקיע בתנאים יותר טובים לשוטרים כדי שגם אנשים קצת יותר אינטילגנטים יתגייסו למשטרה.
-
crystal clear head lights או רק clear head lights או altezza tail lights
-
יש גם כל מיני מנועים מעניינים שאפשר להרכיב על הוולקן. כמובן אם אתה בעניין.
-
אתה, אבל לא אני. לדעתי הבימר נראית מעולה עם angel eyes.
-
לא, בקליות שקופות לא תתאמנה לצבע הספציפי הזה. בקליות שקופות אולי מתאימות ללבן או (בספק) לכחול בהיר.
-
אסף היקר, השאלה היא מה בדיוק אתה רוצה להשיג? יש לעשות את הרכב שיהיה מיוחד ויש להחצין את הרכב בצורה מגעילה. אם חפצך ברכב שיראה מיוחד ומעוצב על פי טעמך האישי, בקליות שקופות זה לא מה שיהפוך אותו למיוחד (כי היום כל 206 שניה שאני רואה מצוידת בבקליות שקופות). מדבקות no fear בטח שלא. אני, אישית, מאוד בעד קסטומיזציה, מפני שזה משעמם לראות 100 טיוטות אותו הדבר. מצד שני, זה מגעיל לראות קורולה מנופחת. הכל עניין של טעם אישי. למשל, האקסית שלי קנתה 206 אדומה חדשה וכדי לעשות את הרכב טיפה יותר מיוחד היא הוסיפה ג'נטים לבנים (במידה מקורית). אני חושב שיש מעט מאוד 206 אדומות 5 דלתות עם ג'אנטים לבנים בארץ, אם לא אחד. הרכב פשוט נראה חמוד ולא מוחצן בצורה יוצאת דופן. בקיצור: 1. עגלה מתה לא צריכה להראות כמו מפלצת. 2. מפלצת צריכה להראות יפה, אבל לא כמו מפלצת. 3. שום רכב חוץ מבימר לא צריך Angel eyes. לדעתי האישית, ג'נטים שחורים (במידות מאושרות על ידי היצרן) יתאימו לרכב שלך, במידה ואין לו תופים אחוריים. בנוסף, אולי צביעת הקליפרים בצבע הרכב. שוב, בהנחה שיש לך דיסקים אחוריים. וזהו מבחינה חיצונית! דאג לעשות וקס כל 3 חודשים (או חודש, אם אתה חולה כמוני). אין צורך לקפוץ מעל לפופיק, במיוחד עם 206 רגילה. אם אתה מרכיב ג'נטים שחורים, השאר את פסי הקישוט מקוריים! בהצלחה
-
בעיקרון, נורות שיש עליהן ציפוי כחול לא אמורות לעבור טסט.
-
לי נוצרה התחושה שאנשים קוראים בריפרוף ומתייחסים למקרה אחר שקורה די הרבה (והוא הדחפות בראש התור). בוא ננתח את מה שאמרת: 1 - לא פגעתי בבטיחות של אף אחד, בזה אני בטוח, זכור גם שהתנועה זוחלת ב -5 קמ"ש. הסטייה שמאלה היתה מינורית ולא דריפט. מינורית ברמה של 10-20 ס"מ. 2 - צודק, עברתי על החוק אבל לא על מה שהשוטר עצר אותי. יש מה שנקרא אילוצים, בעולם לא מושלם, במיוחד בארץ. אילוצים כמו לנהוג מעל המהירות המותרת (כי המהירות המותרת מגוחכת בחלק מהמקרים), אילוצים כמו משאית שפורקת סחורה באמצע הרחוב ויש קו לבן שאתה חייב לעבור אותו במעט על מנת להמשיך. אם שוטר היה עומד שם ונותן לך דו"ח, לא היית מתרעם? ובדיוק אותו הדבר בכביש המדובר, שמתוכנן כך שבשעות העומס, נהגים שומרי חוק הופכים לעבריינים. אם אתה נוהג תמיד על פי החוק בצורה עיקבית, אני מוריד את הכובע בפניך. 3 - יש 2 טורים (בפעם המיליון), הטור השמאלי, שעובר על החוק לצורך העניין, לא מעכב את הימני כי בפניה הכביש מספיק רחב. אם נוסיף על כך, אם כל המכוניות שבנתיב השמאלי היו מנסות להשתלב בימיני בתחילת התור (עם איתות וקשר עין) זה היה נחשב להדחפות (וכמובן מעכב את כולם, בניגוד ל-2 טורים) והיו פה כמה אנשים בשירשור שטענו שהם לא נותנים לאנשים "להדחף". אולי הם התכוונו לסוף טורי מכוניות ואולי הם יעשו זאת גם בהתחלה.
