Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. לא הבנתי - הם מיבאים ומוכרים מכוניות, שכבר יש להם יבואן בלעדי בארץ? איך זה יתכן? היבואנים מסכימים לזה בכלל? או שיש הסכמים ועמלות מהמכירות?
  2. רוצים לשמוע סיפור מצחיק? לאחת שאני מכיר, קוראים X גרנדה (ולא גרנדה כמו באיטלקית, אלא גרנדה כמו בנדנה ) בקיצור, יום אחד היא הלכה לסוכנות פיאט כדי להתעניין בפונטו החדשה, והלמרבה ההפתעה "גילו" שם משפחתה המקורי, והחליטו לתת לה 20 אחוז הנחה על גרנדה פונטו חדשה. בקיצור , בסוף לא קנו את האוטו, ואת ההנחה היא יכולה להעביר לי וכן, אני יודע שזה לא ממש קשור, אך הייתי חייב לספר את המקרה ההזוי הזה
  3. אם לאבא שלך נמאס מהסובארו ובא לו קצת לגוון, אתה יודע מהיא התשובה
  4. תגיד, לא חבל על הכסף? יש לך אוטובוסים שלוקחים אותך עד לבסיס, למה אתה צריך אוטו, ואת כל החבילה שבאה איתו (דלק, תיקונים ביטחים וכ'ו) לפי דעתי תשמור את הכסף, תקנה רכב נורמלי אחרי הצבא וסליחה שאני מתערב לך בעניינים
  5. לפי מה שהבנתי כל חברות הביטוח עובדות ככה. בדרך כלל בטוטאלוס לא מקבלים 100 אחוז על הרכב. אולי בגלל שזה סאאב, החליטו לא למכור אותו לפרוק ושאבא שלי כבר "יעשה מה שהוא רוצה " עם האוטו. בכל מקרה, אבא שלי אמר שיכולים לקנות את האוטו בערך ב4 אלף ש"ח , למרות שלפני חודשיים הושקעו על הרכב 15 אלף ש"ח (ראש מנוע והחלפת כמה חלקים") רק מנוע של סאאב מפירוק עולה היום 5 אלף ש"ח, אז למה למכור את הרכב ב4?
  6. *עדכון* אתמול הודיעו לי שבסוף נקבל מהביטוח רק 91 אחוז ממחירון הרכב. בנוסף, הרכב ישאר אצלנו וימכר לחלקים, ולא יועבר לחברת הביטוח כמו שחשבתי. כמה לבטים בעניין : חברת הביטוח לא אמורה לתת לנו מחירון על הרכב ולקחת אותו לעצמה? למה היא נותנת רק 91 אחוז מהמחירון? בכמה רכב כמו שהיה לנו, אפשר למכור במחיר הכי גבוה? תודה!
  7. לפני כמה חודשים, הייתה בYNET כתבה די מעניינת על "התופעה הבלתי נסבלת של הSUV" הם ממש נפתחו על כל בעלי הג'יפים למינהם, ושרכבי שטח זה רק לפוזה, ורוב הבעלים שלהם קונים אותם בישביל שיוכלו להחנות על המדרכה וכ'ו.
  8. שלום לכולם. סאאב 9000 מדגם CS, 5 דלתות,שנת 96 לפרוק. הרכב יד שלישית, עבר 268 אלף ק"מ , והיה במצב מכני מעולה! אני חייב להזכיר שלפני 3 חודשים הרכב עשה ראש מנוע והוחלפו - מחזירי שמן, דוד + אגזוז חדש, צמיגים 205 חדשים ועוד. בתקופה האחרונה הוחלף ברכב - טורבו (נסע כבר 60 אלף ק"מ) , משבאת דלק, רדיאטור, סטארטר, שמשה קדמית חדשה, מסרק הגה , תפוחים, מצבר, בולמים, ברקסים - הכל חדש. כמובן שעוד הרבה חלקים הוחלפו במהלך השנים. לפרטים נוספים - 0543085826 .
  9. אני לא מאמין שז12 אלף ק"מ אפשר לגרום לבלאי לרכיבים שהם די חדשים. הרכב באחריות, וגם חדש, לפי דעתי אין לך מה לדאוג. ואפשר להוריד הרבה מהמחירון גם על השכרה, וגם בדרך כלל וולוו נמכרות ב15 אחוז מתחת למחירון.
  10. שלום לכולם מחפש בדחיפות : סאאב 9000- במצב מכאני מעולה, עד יד רביעית, עד 200 אלף ק"מ, ארו או CSE. סאאב 9-5 - ממודל 99 ומעלה, במצב מעולה, עד יד שלישית, עד 150 אלף ק"מ. עם כל התוספות. פורד מונדיאו - מ2002 , במתחת למחיר מחירון. ***** ליצירת קשר - 0546556263 ניב או בהודעה פרטית. רציני ביותר.
  11. איסוזו טרופר , רכב לא ביטיחותי בגרוש, ודי מיושן. חפש טראנו, לאנד קרוזר.
  12. Niv A

