Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. לא מכיר את הפורד, אבל הI35 בהחלט לא בשבילך עם יש לך צורך במקום. עם מדובר על רכב ליסינג, הייתי הולך על הפלואנס בשביל המשפחה בתור נסיון, אפילו הייתי הולך על הגרסת דיזל. לא יעזור ליונדאי ולא יעזור גם לפורד, עם אתה מחפש מקום ל2 ילדים מאחורה + עגלה וגם שיהיה נוח לטפל בילדים מאחורה כי קשה לקשור, קשה לסובב את הכסאות כי הכסאות מפריעים, הייתי הולך על הרנו. לפורד יש יתרון לעגלה מבחינת תא מטען אבל ממה שרשום בפורומים וחוות דעת לרכב, החלק האחורי לא גדול כמו ברנו בכלל. אבל מצד שני הפורד לא עגלה כמו הרנו.
  2. מסכים , היה לי את הרכב שנה וחצי, בהחלט אוטו נחמד, ומסכים עם הדברים, עושה את העבודה, סולידי ויחסית נוח לנהיגה
  3. אתחיל בזה שלמזלי היה לי מורה נהיגה די מבוגר שהיה מלמד נהיגה בשביל הכיף ולא בשביל הכסף, הוא היה מספר לי שהוא מלמד נהיגה כדי להירגע מהעבודה הראשונה , מוזר בכל מקרה הוא תמיד טען שיש הבדל בין לנהוג לבין לדעת נהיגה אמיתית, למשל הוא היה מדגים לי כיצד לא לפחד מהאוטו, כיצד לשניה ניתן לעזוב את ההגה בשני הידים כדי לתת את התחושה שהרכב ממשיך ישר ולא צריך לפחד מכלום, היה לו גם קטע שהוא היה שם את קופסת הסיגריות על הדשבורד ואומר " סע, תעביר הילוך בין ראשון לשני ואני לא רוצה לראות את הוקפסא נופלת". או נהגיה על חצץ, הוא היה שם את הקופסא שוב ואומר סע באופו יציב בלי לשחק עם הגז ותראה שהקופסא לא נופלת. לקראת סיום לימוד הנהיגה הוא תמיד אומר שנהג טוב הוא זה שיודע לנהוג, להדליק סיגריה ולהחזיק סנוויץ ביד, הכול בו זמנית, אבל לצערו עדין לא קיים הרובוט שיעשה את זה . נקודה של לימוד נהיגה גרועה יצא לי פעם לפני כמה שנים, נהג "ל" חדש והמורה עצרו ליד חנות שווארמה, לא היה מקום חניה אז המורה מסביר לתלמיד כיצד עולים על המדרכה וחונים באדום לבן ,הם רעבים ( לציין שאחרי הסיבוב יש חניה ). שהמורה יצא החוצה , פניתי למורה בשאלה " אתה חושב שבתור מורה נהיגה אתה מלמד את התלמיד משהו נכון לעשות ??" המורה סתכל עלי כאילו נפלתי מהחלל, אבל אז נפל לו האסימון אמר "תודה" נכנס לאוטו ונסע להחנות במקום אחר. אבל כמו שאמרו אחרים, גם הדוגמאות של מורי הנהיגה יכולים לגרום ללימוד גרוע ומנהגים מקולקלים לנהג החדש
  4. מה, משעמם לי?? ), נראה לפי הפרומו סרט נחמד, אבל לראות סרט על ערבי שקונה סובארו, יש לי כאלה ליד הבית כל היום
  5. אני מצרף פה סרטון של YOUTBE לתוכנית שרשמתי, גם בקנדה יש להם בעיה של נהגים גרועים, ובפרומו ניתן לראות מספר דוגמאות זולות ופשוטות כיצד הם נחנכים נהגים דפוקים את המשמעות הבנת נהיגה, הכרת הרכב, יכולת תמרון, יכולת התמצאות ויכולת למנוע תאונה, הלוואי שכל הנהגים בארץ החדשים היו עוברים כזה קורס, רמת התאונות היתה יורדת באופן דרסטי. לציין שרוב האביזרי הלימוד הם דליי מים, קלקר, צמיגים ישנים, רמפה ממתכת, וכל מיני גרוטאות. http://www.youtube.com/watch?v=ICJ19S1lF1M דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  6. כבר הרבה זמן אני שואל את עצמי את השאלה האם מקור התואנות הדרכים בכבישים מתחיל מלימוד לא תקין של כלי הרכב?? יוצא לי לנהוג הרבה בכבישים וכבר ראיתי המון דברים מוזרים אבל לפעמים אני חושב שדרך הנהיגה של אנשים בכלי הרכב הוא המקור לפעמים לרוב הצרות ואני אדגים לדוגמא. מעגל תנועה - אישה נכנסת למעגל תנועה ולפתע עצרה, הבחורה טעתה בפניה, ובכן מה עושים?...