-
הודעות
677 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
5
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי קיורטוש אוטומוטיב
-
א'-ב' של פוליטיקאי של היום,איך לשרוד את השנה-שנתיים הבאות,ובו זמנית להיות כמה שיותר פופוליסטית כדי להיבחר מחדש. חזון,תוכניות ארוכי טווח שרוב הסיכויים כבר לא יהיה בסביבה,את מי זה מעניין,הצחקת אותם. קח דוגמת ועדת אקלים גלזגו של עכשיו,איזה בולמוס תקשורתי מקושקש של אוסף דברים,מה הייתה ההחלטה.....לא להחליט הנה מחקר שמנתח את האפקטיביות של תקנות EURO,מצד שני כמה מיליארדים של הוצאות עודפות על צרות שייצרו,חוסר אמינות,ועצבים של עשרות מיליוני נהגים
-
מאמר: זה פיצ'ר - בקרת השיוט האדפטיבית באאוטלנדר החדש עלולה להפתיע
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של discoTD5 בתוך רכב כללי
עדיין לא חסר אנשי אולד סקול גם בפורום הזה.אני גם מכיר גם אחד או שניים שפלאפון צדפה עם לחצנים זה OVER,לא מבין לאן נעלם החייגן/חוגה שמסובבים. אבל אל דאגה,היום יש פתרון להכל בדמות אפליקציה -
אני יותר בדעה של איציק,והסברתי מה אני חושב בתגובה הקודמת שלי שאנחנו לא חיים בעולם בינארי. חוץ מזה שמח שעוד מישהו מפנה זרקור לתמונה האמיתית,כבר כתבתי רמזים על זה בכמה תגובות שלי בדיונים אחרים,אבל אתה סיכמת יפה. ממשלות גרמניה/אוסטריה אשכרה מריצים פרסומות בכל פלטפורמה/מדיה להצטייד ולהתכונן לשיבושים אפשריים באספקות חשמל,חורף קשה לפנינו....לא בדיוק מדינות עולם שלישי. ניתוח קצת על משבר שיפי נפש מבריסל הביאו על עצמם ! https://www.forbes.com/sites/arielcohen/2021/10/14/europes-self-inflicted-energy-crisis/?sh=229cfa182af3 וקצת על "משבר רוחות" https://www.theguardian.com/environment/2018/aug/27/uk-summer-wind-drought-puts-green-revolution-into-reverse בכוונה הבאתי כתבה ישנה,שכבר ב-2017/18 היה ברור שזה בעייתי,אבל גם האירופאים יפי נפש פתאום מופתעים ב-2021 ! https://www.weforum.org/agenda/2021/10/europe-low-winds-future-energy-grid-power/ בהמשך ל"כלכלה מודרנית" מבוססת על צריכה פרטית על גבול הבולמוס,אנחנו גם חיים בעידן של "אינסטנט"....רוצים פתרון מיידי לבעיה...כואב,קח כדור לא חשוב מה הסיבה,עם הזמן אתה כבר לוקח מיליון כדורים...שמן,קח כדור מרזה,הבנת את המחשבה.
-
-
מאמר: זה פיצ'ר - בקרת השיוט האדפטיבית באאוטלנדר החדש עלולה להפתיע
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של discoTD5 בתוך רכב כללי
תאמין לי אותם בעלים "שפני ניסיון" ראשונים לא צחקו שבהתחלה אודי גם לא הצליח לתקן אותם,ודפקטו נסעו ללא מראות מאין ברירה,תעשה גוגל קצר על הנושא !! הקוריאנים לא באו להתחכם,הוסיפו לך עזר,נשארו לך מראות הרגילות + אתה רואה שטח מת ברור....מפריע לך אתה "אולד סקול",תבטל שלא יפריע לך. בקשר לויתור על שמשה,ברכב אוטונומי אכן מיותר בעליל,לא נכנס לויכוח מתי זה יהיה מסחרי (לפי תחזיות עבר כבר היינו צריכים לראות אותם על הכבישים,אבל היי יודעים מה שווים תחזיות),אבל עובדתית,אמיתי עשרות מיליארדים מושקעים בזה. וביום שתוכל להזמין מאלי אקספרס קסדה של מציאות רבודה ב-100$ ויהיה פרוטוקול מוסכם,הרבה אנשים יעדיפו את זה במקום להסתכל דרך שמשה,נכון להיום זה תענוג סופר יקר ורק הצבאות משתמשים לרוב. וכדי להוסיף קצת לתדהמה שלך,במשאיות זה הכיוון,דוגמית,כל יצרן כבר מוציא גרסאות כאלו -
מאמר : מנוע הבעירה הפנימית החזק ביותר בעולם.
