Jump to content

nirp

  • הודעות

    301
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nirp

  1. אל תדאג, אני לא חושב שיש יותר מידי סיכוי שתמצא בליסינג עודפי מלאי מהדגם הספורטיבי... זאת לא בדיוק הגרסה הפופולרית בליסינג. עריכה: ובל נשכח שבהרבה מקרים גרסת הליסינג מאובזרת פחות מהגרסה שנמכרת בשוק הפרטי (כדי לחסוך עלויות). ניר
  2. nirp

    MDC6-איך נפלו גיבורים

    יש באמת קצת "טעם נפגם" בזה שלמי שיש יותר כסף יהיה יותר סיכוי (ברור שגם הנהג חשוב, אבל מתוך קבוצה שקולה יחסית, יש פה יתרון למי שיש תקציב יותר גדול לניסיונות נוספים). היה אולי יותר "ספורטיבי" להגביל את מספר הניסיונות למספר חד ספרתי (עדיין אפשר לשפר, אבל לא בלי סוף). ניר
  3. נראה לי שאין צורך להוסיף. ניר
  4. Sounds like a plan. נראה לי שבחרת באופציה הטובה/נוחה/בוגרת ביותר. שיהיה בהצלחה. אל תשכח לעדכן. ניר
  5. אז אני מניח שאת הווסקאר עוד לא יצא לך לפגוש... ניר
  6. הפרט שפיספסת הוא - How cares!? הם פגעו, ולא רוצים לתת פרטים של ביטוח (שככה אף אחד לא "עובד" על אף אחד). הצד הנפגע יכול "להתגמש" אולי, הצד הפוגע, קרי האשם, זכאי ל- כלום. שלא ידפקו מכוניות. לא מומלץ - זה גם לא הכי חוקי להקליט אדם בלא ידיעתו. לגבי ה-SMS, באמת תעזוב - למה לך להסתבך. התרעת, עכשיו זה עליהם. מסכנה הילדה שאבא שלה אידיוט, אבל אם תנסה לתקן את העולם בסוף אתה עוד תידפק. חבל. פנה לסוכן ביטוח, שיעבוד קצת. ואם בא לך, תתלונן במשטרה כמו שהציעו לך. ניר
  7. פספסת נקודה קטנטנה - הם הצד הפוגע... ויחי ההבדל הקטן. ניר
  8. מה זאת אומרת "נתחיל"? מה, רק לי יש? ניר
  9. לפעמים שוטרים רואים משהו שמרגיז אותם, אז הם צועקים. כדי להוסיף "סמכותיות" ולשפר את ההרתעה, הם גם מזכירים שהם שוטרים. בדרך כלל אלו סתם שוטרים, לעיתים אפילו לא של משטרת התנועה. שוטר סמוי במצב כזה היה רודף/נותן דו"ח, ולא סתם צועק. אבל שורה תחתונה - זה לא משנה. כל העיקרון בהיותם סמויים זה שלא תדע שהם שם. הם גם משתכללים קצת כל פעם, כדי להקשות. נכון לרגע זה, יש רק דרך אחת בטוחה לאיתורם - אבל היא טיפה'לה מורכבת טכנית. כשתופס אותך אחד, כנס למכונת הזמן, סע קצת אחורה ותשים לב מאיפה השוטר יצא - עכשיו אתה יודע איפה יש שוטר סמוי... מצד שני, עזוב שטויות - יש לך מכונת זמן ואתה מבזבז אותה על איתור שוטרים סמויים? לך מלא לוטו. ניר
  10. מצוין ... סוף סוף מסלול טכני שהפונטו 60 כ"ס יוכל "לתת בראש" לאיוו. מה קרה, נגמרו לכם הקונוסים? ניר
  11. רק קח בחשבון - כשתלמד לזהות 95% מהסמויים, יתפוס אותך אחד מה-5% הנותרים... צריך מזל בחיים. אם אין, אז אין, ולא יעזור לך כלום. ניר
  12. פעם שלישית גלידה... אחלה תמונות - אהבתי גם את הקטע עם הבורג. חמוד. ניר
  13. ח"ח על המודעה - היה חסר בפעמים הקודמות משהו שאפשר לתלות על לוח מודעות ניר
  14. nirp

    יש המלצות לאי מיול?

    תעיף מבט בדף הזה לקראת הסוף - יש רשימה של הרשתות השונות והתוכנות הרלוונטיות: http://en.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer אי-מיול שייך למשפחת edonkey2000. ניר
  15. nirp

    נגן MP4 sandisk sansa e250

    תנסה את ח.י. אלקטרוניקה - "לאחרונה נבחרה קבוצת ח.י (דרך חברת הבת אדווייס) כמפיצה רשמית של מוצרי בישראל SanDisk" http://www.hye.co.il/template/default.aspx?maincat=1&pcatId=1 ניר
  16. הכלי הטוב ביותר העומד לרשותך הוא ידע. אתה פה - שואל, וזה ההבדל בין אדם עם מודעות ובין אדם שישלם מחיר מופקע על צמיג איום ונורא. הדאנלופ שהיו לך לא היו טובים? אם היו בסדר, למה לא לקנות אותם שוב? אם לא, יש לך כבר כמה אלטרנטיבות - בטוח תמצא אחת מהן. נ.ב. תרים טלפון לעוד פנצ'ריות - גם רחוקות כמו אנטון כדי לקבל מושג על כמה יקרים האחרים. ניר
  17. בחיפושיך אחר רכב חדש, תחפש את אלו שיש להם כבר בקרת שיוט. רוב המערכות יעשו את העבודה בשבילך, וההבדלים בינהן לא מצדיקים העדפת רכב זה על אחר בגדול. ניר
  18. אמרת שהיו לך הדאנלופ - אם היית מרוצה, נראה כמו הבחירה הכי טובה - אתה מכיר (לא תתאכזב), והם הכי זולים. אחרת - הייתי הולך על ה-A.Drive, פשוט בגלל שהאנרג'י סתם יקרים. ניר
  19. nirp