פשוט... נוסעים רברס.... כן אני לא מגזים, הבחורה עושה רוורס במעגל תנועה. דבר שני, אישה מגיעה לצומת , יש שלט עצור, עובדים בצומת ולכן השוטר מכוון את התנועה, ומסמן לשיירה לנסוע, מגיעה תורה של האישה והיא נעצרת בעצור, השוטר צועק עליה ״למה את עוצרת״ והיא עונה לו ״מה זאת אומרת,יש לי שלט עצור״ ועוד משהו . נהג נוסע בירידה מאוד ארוכה. כל הדרך ניתן לראות את הברקס ל נח לרגע , האם חשב הבחור אולי פשוט להוריד הילוך?? (רכב ידני) יש דברים בסיסים בנהיגה שיש צורך ללמד נהגים, כגון שליטה על רכב, הכרת הרכב, לדעת לא לפחד מהרכב,ולצערי יש אנשים שפשוט אין להם כישרון נהיגה בכלל, והם לפעמים מסכנים את הנהגים האחרים. אתה נוסע מאחורי רכב לימוד נהיגה ואתה רואה כי הבחור/בחורה לא מסוגלים אפילו לסובב את ההגה, אבל המורה בוחר להכניס אותם לשיא התנועה במקום לקחת אותם למקום נטוש כדי ללמוד מה זה רכב, כיצד מתמרן רכב. האמת אולי מישהו מכיר את התוכנית העצובה/מצחיקה )Canadian worst driver) ,שגם שם יש להם בעיה עצובה מאוד של אנשים חסרי הבנה או יכולת בכלל לנהוג ומהווים סכנה לציבור וקיבלו רשיון נהיגה ומראים את הכשלונות שלהם בתפעול רכב. מומלץ למי שרוצה טיפים בנהיגה, ולמען האמת יש בתוכנית הרבה חומר מעניין לנהיגה בטוחה ותפעול נכון של הרכב. כמובן גם מלמדים איך לעשות donuts לקראת חג החנוכה
  7. למרות שעל פניו הסיפור הוא סיפור מעניין,אתה תמיד תמצא בסרטים כאלו את הצד הרע של ישראל למשל ניצול בבית הקפה ,דופקים אותו במחסום,הוא בוכה על הכאב של האפליה וגזענות ורק שוכח לציין שהוא לא משלם ארנונה ומים ואין מיסים ומעמ בכפר, וכו וכו. למשל לא מציינים כי הרבה פלסטינאים מביאים וקונים ורכבים בירדן ומכניסים אותם לשטחים גם. לי אין בעיה עם סרטים טובים כל עוד בסרט לא. ימציגים אותך כאדם רע,עם ציצית וכיפה כסטיאריוטיפ יהודי ישראלי
  8. למה להוריד, תפנה לכל האגודות כגון שלום עכשיו, רופאים למען זכויות, נשות וואטש, כל חולי הנפש ששונאים את ישראל, הם כבר בשמחה יתנו לך את הסרט מתנה .
  9. הנה לכם התשובה הניצחת מדוע אנשים לא צריכים לקחת מקומות חניה ציבורים - ישראלים שמים זין על העולם ואחר כך שמשתינים עליהם הם אוהבים לצעוק. מר הונדה היקר, תאר לך שאתה הולך לתחנת דלק לנפח אוויר בצמיג, אדם עומד לפניך ממלא אוויר מסיים, סוגר את האוטו והולך לקנות שתיה בתחנת דלק, אתה צועק לו " היי בחור , אני רוצה לנפח אוויר", הבחור עונה לך " שם זין עליך, תמתין", מה ההבדל עכשיו בינך לבין לקיחת חניה ??
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4160090,00.html נו... מה חדש ??? כבר דיברנו על אהבת הזולת ועזרה לציבור. כנראה שיש כאלו שאוהבים לעזור יותר.