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של orankohn בתוך רכב כללי
חסכו ברצועת טיימינג טבולת שמן וגם ויתרו על DPF כי בזמן רגנרציה היה עושה "שואה ימית" לכן זה מיוצר לפי תקן EURO DEATH מזהם כמו 50 מיליון רכבים ביחד -
מאמר: זה פיצ'ר - בקרת השיוט האדפטיבית באאוטלנדר החדש עלולה להפתיע
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של discoTD5 בתוך רכב כללי
עוד תכונה/גימיק מטופש. כנראה הקוריאנים בשנים האחרונות משלבים דברים יותר שימושיים. אם כבר לקשר משהו לאיתות או בכלל אופציה להדליק מצלמת רוורס בזמן נסיע ! בקרת שיוט אדפטיבית העיקר שיהיה מכוייל טוב,ואם כבר לעזור בתהליך העקיפה,שיתכנתו אותו עם חיישן אחורי שמזהה רכב מאחור המתקרב במהירות גבוהה וזה יתן בוסט מיידי לברוח. זה לא מדע בדיוני,יש כבר סגנון כזה של יישום אבל עזבו,היסטוריית האוטומוטיב מלאה בפיצ'רים לא שימושיים שבוזבזו אלייהם טונות של כסף,מעטים היצרנים שאשכרה מייצרים דברים לפי דרישות של נהגים . -
איסור N בטויוטה אוריס היברידית
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של asmily בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
"....אגב, לעולם אל תשתמש בניוטרל ב-Yaris Hybrid. זה לא "אוטומטי" במובן המקובל, זה CVT (תמסורת מהירות קבועה)...." "....נייטרלי קיים רק בהיברידית כדי "לנתק" את המנוע כאמצעי לדחיפת המכונית במקרה חירום/תקלה או ביצוע בדיקת בלם MOT...." סליחה שלא מספקים שירותי תרגום פרמיום,אבל עשינו לך בכל זאת גוגל טרנסלייט מעפן,בלי צחוק -
דווקא אתה,מלא שיק ומפוצץ סטייל,חולה 3 צילינדרים מצ'וקמקים...מסתבר מאוד עצלן. עוד רוויזיה בין עשרות אחרים של טכנולוגיה ישנה....אמינות "יצאנו לפרסומות" נדבר בקרוב,אבל לפי המסורת ודרישת מרווח טיפולים של 20K זה יהיה מהר אני בטוח. https://www.renaultgroup.com/en/news-on-air/news/2019-geneva-international-motor-show-the-new-tce-100-engine-underlines-the-versatility-of-the-all-new-clio/
-
איסור N בטויוטה אוריס היברידית
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של asmily בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בגלל זה הוספתי בסוף התגובה קישור למקור,והוספתי צילום מסך שיהיה מול העיניים של אנשים לתשובה מיידית. https://translate.google.co.il/?hl=iw שמעת ?!?! -
וזאת הסיבה לדיון הזה,להבין שהעולם לא בינארי !!! זה מה שהקנאים לא מבינים,EV ימשיך לצמוח בקצב מואץ,אבל עדיין לצד ICE,שמן הסתם ימשיך לעבור סוג של חישמול ! כל סוג של היברידי,שכאשר הרכב תקוע בפקקים אינסופיים,לרוב בכלל לא יפעיל את המנוע בעירה הפנימית ואז אין כמעט פליטה. וזה האבסורד הגדול שבכל פורום אירופאי מדברים על זה,PHEV מקבל לוחית רישוי ירוקה ברוב העולם(ברוב הערים הגדולות בעולם רק כזה נכנס למרכז העיר) אבל בפועל הוא יותר מזהם הרכב דיזל בתקן 6.3D,כאשר נגמרת הסוללה ! בזווית הישראלי,תהרוג אותי לא מבין איך סוזוקי קיבל סיווג של "היברידי" עם המערכת מיילד היבריד שלו בסגמנט אחד EV ניצחו,מכוניות אל,והחותמת הייתה עם מכירה של בוגאטי לקרואטי הפנומן רימאק ! כל אוהבי הצלילים V12-V8-V10.....זה יהיה זמין בתוספת פיצ'ר/אפליקציה לרכבים האלו היום נעשה סקר מה הסיבה המרכזית שבגללה היו רוצים לרכוש רכב EV,הרוב המוחלט יענה,כדי להוזיל עלויות תחזוקה והוצאות שוטפות...מעטים יעשו מטעמי איכות הסביבה...אני אישית מחזיק PHEV רק מטעמי TCO !! כמו שכבר כתבתי,אי אפשר לעשות מהפכות עם רכבים בעלות 200K,מדביק שוב את התמונה שכבר פרסמתי בדיון אחר