    חדשות רכב.

    אולי זה רמז לSL הבאה?
  13. גם הטויוטה די מרווח מאחור. והגיר משתלב מעולה עם המנוע.
  14. תודה לך אבא שלי חצי שעה אחרי התאונה, נסע לבית חולים. עשו לו בדיקות וכ'ו, אבל חוץ ממכות יבשות וכמה שריטות מהזכוכית לא קרה לו משהו מיוחד (לא עצמות שבורות וכ'ו). אבי עדין סובל מכאבים בגב וביד. כמה באמת אפשר להוציא מחברת הביטוח? אבא שלי צריך לתבוע את הביטוח שלו נכון? תודה
  15. עניין של טעם - הקורולה בהרבה יותר יפה מההונדה והרבה יותר אלגנטית. אבל זה לשיכולך. ההונדה טיפשה יותר מיושנת, בעלת מנוע חלש יותר, ורמת אבזור ובטיחות נמוכה יותר. סחירות של הטויוטה ושל ההונדה טובות מאוד, ושניהן מפגינות אמינות טובה.
  16. תודה על הרעיון, חשבתי על זה גם, אבל לא משתלם לתקן את האוטו כי המחיר יגיע לסכומים מטורפים. ואפשר לקבל פיצוי בגין נזק בריאותי וכ'ו מחברת הביטוח?
  17. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    ניראה לי שהוא כבר בחר, נגמרו ההמלצות.
  18. אוקי תודה לך. בכל מקרה- הרכב הוכרז כטוטאלוס. יש לי עוד שאלה- יש מצב שמקבלים גם פיצוי על נזק (רפואי וכ'ו) כתוצאה מהתאונה? כי חבר אמר שיש סיכוי שאפשר לקבל מהם פיצוים על זה.
  19. Niv A

    אני פה לבד?

    אני לא מעודכן מי זה ערוסי (שמר?) ולמה לא נועלים את הת'רד ההזוי הזה
  20. אוף די נמאס מהפסיכי הזה. בן אדם שתה, בואו נגיד כוס בירה, חיכה שעה וחצי, התניע את האוטו, תפס אותו שוטר. הבן אדם אחרי שעה וחצי נחשב פיכח לגמרי, אבל בגלל שעדין יש הוכחות שהוא שתה אלכוהול (ריח, או בדיקת רמת אלכוהול) אז צריך לעצור את הבן אדם?! כמו שהוא אמר בארץ נהדר- באברים זה הפתרון. עריכה* כבר פתחו על זה ת'רד.
  21. Niv A

    במוו 318 IS

    מה אומר הIS?
  22. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    בחירה טובה. יש בעקרון יש רמת גימור אחת בגרסאת ה2.0 ליטר שהיא המתאימה לתקציב שלך. יש לך אפשרות לתוספות כמו ריפודי עור, גג שמש וכ'ו.... תתחדש
  23. זה אמור להיות מצחיק? הכרזימה רחוקה הרבה מלהיות ברמה של הS40. אל תשווה.
  24. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    אולי יש משהו במה שאתה אומר, אבל הפאסאט בהרבה יותר איכותית מהB4. נכון שהפאסאט יקרה להחריד מהB4, אבל זה לא אומר שזה שהסובארו יותר משתלמת, היא גם בהכרח יותר טובה מהפאסאט. הפאסאט בהרבה יותר יוקרתית, יותר חזקה ויותר איכותית. לא אמרתי שהסובארו לא, אך הפאסאט רמה אחת מעליה. מתוך כמה סיבובים על הפאסאט, אני חייב לציין שממש אהבתי את האוטו.
  25. לצילומים הבאים אני חייב להגיע. אני אצור איתך קשר במייל.
×
×
  • תוכן חדש...