  11. כרגיל, שר התשתיות עוזי לנדאו החליט שצריך שוב לקחת כסף מקופת המדינה כדי ליישם את השטיות שלו על חשבון הציבור. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4162110,00.html עם הדבר יתקבל, לאחר כמן מה מונע ממשרד התשתיות גם למנוע תדלוק רכבים בשבת, סגירת תחנות דלק בשבת. ואחר כך גם יגידו שלא תוכלו לטעון את הרכב של אגסי בשבת כי צריך מונה מיוחד של שומרי שבת כדי לטעון את הרכב. אני חושב שהשר הזה הוא בין השרים הכי גרועים במדינת ישראל, הרצון שלו לבנות תחנות כוח פחמיות, חוסר תרומה לאיכות הסביבה וחוסר התרומה האפסית של משרד התשתיות לפתרון הארגיה בישראל בקנה מידה ארצי, רק מראים את חוסר היכולת של אותו שר. מתי ילמדו שרים בכנסת להיות כמו כחלון ושמחון, שני השרים בעלי ההשפעה ואהובים על יידי תושבי מדינת ישראל.
  12. בילי וחברים אחרים, ישה צודק בדבריו והסיבות ברורות. אתם צריכים להפנים בראש את המילה ציבורי!!! להגדרה, ציבורי אומר לשימוש כל הציבור, עצם זה שלקחת רכב ותפסת חלקה של חניה לאורך זמן היא שימוש לא יאה בשטח ציבורי. מה ההבדל עם מחר אני יקח GMC גדולה, יחנה בחניה ציבורית, ישים מדבקה של טסט ויהפוך את האוטו למחסן ???. ( אפרופו הדבר אסור בחלק ממדינות ארה"ב , עם מדובר על חניה פרטית שלך שגובלת בכביש ציבורי.) החוק ברור וכולם מוזמנים לקרוא את לשון החוק, אין פרשנות של זה ושל זה, רכוש הציבור אומר שזכותי לחנות אבל אין לי שום זכות למנוע גם מאנשים אחרים להשתמש בחניה שתפסתי ולכן אני צריך לחלוק אותה עם אחרים. בנקודה זו אני חושבת שצרות העין היא של בילי ושל צביקה ואחרים, אתם חיים במנטליות של "מגיע לי ושכולם יקפצו לי כי זה שטח ציבורי". זכותך להחנות , זכותי להחנות גם, שימוש סביר ואני מדגיש סביר בחניה במיוחד במקומות שבהם יש מצוקה הם הצורך לכולם ולא לבודד.אתה מוזמן להסביר לשופט כי הרכב עומד חודשיים כי לא מתחשק לך לנסוע או שאתה "מתניע ב5 בבוקר ועושה סיבוב" ואני מבטיח לך שאין שופט בעולם שיקבל את הטיעון הסביר הזה. רוצה לשים את הרכב במקום אחד למשך שנה, לך תשכיר מחסן, לך לאיזור תעשיה נטוש, תשים את הרכב, תכסה אותו וזהו אתה לא נוסע באוטו , שם אותו בשביל עציץ, אז אתה מונע מאחרים את הזכות גם להשתמש בחניה. ודרך אגב, זכותו של כל אזרח להתלונן נגד מפגע ( גם של כלי רכב ) ובמקרה זה עם העירייה תגרור את הרכב, בעל הרכב יכול לתבוע גם את האזרח עם ירצה וגם את העירייה אבל לא בטוח עם יגלה שבזבז את הזמן שלו ואת הכסף שלו כי החוקים ברורים.
  13. רגע???, האם שווי השימוש על פריוס שעולה 160 אלף שקל הוא נגזרת של 2.5% מערך האוטו או שיש הנחה על זה ??
  14. לפחות הוא חנה על המדרכה, לפני חודש נכנסתי לדואר, מאחורי הגיע פקח של כיבוי אש , הלך לשלם חשבון מים. שיצאתי החוצה , הרכב שלו חסם נתיב שלם תוך שהוא עומד בכביש וחונה באדום לבן בלי בושה, ויצר בפקק של מכוניות. הרי לכם גם שימוש לרעה של סמכות.