-
זה לא הופך את זה לבסדר אבל זו לא הסיבה שהוא עצר אותי. סטיתי לשמאל מעט בגלל יונדאי אפורה שנעה למרכז והשוטר טען שעליתי על קו לבן. אתה לא אמור לחנות על כחול לבן בתל אביב אם אין לך תו חניה, אבל באיזורים מסויימים פקחים לא יתנו לך דו"ח אלא לאחר 9:30 בבוקר ואם חנית על אדום לבן, יתחילו לתת לך דוח רק מ 8:30 ומעלה. למה הם עושים זאת? כי ראבק, אין מקום לחנות בעיר הזאת! זה עושה את זה לבסדר? אם יש מכונית מימיני, השמאל הוא יופי של נתיב לפניה ימינה. למה אתה נתפס לקטנות?
-
הוא לא שאל אותי מה עשיתי לא בסדר, הוא שאל אותי מה יש לי להגיד להגנתי ואני טענתי שהיית חייב לסטות מעט על מנת למנוע תאונה (וזו אכן הסיבה אחרת הוא לא היה עוצר אותי בכלל). לאחר מכן הוא טען שהייתי צריך להשתלב בימין (כלומר להדחף לראש הטור) ולא לנסוע במקביל לרכבים שמימיני ואז טענתי שכולם עושים זאת (כלומר פותחים נתיב שני).
-
איציק ודני, שוב ושוב ושוב אני חוזר! הביטו בשירטוט! אף אחד לא נדחף ולא מעכב אף אחד. לא נדחפתי ולא נכנסתי לפני אף מכונית אחרת. יש שם מקום (מצומצם ביותר ל2 מכוניות במקביל). כמו שאמרתי , 99% מהפעמים אני בנתיב הימני. בנוסף, אם תקשיבו למה שהשוטר אומר, הוא עצר אותי כביכול על עליה על אי תנועה וההמלצה שלו דווקא היתה שאני צריך "להשתלב" בנתיב הימיני אם אני רוצה לפנות, כלומר אם הייתי נדחף בראש הטור זה לא היה מעניין אותו בכלל. אז צאו בבקשה מהפנטזיה שלשם מניעת ההדחפויות השוטרים נמצאים שם. הם ממש לא. אין שם קצה טור, יש שם 2 טורים של מכוניות בנתיב הזה והשוטר מחפש להטפל למי שעולה טיפה על הקו הלבן בעוד שמול העיניים שלו אנשים נכנסים לצומת לא פנוי מעכבים תנועה וגם יש כאלו שעוברים באדום. באמת עייפתי מלהסביר פה לאנשים שלא מבינים את הנכתב, אפילו נסיתי עם שירטוט וזה לא הולך. את הלקח שלי בעיקר למדתי בעיקר עכשיו; שאנשים בפורום הזה אוהבים להעביר ביקורת על דברים שלא בדיוק הבינו עד הסוף. להבא אזהר בפתיחת שירשורים מהסוג הנ"ל. נ.ב - אני שונא את התופעה של להדחף בראש התור בדיוק כמוכם.
-
אתה מדבר על האזנה של צד שלישי. פה אני הייתי חלק מדו השיח ומספיקה ההסכמה שלי. חוץ מזה שלא פורסמו כלל פרטי השוטר.
