nirp
-
הודעות
301 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nirp
-
התלבטות בבחירת צבע לרכב חדש (נערך ברגישות ובנחישות)
nirp פרסם הודעה בנושא של Tailandi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
והנה התשובה... ההתלבטות היתה בין שני צבעים, כלומר שניהם נראים לפותח-השרשור, אבל במידה שווה פחות או יותר. ואז מסתבר שהמין הנשי (או לפחות הנציגה שלו בשרשור הקצת מצחיק הזה), מעדיפה אדום. אז זהו. נפתרה הסוגיה. והמבין יבין. בהנחה שאתה סטרייט כמובן נ.ב. בסופו של יום, גם אני מתגעגע קצת לרכבים לבנים. דמיינו רכב ספורט לבן בארצנו... היש נדיר מזה??? ניר -
איזה Goodyear Eagle? זאת משפחה שלמה... ואף אחד פה לא יבוא "לסנגר" על ה-P6000 (תעשה חיפוש ותבין). ולפותח השרשור - המלצה (לשאלה בפרט ולחיים בכלל) - לא תמיד מבצעים טובים לך כצרכן, שהרי הם גורמים לך לבצע רכישה שלא היית מבצע אחרת... אז אל. נכון, אולי תחסוך כמה זוזים, אבל זה לא שווה את זה. הפערים גם ככה לא יהיו גדולים (כנראה). ניר
-
נשמע מציאה... ניר
-
No such thing! אין כזה דבר, כמו שאין רכב ספורט אולטימטיבי. לכל אחד טעם שונה ודרישות שונות, ולכן לאנשים שונים יהיו דעות שונות לגבי מי רכב השטח האולטימטיבי. ניר
-
"חתול בשק"... אתם יכולים למצוא את עצמכם עם חשבונית שמנה במיוחד, ואז כבר הביטוח לא יעזור לכם. אז נכון שאם הוא ילך לבעל מקצוע סביר שיתקן בזול, ולא תפעילו את הביטוח, ולא היו לכם תביעות לפני זה, אז הביטוח שלכם לא יתייקר, וסך הכל תצאו בזול יותר. אבל זה הימור. ניר
-
אולי זה רק אני - אבל כשאני מתקרב למסילת רכבת אני מאט כמעט לעצירה מלאה, פותח קצת חלון ומשתיק את הרדיו כדי לשמוע, מחכה שהרכבים שלפני יתקדמו מספיק שאני אהיה בטוח שיש לי מקום פנוי אחרי המסילה, ואז נוסע בזהירות אך בזריזות... (ולא, אני לא נהג אוטובוס...) אולי אני מגזים, אבל כגודל האיום גודל התגובה. מצטער. רכבת מפחידה אותי. הרבה מידי מסה נעה מהר מידי בכיוון שלי - וזה עושה לי רע... ניר
-
לא אמרתי קריטי, אבל בשביל צמיג max performance שעולה לא מעט היית צריך להתעקש שיתנו לך צמיגים זהים. קיבלת אותם מתנה? לא - שילמת, ואתה זכאי לדרוש את מה שמגיע לך. ניר
-
קורסים שונים, שיטות שונות. מה שלימדו אותך מתאים לנהגים ברמה בסיסית יותר. אחרי זה לומדים תיקונים. ניר
-
אה, טוב, אז אל תבלום ותגיד לנהג קטר בוקר טוב. מה קרה לך, אתה נזהר מרכבות מחשש לשלילה או מחשש שהמסה האדירה הזאת תעלה עליך ותהפוך אותך לנייר? ניר
-
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא! ב-Euroncap זכה לציון מחפיר, יש לו מראה צידית כל כך מעפנה שלטובתך עדיף שתסע רק בקו ישר, או שתפנה לאט לאט כדי לשמוע מתי אתה נכנס ברכב שלצידך, האוטו מרגיש מאוד לא יציב במהירויות של אוטוסטרדה, וכו', וכו'... ולמקרה שזה לא היה ברור - חרא רכב. לא כדאי. דייהו נשאר דייהו. גם אם תשים לו סמל של טויוטה מקדימה הוא עדיין יהיה גרוטאה. סתם להשכלה כללית - אפילו קוריאנים צוחקים על מי שקונה דייהו... ניר
