BeRhthem
-
הודעות
69 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BeRhthem
-
מעשה שהיה כך היה :עם התלונה של שריקה חזקה בהתנעת הבוקר הגעתי לאחד מוסכי השירות השבוע. - הרכב 2023 עם 27KM - כאמור מנוע 1.6 (הנחשב כמוצלח). הוחלף מכסה שסתומים ללא עלות במסגרת האחריות, אספתי הרכב לאחר מספר שעות ונסעתי לעבודה, בערב בחזרה הביתה - נדלקה נורית כתומה Check Engine. טוב- הבוקר שוב חזרה למוסך, חיבור של דיאגנוסטיקה,כפי הנראה רק איפסו התקלה לאחר בדיקת לחצים (הגיעו עם מכשיר ופומפה) וסיפור שהוסיפו שסתום... - נסיעת מבחן ושולחתי שוב לעבודה. הערב - הפתעה! שוב נדלקה נורית Check Engine - ומחר נגיע שוב למוסך לפגישה שלישית ברצף השבוע. מה המלצת חכמי הפורום? - כיצד אוכל לוודא שאכן התקלה תוקנה? - התקלה כאמור חוזרת לאחר מספר שעות ואני חייב את הרכב להתניידות. האם הנסיעה (סה"כ כמה עשרות ק"מ) יכולה לגרום לנזק למנוע שיתנקם בי בהמשך הדרך ? (אני מתכוון להחזיק הרכב עוד מספר שנים, בהנחה שהתקלה תסתדר). חייב לציין שהמכונאי - דיאגנוסטיקה ממש סרב לדבר איתי והפנה אותי לנציג השירות שסיפר לי על החלפת השסתום (לקח להם פחות מ- 10 דקות?!?). כמו כן מציין שעד כה התנהלתי בעדינות, עם אנשי המוסך, מחר האסרטיביות תקפץ עוד כמה וכמה שנתות, דעתכם?
-
2 הסנט שלי לגבי רעש: אספה אותנו מונית CHR לנתב״ג לנסיעת לילה מהירה. הייתי במושב הקדמי, הצודקת במושב האחורי, היה קשה מאד לנהל שיחה במהירות של 100 קמ״ש וקצת יותר. רעשי רוח וצמיגים מוגזמים לדעתי. בסוף הנסיעה לאחר שיצאה מהרכב אמרה “כזה אני לא רוצה״.
-
מה הכוונה?, הרכב מטופל רק במוסכי שירות היבואן, השמן הוא ע"פ הוראות היצרן...צריך לעשות משהו נוסף?
-
ברשותי הרכב,יד ראשונה שהוצאתי מהחברה ב2016. הרכב ביצע כ 100 ק״מ ומשמש כרכב שני בעיקר בסביבה עירונית. התיבה כרגע תקינה,קיבלתי מכתב המאריך אחריות על התיבה עד 2026. אני חושש שבהמשך הדרך תתגלה תקלה מעבר ל טווח הגדלת האחריות. האם יש דרך לבקש/לדרוש החלפה יזומה של תיבת ההילוכים? יש לציין שפרט לתיבת ההילוכים אמינות הרכב ללא רבב.ואני רוצה להמשיך להחזיק בו כרכב שני במשפחה. אודה לעצתכם
-
בעקבות שרשור שרץ בפורום בימים האחרונים,האם יש חברות ליסינג שנותנות שירות סביר ומעלה? גם לגבי יבואני רכב…אני רואה לא מעט תלונות על יבואנים שונים שלא באים לקראת הלקוח, בעיקר בתקלות סדרתיות,על אף שההרכב טופל במוסכי היבואן, ובקצרה…הקיימים צדיקים בסדום?
-
לי הרכב היה צפוף, עברתי ל 3008 ולא מסתכל לאחור.
-
משווה ומעלה, הרכב קיבל ביקורות צוננות בחו"ל לגבי המנוע החדש בעיקר לגבי יחס כ"ס/ משקל ואני מצטט את ידידינו ב- בטופ גיר : " But overall performance isn't that great. This, the lightest new generation 3008, is nearly 1,600kg, and feels it. "
-
אני קניתי מספר יחידות לעצמי ולמשפחה של MA1 מוטורולה,עובדים מצוין. לגבי אי משלוח לישראל,השתמשתי בשירות shipito שלא הכזיב, זה מוסיף עוד כ 50 דולר לסך הקניה. זול זה לא. אם הייתי צריך לרכוש שוב ,הייתי חוזר על התהליך של אמזון וחברת השילוח.
-
לצערנו,בישראל מספיק ששמת מסכים וכסאות חשמליים עם זיכרון, וכבר מצאת עדת קונים שבטוחים שעשו את עסקת חייהם. יצרנים עם נסיון יצור של 70 שנה ויותר -אאוט, יצרני אליקספרס אין. אישית לא מתקרב לרכבים שנבנו עם טכנולוגיה שנרכשה מהנדסה הפוכה ועובדות”בערך אותו דבר”.
