Jump to content

BRAVO_SX

  • הודעות

    484
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX

  1. שלום לכולם הזמנתי כבל AUX מ EBAY. זה הכבל https://www.ebay.com/itm/C%C3%A2ble-AUX-MP3-Auxiliaire-Jack-3-5mm-Fiat-Punto-500-EVO-Panda-Qubo-Fiorino-Croma/253014638474?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 הגיע הכבל חיברתי אותו למקום שלו איפה שרשום AUX אבל אין תגובה ממערכת שאני לוחץ על מדיה. תמונה מהרשת לאן שחיברתי כלומר לא מזהה את הכבל, מה יכול להיות הבעיה?
  2. BRAVO_SX

    כלב בבית

    תתייעץ עם גיא בטלפון http://www.dogs-guy.co.il/ אני בטוח שיתן לך טיפ איך לסדר את המצב ואם לא תקבע איתו פגישה
  3. לאחר בדיקה גיליתי שיש בעיה בקופסא השחורה שרשום עליה פילטר ופיוז. כאשר אני מזיז אותו הוא משפיע על כל המערכת. מה נותן החלק והאם אפשר לנתק אותו? האם מישהו התקין כזה בעבר ויודע האם אפשר לעשות מעקף לחלק הזה ולמנוע את הרעשים הסוררים? טל.
  4. שלום לכולם קניתי רכב שיש בו מערכת המקורית ולמערכת המקורית חיברו את החלק הזה https://m.ebay.com/itm/Handsfree-Car-Bluetooth-Kits-MP3-AUX-Adapter-Interface-For-Fiat-For-Alfa-Romeo/263737994575?hash=item3d68026d4f%3Ag%3A%7EeYAAOSwRNRbFfVx&_pgn=1&_nkw=Fiat+aux+Bluetooth+&_from=R40&rt=nc אותו חלק נותן אופציה לבלוטות usb aux. הבעיה כאשר עוברים לאופציה לשמוע ממנו נשמע כמו מהקלטות של פעם, איכות גרועה. החלק עצמו מתחבר ישירות למערכת עם הפלאג הכחול וכנראה משהו בחיוט לא תקין. מה אפשר לבדוק? יש מתקין שאפשר לסמוך עליו בתל אביב שיבדוק את זה ולא ינסה לדחוף משהו אחר במקום? תודה
  5. שאני רציתי להעביר בעלות. הקונה הגיע עם דרכון ורשיון נהיגה לא היו מוכנים לקבל בדואר, רק עם ת.ז.
  6. הקפצה: לאחר מחשבה רבה, האישה החליטה שרוצה פיאט 500 עם גג נפתח/סאן רוף. אני יודע שהאוטו מיני לא יהיה נח להכניס ולהוציא את הילדים, אבל עם האישה לא מתווכחים. היום הלכנו לראות פיאט 500 נראה שמתאים מבחינת המידות והצרכים לאוטו השני כי היא רוב הזמן תיסע לבד ולגן זה נסיעה של 2 דקות מהבית(הגן בסוף הרחוב). ראיתי שיש שלוש דגמים לידנית: פיאט 500 מנוע 1250 עם 69 כ״ס פיאט 500 100 כ״ס עם מנוע 1400 אבל מהשנים 2009 פיאט 500 מנוע טורבו 0.9 כמו של הלנצ׳יה שלא מומלץ לגעת. שמועות רבות שהגיר הרובוטי ממש גרוע, האם נכון? איזה דגם הכי אמין? בהתאם להחלטה החדשה התקציב עלה ל 30,000₪. תזכורת לגבי הרכב. הרכב הוא השני בבית יהיה בו 2 כיסאות ילדים/תינוק באופן קבוע לגבי הנסיעה 15 קמ ביום בתוך העיר עדיפות לידנית. טל.
  7. אם אתה עדיין בהתלבטות של פנדה, עלתה מודעה חדשה ליד 2 שנראת עם נתונים טובים יותר ממה שראית. בדוק אותה http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=8&RecordID=3868059&Code=24d2eaed889ab68355f31c9295ec4dc6
  8. שואל שוב לגבי האפסילון 0.9 טורבו, האם יש אמת לגבי השמועה שהמנוע והטורבו קורסים? כי יש אחת בלוח שמעניינת אותי, אבל חושש מאותה שמועה. אני לא שולל פיאסטה ופיג'ו אבל רוצה לבדוק קודם את הלנציה לפני שבודק אחרות טל.