-
דווקא פה יש פריצת דרך אחרי שמרצדס קיבל אישור על משאיות GenH2,אבל מבוסס תאי דלק עם טווח של עד 1000 ק"מ,אחרי שעבר מבחן ממושך של נסוע של 1.2 מיליון ק"מ ו-25000 שעות עבודה. https://www.automotiveworld.com/news-releases/daimler-trucks-hydrogen-based-fuel-cell-truck-receives-license-for-road-use/ שוב פעם,לדווח על התקדמות,ותשימו לב ליעדים...רק מ-2027 מתוכנן שיווק המוני,ומסות גדולות עד החלפה מוחלטת במדינות מחמירות בסביבות 2039 ! אני בעצמי ביקשתי בלי תחזיות,אבל פה כדי להדגים עוד כמה שנים ימשיכו לנסוע כלים כבדים על דלקים פוסילים ! https://www.daimler.com/innovation/drive-systems/hydrogen/start-of-testing-genh2-truck-prototype.html לכן צריך עוד פתרונות ומיזמים יצירתיים כדי להפחית נסוע שלהם בינתיים,והרבה ייעול בעזרת BIG-DATA! הנה כיוון
-
ביום שאנשים יבינו איך יוצרים "אמון",מוכרים "אג'נדה" או "מהנדסים תודעה" בכל מני רמות ע"י ממשלות או כל מני גורמים,הם יהיו אנשים פחות פנטיים,יותר ביקורתיים ומציאותיים. The CON doesn't work without the CONfidence אחד הקטעים הכי חזקים בעיניי,מתחיל אחרי 1:30 כמו שרשמתי בדיסקליימר,לא מעוניין להתווכח עם קנאים,ההפך מבחינתי שלא ישתתפו בדיון הזה,יש להם מיליון דיונים בפורום שיכולים לשתף/לחזק את ה-BIAS שלהם. לכן כתבתי,זה שהעולם צועד לכיוון אנרגיה מתחדשת זאת עובדה מוגמרת !!! רק הזמנים לא ראלים,לכן הדיון מה קורה כרגע בינתיים. אז תתעלם מתשובות כאלו,שיש פרוטוטייפ אחד לא בטוח שגם עובד (כמו ניקולה שדחפו מההר,ועם צילום נכון,הצליחו לעבוד על מיליוני אנשים) וישר זורקים בתור תשובה,הנה יש פתרון,מחר מחליפים את כל האוניות....בינתיים הנה העובדות הפשוטות שנוח להם לא לדבר כמה מהם אתה חושב מודעים/מאמינים שהאוניה בתמונה מייצר פליטה שווה ערך של 50 מיליון רכבים פרטיים
-
אשמח לחוות דעת על קיה נירו PHEV
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של ChaoscripT בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בוא נתמקד בסגמנט ה-Compact crossover SUV,לא חסרים PHEV בסגמנטים האחרים -
אשמח לחוות דעת על קיה נירו PHEV
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של ChaoscripT בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מסכים,לכן אמרתי מי שחושק בג'פ PHEV (שזה סגמנט שונה ופחות רגיש לעלויות גם תמחור של רנגלר 4Xe לא בדיוק באזור של שפיות),וזה היה בתור תגובה לאאוטלנדר שמגיב הקודם דחף לדיון הזה. אני לא פוסל כלום,לא פאנבוי של כלום,אנשים שונים,שיקולים שונים ! לכן כותב בכל תגובה שלי,שכרגע בסגמנט ה-Compact crossover SUV,אין מתחרה לנירו מבחינת Value for money (VFM) וחישוב כדאיות Total Cost of Ownership (TCO) ודרך אגב היו קונים גם במחיר הלא שפוי של 300K אם הייתה זמינות,מדברים אולי אמצע שנה הבאה,לא במעקב,בשוק של היום משלמים כל מחיר,תראה מה קורה בייבוא מקביל רכבי EV אירופאי עם רמת גימור עלובה,במחיר לא שפוי,אבל קונים....כי יש זמינות ! -