-
נראה ממש כיף לא ממש powerslide, אבל אחלה החלקות. שליטה מרשימה ברכב. ולא, היא לא כל כך דומה ל-C2. היא יותר דומה ל... קליאו הישנה (כמה מפתיע) ולשאלת השאלות - מתי היא תגיע וכמה תעלה כאן!? ניר
-
פספסת את הנקודה. לא ניסיתי להיות חכמולוג, וגם לא אמרתי שאני מחפש ב-10 קמ"ש כתמי שמן. מה שכן אמרתי זה שהמהירות שבה הוא היה היתה גבוהה מידי מבחינת הראות קדימה (חושך, אי אפשר לצפות מראש בעיות) ואולי גם מבחינת מיומנות כנהג (עובדה שהוא לא הצליח לתקן) ואם לא רואים, אז גם 10 קמ"ש יכול להיות מהר מידי. לא אמרתי שאני נוהג ככה - אבל הוא שאל מה היתה הטעות. צריך תמיד להסתכל רחוק קדימה כדי לאתר בעיות פוטנציאליות. אם חושך והפנסים מאירים רק טווח מוגבל, אז נוסעים לאט. או שטועים ואז שואלים למה... ניר
-
שוב - מה שעשית לא נכון זה שהיית מלכתחילה במהירות גבוהה שלא איפשרה לך להגיב בזמן. אם לא רואים, נוסעים לאט יותר. היית צריך לקחת בחשבון את הטווח שהפנסים מאירים, את רמת המיומנות שלך, את רדיוס הככר, ולהתאים את המהירות. תיקון זה טוב ויפה, אבל אתה לא הופך בן רגע לכל יכול - מעבר לזה שלפעמים המהירות כניסה כל כך גבוהה שלא יעזור אף תיקון. ניר
-
אחד הדברים הבסיסיים שפיספסת זה לנהוג בהתאם לתנאי הדרך. הככר היתה חשוכה - אז סע לאט שתוכל לבלום גם אם "יצוץ" משהו בטווח הלא-גדול של הפנסים שלך. אבל חוץ מזה, טוב לשמוע שלא נפגעתם - נזק לרכוש, כואב ככל שיהיה, הוא זניח. ניר
-
אחריות 4 שנים לא אומרת כלום, תקבל אותה גם אם תקנה צמיגים מנייר... יתכן כי קנית HANKOOK (יש להם דגם בשם K702). לא בדיוק צמיג מרוצים או ספורטיבי, אבל לא ציינת אילו דרישות יש לך מהצמיגים. וכשאתה ורוב שאר הנהגים "הרגילים" חווים דעתם על צמיג ויכולת האחיזה שלו, זה לא אומר כלום. פשוט כי כדי להגיד משהו חכם על צמיג, צריך לנסות את הצמיגים הממש טובים - רק אז יש קנה מידה לכמה טוב צמיג יכול להיות. לא אישי - זה פשוט ככה. כבר היו ששיבחו את אחיזתם של צמיגי אליאנס... פעם, גם מתוך אילוץ, גם קניתי את הצמיגים הירוקים המעפנים של GT. קורה, טועים. ניר
-
עזבו לרגע את מצלמות האכיפה בצד... לא חבל על הנהגים מאחורה שיחטפו פלאש בפרצוף? אתם יודעים בכלל כמה שניות לוקח לעין להסתגל חזרה לראיה בחושך אחרי פלאש כזה? וזה עוד בלי לקחת בחשבון את האלמנט המבהיל של לאבד את הראיה כשאתה נוהג. לא באתי להתבכיין "אל תסעו מהר", אבל יש גבול לכל תעלול - אל תדפקו לי פלאשים בפרצוף כשאני נוהג... ניר
-
Dunlop SP Sport 9000, ליתר דיוק... http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=SP+Sport+9000 ההשוואה שם בקטגוריה שכוללת את ה-P-Zero http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=MP ואיפה אתם נוסעים שמתפוצצים לכם צמיגים? נ.ב. מניח שאת ההמלצה לשים צמיגים חדשים מאחורה (ולהעביר את האחרים קדימה) אתה מכיר כבר... ניר
-