  9. אני יודע על איזה פנדה מדובר. של פנסיונר מתל אביב, הלכתי וראיתי אותה. קח בחשבון שצריך לעשות פחחות וצבע לכל האוטו. הפנסיונר החמוד ניסה לתקן בעצמו את המכות ועשה יותר גרוע. נתונים ממש טובים לאוטו אבל יש השקעה חיצונית אם לא חשוב לך החיצוניות לך על זה. והוא יד 2 ולא ראשונה כפי שמופיע במודעה.
  10. תודה יוליאן אבל שחכתי לציין, יש 2 כיסאות בטיחות לילדים. התא מטען פחות קריטי, כי העגלה ומה שצריך נשאר באוטו השני. טל.
  11. שלום לכולם הגיע הרגע הגורלי שוב לקנות אוטו ושוב הולכים לאיבוד כמו חצי מהפורום. חשיבות בקניית הרכב: - ידני בלבד. - חסכוני בדלק. - חלונות מאחורה נפתחים(לא לצדדים). - התקציב 25K בלי חריגות. האוטו ישמש את האישה עבור לקחת את הילדים מהגן ולעבודה, סדר גודל של 20-15 ק"מ ליום. לסופ"ש ובגדול יש אוטו נוסף משפחתי קיה ריו סאדן אז אין בעיה לקנות רכב מיני בקטגוריה. התלבטות שקיימת: יונדאי i10 מנוע 3 צילנדר נפח 1000 ידנית( קצת חושש מצריכת דלק לאחר קריאה תגובות) פיאט פנדה ידנית - מנוע 1.2 ( נראת הכי מרווחת בקטגוריה) לנציה אפסילון מנוע 0.9 ידנית (לאחר שיחה עם מכר שעבד בפיאט אמר גם אם נותנים בחינם לא לקחת, המנוע והטורבו קורסים, לי נשמע הזוי ומוזר כי הפורום היה צריך להיות מוצף באשמה נגד פיאט) התלבטות נוספת : מה שתמליצו אשמח לשמוע חוות דעת טל.
  12. מקפיץ את השרשור בשביל לדעת מה קנית? אני בדיוק באותו תקציב ועם העדפה לידנית. תודה
  13. שלום לכולם אשמח להבין, בניין חדש(בראש העין פסגות אפק). דירה חדשה מהקבלן ועכשיו מתחיל האכלוס, בעל הדירה רוצה לקנות חניה נוספת עבור הדירה. אם בעל הדירה רוכש חניה נוספת בבניין האם משלמים תוספת בארנונה? החניה בחניון תת קרקעי של הבניין והחניה תהיה מוצמדת לדירה בנוסף לחניה הקיימת של הדירה. בנוסף בעל הנכס רוכש מחסן עבור הדירה, לפי הבנתי על מחסן משלמים תוספת בארנונה, אני צודק? טל.
  14. תקרא בשרשור הזה את העלויות הצפויות https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589847-%D7%A0%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%93-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7/page2 טל.
  15. אופציות נוספות לפנות למתקין נוסף של דודים ולשמוע את דעתו לגבי הזזת הדוד, אם יגיד שאפשרי תדבר עם השכן באותו הרגע תגיד לו שאתה מזיז לו את הדוד והעלות X כסף והוא צריך לצאת בהוצאות עבור העברה. ולשלוח לשכן הודעה שהכל יהיה כתוב מבקש להכין את הסכום לשלם למתקין שביצע את העברה. אופציה נוספת - להזמין בדק בית/חברה לבדוק אם הדוד שמותקן יכול לגרום לנזק עתידי אם לדוגמא יכול לעשות חור ולגרום לרטיבות תציג לו את הדוח ותן לו לחתום בכל מקרה של נזק בביתך הוא יצטרך לשלם בהוצאות שנגרם מהדוד שלו אופציה נוספת - אם אין לך קולטים תגיד לשכן שאתה רוצה להתקין קולטים ואין לך מקום אחר כי תפסת לי את המקום או כל אופציה אחרת לשימוש הגג שלך תודה אם תיגע בדוד שלו ותגרום נזק או פגיעה בדוד יגיעו אליך בטענות, אם הדוד לא יחמם יטענו בגלל שהזזת אותו אתה גרמת נזק. פעל בחוכמה לפני שתגרום נזק וכאב ראש יותר גדול טל.
