Jump to content

הצילינדר השישה עשר

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי הצילינדר השישה עשר

  1. האם ניתן בבקשה להחליף ל הצילינדר השישה עשר ? תודה רבה
  2. יש מצב שהרכיבו לא טוב בכל ארבעת הצמיגים? זה אפשרי אבל מדכא רק לחשוב שתתכן אפשרות כזו. אנסה לערוך את הניסויים שהצעתם. הייתי בודק לחץ עם מכשיר ביתי אבל אלו פחות אמינים
  3. נוסע כ10 ק״מ בשבוע, לא הרכב הראשי שלנו, אלא רכב של קרוב משפחה שאני מחזיק עבורו עד שיחזור מחו״ל. בדקתי ואין ברגים והונטילים תקינים. אך אכן נוסע בסביבה ברוכת באמפרים. על מדרכות אני לא מטפס, גם כעיקרון וגם כי האוטו רק מעט יותר גבוה מהמדרכה 😜 רעיון מעניין. לכל הצמיגים יש פקקים והניפוח תמיד בשעות הבוקר המוקדמות ~7, אז הנחתי שהטמפרטורה פחות או יותר קבועה.
  4. ערב טוב. תודה על העצות, אנסה לבדוק במשאבה אחרת. לפחות הרגעתם אותי שאני לא עושה עניין מכלום. העניין עם החריקה הקלה בסיבוב עדיין נותנת לי תחושה שבכל זאת מדובר באבדן לחץ. אמנם אני לא רגיל למכוניות מיני, אבל לא הייתי מצפה לרעש מכיוון הצמיגים במהירות נמוכה. שוב תודה רבה
  5. שבוע טוב לכולם. אני לא יודע אם זו סוגיה ראויה אך זה מציק לי: באחד הרכבים נשמעו בזמן האחרון חריקות מהצמיגים בסיבובים בעיר (לא Tokyo drift כן, נסיעה מנהלתית רגועה). שמח וטוב לב ניגש לתחנת הדלק הקבועה וממלא לחץ אוויר. בכל הצמיגים נראה שחסרים 2psi. המילוי בוצע כ5 דקות לאחר הנעה קרה. לאחר שבוע, חוזר על התהליך, שוב חסרים 2psi בכל הצמיגים. הכל מבוצע באותו יום בשבוע, 5 דקות לאחר הנעה קרה. הסיפור חוזר על עצמו כבר חודש. הצמיגים בני שנתיים, אם לא מנפח אוויר אחת לשבוע אין ירידה מורגשת בעין אבל בכל זאת התופעה מציקה. ירידה של שני psi בשבוע לא נראית לי הגיונית, לא מכיר את זה מרכבים אחרים. אין סימן לפאנצר וזה קורה במקביל בכל הצמיגים. האם אני עושה עניין מכלום? בתודה מראש!
  6. הרחוב המדובר איננו הרחוב בו אני גר, עניין של כמאתיים מטרים מכתובתי ולכן ייתכן שתושבי הרחוב קיבלו התראה בדואר או בדרך אחרת.
  7. תודה רבה חברים, אפעל בעצתכם. ואגב, אין לי תלונה לגבי תקינות הסימון. לו היה קיים סימון כחול לסרוגין בעת הצבת הרכב, הרי שהקנס היה מוצדק, אך לא היה כל סימון בלילה שבין שבת לראשון.
  8. שלום רב לחברי הפורום. הודעה ראשונה, חבל שבנושא זה. קיבלנו הודעת תשלום קנס לרכב המשני שלנו. הרכב הוחנה בלילה שבין שבת לראשון לאורך מדרכה ללא סימון ("אפורה") וללא שילוט. במהלך יום ראשון או שני נצבעה המדרכה בכחול לבן והוצב שלט המגדיר את האזור כחניה בתשלום. בצהרי יום שלישי, בבואי להשתמש ברכב, גיליתי על האוטו הודעת תשלום קנס: "עבירה 101 - בניגוד לסעיף 5(א) לחוק עזר (העמדת רכב וחניתו) התשף 2020 תקנה 22(א) לתקנות התעבורה - העמדת החנית את רכבך מבלי לשלם אגרת הסדר בשיעורים הנקודבים בתוספת לחוק העזר" בעת שהחנתי את הרכב המדרכה לא הייתה צבועה ולא היה כל סימון, אך אין לי עדות לכך. כל שיש לי הוא צילום לאחר קבלת הדו"ח, בו ניתן לראות שהעירייה לא הצליחה להשלים את צביעת המדרכה בשל כך שהרכב חנה בצמוד למדרכה בעת הצביעה. האם הדו"ח חוקי? האם יש טעם להיאבק ואם כן מול מי? בתודה מראש לכולם
×
×
  • תוכן חדש...