Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. קבוצה 5 היא 196 אלף ש"ח. וולוו S60 מוצעת כרגע בגרסא הבסיסית ב191K ש"ח. שווה לבדוק. אבל אני בכל זאת הייתי קונה את המונדיאו. יש לך גם את הלה קרוס בקבוצת רישוי 5. ניב
  2. כל הכבוד. אבל עדין אני ממליץ לך להריץ חיפוש על חברת שרביט ולא ללכת עם הראש בקיר. ניב
  3. Niv A

    פורד אדג'?

    220 לדגם המפואר? זה שמגיע עם ריפודי עור וכ'ו? עסקת המאה! ניב
  4. דגם הרכב: סיטרואן C5 שנת 2004 - מנוע 2.0 אוט' צריכת הדלק של הרכב: 10.2 לליטר באופן תמידי (ואני לוחץ הרבה ) הרכב מבקר במוסך: ביקר כמה פעמים - פעם אחת טיפול, פעם שניה פחחות פעם שלישית שמן גיר (כל זה בשנה) הרכב אצלי: שנה וחודש אני אוהב ברכב: נוחות, נוחות ונוחות (וגם את כל הטכנולוגיה כגון המתלים מחשב הדרך וכ'ו) אני לא מרוצה ברכב: איכות הרכבה לא הכי משהו, אמינות צרפתית. הייתי מחליף אותו ברכב: אני בן אדם די מגזים אז הייתי אומר S500, אך אני יהיה מדויק הפעם - פורד מונדיאו או מאליבו 3.6. ניב
  5. Niv A

    תראו M/// קניתי

    צעצוע Mתני תתחדש וסע בזהירות! ניב
  6. דווקא לא, זה השרת הכי גרוע. בפורטים - 7019 7029 זה הפורטים שאני משתמש בהם ומוריד על 600 קילו בייט עם אינטרנט 5 מגה. ניב
  7. זהו שניראה לי שאני התבלבלתי. לא ניראה לי שאני טממ בסופו של דבר כי לפי מה שהבנתי אני יהיה טכנאי קשר בגדודים וטממ זה משהו אחר לגמרי. אני טועה? ניב
  8. אני אישית הייתי בוחר בפורסטר. בגלל המנוע העצבני והעובדה שזה יכול להיות מין רכב שטח. אני לא אוהב את הB4 דור קודם. ניב
  9. לאחר חיפוש קצרצר בגוגל הבנתי שיש הבדל בין הראשי תיבות. טמ"מ ותמ"מ זה משהו אחר לגמרי. לאיזה ראשי תיבות מתייחת טכנאי קשר? הבנתי שטמ"מ זה קורס יוקרתי ולא קשור לתיקון מכשירי קשר והכל.....אני מבולבל. ניב
  10. Niv A

    חדשות רכב.

    CLS אחת המכוניות היותר יפות שנראו בעולם בשנים האחרונות. נחכה וניראה מה אודי מכינים (אחרי הA5 אני בטוח שזה יהיה משהו טוב ) ניב
  11. תודה רבה לכם. יש למישהו מושג מה התפקיד שלי ? לפי מה שכתב פה אחד, אני יתעסק בתקשורת רשתות? תכנאי קשר זה לא אחד שמתקן את מכשירי הקשר של כל הפלוגה כל היום? אין לי מושג לגבי התפקיד. רק אני יודע שעברתי תחקיר בטחוני וכ'ו. ניב
  12. עזבו אתכם שטויות. תמיד שאני הולך למועדון, לא משנה מה, תמיד אני לוקח איתי חתיכת צמר גפן. לפני שאני נכנס דוחף חתיכה לכל אוזן, וכל המסיבה אני בסבבה אתם בטח שואלים למה אני עושה את זה. כי עד היום אני שומע צפצופים באוזניים, סתם דוגמא גם כשאני הולך לישון והכל שקט אני שומע. הכל בגלל מסיבה אחת במועדון אחד שמשם הלכו לי האוזניים. עשיתי בדיקת שמיעה והשמיעה שלי לא נפגעה ויש לי 100 אחוז שמיעה. אבל כשאני הולך לישון זה משהו אחר לגמרי. ניב
  13. Niv A

    סוזוקי SX4

    אתה די צודק, במחיר הזה קונים סופר מיני ולא משפחתית. בהחלט דיל טוב. ניב
  14. Niv A

    חדשות רכב.

