BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
אצלי לא עזר ולא היו מוכנים לשמוע, הסברתי להם שכל כלי רכב שפיסרמתי הם לא שלי וגם המספר שהופיע במודעה לא היו שלי(זה היה 3 סה"כ אני חושב) לא היו מוכנים לשמוע רק להמתין שנה אם אני זוכר נכון. לאחר שנה צריך להתקשר שוב ולבקש שיסירו את הנעילה. טל.
-
גם לי זה קרה, בדיוק אותו סיפור כי פרסמתי לאנשים אחרים מודעות. אחרי שנה מפרסום המודעה האחרונה הם משחררים את החסימה. תפרסם בפשפשוק במקום ביד 2. טל.
-
מוכר שלא רוצה להראות רישיון רכב כי הוא עו"ד
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של חיים2 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני הייתי מבקש צילום רשיון ושישלח בוואטסאפ ושיסתיר את הפרטים המזהים אם הוא כל כך מפחד טל. -
אני משתמש באפליקציה שאני רוכב https://apps.apple.com/us/app/bikemap-cycling-map-gps/id625759466 בנוסף יש מפות שאנשים העלו שהם רכבו. טל.
-
איזה מנוע, 1250 או 1400? ידני או אוטומט? בגדול זה לקחת סיכון כי החליפו מנוע ואולי עוד חלקים התקלקלו בדרך ולא החליפו ולכן מוכרים את "הנבלה". ברשותי אחת שנת 2013 ידנית מנוע 1400, עד כה ללא תקלות חוץ מבלאי (סליל הגה, חיישן קראנק) כל השאר טיפולים בזמן. צריכת דלק עירונית בפקקים של איילון 1 ל 12 טל.
-
דעתי בנושא: אני הייתי מוותר כי יש סיכוי שיגיע בינואר לפי מה שאמרה הסוכנת מכירות. ולפי העקשנות שלה שנראה שמנסה ״לדחוף״ את הרכב מתצוגה כי אתה חם על הרכב, אני הייתי מזמין חדש וממתין בסבלנות. כמובן מקבל רכב חדש ולא מתצוגה שהאורות דלקו בו כל היום(כי ככה הרכבים בתצוגה) מערכת שמע, דלתות נפתחות ונסגרות, שריטות, פגיעה במושבים ועוד׳. טל.
-
קיה ריו 2013 - מד סל"ד פתאום מפסיק והאוטו לא סוחב
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה הכוונה ? האוטו ידני -
ערב טוב, התחילה לצוץ תקלה חדשה ברכב. פתאום הרכב "מאבד" סלד כלומר מפסיק לעבוד ואז המנוע לא סוחב. לאחר כיבוי והדלקה האוטו נוסע רגיל. אין לי סורק תקלות אבל חושד בחיישן קאנק(הבנתי שזו מחלה של הקיה כמו הסליל) שקורא את הסל"ד ואז האוטו בעצם לא יודע על מה הוא צריך לנסוע ומגביל את הרכב. משום מה גם לפעמים ההנעה לוקחת יותר זמן מאשר ברגיל אשמח לעצות או כיוון מה לבדוק לפני הזמנת חיישן קראנק אם יש צורך לדעת הרכב: 84,000 ק"מ ידני סאדן מנוע 1400 בתודה טל.
-
האם המחיר המבוקש זה לאחר סקר שוק או שהגיע שמאי והעריך את הדירה? בנוסף המצב של המשכנתאות לא מזהיר עם הריביות שעולות כל הזמן. לא יודע אם אפשרי הנושא, אבל חשבת אולי לבדוק דירות 3 חדרים באזור שאתה רוצה. ולהציע לעשות "טרייד" עם אותו אדם שמוכר את הדירה בתוספת תשלום מהצד שלו? טל.
-
אני גם זכיתי אבל תאריך כניסה 2024 אז יש הרבה זמן והמחירים ישתנו, אבל מאוד מעוניין לדעת איזה שדרוגים ותוספות עשו החברים בפורום למשל מיזוג: האם ללכת על מיני מרכזי בסלון/מטבח ובחדרים על עילי(יש מספיק מקום במסתור כביסה) או מיני מרכזי בכל הבית ומה העוליות בניהם ומה עדיף? אולי אפשר לפתוח שרשור מרוכז של זכיות במחיר למשתכן כמו עם המשכנתא על שדרוגים שחושבים או מתוכנן כולל מחירים והצעות מחיר, בטוח זה יתן כיוון לאנשים לתת עוד נק' מחשבה לתוספות בדירה טל.
-
אופציות: 1. האם ניסת לגלוש דרך דפדפן אחר ולא כרום, כמו פיירפוקס? 2. לנסות לגלוש בדפדפן מוסתר 3. להיכנס לכרום בלי המשתמש עצמו, יכול להיות שעליו מתוקנות חוסמים ולכן האתר חסום. טל.
-
ביקורת: https://amp.wisebuy.co.il/proreview.aspx?productid=1158208
-
מטפלים לפי זמן ולא לפי ק״מ. כלומר אם נסעת שנתיים על האוטו ועברת כ 30,000 או 7,000 ק״מ אתה צריך לעשות טיפול. תראה את השורה הראשונה. ״מספר חודשים או מרחק נסיעה הקודם מבניהם. למשל אצלי בקיה אני נוסע כ 5,000 ק״מ בשנה ועושה טיפול כל שנה ולא לפי מספר הק״מ. טל.
