Jump to content

3n

  • הודעות

    377
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי 3n

  1. מכיר את התחום היטב, רכבים מבוקשים בשוק כמו הראב 4 ימכרו במחירון רגיל + , כן יש אנשים אשר אין להם בעיה לשלם מעל מחירון לרכבים יוצאי ליסינג , אותו כנ"ל לגבי הקורולה קרוס ומשום מה גם הקונה ההיברידית. ככלל כל חברות הליסינג מתמחרות את הרכבים שלהם ללא התחשבות בנסועה בתואנת כזב שהרכב עבר השבחה ... , המחירון גמיש בהתאם לסוג הרכב והמועד בחודש , תגיע לקראת סוף חודש ואו רבעון שההתגמשות תהיה גדולה יותר. רכבים עם נסועה נמוכה \ ללא עבר תאונתי מאותרים על ידי חברות הליסינג ומיועדים להימשך לעיתים גם לפני תום החוזה , חשבתי לרכוש ראב 4 בת שנתיים ושמונה חודשים אשר שימשה אצלי בחברה חבר הנהלה , רכב ללא תאונות עם 50K ק"מ , פניתי לקצין הרכב שיידע אותי שהרכב כבר מסומן אצל חברת הליסינג למשיכה מוקדמת , הרמתי טלפון ישירות לליסינג והם ללא בושה מבקשים כ 20K מעל מחירון משוקלל בו כמובן הוכנס גם הנסועה (רק שזה מתאים) ... הכיף הגדול בוא שבעל הרכב יידע אותם שהוא לא מחליף עד תום החוזה עקב ההתיקרות הגדולה הצפויה בחוזה הבא, עונג גדול לראות את חברת הליסינג מנסה לפתות את הבנאדם רק שישחרר את הרכב.
  2. הולך ללובינסקי יופי עם התרגיל הזה... , זהו שלא... די להעיף מבט באתרי 0ק"מ כדי להבין את הרווח פר רכב שהיבואנים חותכים על הלקוח הפרטי ומה מחיר העברה לליסינג.
  3. לפני כשנה שקלנו את ה MG4 כרכב שני בבית, ביקור בסוכנות וישיבה ברכב הבהירה היטב שזה לא אופציה. העיצוב , איכות החומר, המולטימדיה , הכל עצוב ולא מושך. הרכב נמכר בהנחות קבועות בעסקאות 0 ק"מ כך כמי שקנה ישירות מהיבואן סובל מאובדן ערך כפול. ובכלל כל דגמי MG אינם זוכים להצלחה בשוק הישראלי , וגם בשווקי הליסינג הדגמים אינם מבוקשים. הדגם החדש שרק הושק השבוע במחירים מופרכים לחלוטין כבר נמצא בעסקות 0ק"מ בהנחות של 18K על המחיר הרשמי...
  4. ואשר למרות המותג טויוטה בחזית נשאר במגרשים בנמלים ולקראת סוף חיי הדגם נמכר במחירים של 179K בלבד. אותו כנ"ל לקיה EV6 אשר מוצעת בימים אילו בהנחה של 62K והנירו+ אשר נמכרה בראשית הדרך ב 200K והיום היבואן מנסה להיפטר מהמלאי ב 139.9K.
  5. כאשר מחירי הרכב מופרזים מלכתחילה אין בעיה להעניק הנחות ולייצר באז בשוק. רכבי החשמל אשר תומחרו ב 170-180א"ש היו צריכים להיות בגיזרת המחיר של 150-160 א"ש לכל היותר, אבל כאשר הישראלי הממוצע קונה בכל מחיר אז רק מיתון וירידה במכירות יביאו את היבואן למכור במחיר ראלי לשווי האמיתי של הרכב. זה לא מענין אותם כאשר יש בהיצע מותג סיני אשר ניתן למכור ביוקר ולהרוויח הרבה יותר פר יחידה מאשר את המותג האירופאי.
  6. רכשתי רכב בעבר מאדם פרטי כאשר הרכב משועבר לכולמוביל, הנושא היה פשוט בהחלט , ממחיר הרכב הועבר ישירות לכולמוביל הסכום אשר נדרש לכיסוי ההלוואה , התקבל אישור לאחר מספר דקות שהסכום התקבל והשיעבוד הוסר , את יתרת הכסף קיבל המוכר בהעברה בנקאית .
  7. הרכב עם כל הכבוד לא שווה 190K , רכב בינוני במרבית התחומים. הרבה זה מושג יחסי בחיים , מה הנסועה השנתית ? באם יש יכולת להטעין בבית הייתי בהחלט בודק אופציות חשמליות .
  8. 3n