-
1. אמורים להיות סימנים על הכביש ואנחנו אמורים לציית להם. לפחות בפניה. אני מסכים עמך שזה הדבר ההגיוני לעשות ובדיוק כמוך זה מה שאני עושה. רק שב-1% מהמקרים אני לא מצליח להשתלב בגלל איזו משאית או כל רכב אחר שלא נותן פשוט להשתלב (אני מדבר עוד על לפני הפניה הראשונה שמאלה). 2. אני לא מבין למה אתה צריך לעמוד באמצע, הרי ברור שעושים מהכביש ההוא 2 נתיבים כי אין מקום לכולם בנתיב אחד בשעות העומס, פשוט אין. אם היית נצמד לימין, אנשים היו יכולים להכנס במקביל אליך והתנועה היתה זורמת יותר. למה להלחם ולא לתת למישהו לעבור אם הוא לא מעכב אותך? למה לעשות דווקא? זה כמו שתגיד שאתה נוסע 90 בשמאלי כדי לחנך את כל אלו שנוסעים מהר. (ואז הם מתחילים לעשות עבירות מסוכנות יותר כי אנחנו ארץ חמה). יש מקרים באמת מעצבנים שמישהו מהנתיב השלישי מנסה להדחף ואז באמת אפשר להתעצבן. או כאלט שעוברים את הצומת ואז פונים 90 מעלות ימינה כדי לעקוף כל כל הפקק (וזה משגע פילים). סביר להניח שאשלם את הדו"ח אבל זה מעצבן - כי את הגניבות רמזורים, את העקיפות מימין על קו צהוב כדי לחתוך פקקים ואת הכניסה לצומת לא פנוי המשטרה לא אוכפת (או בקושי). לגבי התאונה שלך, בוא אספר לך משהו: לפני כמה שבועות עמדתי ברמזור בדיוק כמוך, וגם אני אוהב את מה שאתה אוהב. רק שלא התפתתי לעשות זאת בשעה שהיו כל כך הרבה רכבים בצומת. כשהרמזור התחלף לירוק והתחלתי בנסיעה, פתאום מישהי בנתיב לא שמה לב לאדום אצלה ונעצרה 5 מטר אחרי הצומת. אם הייתי עושה מה שעשית, התאונה היתה מובטחת - כי גם אותה הסתירו 4 נתיבים של מכוניות. מאוד הצטערתי על האבידה שלך אבל כבר "הטיפו לך" על זה בת'רד שפתחו ואני לא אחזור על זה. רק אגיד שאני פחות משתעשע כשיש מכוניות מסביבי. אז יכולת למנוע את זה בדיוק על ידי אי עשיה של מה שעשית - באותו הצומת באותו המקרה. לא צריך לחשוב על זה 1000 פעמים, אלא רק פעם אחת. אני לא אוסיף יותר בנושא, אני מאחל לך שתמצא את המיאטה הבאה שלך ושתהנה ממנה עד הגג ( ) ואם אראה משהו למכירה היה סמוך ובטוח שאודיע לך.
-
senda ידידי, לא יודע למה הסקת שנדחפתי לפני מישהו. פשוט הייתי בטור שהשתלב בנתיב במקביל לשאר המכוניות. כשאתה משתלב בנתיב הימני ביותר תוך כדי פניה אתה סוטה מנתיב, זה גם לא הכי חוקי. אתה אמור לסיים את הפניה מהנתיב הימיני לנתיב השני (או השלישי, אני לא זוכר) מימין בכביש הזה. אם שוטר היה עוצר אותך על סטיה מנתיב תוך כדי פניה שם, מה היית אומר? הרי אם היית פונה כחוק אנשים (כמוך, למשל) לא היו נותנים לך להכנס לנתיב הימני כדי שלא "תתפלח להם" חס וחלילה. אגב, זה מה שאני עושה ב 99% מהמקרים (משתמש בקו האדום, כמוך) אבל אתמול זה לא יצא כי לא נתנו לי להכנס לנתיב הימני לפני הפניה שמאלה, בצומת הראשון. יש מקום בצומת הזה לשתי מכוניות ותאמין לי שאני לא מעכב אף אחד. אני לא נדחף לפניך (שזה באמת מעצבן) אלא נכנס יחד איתך לנתיב שבמקום מיועד לרכב אחד אבל הוא הופך לנתיב כפול ואפילו משולש במצב גרוע יותר. אני שוב מציין; יש הבדל בין להתפלח לך לנתיב ולעכב אותך לבין להכנס יחד איתך לנתיב צר. אני מצרף תמונה של הכביש המדובר: אפשר לראות את הניידת למעלה (מסומנת מלבן עם אורות כחולים ואדומים). השוטר שעצר אותי בריבוע כחול (על הכביש, כמובן) הקו האדום (שאתה ואני בד"כ משתמשים בו, וזה לא חוקי עד כמה שידוע לי). הקווים הירוקים (מה שצריך להיות) הקו הכחול (איך משתחלים בשעות העומס). מה שאתה אומר Senda, הוא שאתה פונה שמאלה ונכנס לנתיב 1 תוך כדי עבירה על החוק ואז אתה לא נותן למי שבקו הכחול להכנס יחד איתך לנתיב? ואגב, ניב, אני מקווה שאתה שילמת 1000 ש"ח לליבי, אחרי התאונה שלך, אם כבר מדברים על שיפוט עצמי - עם כל ההערכה שלי אליך כנהג.
-
ניר אני כמעט תמיד מגיע לנתיב הימיני שם, מיד לאחר הפניה, אבל אתמול לא נתנו אז נכנסתי לטור המשתחל. יש באותו הצומת עברות ממש מעצבנות כמו האנשים שנתקעים באמצע הצומת וחוסמים באמת את כל התנועה. נראה לי שאני אוותר, זה היה פשוט חוסר מזל. זכור שהטענה של השוטר היא שעליתי על קו הפרדה לבן. לא שהשתחלתי לנתיב. אם עליתי עליו, זה רק בגלל שהייתי מוכרח לסטות מעט כדי למנוע מלפרק למישהי מראה וחוסר המזל הוא שהשוטר היה שם.