-
לאחר בדיקה הלך המדחס. איך ניתן להזמין מחול בשביל להוזיל עלויות? מהו מקט החלק? מספר שלדה : KNADM412AD6272176 תודה.
-
שלום לכולם המזגן הפסיק לקרר הבוקר פתאום ללא סיבה שנראת לעין. אשמח לעזרה איך מתקדמים ולמי פונים? לא יודע אם חשוב אבל הרכב עם 83,000 ק"מ אשמח להמלצה למישהו מומלץ. בתודה טל אני מאזור ת"א
-
יכול להיות שנקנה במקור(יד ראשונה) מ 0 ק״מ.
-
רכב מתאים ל- 4 נוסעים ו- 4 אופני הרים בתוך תא המטען
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של evc בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פיאט דוקאטו. בעבר הייתה לי כזו מהעבודה, 3 מקדימה + 4 מאחורה שהשורה השנייה הייתה מתקפלת במידה ויש צורך להעמיס יותר דברים לרכב. אם יש התגמשות לרכב בסגנון הזה, אתה מסודר. יש מספיק למקום להכל באוטו הזה. טל. -
שלום לך אני בדיוק סיימתי להתקין אצלי ברכב את המגבר הבא: https://www.amazon.com/dp/B07N8HPTMC/ref=redir_mobile_desktop?_encoding=UTF8&language=he&ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image אצלי באוטו במערכת המקורית(קיה ריו) אין חיבור RCA, למגבר שמצורף הקישור יש מעביר מהחיבור של הרמקולים המקורי (צריך לחתוך/לגשר) ליציאה של RCA ניתן להשתמש גם במנחת ואז לחבר אילו את המגבר ניתן גם למצוא אץ המגבר בארץ לגבי איתור החוטים, אני התחלתי לחפש בגוגל יוטיוב וכד' בשביל לאתר איזה חוטים שיכים לרמקולים אצלי טל.
-
במראה החיצוני מאוד מזכירה את הלקסוס NX טל.
-
אני משתמש בטבלה הזו לצורך הוצאות והכנסות... כמובן שכל אחד יעדכן אותה לפי מה שנח לו, המספרים המוזנים כרגע הם לדוגמא בלבד ואין להם משמעות. טל. מעקב הוצאות.xlsx
-
בוקר טוב. אני בשלבי פירוק... הגעתי לצמה של הרכב שמתחברת למערכת וזהיתי את חוטי הרמקולים הקדמיים שהם לבן חום(לפי שרטוט, אצלי אין טוויטרים). השאלה שלי... האם אני צריך לחתוך ולנתק את החוטים שמגיעים לדלתות הקדמיות או רק לפצל ל RCA שאיתו אני מריץ למגבר? אני חושב קדימה, בזמן מכירת הרכב וארצה לפרק את כל הסיפור ומחבר חזרה את הרמקולים הקדמיים: 1. אם חתכתי ולא פיצלתי אז לא ישמעו, אז אולי כדאי לפצל? 2. האם הפיצול יכול לגרום לרעשים? 3. אחרי שאני מפצל החוטים שמגיעים לדלתות ובעצם לא יתחבר לכלום האם זה בסדר? 4. האם כדאי לחתוך ובעתיד פשוט לחבר חזרה? תודה טל.
-
תודה על ההסבר. רק התייעצות אחרונה. האם ניתן במקום לפגוע בצמה של הרכב ולחתוך ולפצל ב ״Pair of RCA Cables״, האם ניתן להשתמש בכבלים שבעצם מתחברים לרמקולים ומשם לחתוך את החיבור המקורי שמתחבר לרמקולים של הרכב למשוך אותם משני הצדדים(לכל רמקול) עד המגבר ושם לחבר את הפיצול של RCA? בכל מקרה הכבל שהולך לרמקולים מהיחידה מתחבר ישירות לרמקולים, אז לכן חשבתי שניתן להשתמש בכבל שהולך לרמקול. וכמובן את הקרוס מחבר ישירות למגבר ביציאה המיועדת לרמקולים. מקווה שהצלחתי להסביר את כוונתי. טל
-
תודה רבה על ההסבר. אך דבר אחד פחות מובן לי. אם אני לוקח מהקרוס ומחבר ליציאה במגבר. אז למה צריך לפצל גם מהצמה של הרכב ל RCA כי זה אותו חוט בעצם מהצמה ? למה לא בעצם לפצל את החוט שהולך מהקרוס לפצל אותו במגבר ל RCA. הכוונה, קיבלתי כבל של RCA עם פיצול של 4 חוטים כלומר 2 רמקולים קדמיים, מחבר אותם לחוטים שהרצתי למגבר ואז מפצל גם ליציאה במגבר של הרמקולים זה יעבוד? טל.
-
הגיע המגבר ואשמח לעזרה בהתקנה. האם אני מחבר את החוטים של רמקולים בדלתות ישירות למגבר? ואת ה RCA מחבר מהחוטים שיוצאים מהמערכת עצמה? אשמח לכיוון בהתקנה טל.
-
ערב טוב לחבר יש סובארו B4 2011, ויש לו תקלה כאשר מסובב את ההגה ימינה פתאום יש מכה ומושך שמאלה. פעם אחרונה במזל לא היה תאונה. היה במוסך אמרו לו מסרק הגה במחיר הזוי של 4,500 שח למשופץ. נשמע לי קצת יקר והזוי המחיר.... האם זה באמת מסרק? האם יש מוסך מומלץ באזור תל אביב/מרכז? בתודה טל.