קפוץ למוסך, תגיד להם שהבלמים חורקים. הם כבר יפרקו ויבדקו. לפעמים הם מסתפקים בלנקות (מצטבר "אבק" מהבלאי של הבלמים), והבעיה נפתרת. במקרים יותר קיצוניים, צריך להחליף רפידות וכו'. לך למוסך אמין, שיטפל בבעיה ורק בבעיה בלי להחליף מה שלא דורש החלפה (וכמובן עולה כסף...). ניר
-
אוף כמה רעש. ביטוח החובה זה לא מספיק בכל מקרה - הוא מכסה מעט מאוד. לגבי צד ג' וכד', אתה לא מכוסה. הביטוח שאחותך עשתה - כדבריך "רק על שמה", קרי רק היא מבוטחת. לא אתה, לא אמא שלכם, ולא סבתא שלכם. לא משנה הגיל. כדי שאתה תהיה מכוסה, צריך להרחיב את הביטוח, מה שבדרך כלל אומר עוד כסף. שיקול שלכם. המחיר שונה מחברה לחברה - צרו קשר עם חברת הביטוח ותשאלו. לפעמים להוסיף נהג ספיציפי נוסף יוצא יותר זול מלהרחיב את הביטוח ל-"כל נהג". תשאלו את הביטוח שלכם. אם הביטוח בשלבי סיום, לפני שאתם מחדשים תשוו מחירים אצל חברות אחרות - יש שלוקחות יותר על נהג צעיר ויש שלוקחות פחות. תעשו סקר שוק. על השאלה השניה נראה לי שענו לך, אבל אם תתעלם לרגע מהשוטר - מאוד לא כדאי לך לנהוג ברכב שאתה לא מבוטח לגמרי עליו. עזוב שוטר - במקרה של תאונה או נזק אתה יכול לאכול אותה בגדול. אתה לא חייב להופיע בשימך על הביטוח כדי שתהיה מכוסה - גם אצל חברים. אם הביטוח שלהם מכסה "כל נהג" כולל "צעיר" או מה שלא תהיה - אתה מכוסה. תברר את זה לפני שאתה נוהג ברכב - לא כדאי לגלות בדיעבד שאתה חייב עשרות אלפי שקלים לבעל רכב שדפקת (וזה עוד המקרה הפחות גרוע - בלי נפגעים...) תזכור גם תמיד שחברות ביטוח יעשו את כל מה שהן יכולות במסגרת החוק (ולפעמים גם מעבר...) כדי להתחמק מתשלום. על תעגל פינות ותקל עליהן. שחק לפי החוקים. וסע בזהירות ניר
-
דווקא בגלל שכל כך הרבה רכבים ספורטיביים באים באדום/צהוב/שחור, אני הייתי הולך על הלבן. במיוחד שהוא נדיר. אין כמו רכב שלא דומה לאף אחד אחר בארץ. כמובן שגם הגנב המצוי עלול לחשוב כך... ניר
-
היא לא אמורה להתחרות ביופי של אלפא בררה... או במרחב הפנימי של המאיבך... או בכח של רכבי על... היא כן היתה צריכה להסתפק במימדים ננסיים, במנוע מיניאטורי עם צריכת דלק טובה, ובמרחב סביר למימדים. ואת זה היא עושה. סך הכל, רכב מכובד. מאצ'בוקס, אבל בקטגוריה שלו הוא מכובד. ולכל מי שמעיר על 47 כ"ס - מ-660 סמ"ק זה ממש לא רע. ניר
-
אפשר להוציא את ההתקן, ולכן הוא גם נגנב לפעמים... ניר
-
שלום, ברשותי פיאט פונטו ספייס 1.2L 8v שנת 2004 (רגע לפני מתיחת הפנים). המידות המקוריות הן 165/70/14. אני יודע שאפשר לעלות ל-185/60/14. שאלתי - האם אפשר גם לעלות למידות 185/55/15 שמאושרות לדגם ה-HGT, או שלדגם הפשוט יותר אי אפשר? תודה, ניר
-
שוב - לדור-אלון היה כרטיס תדלוק לצרכנים פרטיים, ולא רק לחברות. זה במקום לשלם בכרטיס אשראי. אין לזה יתרון יותר מידי אלא אם גנבו לך את פרטי הכרטיס אשראי בתחנת דלק פעם, ואז אתה פתאום מוצא לזה יתרון... ניר
-
לגבי הדאנלופ, אם אתה רוצה להיות בטוח, תבדוק מול היבואן, קמור אביזרי תנועה בע"מ - 04-6276333 במערכת ניתוב שיחות תבחר את המכירות. הם היו מאוד נחמדים סבלניים ומועילים במקרה שלי. ניר
