Jump to content

nirp

  • הודעות

    301
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nirp

  1. כדאי לזכור גם שלמיאטה הנאה אחורית - צריך להתרגל לזה או שדי מהר תמצא את עצמך פה משוחח על היגוי יתר ו/או מפגש עם עמוד או עץ. נ.ב. ולא, זאת לא היתה טעות כתיב. ניר
  2. עצה "לפעם הבאה" - לא מודים בכלום, זה לא "להיות ילד טוב" - זה לסבך את עצמך. החוק לא מחייב אותך להודות במקום או לנהל שיחת חולין אם השוטר. תלמד מחברי הכנסת המיומנים שלנו ושמור על זכות השתיקה. נ.ב. וכמובן שעצה טובה יותר - אל תעשה עברות... עובד יופי. ניר
  3. העיקר ש"שיבצרת" את הרכב שלך. אתה מוזמן לפנצ'ר לי את הפאלקנים, יהיה לי תרוץ לקנות צמיגים אמיתיים סתם - האמת כל הכבוד - כל כתבה כזאת מגבירה את המודעות. ניר
  4. ספורטיבי? אוטומט? גולף? משהו בשלישיה הזאת לא ממש מתחבר תן באמת קצת יותר פרטים - אפילו שנתון לא ציינת. אתה יודע איזה יופי של רכבים משנות ה-90 המוקדמות אפשר לקנות ב-100K? ניר
  5. אם נתעלם לרגע מהחלק של הרכב, מאוד מאוד לא מומלץ לקנות רכב מחברים (גם למכור לא). אני מכיר לא מעט מקרים שחברויות נהרסו עקב רכב שבחר להתחיל לעשות צרות אחרי המכירה. כולם במקור אמרו "אנחנו חברים מאוד טובים, משהו טיפשי כמו רכב לא יכול לגרום לנו לריב". והם כולם נפלו כמו זבובים לרגליה של הסטטיסטיקה העגומה. תזכור - הרכב לא "יודע" שאתם חברים. הוא לא "יהיה ילד טוב" כי לא נעים לו... ניר
  6. הצמיגים על אותו סרן חייבים להיות באותה מידה. בטסט - אף אחד לא ממש שם לב מעבר לזה. אבל כמו שציינו פה לפני - צמיגים לא זהים זה מתכון טוב מאוד לצרות. האחיזה של צמיגים שונים לא זהה, וזה יכול לגרום במצבי חירום להיגוי יתר או תת היגוי חריג. תנסה לדמיין את עצמך רץ כשעל רגל אחת נעל ספורט ועל השניה סנדל-תנ"כי... נראה לך נוח? גם לרכב זה לא מועיל. ניר
  7. OUCH יגידו באמת אלו שיגלו את זה מחר, אחרי שהגיעו במיוחד... אנחנו עוד יצאנו בזול. ניר
  8. אז זהו שכן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=125483 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74388 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=694687#post694687 ואלו רק דוגמאות... ניר
  9. מה זה נראה לך, DJ? זאת משטרה, היא לא "חותמת" לך על דברים. אתה יכול לקבל אישורים - והם יכולים לשנות את כללי המשחק... קרה, קורה ויקרה בעתיד. ניר
  10. שומאכר היזהר... מאחוריך! סתם, בין הפח לפחת אני גם חושב שהגטס עדיף. אם כי נראה שאנשים פה לא ממש מקשיבים, ולמרות ההזהרות לוקחים את הדייהו. ניר
  11. זה בסדר, אתה לא מעודכן - זאת הולכת להיות רק "הדרכה"... ניר
  12. הא... לא מדויק. תמיד יש ברירה. למשל - לא לקחת ליסינג. זאת לא כזאת מציאה בכל מקרה, אתה יודע... ניר
  13. נו מה יהיה עם הליסינג? חשבתם מחלקים מתנות בחינם? גם בטיפולים, באיבזור ובכל דבר אפשרי הליסינג חוסכים. לכם אולי צמיגים פחות טובים בהפרש של כמה עשרות שקלים נראים חסכון קטן - תכפילו את זה בעשרות או מאות אלפי מכוניות ליסינג, ותבינו איך חברות הליסינג מתעשרות על חשבונכם. אם צועקים מספיק זה עוזר לפעמים (לקוח נודניק עדיף להשתיק, עולה פחות), אבל כדבר שבשגרה, תתרגלו להיות נהגים סוג ב' - איך אמרו חכמים: You get what you pay for. ניר, ששמח להסביר כל פעם מחדש למה הוא לא לוקח יותר רכב ליסינג...
  14. אוף. אמרו חכמים "יהיה טוב" - הם רק לא אמרו מתי. יום יבוא ולא יהיו פה מלחמות, ויהיה פה ספורט מוטורי חוקי! (הימורים מה יתגשם קודם? ) ניר
  15. שורה תחתונה, זה מוכח ביום יום - כל פנצ'רמעכר מאזן עם משקולות את הגלגל כשמתקינים צמיג חדש. אם זה לא היה עוזר, אי אפשר היה לעשות את זה. ניר
  16. nirp