  15. בדרך כלל יודעים, הפקח לא טיפש, הוא רואה אוטו מלא אבק שסביב הגלגלים יש הצתברות של לכלוך, זה אומר שהרכב קבוע במקום, אז קל לקבוע שהרכב לא נסע הרבה זמן.
  16. החוק ברור, אבל לצערי רוב העריות פשוט עצליות לטפל בנושא!! החוק נקרא - " חוק שמירת הנקיון לשנת 1984" http://www.snunit.k12.il/www_teva/law/israel/71.html על פי סעיף 8א, רשאית הערייה לפנות לבעל הרכב בדרישה לפנות את הרכב,ובמידה ולא יעשה זאת, ילקח הרכב משם , יגרר ולאחר חודשיים ימכר. החוק פשוט, העיריות מסרבות לבצע! אני יודע למשל בכפר סבא יש עשרות רכבים נטושים, אבל העיריית כפר סבא מלבד לשים מדבקה לא מפנה שום רכב. פנה לעירייה , בגלל שמדובר על שטח ציבורי , יש איסור על השארת הרכב במקום יותר מ6 ימים.
  17. היתה לי מגאן 2008 חדשה מליסינג ונסענו איתה 3 שנים, לאחר סיפורי הזוועות ששמעתי ממכרים הבנתי שאולי האוטו ממש פצצה מתקתקת, אבל ... אני יכול להגיד במשך 3 שנים של נסעיה 2 תקלות בלבד 1. תקלת כרית אוויר 2.תקלה ב ESP שני התקלות תוקנו בשנה הראשונה ולא חזרו יותר, וחוץ מהכאב ראש של הנורות הקדמיות, לא היה לנו שום בעיה עם הרכב.! כנראה עניין של מזל לגבי המגאן במבצע, אני רוצה להגיד שבשביל 49 אלף שקל, לקבל רכב עם אחריות 3 שנים ושוב לפי דעתי , העניין שווה . עם הייתי צריך לקנות היום רכב ולהחזיק 3 שנים כבר הייתי קונה רנו כזו, ועוד מקבל 3 טיפולים חינם + אחריות !!! ניקח בחשבון שבעוד 3 שנים הערך שלה יהיה שווה 35 אלף, אפילו פחות, עשתה את שלה, תתקדם הלאה, תקנה רכב חדש היום ב 120 אלף, אחרי 3 שנים הוא פחות מ 90 אלף, מה שאומר שעל 3 שנים ברנו תפסיד פחות מאוטו חדש . הכול ענין של מזל ותתחדש.
  18. החברה שמייצרת את הצמיד אמרה שמדובר על מוצר חסר ערך אבל זה לא הפריע להם להגיד את זה לאחר שעשו הרבה מאוד כסף
  19. :mm_yeah: לפעמים זה נשמע אבסורד אבל זה נכון, הוא פגע בכיס שמממנת את בית המשפט והשופטים ולכן ישא בכל חומרת הדין ירצח, יגנוב, יאנוס, הבא בתור לעסקה. בדרך כלל עם הוא יאנוס מישהי , הוא ישלח הביתה עם אזיקון רגל ומעצר בית, עם הוא יגנוב סודות מדינה הוא גם ישב בבית כמה חודשים. אבל לפגוע בהכנסות המדינה, עכשיו יבוא הפקיד של מס הכנסה ויגש לבית הספר ויקח למורה את הגיר והלוח והמחשב ומשם יסע בפיאט היקרה ( שעכשיו ברשות המדינה ) לבית החולים לקחת את התרופות של הזקן ושם לחייל המסכן ויקח לו את המעיל!! כי מי שמעלים מס פוגע באחרים !!!!!!!!!! ומי שגר בכפר ערבי או במאה שערים או בבני ברק לא .
  20. אתה בהחלט צודק, והדבר מאוד תמוהה, ואני אציין לדוגמא : כאשר אדם תובע מישהו על הפרה של חוק לדוגמא לוק למניעת רעשים, בית המשפט דורש כי ההוכחה על גרימת הרעש תבוצע על ידי מודד רעש מוסמך ודבר שני על מכשיר המדידה להיות מכויל פעם בשנה ( אם אני לא טועה) כדי שבית המשפט יקבל את הטענה!. במידה והמכשיר לא כויל, לא יקבל בית המשפט את דו"ח הרעש וההוכחה תתבטל, הדבר מוסדר על פי חוק למניעת רעשים. תמוהה הדבר מדוע על רעש מחויב כיול, אבל מד מהירות על ידי לייזר לא ???
