Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. נכון לשנה זו , ובכלליות , כל רכב בן למעלה מ-19 שנה.
  2. כן
  3. שמר

    היכן מספר השלדה?

    עמית, בזמנו , כאשר לא מצאתי את מס. השילדה - הפנו אותי ממשרד הרישוי להביא הצהרה בשבועה מעו"ד , משם הטבעה במכון הדרום , וזהו. האם הנוהל שונה?
  4. כן, להחליף את המסרר של מרים השמשות... לא הכל רכב קיים "מתאם". מתאם כזה מחברים לאזעקה, עולה 250-300 שקל על זה בדיוק צבי דיבר...
  5. טוב , זה עדיין בגדר בקשה - השרשור הזה הפך לצ'אט. נא לעשות את זה באיי.סי ,מסנג'ר , צ'אט - כל דבר אחר.
  6. יש בפורום פיצ'ר שנקרא ה"פ לא לא אני שואל בכללי לא בכמה הבחור קנה! אם ככה ,אז יש פיצ'ר נוסף שנקרא חיפוש
  7. יש בפורום פיצ'ר שנקרא ה"פ
  8. אתה יכול לשפר כל דבר - זה עניין של כסף בלבד. מעבר לזה - ציינת שזה לא בשבילך. אז תתאפס על עצמך , או שתביא הנה את זה שהבירור בשבילו , ותיתן הגדרות קצת יותר ספציפיות. *******ננעל***********
  9. [ עניין של איזון. החלון יושב על מעין מספריים ממתכת. יש להם בורג כיוון באמצע הדלת. הוא חייב לשבת במקום. דרך אגב - אתה לא חייב להאמין. מעקף זמני של המתג יבהיר לך מייד אם הבעייה במתג או במשהו אחר.
  10. שמר

    בעיה באזעקה

    נתק את האזעקה ממקור המתח. הצופר אמור להתחיל לעבוד. אם לא , צר לי , אבל זה כל מה שאני יכול לחשוב עליו מרחוק.
  11. שמר

    בעיה באזעקה

    אם הצופר נפרד (לא סביר , אבל תבדוק) ייתכן שהוא התנתק. עוד שאלה - מישהו אחר (חבר,משפחה,מוסך) נסע על הרכב באותו יום בלעדיך? יש אפשרות לנטרול הצופר , אולי מישהו עשה את זה?
  12. מה לגבי חומר מסוג פלציב עם דבק ? ראיתי פלטות כאלה בחנויות הגומי , ולמיטב ידיעתי הוא מבודד מצויין.
  13. בשני המקרים אתה לא מתאר מצב רצוי וקשה לי להאמין שהיצרן נתן לך Workaround למקרים אלו. PSA , לך תדע
  14. שמר

    מחפש חוף מבודד..

    OK , מספיק לז*&ן את המוח במקום... ננעל.
  15. יש כאן בפורום אחד , קוראים לו חיפוש. הוא יעזור לך ********ננעל************
  16. שמר

    אודי 80 קופה

    הקוואטרו המקורית (82 כמדומני) זהה בצורתה ל-80 שנמכרה בארץ. הקוואטרו ספורט אכן הייתה בעלת שילדה מקוצרת (לא עזר מול ה205T16). M1963 , איזה 80 אתה מחפש ? הייתה קוואטרו אחת במפגש לפני כמה שבועות.
  17. וואלה ? אז איך תסביר את זה שנדלקה לי פעם כל מערכת החשמל של האוטו (נכון מבנייה עצמית , אבל בכל זאת) ממתח 12 וולט ? רק לידיעתך , לכל כבל יש יכולת להוליך זרם מסויים , בהתאם לשטח החתך שלו והחומר ממנו הוא עשוי - תעביר עליו יותר מדי זרם (כמו במקרה של קצר) והוא יישרף בשניות. עופר - אם יש לך מד התנגדות (אפשר גם עם נורת ביקורת ,אבל פחות טוב)וקצת ידע בחשמל אתה יכול לבדוק איך הולכים החיבורים במתג המקורי. אם לא - גש לחשמלאי רכב. אתה עלול להצטער על הנזק שעשוי להיגרם.
  18. שמר

    בעיה באזעקה

    היה צליל אי-פעם?
  19. באתר הבא ניתן למצוא רשימה של כמעט כל פתרון אפשרי בנושאי ברגים ואמצעי חיבור : http://www.mhm.co.il/ שימו לב , לא מדובר בהמלצת קנייה ,אני בכלל לא בטוח שהם מוכרים ללקוחות פרטיים - אבל בהחלט ניתן למצוא כל מיני פתרונות שונים ויפים ,ומשם לחפש הלאה.
  20. שמר

    בלימה קצרה

    אם תקרא את הניסוח שלך תבין למה הטעית אותו. ברצינות , אתם מבקשים ייעוץ - תנסו להגדיר במדוייק את הבעייה וגם לנסח את בקשתכם - אחרת קשה מאוד לנחש למה התכוונתם.
  21. לא בעייה. הולכת בג'מבה , קונה תפוחות , זורקת בפח תפוחות מה רקובות , שמה חדש. ברצינות - אתה רוצה להחליף חלק די חשוב בהגה , אין לך ידע , וספק אם יש לך כלים - ואתה מצפה לעזרה מרחוק ? מה בדבר בדיקת כיוונים אח"כ ? אתה רוצה שנבדוק לך זוויות דרך הפורום גם כן ?
  22. ידיעה היא חצי דרך לריפוי... (ז. פרויד , בעלייה ל"חורב" )
  23. שמר

    "טעימה" מאימון ראלי בשטח

    יש קשר בין הויזה לדה שבו. בדגמים המוקדמים (ויזה קלאב) היה מורכב מנוע 652 סמ"ק , שהוא מנוע הדה-שבו 602 סמ"ק מוגדל (במהלך כמדומני) , עם הצתה אלק'. הדגם המחודש (ויזה II) הגיע לארץ עם מנוע ה-1124 של הפז'ו 104 , וגם עם ה-1360 (נדיר למדי). אכן הרכב קל מאוד ,נסע לא רע אפילו עם מנוע ה-650 , רק לא לצפות לתאוצות עוצרות נשימה. מנוע די חלשלוש בגרסה המקורית.
  24. כן. אכן זה אחלה פתרון לברגים שמתרופפים. הבעייה שצרפתיות היא לעיתים קרובות לא בורג חופשי , אלא תכנון סגירה לקוי. גם אם הבורג יישב פיקס עדיין יהיו ציוצים.
×
×
  • תוכן חדש...