הצילינדר השישה עשר
-
הודעות
52 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי הצילינדר השישה עשר
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אוטונומיה. הם יכולים להצביע להנהגה שלהם, להחליט להקים מחדש את הסנהדרין וזכאים לקבל חלק מתמלוגי הגז/משאבי ים המלח. לא תהיה להם יכולת להצביע לכנסת כי הם חלק מהאוטונומיה הנבדלת. לא יהיה להם צבא משלהם והשליטה הביטחונית תהיה של המדינה. המדינה תקזז מההעברות שהיא מעבירה לאוטונומיה/יות את התשלומים הנדרשים (הוצאות ביטחון, מים, חשמל וכו׳) -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
בהנחה שמשאבי הצבא מוגבלים, ככל שאורך קו הגבול ארוך יותר, יש פחות משאבים לכל מקטע. לכן אפשר אולי לטעון שגושי התנחלויות לא מותחים את משאבי הצבא אבל התנחלויות מבודדות בוודאות מותחות את משאביו וכך יש פחות ביטחון, לא יותר. כנ״ל בהיבט הכלכלי: אם צריך לסלול כביש למעלה חברון ג׳, אז התקציב נלקח ממקום אחר. תנתב את התקציב לביטחון במקום לכביש להתנחלות מבודדת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא בדיוק ולא כוונתי 🙂 אוטונומיה רשמית, שבה יחליטו לגבי חוק גיוס כן/לא, תחבורה בשבת ומצידי גם הפרדה גברים/נשים. כספי מיסים *שלהם* שינתבו לאן שהם רוצים. בג״צ לא ישפיע על החלטות מקומיות שלהם. המדינה תחשב את חלקם בהכנסות הגז, ים המלח וכו׳ ויורידו משם את חלקם בהוצאות הביטחון וכו׳ מצד שני, שלא תהיה להם השפעה על תקציבי מדינה, תקני רבנים מחוץ לאוטונומיה, תחבורה בשבת וכו׳ -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לדעתי כולם מקבלים מה שהם אומרים על עצמם, גם אם מנסים להסביר למה זה לא משכנע. אבל לעניות דעתי הדרך הכי טובה היא לתת להם אוטונומיה ושיסתדרו משם. אם הם צודקים ובעקבות המצוות שלהם האוטונומיה שלהם תפרח בניגוד לסברות שלנו, הרי שזה יהיה הנימוק הכי טוב לחזרה בתשובה והתחרדות. מדוע שהם יתנגדו למהלך שיקרב את החזרה בתשובה של כל עם ישראל? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
הרבה הרבה יותר מ50 איש והמשטרה חסמה את הכביש כדי שלא יפגעו בהם. את חוסמי איילון המשטרה פינתה ובצדק ושים לב כמה מפגינים חסמו את איילון יחסית לכלל הציבור החילוני. אתה לא מנצח באחוזים -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
עוד פעם עם הנדסת התודעה הזו…. החרדים ה״צדיקים״ שחסמו את כביש ארבע כל פעם שעצרו את אחד מהאקסטרא-משתמטים שלהם כבר בתחילת המאה, הם ״למדו״ מהמפגינים שלפני שנה. למי אכפת שלוחות הזמנים לא מסתדרים… כבר לא מדובר בלימודי ליבה, אלו פשוט שקרים כדי שתוכלו לחיות עם עצמכם…. -
בלמים ללקסוס is300 2014
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של הצילינדר השישה עשר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה! האם יש מוסך מומולץ שירכיב חלקים שאני מביא בעצמי? -