בשנה הבאת תפתח מפעל השני של ייצור סוללות בארה"ב אחרי טסלה,Ultium Cells מיזם משותף של LG עם GM. אחד הבעיות שצריכים להתמודד המנהיגים/פוליטיקאים שנבחרים ע"י עם (זוכרים MAKE AMERICA GREAT),זה השינוי בקרב העובדים בתעשיה הזאת,ולהבדיל מפעם,תעשיית הרכב היה עתיר כח אדם,היום זה שונה מצריך סט קישורים שונים באליל.ולמשל איפה שמקימים את המפעל החדש,סגרו לפני שנתיים קו ייצור שהעסיק 3300 עובדים,במפעל החדש יהיו רק 1200 עובדים. מצ"ב כתבה המלאה BW_ULT.pdf
-
אשמח לחוות דעת על קיה נירו PHEV
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של ChaoscripT בתוך ייעוץ ברכישת רכב
1. אכן PHEV קודם כל מיועד לאנשים שנוסעים הרבה/או ממש מעט פחות מהטווח החשמלי,לא צריך לדאוג מחרדת טווח,שצריף תעשה גם 1000 ק"מ ביום,ורוצים חיסכון בדלק...בעבר הלא רחוק שימש אחלה תרגיל לייבא רכבים סופר יוקרתיים בגרסה הזאת עם חיסכון כספי מטורף,עד שסגרו את הפרצה,בחיים לא חיברו אותם לטעינה ! 2. אחלה סיפור פיקנטרי,המחשב ממש לא רק מראה איזה טווח נשאר לך,תהיה בטוח שהרבה התראות קיבלה לפני שנתקע הרכב (הרבה אנשים בכלל לא טורחים להציץ מה קורה בדאש בורד,יכול להיות אורגן אורות,כל עוד נוסע),זה רכב ICE קודם כל,מחשב ניהול מנוע מפעיל את המנוע כל כמה זמן (בנירו בגלל שהמנוע צעקני זה מורגש),והיו הרבה אזהרות שאסור להיות בלי דלק כי זה יפגע בסוללה,ויעצור אם נגמר הדלק,אפילו שנשאר עוד טעינה בסוללה...עוד לא המציאו תרופה לטמטום האנושי אזהרה נגד אזהרה 3. שוב פעם דחפת "אין עמדות טעינה" ואני נהייתי מומחה מאצם שימוש ברכב כזה,ולא כי אני רוצה לשכנע לקנות,אלא רק מבחינת VFM ו-TCO. ב-2019 זאת הייתה האלטרנטיבה הבאה או נירו או אאוטלנדר,אבל אני נוסע 90% לבד ברכב,לא ראיתי הצדקה להוסיף עוד 50% עלות,וגם מבחינת חיסכון בגלל הגודל ומשקל באוטלנדר סוללה של 13.9KWH מול 8.9KWH של נירו על פחות טווח,זה אומר יותר כסף וזמן טעינה,בכלל שיטת PHEV של מיצובישי עובדת בצורה אחרת.ללא ספק אחלה רכב מי שמחפש גיפ כזה,הגרסה האחרונה הגדילו סוללה ל-20KWH עם טווח של 87 ק"מ,אבל בסגמנט מחירים של 220K+ כבר הייתי מתאמץ לסורנטו PHEV אם הייתי רוצה רכב ג'יפ. 4. הלוואי עוד יבואנים היו מייבאים עוד רכבים לפלח הזה,חוץ מ-MG PHEV,במיוחד האירופאיות . אני ממש לא מתרגז אבל אוהב שאנשים כותבים חוויה אישית ולא סיפורים אורבנים או מגבשים דעות על סמך קריאה בלבד. -
דיסקליימר !!! אין שום כוונה לפתח דיון נגד קנאים "ירוקים"/פנטים EV,להמשיך להביא כל מני גרפים/תחזיות/ניתוחים שאמור לנבא מתי/איך יקרה המעבר לעולם של רכבים מונעים לא ע"י דלק פוסילי,זאת עובדה מוגמרת אחרי מה שטסלה התחיל בתעשיה הזאת,התקדמות לכיוון תקן EURO 7,אבל האמת מייגע כל הוויכוחים המטופשים שחוזר על עצמו כמעט בכל דיון שכל אחד מנסה לשכנעה אם זה יקרא עוד 5 שנים או 10 - 30 שנה.בוא נתרכז בהווה,בהסתכלות מפוקסת בכל האווירת הייפ מסביב עולם ירוק/אנרגיה ירוקה ולנסות לסנן את כל הדיסוננס. בקיצור כל מה שקשור לניתוח מעמיק על טכנולוגיה עכשווית,פיתוח בשלב של עוד מעט שיווק,זוויות מהעולם ההשקעות קשורות לעולם הרכבים ויצרנים. אז אני אתחיל. אני בתור משקיע,מתעניין בעולם פיננסי,תמיד מחפש את הדבר הבאה,סקטור,טכנולוגיה. תזכורת מי שפספס את אחד התרמיות הגדולות בתחום משהו יותר טרי: https://www.theverge.com/2021/11/10/22774403/rivian-ipo-debut-evs-12-billion-amazon-tesla-valuation בקושי עוברים כמה ימים: https://www.theverge.com/2021/11/19/22791984/ford-rivian-ev-canceled-investment-ipo-jim-farley
