יש קשר בין הויזה לדה שבו. בדגמים המוקדמים (ויזה קלאב) היה מורכב מנוע 652 סמ"ק , שהוא מנוע הדה-שבו 602 סמ"ק מוגדל (במהלך כמדומני) , עם הצתה אלק'.
הדגם המחודש (ויזה II) הגיע לארץ עם מנוע ה-1124 של הפז'ו 104 , וגם עם ה-1360 (נדיר למדי).
אכן הרכב קל מאוד ,נסע לא רע אפילו עם מנוע ה-650 , רק לא לצפות לתאוצות עוצרות נשימה. מנוע די חלשלוש בגרסה המקורית.