Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. כרגע מה שיש לי באוטו: רדיו דיסק פיוניר - יציאה אחת של RCA מגבר RED SOUND שהוא 4 ערוצים - שהוא מגביר רמקולים קדמיים 6X9 SOUNDSTREAM ואחוריים JBL 6X9 ועוד מגבר פיוניר 2 ערוצים - מגושר לערוץ 1- ומגביר סאב JBL 1000W בזוקה. השאלה שלי איזה סאב מומלץ לי להביא שלא יהיה יותר מידי "בומבה" בבגז וגם שיהיה איכותי תקציב עד 700 שקל (במגבר של הפיוניר ה2 ערוצים יש לי אפשרות ל2 אום.) תודה לעוזרים.
  2. מגיע גם - מביא איתי המבורגרים ופיתות ונרגילה כמובן
  3. יש גם לקוואליר 1996 ? הגיע כבר , הייתי אצלכם לפני כ-חודש ולא היה במלאי
  4. Syst3m

    פיאט אונו החדשה, מכוערת!

    האוטו הזה נראה כמו שילוב של רנו קליאו B עם איזה ג'יפ, חח.
  5. בהחלט, ורואים את זה בכביש. אנשים ממשיכים להדליק אורות אף על פי שעבר כבר ה-1 לאפריל. לפי דעתי , זה פשוט הפך להרגל , כמו שאצלי בשברולט האור נדלק באופן אוטומטי.
  6. בת"א אני לא מכיר אבל אם אתה מכיר את רמת גן בזבוטינצקי מול שווארמה שמש. בצד השני איפה שיש "גלידה מסטיק" יש אחד שמתעסק בזה.
  7. לי התקלקל המנוע של הסנרוף בשברולט קוואליר ,פעם אחת פתחתי את הגג והמנוע פשוט נתקע והגג נתקע פתוח תיקנתי אצל אחד מראשון לציון שהמליצו לי עליו , לקח 600 שקלים על שיפוץ מנוע , שיפץ את המנוע של הגג. מאיר - 050-5703301 הוא נמצא בראשון לציון ברמת אליהו
  8. ביום שישי הייתי אצל עמוס מזגנים באיזור קניון איילון, קיבלתי הצעת מחיר 1576 שקל שזה מורכב 800 שקל מדחס לאחר שיפוץ 315 שקל שעה וחצי עבודה ו-250 שקל בדיקת ואקום ומילוי גז. האם יש מקום אחר שאפשר לקבל מחיר יותר זול? , 250 שקל עבור בדיקת הואקום והמילוי גז זה לא נחשב יקר? תודה לעוזרים.
  9. יש את קריסטו בשדרות ירושלים ביפו , יש לו קאפות אני פעם קניתי לגולף שהייתה לי עלה 40 שקל לקאפה
  10. הלכתי אל רפי, אחרי שעתיים ש"המתקין" לא הגיע. רפי ואביו התחילו לעבוד על האוטו ולא הצליחו לפרק את החלק העליון של הדשבורד לאחרי כמה ניסיונות -משהו כמו 10 דקות שלא הצליחו רפי בא ואמר , לא עושים. וזהו סתם ביזבזתי את השישי בבוקר על לחכות ולהתבאס. בסופו של דבר נסעתי אל המתקין שנמצא בעוזיאל ברמת גן המתקין שבדרך כלל אני תמיד אצלו - אך בשישי הזה העובד שלו לא היה שם. היום השארתי את האוטו באתי אחרי שעה וחצי הכל היה מתוקתק - אריטל הבעלים של בשם יעקוב והעובד שלו סיימון אחלה עבודה יחס טוב מאוד.
  11. הוא שכן שלי דיברתי איתו הוא זה שהציע לי את המחירים שרשמתי.