    Mg3 החדשה

    באופן כללי אני חושב שמרבית היבואנים התנתקו מחללית האם והגזימו בתמחיר. הרף של 170K לרכב חשמלי בסיסי הוא מופרך לטעמי כאשר בודקים את מחירי הרכבים הללו בשוק הסיני המקומי ועושים את החישוב מחיר לאחור. המחיר הראלי של דגמי MG צריך להיות אילו אשר נמכרים במסלולי יד 2 0 ק"מ , היבואן ניפח את המחיר בניסיון לחדור לשווקי הליסינג שם נחל כישלון מוחלט , אולי כדאי לשנות אסטרטגיה ?
  9. 3n

    Mg3 החדשה

    יבואן MG עדין לא הבין את מקומו בשוק ולכן התמחיר שלו כמעט בכל רכב לא פוגע. התוצאה הזרמה קבועה של רכבים למסלולי יד 2 בהנחות עומק , דוגמאות רלוונטיות מצורפות... אולי כדאי לתמחר בשפיות ולא להוזיל את ערך המותג בצורה הזו. MG 5 לקצ'ורי - Motodeal - מינוס 25 ממחירון MG 4 לקצ'ורי - Motodeal - מינוס 23 ממחירון
  10. עם נסועה כמו שלך אכן ניתן לחכות עוד שנה ולבדוק את מצבם, קח בחשבון שצמיגי הליסינג הם הזולים ביותר שניתן להשיג, פועל יוצא רמת אחיזה ובלימה נחותות מול פירמות אירופאיות וגם קוראניות מקבילות. הייתי מאמץ הרמת מכסה מנוע פעם בחודש (כדיף שבוע..) לוודא שהכל בסדר , עושה את זה בכל רכב אשר היה לי , החלפת רצועה ב 150 שק"ל עדיפה על ראש מנוע עקב טיימינג שנקרע.
  11. בלי לוודא את משך האחריות על הסוללה וטיבה לא הייתי מוציא את הרכב מטרייד מוביל. שים לב לסייגים בלתי נגמרים כמו הסרת אחריות אם לא מבוצעים טיפולים \ רכב יוצא ליסינג ואו השכרה עם אחריות מקוצרת... והכי חשוב , הרכב בעל סחירות נמוכה עד לא קיימת , המקום בו אתה קונה ידוע במחירי מכירה גבוהים ללא סיבה אמיתית , גלם במחיר הקניה את היות הרכב לא סחיר ואת ההפסד העתידי שלך במכירה. הרכב עם סוללה קטנה וטווח מוגבל , מקווה שביצעת בדיקה ואכן הרכב תואם לצרכים שלך.
  12. רכב מליסינג ? ממליץ לך לבצע טיפול יזום הכולל החלפת שמנים ופילטרים בהקדם , רמת הטיפול ואיכות החומרים ברכבי הליסינג היא נמוכה ובמנוע טורבו יש רגישות לטיב השמן. כמו כן בדוק את מצב הצמיגים שלך , סביר להניח שמדובר על פירמה סינית עלומה ובמצב המחייב החלפה .
  13. 3n

    Mg3 החדשה

    כרגיל אצל MG הרכבים מתומחרים גבוהה ונמכרים דרך אתרי יד 2 0ק"מ. המחיר הראלי של הרכב הוא 105K , לשם הוא יגיע במהרה באתרים הנ"ל.
  14. 3n

    DACIA Bigster

    טיול באירופה , סקרן לראות את ה BIGSTER החדש. מחירים של החל מ 23K אירו ועד 30K לדגם המפואר ביוצר. אחריות יצרן ל 3 שנים ואו 100K ק"מ. מוצע עם הנעה כפולה + מנוע היברידי בהספק של 155 כ"ס. הרכב בהחלט מעוצב לטעמי , גם הקבינה נראית לא רע בכלל , מניח שבאירופה דגמי הבסיס לפחות יהיו רבי מכר כדוגמאת הדאסטר. אופצית Low Cost ראויה מאוד באירופה , נראה לי שבארץ זה לא יהיה המצב. התמחיר של הדאסטר הנוכחיע מציב את היבואן בבעיה תמחירית לא פשוטה , נראה שזו תהיה הדאציה הראשונה שתגרד את ה 200K מלמעלה.
  15. 3n