שלום לכולם ותודה מראש לכל מי שמנסה לעזור. בטיפול השנתי קבעו שלבלמים הקדמיים יש עוד כ5000 ק״מ לפני החלפה. אני לא רוצה לחסוך ברכיב קריטי כזה, אבל עלות צלחות ורפידות + עבודה במוסך המרכזי של לקסוס מסתכם בכמה אלפים טובים, אז תהיתי אם מישהו/י מכירים אפשרות לחסוך קצת בעלויות מבלי לפגוע בבטיחות. מוסכים באזור ראש העין, פתח תקווה או הרצליה יתאימו בול אבל אין לי בעיה לנדוד כדי לטפל במקום אחר שוב תודה🙏
-
החלפת זיכרון (DIMM) במחשב נייח לזכרון מהיר ממה שהלוח (והמעבד) תומכים
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של natco בתוך אוף-טופיק
בהצלחה! נקווה שבעית האיטיות תיפתר -
החלפת זיכרון (DIMM) במחשב נייח לזכרון מהיר ממה שהלוח (והמעבד) תומכים
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של natco בתוך אוף-טופיק
יש רשימת זיכרונות שנבדקו לכל לוח. מופיע בדרך כלל תחת memory qvl. תלחץ כאן: https://www.asrock.com/mb/AMD/A320M-HDV/index.asp#Memory הזיכרון של קינגסטון דגם KVR26N19S8 נבדק ונמצא מתאים ללוח שלך. זו אמנם גרסת ה8gb, אבל זה מבטיח ברמה מאוד גבוהה שתהיה תאימות לאותו דגם בתצורת 16 גיגה. אותו אפשר לרכוש לדוגמא כאן: https://ksp.co.il/mob/item/110981 -
החלפת זיכרון (DIMM) במחשב נייח לזכרון מהיר ממה שהלוח (והמעבד) תומכים
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של natco בתוך אוף-טופיק
2017 זה לא ישן כל כך. זיכרון 2666 יעבוד ב2400 אצלך, בגלל מגבלת המעבד. המהירות הגבוהה יותר לא תשפיע, אבל נפח הזיכרון יעזור, אם המחשב היום חנוק. מה הדגם המדויק של הלוח? -
צריך לוודא היטב מה הצורך. סיבים בדר"כ מגיעים בכמה עוביי jacket ולשימוש ביתי מומלץ להשתמש בעובי 2 או 3 מ"מ. עובי נמוך יותר יהיה שביר ולא מתאים להשחלה. מה החיבור בקצה הסיב? FC/APC (עגול), LC/PC (מרובע)? הראש המרובע לא גדול במיוחד, אבל כמו כל דבר בסיבים, הוא עדין. לדעתי עדיף להימנע מהשחלת סיב בתעלה ביתית קיימת. זה לא גמיש כמו קווי נחושת, שפשוט אפשר לחתוך או לקפל לתוך השקע. לגבי חיבור סיבים ללא ראשים, צריך מכונה מיוחדת ויקרה, כמו גם ניסיון עם המכשיר, כי גם עם מכשיר טוב אפשר להרוס סיב. וכל זאת לפני שבדקנו מה אורך הגל שאמור לעבור בסיב. גם במקרה שתרצה להעביר סיב בלי ראש, אתה תקנה סיב ארוך עם ראשים ותחצה אותו עם כלי מתאים. כהמלצה כללית, לשימוש ביתי מומלץ לחבר תקשורת נחושת מאיכות טובה ולהגיע עם סיב רק עד הכניסה לבית. תקשורת נחושת מגיעה לקצבים מאוד גבוהים וכאשר הטכנולוגיה תהיה זולה מספיק, תוכל פשוט לשדרג את ציוד הקצה (switch, router, pc) לדור המתקדם יותר, כך שקשה לי להאמין שהיא תהווה צוואר בקבוק כלשהו.