  21. "רכבים רבים מפתחים חוסר איזון חשמלי "- תיכף אני עושה פיפי מרוב צחוק עוד מעט ימכרו גם שמנים שמכילים וויטמינים לאיזון השמן :) זה כמו הבלוף של המגנט על הצינור בבית או מכונת הכביסה, רק 200 שקל ואין לך אבנית, איזה סיפורים יפים, איך אפשר להאמין שאפשר לעשות כסף מכלום
  22. אני לא בטוח שהבעיה היא המוכר, אלא EBAY בדקתי כמה מוצרים לקנות והסוחר רושם משלוח בינלאומי, מופיעים כל המדינות מלבד ישראל פניתי למוכר ושאלתי האם הוא שולח לישראל ? התשובה היתה חיובית - שמתי לב כי המוכר הוא מהונקונג כמו רוב הסוחרים ולכן הרבה מהם לא מענין לאן הם שולחים אלא רשום במפורש באתר, לא שולחים ל....... לאחר בדיקה על מוצר אחר התקבלה אותה תמונה, המוכר רושם משלוח לכל העולם, במדינות לא מופיע ישראל, אבל בפניה לסוחר התקבלה תמונה שהסוחר מעוניין כן לסחור. אני חושב שיש פה בעיה עם EBAY ולא הסוחרים, באופן אוטומטי כנראה שסוחר בוחר כלל עולמי, כנראה המערכת לא מכניסה את ישראל באופן אוטומטי.
  23. הבעיה היא הברגים וישנם שתי אפשרויות לעניין 1. הברגים הם התקנה מקומית ועשויים ברזל בציפוי זול ואולי במקרה השתמשת במנקה גנטים חזק מידי וזה הוריד מהם את הציפוי 2.החלודה היא שאריות אבקת הברקס שנכנסו לתוך הברגים והברזל החליד. נסה לנקות ולראות עם מתחת לזה נקי
  24. מה שמוזר, לפני כמה שנים הבאתי מאייביי פנסים קדמיים לדודג ניאון , הפנסים עלו משהו כמו 200 דולר, המכס לא ביקש ממני אישור של משרד התחבורה בכלל , אלא רק את סוג ההזמנה וסוג הפנסים, לאחר ששלחתי קיבלתי את החבילה בדואר בתוספת תשלום של 340 שקל מיסים בלבד. לציין שבארץ בזמנו רצו על כל פנס 1500 שקל .
  25. ישה " אמרת ואני מצטט "בטורונטו ישנן ארבע עונות שנה המובחנות היטב זו מזו." בתור אחד שהיה הרבה בקנדה ובמיוחד בטורונטו, לצערי יש פתגם שם שאין 4 עונות בקנדה יש 2 עונות ואני אומר זאת כמו שהם אומרים לי In Canada we have only 2 seasons 1.winter 2.conscruction מי שמכיר את העיר יודע שבגמר החורף עובדים על תיקונים וחצי מהעיר פקוקה וסגורה. שלא נדבר על כביש ב Q הידוע שהוא בין אחד הגדולים ביותר ובעלי רמת נפח תנועה הכי גדולים בעולם ולא משנה מתי, בוקר , לילה. מה שכן אפילו אלו שגרים בטורונטו מעדיפים לקחת את הרכבת תחתית כדי להגיע לעיר בגלל הפקקים והלחץ. בהחלט לא עיר קלה לנהיגה במיוחד במרכזי הכבישים העמוסים כמעט כל יום. ושלא נדבר על חניה במרכז העיר שהעלות יכולה להגיע ל 10 דולר לשעת חניה. אני מכיר ישראלים שעברו לגור שם גם, חיים נוחים, כלכלה פורחת, במיוחד יש לך עבודה עם יש לך מקצוע כגון רופא או אחות. אבל יש גם מיסים כגון 47% מס הכנסה ומס בריאות כמו בארץ, אין רופאה פרטית רק ציבורית ורפואה פרטית היא אסורה שם. יש טוב ויש רע, קנדה היא מדינה יפה מאוד ובעלת אוכלוסיה מגווונת והמון אסייתים עכשיו גם, במיוחד טורונטו. חורף קשה, אבל חיים שקטים
×
×
  • תוכן חדש...