    קיצו של הרכב הכי אמין שלי

    הבעיה אינה ברכב אלא במוסך המטפל, קולר לא נפרץ אחרי 4 חודשים , יש פה בעיה עם המוסך המטפל אשר ככל הנראה לא ביצע את העבודה על פי הנדרש.
  16. הייתי מוסיף לרשימה את ההונדה גאז ואו סיביק וגם ה HRV נכנסת. לקנות את הרכב במצב הטוב ביותר שתמצא , הנסועה שלך זניחה לחלוטין , ייתכן שכלכלית עדיף לעשות שימוש במונית מאשר לרכוש רכב על כל ההוצאות הכרוכות בכך.
  17. 3n

    הלנד קרוזר החדש

    הסיכום של המבחן החל מקרוב לדקה 14 אומר את הכל, לחצית אפריקה הטויטה היא הבחירה הנכונה , לשימוש יומי ואו נסיעת שטח של האדם הממוצע (אם בכלל יורד לשטח) רכב בשליש מחיר נותן מענה טוב ואפילו טוב מאוד.
  18. מה התקציב? נסועה שנתית ? מספר הנוסעים ברכב ?
  19. מה הנסועה השנתית שלכם ? האופציה המועדפת לטעמי היא ה 3008 עם מנוע 1.6 ליטר בנזין , רכב מעולה בכל אספקט , גיר אוטומטי יפני של אייסין. האחזקה מעט יקרה , לא משהו יוצא דופן כאשר באופציות יש גם את רכבי VAG. לאחרונה היה ברשותי רכב חלופי רנו אסטרל , הופתעתי מאוד מהרכב , נוח , מגומר טוב , לוח מחוונים דיגיטאלי לחלוטין, מנוע נמרץ 1.3 טורבו , מושב אחורי מרווח ותא מטען מכובד מאוד. חיסרון - סחירות יד 2 נמוכה מאוד וכפועל יוצא אובדן ערך משמעותי , יתרון ברכישה חיסרון במכירה...
  20. 3n

    הלנד קרוזר החדש

    ניכר על פי המבחן ב CARWOW שהדאסטר תפקד לא רע בכלל, נאמר גם בכתבה שהוא בוודאי אינו ספינת מדבר אבל למרבית השימושים הוא יעשה את העבודה ללא בעיה בשליש מחיר מגירסאת הבסיס של הטויוטה באנגליה.
  21. הארונה רכב טוב במספר רמות מהשיקוץ הסיני הכעור הזה .
  22. 3n

    מכרזים של המשטרה

    אם אין לך מושג ברכבים מציע לך להתרחק מהמכירות הללו ואו להביא איתך בעל מקצוע אשר יעריך את מצב הרכב כמיטב יכולתו מבחוץ. הרכבים סובלים מריבוי נהגים ומנוע שנדיר שמדומם ולכן הנסועה הרומה היא רק מצב פתיחה למצבו הכללי של הרכב. המכירות הללו מרובות בסוחרים אשר יודעים להפוך את הרכב ליד 1 מפרוקטולוג , ובאופן מפתיע הרכבים הטובים (בד"כ צמודי בעלי תפקיד) מגיעים לידים הנכונות.
  23. 3n

    הלנד קרוזר החדש

    הסיכום של הסירטון החל מדקה 14 די קולע , במיוחד כאשר המחיר של הדאסטר הוא שליש ממחיר גירסאת הבסיס של הטויוטה. המכירות של הדאסטר באירופה מעידות שהציבור בדעה זהה למדי למה שנאמר בסירטון.
  24. 3n

    נירו + חשמלית - כדאי ?

    גם האיוניק 5 נמכרה במבצעים רבים . לטעמי התמחירים המקורים של קיה \ יונדאי היו גבוהים מאוד ללא כל קשר למציאות בשטח. כאשר טסלה מודל 3 זולה יותר מנירו מקבילה מישהו פה קפץ מעבר לפופיק. העובדה היא שחלק ניכר מהחשמליות של קיה נמכרו במסלולי יד 2 בהנחות עומק, משמע הלקוח הישראלי חשב שהתמחיר שלהם לא רלוונטי מבחינתו. הדבר תקף גם לטויוטה אשר תמחרה את ה BRZ ב 249K ואת היחידות האחרונות מכרו בשקט ב 179K...
  25. 3n

    נירו + חשמלית - כדאי ?

    הנירו החדשה אינה מוצעת יותר למכירה בתצורה של חשמל מלא.
×
×
  • תוכן חדש...