BeRhthem
-
הודעות
69 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BeRhthem
-
הנסיון שלי שנה שעברה ביוון, (ביבשת המרכזית) רכבים לא מתוחזקים על אף שהושכרו מהרץ ( שאמורים להיות טיפה איכותיים יותר), החלפתי שלוש פעמים באתונה את הרכב טרם היציאה לדרך ובסופו של דבר נשארתי עם ויטארה סבירה שרישרשה וייצרה רעשי רוח בלתי סבירים בכל ממהירות למעלה מ- 100 קמ"ש באוטוסטרדה. תגיע בזמן לתחנת השכרה ואל תוותר עד שתקבל את הרכב ברמה הנדרשת.
-
איך המזגן בפיג'ו 3008 חדשה? (ליסינג - אין אפשרות לבדיקת הרכב לפני בחירה)
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של GILYAI בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מקפיא,אל חשש. תפוקה מצויינת ביחס ליונדאי קונה וסוזוקי קרוסאובר (שתיהן בבעלותי) -
יונדאי קונה ,לא חסכוני ולא נוחה בעיר,מנגד מנוע גיבור (מה שלא רלוונטי לצורך שלכם) קיה סלטוס יכול להיות אופציה לא רעה,אבל גם הוא לא ממש חסכוני. חשבתם אולי על רכב היברידי? קיה נירו יכולה להיות אופציה לא רעה,חסכונית ואיכות נסיעה סבירה פלוס בעיר.
-
היי,לא קשור לגלאי ה G של פגיעה,הוא מכוון על נמוך,וגם אין סרטונים בספריית RO ששומרת צילום הנובע ממכה. חד משמעית קשור למצלמה האחורית כי המצלמה מייצרת שני סרטונים כל 5 דקות.סרטון לקדמית וסרטון לאחורית. מזהים איזו מצלמה ע"פ שם הקובץ המסתיים ב R או F. במקרים והאחורית לא מייצרת סרטון,יהיה הבדל הן במספור שם הקובץ ובכמות הסרטונים. אני מזהה אצלי ניתוקים אקראיים של המצלמה האחורית פניתי כבר לתמיכה של היצרן בנושא. אם לא יסתדר הם ישלחו לי מצלמה אחורית וכבל חדש לחיבור בין במצלמות.
-
למה יש צפצוף מהמצלמה? ייתכן שחווה בעיית ניתוק של מצלמה האחורית מדי פעם? אני שואל כי גם אצלי מדי פעם יש ביפ כפול מהA129 וזה קשור למצלמה האחורית ( אני מול התמיכה שלהם בנושא)
-
הייתי בודק סובארו קרוסטראק מנוע 2.0 אצל ברזילי בירושלים, יש לא מעט רכבים עם ק"מ נמוך, אמנם לא מהסוכנות אבל יש אחריות ארוכת טווח (5 שנים). יתרונות: נוחות נסיעה גבוהה מאד,תנוחת ישיבה גבוהה, אמינה מאד (במנוע 2 ליטר מהשנים האחרונות) מרווח גחון 22ס"מ, יכולת שטח טובה לרכב רך,מערכת EYESIGHT איכותית לבקרת שיוט אדפטיבית,מערכת שמע מקורית לא רעה חסרונות: צריכת דלק בעיר, מחוץ לעיר בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל 13 קמ"ל, תיבת הילוכים רציפה, וכתוצאה מכך ביצועים בינוניים, בידוד רעשים במהירות כביש 6 לא מצטיינת, תא מטען לא גדול. לטעמי רכב עם הרבה אופי שמאד קל להתנהל איתו בכל סביבה שתסע בה.
-
ו...תשתף אותנו באתר הזה?