-
התלבטות לגבי רכישת פיג'ו 208 Allure החדשה
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של Yuval23 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם עדיין אקטואלי, ואתה חפץ ב 208,שווה להמתין למנוע החדש שאמור להגיע בתחילת 2025. מנוע עם סיוע חשמלי קל ןשרשרת תזמון, במקום הרצועה הטבולה שגרמה לכל הבעיות. המבחנים בחו"ל די מפרגנים לפלטפורמה החדשה. -
ברכבי פיז'ו - הכלל כבל איכותי וקצר מ- 50 ס"מ חובה! דוגמה לכבל כזה: https://www.amazon.com/dp/B0BPLSGGZ4?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 אחרי שנמאס מהכבל, וכשנוסעים נסיעות קצרות (על כך בהמשך...) עוברים למתאם אלחוטי איכותי בשם מוטורולה MA1 המיועד לאנדרואיד אוטו בלבד. כזה:https://www.amazon.com/dp/B09PQ95GY4?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title המתאם הנ"ל אינו נשלח לארצנו ויש צורך בסיוע חברת שילוח כזו: https://www.shipito.com/en/ סה"כ רכישה+משלוח - מקבלים עודף צנוע מ- 100$, הגעה בפרק זמן של 3-4 שבועות. הערה: המתאם האלחוטי מתחבר לטלפון הן ב- BT והן ב- WIFI בתדרי 5GHZ - הנ"ל שואב סוללה ונסיעה מעל לשעה תרוקן הטלפון מהסוללה. פיתרון - זמן החיבור האלחוטי מומלץ בחום לטעון הטלפון בו"ז עם מטען איכותי כזה לדוגמה : https://ksp.co.il/web/item/301854, את המטען מחברים לפלאג המצית הנמצא מימינו של פלאג ה- USB המועסק ע"י המתאם האלחוטי. כל זאת מנסיון אישי שקרוב לשנתיים עם שלושת הרכיבים הנ"ל.
-
גם אני נכוותי מהשירות הקלוקל של מקס מצברים: בשעת ערב התקשרתי,הבטיח שיגיעו עוד שעה,בשלב מסוים הפסיק לענות לטלפון וכמובן לא הגיע. כל התוכניות לאותו ערב התבטלו.מבעס.
-
עם 3008, אותו מנוע נפלא. גרסת אקטיב פק. ביצעתי השחרת חלונות אצל סאן פילם בנתניה ע"פ המלצת הפורום - האיש מקצוען ובנוסף לכך חובב מכוניות מושבע.
-
גלובס מדווח שמס הנסועה יחול גם על רכבי ה- פלאג אין - לדעתי זו תהיה מכת מוות לסוג הזה של הרכבים ובעתיד הקרוב אף ירידה במחירי המחירון של יד 2 בשל העלות הצפויה כבר ב 2026
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
לדעתי המערכת עובדת בצורה טובה, אני משתמש בה בה בכבישים פנויים או בפקקים צפופים, כאשר מקבע את מרחק התגובה למינימום. בתנועה לא אחידה, מעדיף להמנע מהטעמים שהזכירו החברים קודם (האצות ובעיקר בלימות חזקות). גם ברכבים אחרים ראיתי את אותה התנהגות. לגבי ה- 3008 ברגע שיוצאים לעקיפה (כביש דו מסלולי לאותו כיוון, כדוגמת כביש 6) המערכת יודעת להתחיל את ההאצה בצורה עדינה ברגע שמופעל האיתות. העתיד לבוא יקח את מצב התנועה והדרך בחשבון (לדוגמה שימוש בנתוני גוגל מפות לאיתור עומס תנועה מתקרב,עיקול דרך ואף צפי לרמזור (כמו בצפון ארה"ב).
-
תוריד את ספר הרכב מכאן: https://online.peugeot.co.il/guide-books/ הסברים החל מעמוד 120 והלאה
-
אפשרי. פתח הספר בעמ' 4-211 תמצא הסבר על חיישן החנייה.
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
הברקסים הקשים פסלו אצלי הרכב,גם הנוחות העירונית לא משהו. פרט לכך מצטרף לאמירה על גודל המנוע ופשטות המכלולים.
