אם שטח חשוב לך אז תבחר באח הקוראני של הרכב שלך :
https://lp.ssangyong.co.il/ssangyong-rexton/?ref=search&gclid=CjwKCAiAyrXiBRAjEiwATI95mRlCjai4ar1nChG9QoHEAudmjhMda94RF7ZzSOl7c66WkLmCCHm35hoCTbQQAvD_BwE
אם אין בריריה יש מפצלים שהם עצמם מגיני ברקים ,לגבי מייבש תרכוש את הזול ביותר אין צורך להשקיע .
https://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?productid=236030
יש אפשרות לשיפור רציני , אבל קח בחשבון שהגיר של הדגם הזה מתחמם בלי תוספת כ"ס אז עם עוד כ"ס יש מצב שהגיר בכלל לא יעמוד בזה .
https://www.carid.com/2018-kia-sportage-performance-parts/
אלברט בירמן עזב את חטיבת M הספורטיבית של ב.מ.וו לטובת תפקיד מהנדס ראשי בענקית הקוריאנית יונדאי-קיה. ראיון בלעדי :
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5368529,00.html#autoplay