  12. שטיפה ידנית יש ברמת גן אם אתה בא מבן גוריון בצומת של אנדריי נכנס לרחוב של המ.מ.מ איפה הטסטים ממשיך ישר דוך כמעט עד הטאבון ותראה מצד ימין שלך יש מקום כזה שוטפים עם גרניק עולה 50 שקל פנימי חיצוני
  13. פירקתי את המערכת שלי מהבלנו החלפתי קניתי שברולט קוואליר קופה עכשיו ברצוני להתקין באוטו החדש מה שצריך לעשות , להוציא את הרדיו טייפ הדאבל דין שבא בשברולט ולשים את הפנאל לדין 1 , להתקין רדיו דיסק פיוניר שיש לי שאין לו צמה כי שכחתי לפרק אותה מהבלנו, לרדיו דיסק יש יציאה אחת RCA למגבר להתקין בדלתות רמקולים 6.9 JBL כי לפי מה שהבנתי אין בעיה להתקין בשברולט כי יש שם מקום. באחורה גם יש לי 6.9 JBL מגבר פיוניר 2 ערוצים שהולך לסאב JBL 1000W בזוקה ועוד מגבר 4 ערוצים לשאר הרמקולים אז גם צריך את כל הפיצולים בגלל שיש רק יציאה אחת מהרדיו דיסק אז אם יש לכם המלצה למתקין מאיזור רמת גן תל אביב אני אשמח. והאם תוכלו להעריך את עלות העבודה בממוצע עבור התקנה שכזאת לפי מה שביררתי אצל מתקין הציעו לי 280 שקל - התקנה של הרדיו דיסק בלבד עם החלפת הרמקולים בדלתות ל6.9 התקנת הרדיו כולל הצמה. או 650 שקל - כולל הכל *חשוב לציין שברשותי בית פיוז 100אמפ כבל RCA של רוקפורד כבל רמוט וכל שאר הציוד! תודה, אם קראתם עד פה
  14. לא עזר. חיפשתי מצאתי אשכול שבאמת מדבר על סנרוף ותיקונים ואפילו רפי ליין נתן מספר טלפון שם מקום התקשרתי וענה לי תקליטן DJ בכלל.
  15. ברשותי שברולט קוואליר קופה , פתחתי עם המתג את הסנרוף הוא התחיל להיפתח ופשוט נתקע שומעים את המנוע של הסנרוף פועל מתי שלוחצים על הכפתור לפתוח / לסגור , אבל החלון עצמו לא זז הוא פשוט תקוע האם יש מישהו שמתמחה בתיקונים כאלו מאיזור רמת גן ? תודה מראש.
  16. לי הייתה 306 XSI עם מנוע 2000 מסוג RGY של 605 2000 טורבו היה עושה 1 ל - 7 בתוך העיר מחוץ לעיר 1 ל 13 ככה :\
  17. סוזוקי בלנו אחלה אוטו ובתקציב שלך, גם מבחינת מנוע וגם מבחינת צריכת דלק. מנוע 1600
  18. והמחיר , ללללא תחרווווות
  19. תודה לך על הרעיון השתמשתי בו 2 מפצלים כאלו עלו לי 20 שקל קניתי עוד כבל RCA עלה עוד 80 שקל חיברתי והכל מתפקד , תודה רבה . יש לי רדיו דיסק JVC , מגבר REDSOUND 4 ערוצים לרמקולים קדימה אחורה ועוד מגבר פיוניר 2 ערוצים בגישור לסאב JBL 1000 בזוקה
  20. תודה על הרעיונות, באמת קרוס זה רעיון נהדר מה שעשיתי הלכתי למתקין הוא שלח את הרדיו לתיקון ומוסיפים לו יציאת RCA כי לרדיו יש הכנה והכל בנתיים אני עם רדיו דיסק זמני http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=9444 בנתיים הוא עושה לי ת'עבודה (כלומר את העבודה)
  21. יש לי רדיו דיסק פשוט של JVC , עם 2 מגברים אחד 4 ערוצים אחד 2 ערוצים ויציאה 1 רק של RCA מהרדיו. קניתי מפצלים פיצלתי את ה RCA בשביל המגבר 4 ערוצים, אין לי יציאות במגבר לעוד אז איך אתם ממליצים לפצל עוד בשביל הסאב? יש מפצלים של 3 גם? תודה.
  22. ברשותי 306 והטמבון הקדמי לא נראה הכי טוב ראיתי אחד ביד2 שיש לו גם 306 עם טמבון קדמי יפה שלדעתי יבוא בול על שלי (הוספתי תמונה) היכן יש בעל מקצוע שיכול לבצע עבודה שכזאת מהטמבון שלי? וזה הרכב שלי:
  23. הפג'ו שלי יש לך עוד תמונות שלה מפעם..?
  24. יש לי אינטרקולר בטמבון עשו עבודה ערבית בטמבון אז בגלל רואים
×
×
  • תוכן חדש...