  16. Google keep
  17. אתר לכינוס נכסים https://cars.bidspirit.com/portal/#!/home/
  18. שלום לכולם האישה נתנה אתגר למצוא שיר שתוכנות הזיהוי לא מצליחות. אולי מישהו מכיר אותו תודה על שיתוף הפעולה
  19. מי שאני מברר עבורו מתעקש על נגרר, ההמלצה הראשונה שלי הייתה דייסון V8 שמומלץ בכל מקום. זה בדיוק האופציה השנייה שחשבתי לקנות עבורו Dyson Cinetic Big Ball Animal CY22 טל.
  20. שלום לכולם קיבלתי משימה שאיני בקיא בה, לקנות שואב אבק נגרר בתקציב של 2000 +-. אשמח לקנות את הטוב ביותר עבור מי שביקש,יש לו דגש חזק על נקיון בביתו. כל הזמן אני שומע דייסון,האם מומלץ את ההשקעה ואם כן איזה דגם לקנות? תודה
  21. שלום לכולם בהמשך לשרשור הזה https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?645581-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A9%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%98-69 הווספה עברה טסט ואני מעוניין להתחיל לשפץ אותה מבחינת יופי. אני רוצה לפרק אותה ולצבוע מחדש, מה השלבים? פירוק, ניקי חול, פחחות, צבע יסוד, צבע, אלה השלבים? האם ניקוי חול יהרוס את הפח שלה? האם יש דרך פחות אלימה להוריד את הצבע? יש מקום מומלץ באזור תל אביב? האם יש מקום שעושה הכל, גם הורדת צבע פחחות וצביעה? כמה צריך לעלות הפרוייקט? אשמח לקבל יותר מידע להשלמת הפרוייקט טל
  22. אני נוהג בקיה ריו ידנית סדאן 1.4 סוף 2013, האוטו אצלי מ 0 קמ. האוטו מצויין מבחינתי גם מבחינת אחזקה וגם מבחינת מרווח, סה"כ מרוצה מהאוטו. האוטו משמש אותי לעבודה ולהוציא את הילדים מהגן, נכנסים 2 כיסאות ילדים מאחורה ויש מרווח לא גדול שעוד מישהו יכול לשבת אבל צפוף. צריכת דלק - הנסיעות שלי רק בפקקים של איילון בערך 1 ל 12. בנסיעות ארוכות נותן צריכה הרבה יותר יפה 1 ל 16 בערך. מיכל דלק אצלי מחזיק 350 קמ שבערך ממלא בכסף 180 שח, המיכל דלק קטן 30 ליטר אמינות - האוטו אמין חוץ מטיפולים שוטפים עדיין לא נתקלתי בתקלה(בעצם אחת במסגרת האחריות סליל הגה). סה"כ אפשר להגיד תמורה מצוינת לכסף טל.
  23. אשמח להמליץ על משהו שראיתי באחד הבתים שהייתי. דמוי פרקט מ PVC. נשמע מוצר זול או לא איכותי אבל בדיוק ההפוך ויש לו יתרונות רבים לפי בעל הדירה. קודם כל עשוי מ PVC שנית עמיד למים, לא מרעיש כמו פרקט, הדבקה באופן עצמאי והדבר המגניב מי שנכנס לבית לא חושב שזה PVC זה נראה פרקט לכל דבר. העקרון שלו רצועות/פסים של PVC שאתה מדביק אותם חותך אותם עם סכין יפנית. אני יודע שקנה אותם בשטיחי כרמל, לא יודע מה המחיר. טל עריכה : http://www.carmelfloor.co.il/collection/פי-וי-סי-לשימוש-ביתי/ מצאתי את המוצר
  24. מי מוכן לפתח אפליקציה?? ברגע שהנייד מזהה שהפלאפון מתנייד מעל 5 קמש עובר אוטומטי למצב טיסה. וכך ימנע מכל נהג השימוש בטלפון בזמן נהיגה טל
  25. שולם לכולם לפירוק הונדה סיוויק 2005, מנוע הוחלף לפני שנה המנוע שלם ותקין לאחר תאונה - מכה מקדימה בצד ימין צבע כסף לפרטים נא לפנות ברוך 0549002865
×
×
  • תוכן חדש...