- 1 תגובות
-
- 1
-
-
@asaf.dalet הייתי בלובינסקי,יבואנית פיז'ו לפני כמה ימים,צפוי להגיע משלוח די גדול במרץ אפריל.לדעתי שווה להמתין ל 3008 1.6 טורבו או לדיזל
-
בתור בעלים של קונה בנזין 1.6 2019 לשעבר (מעל ל 3 שנים) : אתה קונה מנוע,כל השאר במתנה. לחיוב: ביצועים טובים מאד,בפרט במצב ספורט,כסא נהג נוח לנסיעות ארוכות,התנהגות כביש מהנה למדי. רעש מנוע נמוך,רעשי רוח וכביש סבירים. אמינות גבוהה,לא הוחלפה אפילו מנורה אחת בכל התקופה. לעומת זאת בלמים דרשו טיפול, הוחלפו פעמיים רפידות ודיסקים בכ 47000 ק"מ. לשלילה: הבלמים לא ברמה של המנוע,כלומר בכבישים מאתגרים,נדרשת לחיצה משמעותית על הדוושה בכדי לקבל תגובה הולמת. בסרק,בעמידה, כאשר המזגן עובד,הרכב רועד קלות (לי הציק שהאור מפות ברכב ריצד בזמן שאני ממתין לאיסוף הבן מהחוג ) תיבת ה DCT רעדה בתחילת הנסיעה,היה נוהל פקקים למעבר לספורט למניעת העברת הילוכים למען יאריכו ימי הקלאצ'ים. נוקשות בנסיעה עירונית,הרכב העביר בצורה מפורטת את מפגעי הדרך,מחוץ לעיר המצב היה טוב יותר. צריכת דלק עירונית 1:10,מחוץ לעיר בנהיגה רגועה 1:14-15. פרט שהציק,מושב ליד הנהג נמוך,לא ניתן להגבהה - מתסכל. מערכת מולטימדיה מקורית טובה, יחסית שמע סביר,אנדרואיד אוטו עבד חלק. בשורה תחתונה,לא הייתי רוכש הרכב שוב,לדעתי ישנן חלופות טובות יותר בסדרי המחיר של הרכב
-
התלבטות לגבי רכב צרפתי והאם לובינסקי מאפשרים התחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון?
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של BeRhthem בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תראה,זה מאד סובייקטיבי,ואתה צריך לקחת הרכב לנסיעת מבחן,רק אתה תוכל להרגיש את עוצמת הרכב ע"פ תחושתך,מה שלך יראה חלוש יראה לאחר עוצמתי ולהיפך. מנסיעת המבחן שביצעתי ל 2008 בנזין 1.2 בתוואי מישורי,הרכב הגיב היטב לטעמי (ויש לי נסיון עם רכבים חזקים כגון היונדאי קונה), מה ששבה את ליבי הייתה החבילה הכוללת של איכות הנסיעה,שהקונה הייתה נחותה משמעותית. לגבי נסיעות סופ"ש אני מניח ש"יספק הסחורה" בשל המומנט הנדיב שמגיע בסל"ד נמוך. בפורומים שונים וגם במחני דרך בחו"ל הרכב קיבל תשבוחות רבות ולדעתי בצדק ראה מבחן דרכים מתלהב עד כדי מביך של vtest, המלצתי להתמקד בחלק האחרון הסוקר הנסיעה. -
התלבטות לגבי רכב צרפתי והאם לובינסקי מאפשרים התחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון?
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של BeRhthem בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חברים, אלפי תודות על ההשקעה במענה הוחלט על שידרוג ל3008 1.6 ACTIVE PK... עכשיו רק צריך למצוא התקציב לדלתא הכלכלית (והוא יימצא!) -
התלבטות לגבי רכב צרפתי והאם לובינסקי מאפשרים התחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון?
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של BeRhthem בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מעדכן,שלובינסקי בסטנדרט חוזה המכירה שלהם, מאפשרים buyback במחיר מחירון בין 24 ל 48 חודשים לאחר רכישת הרכב.כל זאת בתנאי שטופל במוסכי לובינסקי (מה שאני מתעתד לעשות) -
שמתי היום מקדמה על רכב בנזין אירופאי,אספקה קרובה(פחות מחודש), האם שווה לבטל, בציפייה שמחירי טסלה ישפיעו גם על הבנזין?
-
התלבטות לגבי רכב צרפתי והאם לובינסקי מאפשרים התחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון?