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אתה צודק, רק שאלו שמכבדים את החוק - אומרים להם לא תוכל להחזיק בבית נשק - יקבלו את זה. אלו שלא מכבדים את החוק, ידאגו שיהיה להם בכל מקרה. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
יש פתרונות ביניים. היום קיים רשיון נשיאה ורשיון אחזקה. אחזקה זה בבית, מותר לצאת רק למטווח. אפשר להקל את התנאים לאחזקת נשק, להגדיר שלפני יציאה למטווח צריך לבצע אישור אוטומטי במערכת טלפונית ואז לצאת עם הנשק. מי שיתפס ללא אישור כזה מפר את תנאי האחזקה והנשק יוחרם + אישום פלילי. מי שיש לו רשיון אחזקה וירה על אדם מחוץ לביתו, יואשם בניסיון רצח\רצח, שכן הנשק לא אמור להיות עליו. זה לא אומר חלילה שצריך לחלק נשק על ימין ועל שמאל, אבל יש אפור, לא חייב להיות שחור או לבן. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אני לא אוכל צ׳יזבורגר, אפשר הנחת כשר? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
העגלה הריקה תשלם, הכל טוב -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
זה לינק לפיגוע בתאילנד, אם אני לא מפספס משהו התכוונת לגדילה בגירעון, כתבה אחרת. וחברי הכנסת של החרדים כבר ידעו ופעלו מראש (לכאורה) להעביר כספים לפני קיצוץ עתידי, אז הם פועלים היטב, פשוט בעד האינטרס הצר שלהם נגד האינטרס הציבורי הרחב -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מה שנקרא light weight, הקו הזה נחצה כבר מזמן מזמן: https://www.ynet.co.il/article/3210414 אגב היה סיפור דומה במפלגת העבודה. כנראה שהבושה אבדה כבר מזמן, עכשיו (לכאורה) דברים כאלו הפכו לחלק מדרישות התפקיד -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
הם מורים, מועסקים ע״י משרד החינוך. מי שמראיין אותם הוא אותו הגוף שאישר את ההקלות עבורם -
אין בעיה לחבר שני מסכים ללוח אם כזה, רק תדאג לקנות מעבד שלא מסתיים ב-F. מעבדים שמסתיימים ב-F הם מעט זולים יותר אך לא כוללים ליבה גרפית ואיתם חייבים כרטיס מסך נפרד. לגבי מותגים - החלק החשוב הוא איכות הפאנל. במיוחד אם תעבוד מול המסך הרבה זמן, לא כדאי לחסוך שם. ניתן אגב לקחת שני מסכי 24 אינטש, ברזולוציה שבחרת אני אישית פחות רואה יתרון ל-27 אינטש. גם דורש יותר מקום.
- 8 תגובות
-
- 1
-
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
המדינה מכניסה סעיף אזהרה לדירה, אי אפשר למכור/להעביר בירושה/במתנה בלי לשלם את כל המיסים שחסרים + ריבית + הצמדה. לא הוצאת את ילדיו לרחוב, לא לוקחים רכוש. גנבת? אז הסכום הזה הוא עוד "משכנתא" שתצטרך לסלק בבוא היום, אתה או ילדיך. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אם אמיתי זה מרתיח ברמה אחרת. אבל שאלה בסיסית: בהנחה שזה נכון, הרי שיש רישום של כל מי שעשה את זה במערכת הבנקאית. מה מונע מרשות המיסים לעבור על כל מקרה כזה ולחקור לעומק? -
מה זה המשכנתא הזאת שלקחתי? טובה/גרועה כדאי למחזר?
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של koka בתוך אוף-טופיק
למרות שיש משהו בדבריך, המושגים הבסיסים במשכנתא הם די פשוטים והעקרונות לא מסובכים. יועץ יכול לעשות הרבה לטובת הלקוח, במיוחד אם צפוי שינוי בהכנסות/הוצאות, אבל בבסיס לדעתי המשכנתא הנפוצה היא פשוטה בהרבה מטיפול ברכב -
מה זה המשכנתא הזאת שלקחתי? טובה/גרועה כדאי למחזר?
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של koka בתוך אוף-טופיק
יועץ מציע שתי פונקציות: הראשונה היא ייעוץ, קרי קביעת תמהיל, אילו מסלולים ולאיזו אורך תקופה תיקח כל אחד מהם; השנייה היא משא ומתן מול הבנקים לאחר שקבעתם ביניכם את התמהיל. אם תבוא ליועץ עם תמהיל שאתה רוצה, הוא אולי ינסה לשכנע אותך אחרת אבל בסוף אתה קובע ועם זה הוא יבוא לבנק להשיג לך תנאים וריביות. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
הצילינדר השישה עשר פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
יותר טוב ממלחמת אחים אבל לא יכול לעבוד. יש צבא אחד. אלא אם מקימים איחוד של שתי מדינות כמו ארה״ב ואז צריך … חוקה
