הצילינדר השישה עשר
-
הודעות
52 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי הצילינדר השישה עשר
-
לא יודע אם מותר לכתוב כאן, נשלחה הודעה פרטית
-
הימור שלי - לכלוך בפורט
-
השנקל שלי: לקחתי שני אייפונים ישנים (7 ו-x) למעבדה בפתח תקווה, הטכנאי עשה רושם מאוד מקצועי וביצע בדיקות לפני ואחרי. במכשיר הישן מבין השניים הותקנה סוללה גנרית כי לא ניתן היה להשיג אחרת ובחדש מבינהם סוללה כביכול oem. שניהם עבדו שנה לאחר מכן ללא סימנים להתדרדרות. בשל העלות הסבירה של ההחלפה, אישית אני ממליץ על צעד כזה. לגבי שקע טעינה, לרוב אפשר לנקות במקום להחליף, אם זה המצב טכנאי כנראה ינקה את השקע על הדרך אם תחליף אצלו סוללה ניקוי השקע אצלי פתר את הבעיה כל ההליך לקח פחות משעה ולא השארתי את הטלפון במעבדה אלא המתנתי במעבדה. אם יש שני טלפונים אפילו הגיוני יותר לטפל כך, לדעתי
-
פנגו/סלופארק לא מזהות יציאה מחניון על בסיס קבוע
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של ilyaf בתוך רכב כללי
סתם ניחוש: האם המצלמה בכניסה וביציאה נמצאים באותו צד (צד נהג מקדימה למשל)? האם לפני המצלמה יש עלייה/ירידה בצמוד? ייתכן שהמצלמה בכניסה מזהה נכון את המספר למרות השקע/שפשוף, למשל אם אתה מגיע לשם בירידה. בדרך החוצה הזווית ללוחית שונה והמצלמה (האלגוריתם) מזהה מספר אחר, של מנוי קבוע בחניון למשל. בשל שקע מוו גרירה של שכן לא זהיר, קרה לי שהמצלמות בכניסה לחניה היו מזהות את הרכב רק מדי פעם, לקח לי זמן להבין מדוע- 8 תגובות
-
- 1
-
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
זה קצת stating the obvious אבל המודל הזה מוצלח שכולם חולקים state of mind זהה - אני עובד ותורם כל עוד אני יכול. כאשר לא אוכל, הרשת תהיה שם כדי לתפוס אותי ואקום ממנה מהר ככל שאוכל. רשת הביטחון לא שם בשביל להישאר בה אם לא חייבים. בדומה לנתיב עקיפה בכביש. ברגע שיש קבוצות, כאן בארץ וגם בחו״ל, שלא חושבות כך, המודל מתחיל לקרטע ובסופו של דבר לצערי יקרוס. העניין הוא שבחברה מתפקדת כל אחד תורם בדרך כלשהי בצורה מהותית. אולי תורם לבריאות הציבור, לביטחון, להשכלה, לכלכלה. גם כאן וגם באירופה המערבית שציינת, התפתחה תופעה של אנשים שמחליטים שהם לא צריכים לתרום דבר לחברה. לדעתי החברה צריכה להתנתק מאנשים כאלו, זו לא בעיה ספציפית במודל כלכלי אלא בהישרדות החברה המארחת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
הפתרון לדעתי הוא במתן אוטונומיות. הרי לא מפריע לחרדים רק השירות הצבאי אלא גם בגץ וכו. מי שרוצה ישרת ויוכל להצביע לממשלה, מי שלא יחיה באוטונומיה ויצביע בה, אם בכלל ירצו בה דמוקרטיה -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אני דווקא אוהב את כאן11, והם פונים ומראיינים את כל מי שציינת, בצורה מאוד מכבדת וראויה. אני לגמרי לא מסכים איתך לגבי ייצוג, זה לא בהכרח קשור לרקע המגיש אלא למקצועיות שלו ולפתיחות למרואיין. באופן דומה אני יכול לשמוע חדשות חוץ על צרפת מבלי לקבל את הדיווח משני צרפתים ואלגיראי. אם המגישים לא מקצועיים, ויש כאלו, אז הם יכולים לנסות לעוות את החדשות, ללא קשר להשתייכות הקבוצתית שלהם. משעשע, פוליטיקאים עלובים שהמשיכו את הדחיה, או כאלו שניסו לקבוע חוק כלשהו שיביא לגיוס חלקי זה