Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. בשוויץ עוד לא הייתי (איבדתי את הדרכונים הכסף וכרטיסי הטיסה בעיר אינסברוק באוסטריה בדרך לשוויץ לצערי) אבל בגרמניה לא נתקלתי פעם אחת אפילו בפסי האטה. קיבלתי אאודי A4 ידנית (במקום פולו שהייתי אמור לקבל) מדהימה ומהירה במיוחד בכביש פרנקפורט בדרך לנירנברג כמעט סגרתי 180 קמ"ש לצערי חברת ההשכרה החליפו לי את האאודי באופל וקטרה היות ובגבול הצ'כי אמרו לנו שאסור להיכנס עם אאודי לצ'כיה היות וזאת מכונית "מבוקשת" שם , אבל האופל וקטרה גם הייתה מעולה.
  2. הייתה לי ניו פליסיה 1300 שהייתה אמינה למעט משאבת הגה ופולי והלכה (1200 שקל הצ'מפיון) מכונית נעימה לנסיעה ...גם לאילת וטובה לגבוהים , אבל בעיר היא אהבה לשתות דלק 1 ל 9 בעיר לאחר טיפול 10000 ו בדיקה 4 גזים בערך בלי מזגן גרוע , תוצאה יותר טובה הייתה במחוץ לעיר 1 ל 15 בערך . חשבתיח לקנות דיזל , אבל שמעתי שגם בדיזל התוצאות לא משהו 1 ל 13 בעיר זה לא מי יודע טוב , מישהו יכול להסביר איך מנוע דיזל עושה כזאת תוצאה עלובה ?
  3. אני הייתי משלם מקסימום 13000 שקל
  4. כואב הלב על הכסף של הבדיקה , פעם הבאה קחי מכונית למוסכניק שיבדוק באופן כללי את המנוע לפני בדיקה במכון אם בכלל יש צורך בכזה סכום...
  5. אחותי עדיין מתלבטת אבל החליטה לרדת לגמרי מהמאזדה 2 לצערי היא לא רוצה פולו ידנית כמו שהמלצתי לה, רק אוטומטית אבל לא יודעת איזה בשביל 2 נפשות בלבד . וגם לגביי המאזדה 3 היא כבר לא כל כך מעוניינת היות ושמענו מבת משפחה שקנתה מאזדה 3 חדשה שצריכת הדלק פשוט מטורפת והיא מצטערת שקנתה אותה.
  6. כמה מכוניות יש לך ? קודם תלמד לכתוב
  7. ובשביל מה יש בישראל את הגבעות בכביש ? רק הורסים את הקפיצים השילדה ואת בולמי הזעזועים. בגרמניה לא ראיתי דבר כזה פעם אחת אפילו
  8. לגבי ה א , פעם הייתי כותב עם א , עד שהמורה להסטוריה שלי ב 1986 אמרה לי שכותבים כדי בלי א אבל אולי התכוונה ל כדי במובן האחר . בכל אופן עד שאבשלום קור יבקר בפורום יש למשהו תשובה
  9. עד כמה שאני יודע אפשר לייבא רק דגמים שהיבואן מביא לארץ .
  10. מה לעשות שאילדיס הוא הבעל של ... אחרת הוא היה ממשיך להיות נהג מונית ואני לא מזלזל....
  11. השאלה העיקרית היא אם יש לי פטור מאגרת רישוי (טסט ) אז כדי לקנות דיזל ?
  12. אולי ה AX לא שוקלת הרבה אבל לא חסכנית כמו שאתה מתאר שמעתי שהיא עושה 1 ל 10 בעיר
  13. אני מתעניין ב ניו פליסיה דיזל אני עושה משהו כמו 10000 קילומטר לשנה בעיקר לנסיעות עירוניות אבל פעמיים שלוש גם לאילת . מדובר בניו פליסיה דיזל 1900 סמ"ק עם 200 אלף קילומטר ומטופלת לא רע ,עוד לא ראיתי המכונית ככה המוכר אומר. (פטור מאגרת רישוי) האם במקרה כזה לרכוש דיזל ? הבנתי שהמכונית צורכת 15 לליטר בעיר וקצת יותר מחוץ לעיר . הייתה לי ניו פליסיה 1.3 שעשתה 1 ל10 בעיר בלי מזגן רגוע, ו 16 קילומטר בנסיעה לאילת. אבל אפשר להגיד שבעיר היא שתתה דלק כמו מיציבושי אוטומטית . עד כמה חסכונית הפלסיה דיזל ? צריך מידע בעיר ומחוץ לעיר? לפי מה שהבנתי המצב כרגע שבעליי הדיזל בבעיה גדולה והם נתקעו עם רכב שאין דורש להם (משיחה עם מוכר) האם במקרה כזה כדי לקנות דיזל ? האם אני יכול "להתקע" עם מכונית כזאת בגלל חוסר קונים ?
  14. אני הייתי מתקן ב 100 שקל שיעבוד רק על קירור , אפשר לחשוב איזה חורף יש פה.
  15. דברתי עם קרובת משפחה מגרמניה , על לקנות פיאסטה , משום מה היא אמרה לי להתרחק מהמכונית הזאת (במילים עדינות) אז אני לא בטוח שזאת בעייה ישראלית. למרות שהמכונית נראית חביבה , יש גם הרבה טרנזיטים מוניות תוצרת פורד...
  16. 1:15 מחוץ לעיר זה עם מזגן או בלי ? יש לך כמה המשקל (לא כולל אלא משקל עצמי ) ?
  17. מדובר ב אופל אסטרה 1600 ידנית 1996 , שמעתי שהמכונית הזאת שוקלת 1200 קילו !!!! משקל של טנק מרכבה בכל אופן טופלה ב UMI מורשה אבל איך צריכת הדלק בעיר ומחוץ לעיר ? (כבר בצעתי חיפוש בפורום )
  18. לא , בגלל שאני חשבתי לקנות דינמיק ורציתי לדעת איך הצריכה
  19. אז איך זה שאומרים שפיאסטה זאת מכונית חסכונית? שעושה 17 ? למרות ש 11 ועוד עם עליות עושה רושם שזה כן חסכוני
  20. שאלה , מה צריכת הדלק בעיר ומחוץ לעיר ?
  21. אוטומט או ידני ? בעיר או בין עירוני ?
  22. קודם , אני מודה לאל שזה קרה לחבר שלך ולא לי ותודה שאתה מספר לנו על המקרה הזה שלא נעשה את השטות של החבר שלך והלך לאיזה סנדלר שהרס לו את המכונית בגלל החבר שלך שהתקמצן על עוד כמה שקלים ועכשיו יאל אותה עם 6000 שקל. האמת שגם לי נמאס ממוסכים מורשים שלוקחים יותר כסף ועד עכשיו חשבתי שאקח את המכונית (הבאה) למוסך רגיל , אבל אחרי מה שקרה לחבר שלך אני חושב שרק למורשה לא חשוב כמה יעלה. אם אני הייתי החבר שלך הייתי תובע את המוסך ולא מאמין ללוקשים שלו וכמו שאמר דני מנהל הפורום הכנסת רכב נוסע ואין סיבה שלא תצא עם רכב נוסע
  23. מדובר ברוסי מבוגר , בדרך כלל כלל הרוסים נוסעים טוב (ידני)
  24. דיברתי עם מישהו שמוכר 1.4 ידנית הוא אומר שעושה לו 1 ל 10 , אז תסביר את החסכנות ?
×
×
  • תוכן חדש...