-
ניר אם הטור לא היה משתחל לשם, לא היית מגיע הביתה לפני 22:00. הסיבה היא שבפניה שמאלה ברמזור לפני אתה אמור לסיים בנתיב השני מימין (כמו שעשיתי). אז מה אתה אומר ניר, שזה מוצדק לחלוטין שהמשטרה גם תופסת אנשים על 120 קמ"ש בכבישים ישרים לחלוטין ופתוחים. אם הייתי הולך בגישה שלך הייתי צריך לעמוד למשפט עכשיו ו-10 נקודות על מהירות מופרזת. אותי אישית מעצבן שהמשטרה מחפשת דווקא את הדברים הקטנים שאנשים עושים בעל כורחם ולא את הדברים המסוכנים, הכל כדי להשלים פדיון יומי למדינה. וכשגונבים לך את הרכב, הם לא טורחים להניד עפעף.... אגב, בתגובה למעלה אמרתי שהנזק הכספי לא מעניין אותי.
-
למכירה. מערכת XD-16 של Innovate. כולל - חיישן wideband LC-1 המפורסם. שעון Air/Fuel שמתחבר לחיישן. ניתן להקליט נתונים בעזרת הציוד המתאים. יש תוכנת מחשב שמנהלת את השעון בעזרת כבל R232. ניתן אפילו לשנות את צבע הלדים בשעון. לשעון 2 כיסויים - שחור וכסוף ו 8 סוג בזלים בשחור או לבן כך שאפשר לעצב אותו איך שרוצים. הוא עלה לי בזמנו יותר מ 2000 ש"ח אחרי משלוח ומיסים. רוצה עליו 1700, עקב ירידת הדולר ועוד קצת הנחה. גמיש. מיותר לציין שהמערכת חדשה לחלוטין. האתר של Innovate http://www.innovatemotorsports.com/products/xd16.php תמונות של המערכת שיש לי בבית : בהודעה פרטית.
-
מן הסתם רציתי לשתף את חברי הפורום בהקלטה, יותר מאשר לקבל עצה. אולי אקפוץ שוב פעם לאסף, שחשב שהוא נפטר ממני...
-
לא מעניין אותי נזק כספי. אני רוצה לדעת אם יש קייס בכלל לזיכוי.
-
שלום, בדיוק היום קיבלתי מכתב שהתביעה מחקה את הרישום נגדי בעבור מהירות מופרזת עקב אי תקינות תפעול הלייזר. אני נוסע לי לכיוון הרצליה שמח וטוב לב. ביציאה לאיילון צפון מההלכה, למי שמכיר, יש כביש מאוד עמוס והוא הופך, כמו כל הכבישים בשעת עומס, ל 2 נתיבים בעל כורחו. מדי פעם יש שם שוטר שמחפש על מה לתת דו"ח. אני מכיר את הנוהל הזה כי כבר 5 שנים אני משתמש בפניה הזאת. בכל מקרה, הפעם הייתי בצד המשתחל, אך לרוע מזלי, בחורה ביונדאי שנסעה במקביל אלי קצת לפני הפניה לא נצמדה לימין ולכן הייתי צריך לסטות מעט שמאלה. השוטר שהביט בי לאורך כל הדרך החליט לעצור אותי, זו היתה החלטה פתאומית מאוד שלו כי הוא סימן לי כשהייתי 2 מטר מולו. הוא טוען שעליתי על קו ההפרדה, אני טענתי שהייתי צריך לסטות, אבל לא הודאתי באשמה. הקלטתי דו השיח בינינו בעזרת הרשמקול שאני משתמש בו להרצאות בקורס. להלן השיחה: http://d.turboupload.com/d/997831/report.wav.html צריך להמתין 40 שניות, גודל הקובץ 2.5 מגה ואורכו 4 דקות. הנזק 250 ש"ח קנס ותחושה שהמדינה דפקה אותי שוב פעם. שווה להשפט בגלל העיקרון או להתכופף? נ.ב - כמובן שצילמתי גם את הניידת עומדת על קו צהוב ומפריעה לתנועה (כמו כל שאר הרכבים שהוא עצר). לא נראה לי שזה משנה.
-
גווני קסנון\ הורדה מהכביש!? **נערכו סימני קריאה ושאלה עודפים, נא להמנע בעתיד**
fizban פרסם הודעה בנושא של amit_1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מעל 6000K עוצמת התאורה יעילה פחות. -
מוטי, מה השיקולים של היצרנים בייצור רכב עם פורק פנימי או חיצוני?
-
בהצלחה למארגנים ולמשתתפים!