BeRhthem פרסם הודעה בנושא של BeRhthem בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מקפיץ.. חברים להארותיכם/הערותיכם אודה. צריך להחליט דיי מהר אם להשקיע במותג הצרפתי או לחפש משהו יפני/קוריאני -
עלינו : זוג עם ילד בוגר המצטרף מדי פעם לנסיעות (בעיקר הקפצות לסידורים בעיר) ממוצע ק"מ לשנה כ- 15K, רובם נצברים בסופ"ש, במשך השבוע נסיעות עירוניות, תקציב עד כ- 170K ש"ח במאמץ. יד ראשונה מהחברה בלבד.הכוונה שלי להחזיק הרכב כ- 5 ומעלה. חשוב לנו תנוחת ישיבה גבוהה ושולטת, ביצועים סבירים (לא נהג מרוצים, מנגד לא רוצה להשתרך (קיה נירו מישהו?) בעליות ירושלים,ים המלח וכדומה) ונוחות נסיעה גבוהה. חשוב NVH נמוך (בעל נסיון בסוזוקי קרוסאובר,ויטארה- יצאתי עם כאב ראש מנסיעה בת שעה ומעלה בכביש 6, רחשי דרך ורוח מעל לסביר לטעמי). אני בהתלבטות לגבי פיזו 2008 2023, דגם פרימיום 1.2 פיורטק, 130 כ"ס(ניתן להשיג בסדר גודל של כ- 148Kש"ח לפני מיקוח) נסעתי ברכב ואהבתי מאד את תנוחת הישיבה, ותחושת הנהיגה. לגבי חלופות כגון קאמיק 1.5 - אין בנמצא, רנו על כלל דגמיו לא אהבתי, ובעל נסיון רע.רכב חשמלי לא בא בחשבון.קיה סלטוס - ממש לא.ספורטאג' וטוסון מעל התקציב וממילא מגודלות מדי לטעמי. יונדאי קונה בנזין - מקפצצת ובעלת מנוע חזק מאד שרועד ברמזורים (NVH נמוך). אופציה שחשבתי ברצינות היא ה-סובארו קרוסטרק, יצא לי לנסוע עליה קצת ,מהנה למדי,שטח חלונות גדול, אך צריכת הדלק מוגזמת, אני חושב שהיא קצת אובר קיל (חימום למושבים ולהגה..), כי אנחנו מהמטיילים ברגל ובאופניים, וטיולי ג'יפים פחות מתאימים לנו (כמו כן אין חיישני רברס (פרט ללימיטד שמחירה מופקע) ומדהים שהיא ללא TPMS, וגם את המראה השמאלית הקנדית שמגדילה, יש צורך להלחליף מיידית עם הרכישה. מזדה CX-30 - מהנה בעיקולים, בסביבת הבית (אזור מושבי השרון) עם הכבישים המשובשים -עונש שמוזכר גם בפורומי של בעלי הרכב. וכאן מתחילה ההתלבטות...ברור לי שה 2008 איכותית מהמתחרים שלה, כשהיא חדשה,אבל וזה אבל גדול, ביד 2 רכבים צרפתיים לא אטרקטיביים ונמכרים במחירי הפסד. סיפורי זוועות הפיורטק 1.2 מחזיקים עמודים רבים בפורומים באינטרנט,ואני מודע להחלפת סוג הרצועה,שמנים מותאמים וכיו"ב (ששיפרו?). את הקונה הפוטנציאלי של רכב יד 2 הצרפתי, לא מעניין כל הסיפורים האלו,הוא רוצה רכב צרפתי במחיר נוח ובאמינות יפנית,כאן לדעתי זה לא יקרה. גם בברושור של הפיזו מוזכר הגיר היפני (כלומר גם לובינסקי מצהירים שהיפני אמין...אזי הרוכש ההדיוט ילך על יפני קצה קצה?). ברור לי שאני רוכש רכב לשימוש שלי ולא לקונה הבא, אך זה יושב כמועקה שמעכבת את הזמנת הרכב ומה שיהיה יהיה... ובעניין זה מעניין אותי אם מישהו השיג מלובינסקי התחייבות לקנייה חוזרת במחיר מחירון,ללא התחייבות להמשיך למוצרי לובינסקי?
-
קיה עדכנו מחירי נירו+..עצוב!
-
לדעתי המקוריים,הרכב לא יותר מ 3 שנים על הכביש יש דרך לשפר את המצב? אני חושב לרכוש את הדגם החדש של הקרוסטרק וזה מבחינתי נקודת תורפה שעלולה להביא לפסילת הרכב.
-
יצא לי בימים האחרונים לנהוג בסובארו XV קרוסטרק 2.0 בכבישים מהירים 1 ו 6 והיה רעש במידה לא מבוטלת מכיוון בתי הגלגלים הגלגלים ורעשי רוח, המנוע לא התאמץ (מישור) ופמפם באזור ה- 2000 סל"ד ב- 110-120 קמ"ש ככך שרעש המנוע היה נמוך למדי, אך נאלצתי להגביר לא מעט את המוזיקה כדי להתגבר על הרעש/רחש שהטריד בצורה לא מעטה. האם בעלי קרוסטק שבקהל מכירים את התופעה? בארץ במבחני דרך טענו שיש מידה מסוימת של חוסר בידוד רעשים, אבל לי זה הזכיר את הסוזוקי קרוסאובר (שהיה בבעלותי) ו סוזוקי ויטארה שנהגתי בה ביוון בקיץ האחרון.
-
בדקתי שבוע שעבר את הדגם המקביל של קיה, להם יש במלאי 2ליטר.