-
פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של mcshmupi בתוך רכב כללי
מסכים עם כל מילה שכתבת,אפילו שנולדתי לפני שנות ה-80,ולפני 20 שנה לא עניין אותי עולם הזה. אין כמו גרף שמסכם את האבולוציה של מנועי בנזין/דיזל -
אשמח לחוות דעת על קיה נירו PHEV
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של ChaoscripT בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה ענית בפועל על שאלה שלך...ולא פעם כתבתי שהמנוע הזה אנמי. מנוע חשמלי 60 כ"ס זה לא מדביק אותך לכיסא כמו ברכב חשמלי טיפוסי,העסק נורא מסורס פה,אבל עדיין עוזר לתפקוד נעים יותר כאשר יש לך אנרגיה זמינה בסוללות -
איסור N בטויוטה אוריס היברידית
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של asmily בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האמת מזמן הפסקתי לשאול את עצמי "למה" עושים דברים יצרנים.... במקרה הזה,אם הייתה קורא את המקור שצירפתי,היית מקבל תשובה: neutral only exists on a Hybrid to "disconnect" the engine as a means to push the car in an emergency/breakdown or carry out a MOT brake test -
האם המעבר למכוניות חשמליות יגרור ירידה במחירי הדלק?
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של BiG_BuG2 בתוך רכב כללי
נביא שעוד 7-10 שנים תהיה מסה גדולה של EV. אני יודע שקשה לקבל תשובה מקנאי ירוק.... -
מאמין.שם בכלל חולים על רכבי יוקרה,מכיר כמה כאלו עם רנגלר JL שמשלמים 5000 ש"ח ליסינג חודשי,לפי החישובים שלי זה מסתדר עם ריבית כזה. מיותר לציין שאחרי זה עוד משקיעים 50-100K בתוספות. אבל האמת זה פחות רלוונטית לדיון מעבר לרווחיות מימון ישיר,במגזר הערבי,מחיר הכסף פחות חשוב כאשר זה מכסה פעילות "שונה"....והמבין יבין
-
פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של mcshmupi בתוך רכב כללי
ואף מילה על רנו שגם זרמו עם הטימטום....וגם נוצר הסלוגן המפורסם -
פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)
קיורטוש אוטומוטיב פרסם הודעה בנושא של mcshmupi בתוך רכב כללי
בסה"כ המשכתי עם המשפט שלך,וישר הוספתי דיסקליימר בסוגריים.אבל אתה ממשיך להביא אנלוגיות תלויות טעם,מה שכן חותם על המשפט ש-לאנושות יש זיכרון קצר ושוכח מהר מזבל אז אני אחדד את זה במשפט משלי. פעם מוניטין של חברה הייתה מבוססת על אמינות/שרידות של מוצרים שלהם/מוצר פשוט,אבל עושה את העבודה בלי יותר מדי תחכום.....היום מוניטין זה קשור לחדשנות פורצת דרכים (הלקוח שפן ניסיונות לרוב,אבל פנטי),טכנולוגיות,עיצוב מרשים וכל זה בתדירות מסחררת .וזה מתכתב נהדר עם תרבות הצריכה המודרנית,אבל בגלל ה"טבע" הנוסטלגי של אנשים נוצר אי-סנכרון בתיאום ציפיות ! אנחנו רוצים רכבים עם ADAS,פיצ'רים,צריכה דלק סופר חסכונית,לא מזהם...אבל בו זמנית רוצים אמינות של רכב עם מנוע קרבורטור ששרד 40-50 שנה .