    כמה שאני שונא יונים

    Deal, ולא Agreement. ולבעיה המקורית - מגבונים של תינוקות קבוע באוטו, תוכננו עבור צואה של יצורים מורכבים יותר, עושים יופי של עבודה גם על צואה של יונים. ניר
  20. אם לא תודי זה יכול להגרר ל-"בזבוז זמנו של בית המשפט". אחרת, לא אמורה להיות בעיה ולא מעלים את הקנס סתם. בהצלחה, ניר
  21. אוף. זאת בדיוק הנקודה. במקרה כזה, הכיול המקורי של הרכב משמעותי - וזה נאמר בהקשר של הכיול לתת-היגוי. במקרה כזה רכב ממוצע יצא לתת-היגוי, והתגובה הטבעית של להוריד רגל מהגז נותנת מענה חלקי לאיבוד האחיזה. רכב שכויל נטרלי יותר, עלול להכנס להיגוי-יתר. נהג לא מיומן יגיב אותו דבר - בעזיבת דוושת הגז, מה שיגמר בהחמרת המצב. אבל זאת היתה רק הערה קטנה שהתחילה את הכל - הבן אדם רצה פרטים על מיאטה, לא צריך לפתוח פה דיון תאורטי על כיולים והנעות. ניר
  22. את תמיד יכולה לכתוב למשטרה - ולבקש ביטול או הקלה. יש לך נסיבות מקלות - את לא תושבת האזור, תכתבי שהסתבכת וטעית בדרך - אולי תיפלי עליהם במצב רוח טוב. לא אמרת משהו מפליל במעמד קבלת הדו"ח, נכון?... עוד אפשרות מעניינת - "תבכי" קצת לבוסים שלך בעבודה - תנפחי קצת את הסיפור, ואולי הם יהיו נחמדים וישלמו עליך. ולגבי החלאה - כבר אמרו חכמים ממני - "אנשים טובים באמצע הדרך, אנשים טובים מאוד..." ניר
  23. שוב, לא התכוונתי להקצין - הרי אנשים נוהגים על רכבים עם הנעה אחורית כל הזמן בלי לעשות תאונות על ימין ועל שמאל. רק הזכרתי את העובדה, שבמקרה של הבחורה הנ"ל התבררה כלא רלוונטית (מה שאומר שעכשיו אנחנו סתם טוחנים לפותח השרשור את המוח על ויכוחי סרק ). ונכון, רכב לא מגיע להיגוי-יתר או תת-היגוי בנסיעה "רגועה", אבל לפעמים איזו שלולית תופסת אותך לא מוכן, וזה כבר מספיק. ניר
  24. קודם כל, רכבים ספורטיביים מכויילים בדרך כלל להתנהגות יותר ניטרלית. ונכון, זה יותר טוב לנהג ספורטיבי מיומן, אבל לנהג לא מיומן תת-היגוי הוא ההתנהגות הבטוחה יותר, ולכן רוב הרכבים הלא-ספורטיביים מכוילים כך. לגבי הנעה אחורית - תחשוב על זה שאדם שרגיל להתנהגות של רכב ממוצע (והרוב היום זה הנעה קדמית) פתאום נוהג על רכב עם הנעה אחורית - ההתנהגות שונה, ולכן צריך להתרגל. לכל שינוי צריך להתרגל, וזה כל מה שאמרתי. עכשיו ראיתי שבמקרה הזה דווקא ההנעה האחורית זה ההרגל, אז דבריי פחות רלוונטיים מן הסתם. כמו כן למרבית ה-BMW, מרצדסים וכד' היום יש ESP שמקטינים משמעותית את כמות המפגשים עם עצים ועמודים... נ.ב. לגבי ה-127 אני חושב שאתה לא זוכר נכון, אבל זאת לא היתה הנקודה העיקרית ממילא. ניר
  25. הימור פרוע - פנצ'רמעכר ממוצע יגיד לך GT או אליאנס או שאר ירקות. ואתה לא רוצה כאלה. קנה צמיג של אחת החברות המוכרות, ההבדלים לא רציניים לדרישות שלך ובמידה הזאת. הפרשי המחיר שתקבל בין פנצ'ריות שונות גדולים משמעותית מההפרשים בין הצמיגים השונים שאתה יכול לרכוש. אתה יכול להרים טלפון למספר פנצ'ריות שנוחות לך (ד"א - אנטון ביפו נחשב מהזולים ביותר, אם זה לא רחוק מידי), תשאל איזה צמיגים יש במידה הזאת, תחזור לפה - ואנשים כבר יגידו לך מה עדיף. ניר
×
×
  • תוכן חדש...