    צמיגי WANLITIRE

    **נמחק ציטוט מיותר******** עוד "חברת בת"... עד מתי ימכרו את השטויות האלו לפראיירים. כשזה מגיע לצמיגים, אז פראיירים כן מתים, וזה בגלל שהם מאבדים אחיזה בגלל שהתקמצנו על הצמיגים. תריץ קצת חיפושים פה - תגלה עולם חדש. נ.ב. למקרה שזה לא היה ברור - עזוב את ה-WANLI. ניר
  17. טוב נו, כבר הבנו שהחבר שלו קצת ... לא צריך לחזור על זה כל כך הרבה פעמים (ראה תגובה קודמת ) ניר
  18. רובה? דווקא חשבתי יותר בכיוון של - נ.ב. לזה יש יותר מחצי כוח גם כן... ניר
  19. זה לא אבא שלו, אלא של חבר. וכבר הפנתי אותו לאתר על הקטנוע הספציפי שהוא ציין, שיש לו 5 כ"ס בערך... וקונדסון כבר בעצם חשף את מקור הטעות (וגוגל תומך) - "חצי כוח" נדבק לקטנועים משום מה, בלי קשר להספק שלהם היום. ניר
  20. שלח אותה לקורס של מסלולים בתורכיה וברצינות - כל אדם הוא שונה. כל בחורה היא שונה. הצעה שתתאים לאחת, לא תתאים לאחרת. אתה מכיר אותה יותר טוב מכל אלו שאתה שואל פה - לך עם מה שנראה לך, מקסימום תפשל קצת ותדע יותר טוב פעם הבאה ניר
  21. 5? http://www.kymco.com/us/showroom/scooter/showScooter.asp?intInfoID=22 ניר
  22. אפשר להגדיר ספורטיביות בהרבה דרכים, זאת לא אחת הפופולריות... למשוך הילוכים זה לא נהיגה ספורטיבית, זה - איך לומר בלי להעליב - רק "למשוך הילוכים". כמעט בכל רכב ידני אתה יכול למשוך הילוכים לסל"ד גבוה שיעשה גם המון רעש - אם זה ספורטיבי בשבילך, אז בכיף - מצאת דרך מצויינת לקנות רכבים ספורטיביים זולים. ניר
  23. הא? אחרי הכל הלכת על הדייהו? אם עוד אפשר לבטל, אני מוכן להכיר לך מישהו שיש לו המון דברים "טובים" להגיד על הדייהו שיגרמו לך להחוויר טיפה ואז לרוץ ולבטל... ניר
  24. רעיון מעולה. קודם כל כי זה כבר קיים ועובד, ולא צריך להמציא משהו מחדש ולהתחיל "ללטש" אותו (ללמוד מניסיון של אחרים זאת חוכמה). חוץ מזה, זה יתן מענה לשונות הגדולה יחסית בין הרכבים, כך שגם רכבים חלשים יחסית לקטגוריה יהפכו לתחרותיים פתאום. בתור אחד שכזה (פונטו 60 כ"ס), ברור שלי זה טוב, אבל אני חושב שגם רוחבית זה לטובת כולם, במיוחד כי זה מקזז את היתרון של הרכב ומשאיר יותר דגש על הנהג - והנהג הוא החלק החשוב בעצם... ניר
  25. קשה לקרוא לצמיגים הזולים של GT צמיגים טובים... למעשה, גם רק צמיגים קשה לקרוא להם. הם עגולים, שחורים, ויש להם חריצים נחמדים כמו לצמיגים אמיתיים, אבל פה בערך נגמר הדימיון. עד שלא נסעתי על צמיגי GT CHAMPIRO-70 לא הבנתי כמה צמיג יכול לשנות. מצד שני, אם בא לך לבדוק איך ה-ABS עובד בבלימה מ-10 קמ"ש, אתה מוזמן... לרכב רציני, ועוד טורבו, לא קונים GT, אליאנס ושאר צמיגי הזבל חסר השם. כמו שכבר אמרו פה לפני - בצמיגים לא חוסכים. ניר
×
×
  • תוכן חדש...