הצילינדר השישה עשר
-
הודעות
52 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי הצילינדר השישה עשר
-
אוהבים לתלות קישוטים/אביזרים על המראה המרכזית או מעדיפים שדה ראיה ״נקי״?
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של much בתוך רכב כללי
מה זאת אומרת, ברור שדלוקים, זה או drl או כל האורות ביחד, אין באמצע 😜 -
לא הבנת, הוא עקף את פס העצירה משמאל כדי שלא יצטרך לעצור (נכתב בציניות)
-
יש תיקייה נוספת בכרטיס הזיכרון? יש מצלמות שמזהות פגיעה (מכה חזקה) ושומרות בתיקייה נפרדת (למשל ro, כread only). הרעיון הוא שסרטים אלו לא ימחקו גם אם תמשיך להקליט כמה ימים אחרי
-
אתם צודקים, במחלף קסם לכיוון מזרח אני נתקל בזה על בסיס כמעט יומי, אבל בגלילות עדיין לא נתקלתי בזה. אין שם מה ״להרוויח״ במצב המצולם. נדמה יש משהו ״חדש״ שאנשים תקועים בשמאלי לכל אורך הכביש ויורדים ימינה ברגע האחרון
-
כבר לא יודע אם המחלפים מבלבלים או שאנשים לא שמים לב - כביש 5 לכיוון מערב, שני נתיבים ימניים נוסעים לאיילון ושניים שמאליים לכביש 2 - מישהו חוצה מהנתיב השמאלי ביותר אל הנתיבים הימניים בתום ההתפצלות. cut.mp4
-
טופס אישור העברת בעלות, למוכר יש צורך לשמור אותו?
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של much בתוך רכב כללי
מאוד מומלץ לצלם את הטופס המלא בנייד, להוסיף כיתוב (״העברת בעלות בוגאטי ויירון״) ולהעלות לענן. לוקח דקה מזמנך ועם כיתוב קל למצוא אחר כך. לא היה תיעוד דיגיטלי שהצטערתי ששמרתי. אלו שלא… -
4,000 מצלמות, וקנסות לפי מהירות ממוצעת: התוכנית החדשה למאבק בקטל בכבישים
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של yor2 בתוך רכב כללי
מצטער, לא מבין כל כך את חלק מההתיחסויות. נכון, אכיפה גורם מרכזי בתרומתו לזהירות בדרכים ומצלמות הן אמצעי אכיפה ולכן גם חינוך. אבל מספיק להביט בנתוני תאונות הדרכים כדי להבין שזו לא המטרה כאן. חלק נכבד מאוד מהתאונות בהן יש הרוגים מתרחשות בדרכים עירוניות. יתרה מכך, הדרכים העירוניות הן המקום בו מתרחשות *רוב* התאונות בהן יש פצועים קשה או הרוגים. למישהי.ו יש ספק היכן המצלמות הללו עתידות לעמוד? יחשבו מהירות ממוצעת בעיר? באמת שאינני מבין. לו היו מתקינים מאות מצלמות רמזור שגם מצלמות עבירות מהירות, הייתי יכול להגן על ההחלטה. זה לא זה. ו @sperial, איש יקר, ייתכן שיש משהו בדבריך לגבי עבירות מהירות, אך לפחות לפי נתוני מדינת ישראל, עיקר תרומת המהירות לתאונות היא במהירות מופרזת *ביחס לנסיבות* ולא במהירות מעל החוק. המצלמות מיועדות לקנוס את הסוג השני, לא הראשון -
4,000 מצלמות, וקנסות לפי מהירות ממוצעת: התוכנית החדשה למאבק בקטל בכבישים
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של yor2 בתוך רכב כללי
אל דאגה, ימצא לתוכנית תקציב, שהרי מטרת המצלמות להכניס עוד כסף לקופת האוצר. You gotta spend money to earn money. אפשר להכניס כסף נוסף לקופת האוצר אם יכניסו את הוגי התוכנית לאגף הגבייה. ראשית כי כפל תפקידים ושנית כי להוגי התוכנית אין שום קשר לבטיחות בדרכים, למה לשלם למישהו שלא מבצע את העבודה לשמה נשכר -
אי אפשר לקבל, צריך להיוולד בסביבה ה״נכונה״
-
מה הקטע של 200שח במזומן שהמוסכים מבקשים עבור הטסט?
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של elihershko בתוך רכב כללי
לפעמים הכסף שווה את הזמן, לפעמים לא. אני תמיד מעביר את הרכב טיפול שנתי לפני הטסט, אז אני שקט שהכסף לא ״מלבין״ רכב לא תקין. שמכון הרישוי קרוב למשרד הבחירה קלה. מצד שני, כשאני מעביר רכב טסט לבד, אני ״זוכה״ לא מעט להזמנה להחליף לוחית רישוי על הדרך (אולי יש לי מבט מזמין), אז התשלום למוסכניק חוסך לי את ההמתנה בתור נוסף -
האודי יורדת לשול הדרך בסוף הסרטון, אכן פחות מתאים לbrake check ויותר לתקלה/בעיות בתא הנוסעים. הצורה בה זה נעשה אכן אכן בעייתית אך לצערנו לא נדירה כלל במחוזותינו
-
האמת שבכביש 4 (לפחות בנתיב הימני) - כבר די התרגלתי לראות, בעיקר לפנות בוקר, אכן לרוב ללא מחזירי אור או תאורה. אבל איך רוכב אופניים מגיע לנתיב השמאלי בכביש עם 3+ מסלולים? עם כל התוספות שציינת בצדק, מרגיש כמו התגרות רצינית במזל.