-
סיפור המעשה: בנובמבר 22 בנסיעה בכביש מהיר, פגע בי רכב מאחור. יש בידי צילום מצלמה קדמית, המראה ששמרתי מרחק מהרכב שלפני ולאחר כ 1.5 ש"נ מעצירה מלאה, רואים את קפיצת הרכב שלי כתוצאה מהפגיעה האחורית. ברכב בפוגע נפתחו כריות – טוטאל לוסט. לרכב שלי: הזמנתי שמאי פרטי שקבע שהרכב הוא "אובדן להלכה". סוכנת הביטוח (של היבואן) אמרה לי שהנהג הפוגע מודה באירוע אך לא באשמתו, וטען שיש לי אשמה תורמת (סיפור כלשהו). בעצה אחת עם השמאי שלי הוחלט להפעיל את הביטוח המקיף שלי, בכדי שאקבל את עלות הרכב בהקדם ותבוצע תביעת שיבוב כנגד הנהג הפוגע וחברת הביטוח שלו (נקרא לה חברת ביטוח א') לי זה עלה במאלוס ועליית הפרמייה בשל עבר לא נקי שהוכתם כתוצאה מהאירוע. (נאלצתי לרכוש רכב חדש). השמאי העביר פרטיי לסוחר רכב, ובסיכומו של יום בצעתי העברת בעלות לסוחר, ששילם לי מיידית בהעברת זה"ב. העניין כפי הנראה לא מצא חן בעיני חברת הביטוח שלי (חברת ביטוח ב') ששלחה לי חוקר לבירור האירוע. בנוסף , חברת הביטוח שלי (חברת ביטוח ב') שלחה שמאי שלה, והדו"ח שלו טוען שהשמאי הפרטי שלי "הפריז" בנזק ויש לשלם לי סכום הנמוך בכ- 25 אלף ₪. חברת הביטוח שלי שילמה לי את הסכום הנמוך בכ- 25 אלף ₪, תוך 30 ימי עסקים כפי שהחוק מחייב, והסתמכה על חוזר של המפקח לביטוח, שמאפשר לה להשתמש בחו"ד של השמאי שלה (של חברת הביטוח ב') והתעלמה מחו"ד של השמאי שלי. כשראיתי שזו רוח הדברים, פניתי לעורך דין בכדי לקבל את שווי הרכב המלא (מחיר מחירון) + עלות עליית הפרמיה לביטוח המקיף בשל עבר ביטוחי שהוכתם. העו"ד הגיש תביעה נגד הנהג הפוגע וחברת הביטוח שלו. לאחר הגשת התביעה לביהמ"ש קרו שני דברים: האחד: חברת הביטוח של הנהג הפוגע (חברה א') שילמה לחברת הביטוח שלי ע"פ דעת חו"ד השמאי של חברת הביטוח שלי (חברה ב'). השני : מכיוון שחברת הביטוח שלי (חברה ב') קיבלה את הכסף מהגורם הפוגע – מחקה לי את העבר הביטוחי. [כל השיחות בין כל הגורמים המוזכרים בסיפור המעשה מוקלטות וקיים תיעוד מלא של כל המסמכים הרלוונטים] השאלה שאני מעלה לפורום המכובד: האם התביעה שפתוחה כרגע אל מול הנהג הפוגע וחברת הביטוח שלו (חברה א') עדיין רלוונטית? – הם שילמו לחברת הביטוח שלי את מלוא הכסף ע"פ חוות השמאי הנגדית. אם לאו – האם אני צריך לבקש מהעו"ד שלי לשנות את כתב התביעה ודרוש מחברת הביטוח שלי את ההפרש הכספי?
-
עלמה צעירה החליטה לבצע תמרון קמיקזי...מזל שהייתי ערני לתמרון שלה וב 3008 יש ברקסים חזקים🫡 ו
-
פות"ש, שאפו על הסיקור הקולח והממצה. העברתי את השרשור למחלקת "גזור ושמור" שלי ו-תתחדש!
-
בעקבות שרשור שרץ כאן היום,כשאחד מהחברים טען שבקרת השיוט בנירו 2019 טובה יותר מאשר אטקה 2022. תוכלו לשתף מניסיונכם לגבי שמירת מרכוז מסלול ובקרת השיוט האדפטיבית? אתחיל מנסיוני עם 3008: שמירת מרכוז מסלול מ 60 קמ"ש מבוצע תיקון עדין אך ללא חיווי קולי שהיה מסייע (אלא אם המערכת חושבת שאין אחיזה ראויה בהגה ואז יש התראה קולית). בקרת השיוט האדפטיבית : שמירת מרחק שמרנית מאד.. גם במרחק הקצר ביותר של מרווח נהגי הקמיקזה משתחלים במרווח. בסיטואציה שמתקרבים לרמזור שרק התחלף לירוק ואני מגיע במהירות המערכת בולמת באגרסיביות (קרה מספר פעמים) כי המרחק לרכב "פתאום" הצטמצם כלומר המערכת לא הצליחה ל"ראות" קדימה כ 250 מ'. ההבנה שלי היא שניתן לסמוך על המערכת בערבון מוגבל ותמיד על הנהג לחזות את התנהלות התנועה מלפניו. מעניין אותי לשמוע איך יצרנים אחרים מימשו המערכות?
-
חידוש ביטוח: הראל, AIG, ישיר או הפניקס?
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של sperial בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לי היה נסיון רע השנה עם הפניקס, פגעו בי מאחור והפניקס עבדה קשה מאד בכדי לא לפצות אותי כראוי. הוגשו: תלונה למפקח על הביטוח. תביעה בבית המשפט.
