שבוע טוב לכולם.
אני לא יודע אם זו סוגיה ראויה אך זה מציק לי: באחד הרכבים נשמעו בזמן האחרון חריקות מהצמיגים בסיבובים בעיר (לא Tokyo drift כן, נסיעה מנהלתית רגועה).
שמח וטוב לב ניגש לתחנת הדלק הקבועה וממלא לחץ אוויר. בכל הצמיגים נראה שחסרים 2psi. המילוי בוצע כ5 דקות לאחר הנעה קרה.
לאחר שבוע, חוזר על התהליך, שוב חסרים 2psi בכל הצמיגים. הכל מבוצע באותו יום בשבוע, 5 דקות לאחר הנעה קרה. הסיפור חוזר על עצמו כבר חודש. הצמיגים בני שנתיים, אם לא מנפח אוויר אחת לשבוע אין ירידה מורגשת בעין אבל בכל זאת התופעה מציקה.
ירידה של שני psi בשבוע לא נראית לי הגיונית, לא מכיר את זה מרכבים אחרים. אין סימן לפאנצר וזה קורה במקביל בכל הצמיגים. האם אני עושה עניין מכלום?
בתודה מראש!