בדיוק אותו דבר כמו אלו שניסו לבטל את הגיוס מכאן ועד עולם ולהשוות את מעמד תלמידי הישיבות לחיילים, בזמן מלחמה. אחד לאחד. גם בדרך כלל אמורים להפגין נגד האופוזיציה, כי הם אלו שמחוקקים את החוקים, כן. בדיוק זה. ולדעתי אם אנשים היו זונחים את האגו לרגע, הם היו רואים שהממשלה הנוכחית היא העתק מדויק של כל מה שרע בשמאל העולמי: פוליטיקת זהויות, תקציבים לאנשים שלא מנסים לעזור לעצמם, ממשלות שמנות וכו׳ -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אתה בטוח? לא שהם מנסים להעביר חוקים שיקבעו שציבור שלם לא חייב בגיוס? לגבי התקשורת מבחינתי האישית, אני אוסף מידע מכמה ערוצים בעלי אינטרסים לא חופפים ואז מנסה לגבש דעה. אי אפשר להשוות את שטיפת המוח בערוץ 14 לאחרים. לגבי הקואליציה הזו ומה שהיא מנסה לעשות, אין לי ספק שהכוונות והמעשים אינם כשרים. במיוחד אם אתה מזדהה עם חלק מהדברים שהם מצהירים כמטרתם, יהיה לך קשה להצדיק את התנהגותם. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
שירת 3 חודשים, 1/12 משירות חובה סטנדרטי. אם אשלם 1/12 מהמיסים בהם אני מחויב, אתה מוזמן לקרוא לי משתמט ממיסים. לא יודע אם אנחנו שומעים רק רפש, ישנם הרבה דברים סביב התנהגותו של ראש הממשלה שלא מוסברים אחרת (למשל נציגי ההסברה שמפוטרים בעת מלחמת תודעה די קשה, בלי הסבר) -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אבל המודעה מתייחסת לקואליציית המשתמטים, לא לציבור שבחר בהן. מותר לציין עובדות לגבי נבחרי ציבור. אפשר לטעון שראש הממשלה אוכל שרימפסים מבלי להתייחס לכך שרוב בוחריו כנראה אוכלים כשר. אבל כאשר אי אפשר להתעמת עם המציאות, מעוותים אותה כדי להתמודד. באופן דומה כאשר טענו שדרעי גנב, חלק הפכו את זה ל״מתייחסים לכל המזרחיים כגנבים״, כי עם הטענה הזו אפשר להתמודד זה באמת הטיעון? אתה נושא משרה בכירה בשירות המדינה? התייעצת עם אנשי מקצוע כמה פעמים לגבי ההודעה שלי והגעת למסקנה שאני טועה ואז הלכת לסופר ושינית את דעתך? אתה שומע את האבסורד? שלאנשי המקצוע בשירות המדינה יש השפעה פחותה מאשר הקופאית לגבי נושאים שמשפיעים על המדינה? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אוהב? אני מביט על התנהגותו של ראש הממשלה שמשנה את דעתו ב180 מעלות אחרי שהוא ביקר בבית (פרשת המגנטומטרים). לא מעניין אותי איך אשתו מתנהגת למנקה, או אם היא אוהבת שמפניה ורודה. אני מקבל התייחסות לאחרונים כעיתונות צהובה, לראשונים לא. באותה מידה עניין אותי למי עליזה אולמרט מוכרת ציורים. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מי מאלו בתמונה לא משתמט? התייחסו כאן לציבור הדתי לאומי? סמוטריץ הוא חרדי-לאומי. ולגבי החוק, הדרוזים התלוננו על קמיניץ ועל חוק הלאום שניהם גם יחד. אם הלוחמים הדרוזים מתלוננים על זה, לא ראוי לפחות להיפגש עם המנהיגים שלהם? להוריד משהו מהדאגות של חיילים שנלחמים כרגע? אני יודע שהם לא חיוניים לשימור הקואליציה, אבל בכל זאת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אני שמח שאתה יודע עם מי אני מסכים. התנגדתי לv15 כמו שאני מתנגד לארגונים ימניים מחו״ל. לזה ולזה אין מקום כאן. אנשים גם מראיינים את דפני ליף. מה זה אומר? זה עדיין בן אדם אחד. פרופיל תקשורתי יותר גבוה? כן. אז מה? עדיין לא הוכחת שיש כאן ״רבים״. הציבור בישראל (ביניהם אני) מממן את זה, עם אפס תרומה למדינה (ואני עדין) ולפי דיווחים כאלו ואחרים יש לו השפעה לא קטנה על ראש הממשלה. ביום שלאדם בזוי כמו זה שהזכרת תהיה השפעה כזו על ראש ממשלה או מקורב אליו, כן, כדאי מאוד שיעסקו בו בחדשות. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מי קורא לדתיים לאומיים משתמטים? לציבור החרדי קוראים כך. זה לא אותו מגזר, אל תהיה גזען. אני זוכר את אולמרט תוך כדי לבנון השנייה אומר שאחרי המלחמה תהיה התכנסות/נסיגה מיו״ש ואמרתי ״מי ההנהגה המטומטמת הזו שבזמן מלחמה גורמת ללוחמים לדאוג מה יקרה עם הבית שלהם לאחריה?״. אז באותו קו מחשבה בדיוק אני זורם כרגע עם הדרוזים. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא מבין למה עוסקים באנשים פרטיים, בזויים ככל שיהיו, כאשר נבחרי ציבור עסוקים כרגע באתנן למקורבים והחזקת משרדים שאין לנו כסף לתקצב, בפטורים משירות צבאי כאשר הצבא זקוק לחיילים? קודם בואו נטפל בהתקדמות הספינה לקרחון, אחר כך נטפל בנוסע שמקלל חצי מהנוסעים האחרים. סדרי עדיפויות וזה… -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
האם מישהו מהם בכנסת? בגוף נבחר אחר? מדובר באדם שלפחות לפי ויקיפדיה תמך ברשימה המשותפת, לא בדיוק ציבור גדול, אפילו לא מדובר באחת ממפלגות ממשלת השינוי. עוד פעם, לא הוכחת רבים. זו לא תמימות, לאעון לגבי אדם אחד, עשרה, מאה, זה לא רבים. גם אהוד ברק מייצג את אהוד ברק וזהו בערך. גם אם יש מאחוריהם חצי מנדט, זה לא ״רבים״. יש יותר אנשים בקבוצה החרדית אנטיציונית ואדם שמכבד את עצמו לא יצבע את כל גוש ביבי, או ״רבים״ מהם בגין אותה תת קבוצה. לוקחים כמה אנשים, צובעים את כל המחנה הנגדי בצבע הזה ומכאן השמיים (או הביוב) הם הגבול -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
כלומר אלו שמחאו כפיים מתכוונים לעשות את מה שה״מפקד״ אמר, או רק מסכימים שצריך להפיל את הממשלה הזו? והם רבים? קרי לא מיעוט קטן עד כדי זניח? אז אם במחנה ר״ב אפשר למצוא תת קבוצה של חרדים אנטי ציוניים ישמע לך לגיטימי לומר ״רבים במחנה ה״ימני״ הם אנטי ציונים״? אתה מצטט מישהו שלא מיוצג בשום תפקיד פוליטי, כאשר חבר בממשלה אמר שצריך לעלות על בג״ץ עם d9. ברור לך כמה זה הזוי?אתה פשוט ממחזר את הפרופוגנדה שלהם (״רבים״). שמע, יש לי ביקורת מפה ועד הודעה חדשה על הרבה דברים שאתה מציין כאן, בין אם זו מערכת המשפט, התקשורת או פוליטיקאים כאלו ואחרים, אבל באמת שאין מה להשוות. האנשים בממשלה לא באים לתקן את הרעות החולות בכל אחד מהגופים הללו, הם באים לדרוס אותם ולהחליפם במשהו גרוע בהרבה. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אתר מתאר ראיון עם אדם אחד. היכן כאן ״רבים״? אלא אם הוא מזדהה כ״רבים״ ואז אני מתנצל על הmisgendering -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מאיפה השטות הזו? אילו ״רבים״? מי מפגר מספיק לרצות שהמדינה שלו תיכשל כדי שיזרקו את המאמן? אם המדינה תיכשל לא תהיה משמעות למי עומד בראש המדינה. עד לפני עשור לערך הצבעתי למנהיג המהולל. אני זוכר את התרגיל המסריח שלו לגנץ, הוא הפיל תקציב כדי להישאר ה״מאמן״. התרגיל שלו לבנט כמעט עלה בתסבוכת משפטית עולמית בגין יהודה