-
רוכב אופניים בנתיב השמאלי של כביש חמש למערב. לפחות יש קסדה. bicycle.mp4
-
מתחמק מנסיעה במקביל למשאיות (גם לא מיידית מלפנים או מאחור), מנהגים שלא מרוכזים בכביש ונהגים שמנסים ״לשחק״
-
עקום זה נכון. אבל להבנתי זו לא בדיוק הסכמת הקונה. צריך להראות הוכחה שעדכנת אותו שאתה מבטל את הביטוח שלך. כביכול הקונה יכול לומר שההסכם ביניכם כלל את המשך הביטוח, למשל אם הביטוח הוא על כל נהג מעל גיל 30 ושניכם עונים לקריטריון. העבירו את נטל ההוכחה למוכר במקום למדינה ☹️ האם עדיין אפשר להעביר את הביטוח לרכב אחר מבלי לידע את הקונה? אם כן, נראה שנשארה אותה פרצה
-
לפי הבנתי המוגבלת ביותר, הבעיה איננה בין חברת הביטוח למבוטח המקורי. אם המבוטח המקורי מעביר את הביטוח לרכב אחר או מבטל אותו, ברור לשני הצדדים שהחוזה הסתיים. הבעיה היא מול הקונה. לכן הפתרון הפשוט שהוצע כאן, להוסיף סעיף בטופס העברת בעלות בדואר/אתר, נראה הכי הגיוני. כך הקונה מצהיר בחתימתו שבכוונתו לבטח את הרכב במידה וירצה לנהוג בו (או לא לבטח אם ירצה להורידו מהכביש/ לעשות ממנו פסל סביבתי). מאחר ופרטי הקונה מועברים למדינה בעת העברת הבעלות, אפשר לקנח בהודעת sms לקונה - ״מזל טוב על רכישת הרכב, אנא בטח אותו בטרם תנהג בו. יום מקסים!״
-
רק מציין לגבי הוכחה דיגיטלית, צילום מסך של הודעת וואטאפ - תופס. מכרתי רכב לפני כחודש לבחורה רצינית שדאגה לרכוש ביטוח עוד במעמד הקנייה, אבל סוכנת הביטוח ביקשה הוכחה שהיא הפעילה ביטוח חובה משלה. שלחתי לקונה שאלה אם היא הפעילה ביטוח חובה, קיבלתי ״כן״ והעברתי את צילום המסך לביטוח. זה הספיק לביטול הביטוח שלי ולא היה צורך בפרטי הביטוח שלה. כפי שהציעו כאן, כדאי להוסיף סעיף קטן בחוזה המכירה או לחלופין להחליף הודעות בטלפון לפני המכירה כדי שלא תצטרכו לחפש לאחר מכן את הקונה.
-
עד שתגיע לנהג חדש שמציית לכללים ונוסע רגוע בימני
-
פעם הייתי מתעצבן, עוד מנסה להפנות את תשומת לב הנהג להתנהגות הזו (״לחנך״). למדתי לשחרר. לא מזמן נסעתי בכביש חמש לאחר שעת השקיעה, כביש כמעט ריק ובשמאלי נהג על 80 עם drl בלבד, לא עוקף אף אחד. הנהג שלפני אותת לו מספר פעמים, צפצף עד שלבסוף עקף מימין וחתך את החילזון השמאלי. לגמרי מבין את האחרון, אבל חבל על העצבים. כנראה נתקלנו בנהג גרוע או נהג שלא אכפת לו. במקרה הראשון סתם נבהיל אותו ובמקרה השני לא יהיה אכפת לו גם ככה. אדם שלא חוזר לימין אחרי שעקפו אותו מספר רכבים מימין לא ממש שם על הסביבה שלו, בין אם במודע או בחוסר מודעות. איתות, המתנה סבירה ואז עוקפים את המכשול
-
רוב תודות!
-
חלילה לא מתגרה, עדיף שישב שם משועמם. ורק לפרוטוקול הרכב בו נסעתי באותם ימים היה יכול להתגרות בו רק בנפילה חופשית. אבל תודה על המידע, מעניין איך לא ראיתי את הניידת השנייה
-
תודה! את הקטע של שוטר שקופץ לכביש ראיתי פעם לפני שני עשורים, אבל מי שקפץ היה שוטר נוסף ולא השוטר עם הלייזר. קיוויתי שהפסיקו את זה, סכנת חיים. מרדף ממחלף קסם עם אותה ניידת שלזרה? יש פחות מקילומטר וחצי ממיקום הניידת עד המחלף הבא (ראש העין). עד שהשוטר יסגור את הדלת, יניח את הלייזר ויאיץ, הנהג הממהר יעלם לו.
-
שלום רב לחברי הפורום, מעלה תהייה שקצת הציקה לי. בדרכי לעבודה, ראיתי פעמיים ניידת בירידה מגשר מחלף קסם עומדת באלכסון על אי התנועה ושוטר לוזר על רכבים. עד כאן הגיוני - מקום סביר למארב, שמש בשדה הראייה של הנהגים בבוקר, הכל טוב. אבל יושב שם שוטר בודד ואין ניידת או אופנוע בהמשך הדרך. לא הצלחתי להבין את ההגיון. למה רק ניידת בודדת? זה סתם למטרת הרתעה? תודה רבה