    לא הבנתי מה זאת הA7... הרי היא בול אותו הדבר כמו הA6 ניב
  15. הH3 עולה פי 1 וחצי יותר, ולפי דעתי לא שווה את הכסף. עדין לא הבנתי מה אתה מחפש - פוזה או ביצועים בשטח? או ביצועים בכביש ? ניב
  16. Niv A

    מחר בחצות : הדלק יוזל ב-4%

    מחר יעלה ב4 אחוז, שבוע הבא ירד ב6 אחוז, חודש הבא יעלה ב5 אחוז....מה יהיה הסוף עם זה? כמו שאומרים - ירידה לצורך עליה ניב
  17. Niv A

    נהיגה בשלג! (י-ם)

    הייתי היום בירושלים, ונהגתי כמו צב כי זאת הפעם הראשונה בחיים שלי שנהגתי בשלג. מאוד מסוכן לפי דעתי לנהוג בשלג כמו שאתה נהגת. גם בגשם שבא לי קצת להשתולל וסתם להתחיל נסיעה ברחוב שלי בפול גז וכל האוטו "מתפרפר" די מפחיד אותי לכמה רגעים. ניב
  18. אתה די בבעיה. פנה לסוכנות הונדה בעניין. ניב
  19. למליבו לא תיהיה צריכת דלק גבוהה? תעשה לי טובה.... דבר שני - לא בטוח שתגיע אלינו גרסאת ה4 על 4 כי גם מוצעת גרסאת הנעה קדמית. אני מוכן לשלם יותר על דלק ולקבל אוטו שאני יהיה שלם איתו מכל הבחינות. בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, החסרון היחיד לדעתי באדג' זה הדלק. ניב
  20. באמת תודה רבה על התגובות! ממש עזרתם לי. ברווז 1 , מה זה בדיוק לדרמן? אין לי מושג בכל הדברים האלה, אני יודע שאני רק צריך לקנות כמה גרביים , כמה גופיות וכמה סוודרים. מה עוד? מישהו מכיר את הקורס שאני הולך לעבור? ניב
  21. וואי, אוהלים. יש סיכוי לעבור בסיס או משהו כזה עוד בבאקום? ניב
  22. שלום לכולם בשעה טובה ב7.2 אני מתגייס לצבא הגנה לישראל. יש לי פרופיל קרבי (82) אך אני הולך להיות טכנאי קשר (טמ"מ) בחיל התקשוב (או חיל הקשר, איך שתרצו). הטירונות שאני יעשה היא רובאי 02, שתמשך כ4 שבועות. בכל מקרה, הטירונות שלי תיהיה ככל הניראה בניצנים - יש למישהו מושג עם אני ישן בחדרים או באוהלים? עכשיו כמה שאלות של צעירים: 1. מה אני צריך להביא לטירונות? הכוונה היא לאביזרים מיוחדים שאני צריך לקנות וכ'ו. 2. איך הולכת המשמעת שם? אני יודע שהיא נוקשית אבל זה בסך הכל טירונות 02. 3. האם יהיו לי מסעות וריצות ועבודה קשה מבחינה פיזית? כי אני לא ממש בכושר. 4. עישון - אני מעשן , איך הולך שם ההפסקות סיגריות והכל? 5. הבסיס עצמו - רוב הסיכוים שהטירונות שלי תיהיה בניצנים- איך הבסיס, האוכל, המפקדים וכ'ו? 6. מה להגיד ומה לא להגיד בטירונות - הכוונה היא איך לא לצאת מפגר במקרים מסויימים, ואיך להתחבב על המפקדים ועל חבריי לצוות? כל טיפ או הצעה יעזרו! תודה מראש ניב
  23. Niv A

    ניו יורק

    יש לך ישיבה ברחוב 61 איסט בניין 328. הישיבה היא של הרב פינטו, ביקרתי שם לפני חודש וחצי. אנשים חמים שישמחו לעזור לך בכל דבר. ואכן, ברחוב CANAL יש הרבה חנויות למוצרי אודיו במחירים די טובים. הרחוב נמצא בצ'יינה טאון, שגם שם ש הרבה מציאות. בקשר למצלמות, יש לך בכל פינה בסט באי, סירקוט סיטי, רדיו שאק וכ'ו. צריך רק זמן וסבלנות בישביל להשוות מחירים. מקווה שעזרתי ניב
  24. אבל תיהיה לך אחריות בארץ? כי בלי אחריות , לפי דעתי, כל התהליך הזה לא שווה. ניב
  25. נהגת בו? ישבת בו? דווקא בתערוכת לוס אנג'לס די התרשמתי ממנו. הפורד אדג' יוצע עם מנוע V6 בנפח 3.5 עם 265 כוחות סוס, גיר 6 הילוכים. נתוני האצה לא פורסמו, אבל באתר העולמי של פורד מתפארים בזה שהוא יותר מהיר מBMW X5, השאלה לאיזה מנוע הם מתכוונים. במחיר שהוא ימכר כאן, לפי דעתי זאת עסקה טובה מואד. ניב
×
×
  • תוכן חדש...