ושומרון (אלק ״ימין״). אם כבר, נראה שה״מאמן״ מוכן לשרוף את המדינה, העיקר שהוא ישאר המאמן מאיפה השטות הזו? אילו ״רבים״? מי מפגר מספיק לרצות שהמדינה שלו תיכשל כדי שיזרקו את המאמן? אם המדינה תיכשל לא תהיה משמעות למי עומד בראש המדינה. עד לפני עשור לערך הצבעתי למנהיג המהולל. אני זוכר את התרגיל המסריח שלו לגנץ, הוא הפיל תקציב כדי להישאר ה״מאמן״. התרגיל שלו לבנט כמעט עלה בתסבוכת משפטית עולמית בגין יהודה ושומרון (אלק ״ימין״). אם כבר, נראה שה״מאמן״ מוכן לשרוף את המדינה, העיקר שהוא ישאר המאמן -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
כלומר לדעתך מה שתקף בזמן רגיעה תקף בזמן מלחמה. אם במצב רגיעה מגייסים אנשי מילואים ל-X ימי מילואים, הרי שגם בזמן מלחמה אפשר לגייס רק ל-X ימים. בחוק הגיוס לא התייחסו למצב מלחמה, חשבו שיש זמן לבניית הכוח. כעת ברור שאין זמן. מכאן שזו לא אופציה 1 ולא אופציה 2. כבודו אוהב לסוע בתחבורה ציבורית. וודאי מתכנן להגיע לתחנה בזמן. קבעת שיש צורך לצאת 5 דקות לפני הגעת האוטובוס שמגיע ב-12:10. בנך מגיע אליך בריצה ואומר שלו"ח הזמנים של האוטובוס השתנה לפתע וכעת צריך האוטובוס עובר שם ב-12:00. האם: 1. היית רשלני וטעית בענק בהערכת הזמן להגיע לאוטובוס או לא חשבת שלו"ז האוטובוס יכול להשתנות? 2. הזמן שקבעת להגיע לתחנה סביר, סביר שלעיתים תצטרך לרוץ מעט כדי לסגור את המרחק ב-3 דקות. בנך עושה שימוש ציני כדי לערער על סמכותך וידיעותך. בכל מקרה, צא ב12:05 ובמידת הצורך תרוץ, בוודאי תגיע בזמן לאוטובוס. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
שרשמית הם לא בצבא. הקיצונים קוראים לזה צבא השמד, אז הנה הם לא בצבא אלא בגוף אחר -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אז שישרתו במג״ב ביחידות נפרדות לחרדים ויציבו אותם ביהודה ושומרון. לא יראו בחורות לא צנועות, לא ישרתו בצבא per se, והם יחזקו רוחנית האחד את השני, תוך תרומה לביטחון המדינה. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא מבין איך החרדים מצדיקים לעצמם את האמירה הזו. מילא הם מאמינים שלימוד עוזר להגן על המדינה, אבל גם אלו שלא לומדים לא יתגייסו? מה תרומת האחרונים לביטחון המדינה? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מה הבעיה? הממשלה דואגת לג'ובים לחברים שלה ומחרבנת על כל מי שתורם למדינה. שר האוצר מודיע שהוא יטפל בכלכלה אחרי שתגמר המלחמה, אבל להעביר חוק מחורבן לטובת מקורבים - זה לא סובל דיחוי. מה שלא ברור זה שיש אנשים שעדיין תומכים בממשלה הזוועתית הזו. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
איום ריק. הציבור הזה ברובו נשען על משלמי המיסים כדי לממן את אורח חייו. אם יעבור לחו"ל, יאלץ לצאת לעבוד כדי לממן את מספר ילדיו הרב ואז יצאו גם כך רוב הבחורים מהישיבות. יש ספר ילדים המספר על תרנגול שחשב שבזכותו השמש זורחת בבוקר וכל החיות האמינו שכך הוא הדבר. יום אחד הוא נעלב והחליט שהוא לא מעיר את השמש וכל החיות נמלאו תבהלה מחשש שיבלו את חייהן בעלטה. התרנגול המשיך בתוכניתו ולא העיר את השמש, אך היא זרחה בכל מקרה... וזה החשש הכי גדול של מנהיגי החרדים - שהציבור שלהם יגלה שגם ללא בחורי הישיבות המדינה מצליחה, בערך כמו רוב מדינות העולם...
