Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. לפני, שאתה מתחיל לפרק כל מיני דברים, ישנה שיטה שאני מניח שרלוונטית גם למאזדה של לימוד החלון. לוחצים על הורדה, ממתינים כמה שניות עם המפסק לחוץ, לוחצים על העלאה ושוב ממתינים כמה שניות וכו'. תחפש כאן או דרך גוגל את התהליך המדוייק
  2. תימכר בקלות, אל תדאג קרא לה אסתי...
  3. מכיר מנסיון עם התיבה הרובוטית. הדבר היחיד שטוב ברכב הוא צריכת דלק נמוכה מאוד, מעבר לזה רכב חלש, מזגן חלש שגם מתקלקל לסירוגין, גיר מאוד לא נוח לנהיגה, בעיות בגיר בבניית לחץ כדי שניתן יהיה להתחיל בנסיעה, אינספור בעיות חשמל, מרגיש לא בטוח בנהיגה (סובייקטיבי), פלסטיקה מקרקשת ועוד ועוד... וכל זה ברכב עם נסועה נמוכה מזו שהעלה פותײש.
  4. רכב זול לרכישה אבל יקר מאוד להחזקה.
  5. ורטה כחול נחשב מצבר מצויין.
  6. ניסית לבקש ממנו שיזמין עבורך HI-Q?
  7. יש לך מאזדה חדשה, מעבר לטיפולים שוטפים לא סביר שתידרש להוצאה בלתי צפויה ולכן החיסכון יהיה קלוש, אם בכלל. תעשה סקר שוק בין מוסכי מורשיי יבואן מהטיפול השני ותיקח את ההצעה הזולה והקרובה אלייך, מעבר לזה חבל על המאמץ.
  8. בגלל הפיג'ו, לרוב מצדיקות את השם שיצא להן בגלל הסוחר בגלל התאונות - ראית כבר כמה ליקויים בעין. לתאונות יש נטיה להשפיע על כל מיני מכלולים ברכב שאתה כרגע לא יודע מה צפוי לך, במיוחד בפיזו' שהסיכון גדול אף יותר כי הן לא ידועות כחובבות התעללות בגלל המחיר בגלל שירידת הערך במכירה תהיה גבוהה משמעותית באחוזים לעומת הסקודה גם בגלל התאונות וגם בגלל הפיזו'
  9. אם לא מפריע לך המצב החיצוני של הרכב, כי צביעה כללית טובה תעלה סכום שלא שווה את ההשקעה, הייתי חוטף.
  10. אם אין לך בעיה לחכות אני הייתי מחכה. בכל מקרה, לא הייתי רוכש את הרכב המתואר גם ללא קשר למחיר ההזוי.
  11. רעידות לא אמורות להיגרם מצלחות ורפידות תקינות שהותקנו כראוי, הן יכולות לגרום לכך אם הן לא תקינות בשל מצבן בדרײכ מצלחות שהתעקמו בשל הפרשי טמפרטורה מחום גבוה לקור. צלחות ורפידות של HI-Q נחשבות מספיק טובות לנהיגה מנהלתית. אבי מחזיק אותן.
  12. תלוי מה אופי הנסועה שלך. אם הרוב בבין עירוני אז לא כי הסלד בשיוט נמוך יותר. העניין הוא מחיר הרכישה כי אלו עם ה2.5 נדירות יותר ועולות משמעותית יותר. הדבר שאתה צריך לשקול הוא אופי הנסיעה. ה3 משפחתית ונמרצת וה6 מנהלים ומיועדת לנהיגה מנהלתית יותר.
  13. המאזדה 2 תרגיש לך הרבה יותר נמרצת מהג'אז. האחרונה משמשת בדרײכ הורים לילדים שצריכים מקום במושב האחורי או מבוגרים.
  14. זה לא רק המס שאני אישית מעדיף לא לקחת סיכון, זה גם עלות המשלוח שבמספר פעמים שבדקתי הייתה פי 4-5. לגבי עלות התקנה תפנה למוסכניק שלך או שתבקש המלצות באתר לפי האזור הקרוב אלייך ותבקש הצעת מחיר.
  15. נשמע שאתה לא סוחר אז מקובל לגשת למכון קרוב יחסית. לא הייתי מוטרד מזה במקומך. אישית לא הייתי מתרחק מעבר לחצי שעה נסיעה במקרה שהקונה חושש מעל לסביר, הייתי משתדל לתת לו הרגשה טובה גם כך זה מלחיץ. בהצלחה.
  16. לגבי 2 רצוי מאוד להעלות על הכתב הכל. במיוחד ברכב הזה שסביר להניח שלא יעבור חלק. כדאי להדגיש באיזה מקרה, אם בכלל, אתה תסכים לשלם את עלות הבדיקה. לגבי 3 בשום מקרה לא הייתי מסכים לסידור שכזה. נשמע כמו מקור לצרות שגם אם אתה מאוד לחוץ למכור הייתי נמנע מזה לחלוטין.
  17. האתר הראשון בדרײכ עם עלות משלוח גבוהה כך שזה עלול לעבור את הרף של ה75 דולר, אבל לא בדקתי ספציפית שווה בדיקה. עדיף כמובן מקורי אבל ברכב ישן יש לא מעט שמעדיפים לחסוך. תכניס את פרטי הרכב הספציפיים באתר הראשון ולפי המק"ט תחפש בשני ותראה מה מתאים, יש חברות טובות יותר ויש שפחות. לשיקולך.
  18. מומלץ לפתוח את ספר הרכב ולראות מהו הדגם הדרוש.
  19. רכב ראשון, תיקח מה שאתה יכול לאפשר לעצמך ותשמח שבכלל יש לך את האפשרות. כבר בחרת דגם רכב, עכשיו החלק המעט קשה יותר והוא למצוא רכב ספציפי במצב ראוי. אין לך נסיון ברכישת רכבים, ממליץ בחום לבצע את החיפוש עם משהו שיש לו. המון בהצלחה וסע בזהירות
  20. תוכל למצוא את המקט כאן https://partsouq.com/ וכנראה את הפריט כאן https://cars245.com/en/
  21. ניסית לשחק עם הבורר מצבים כדי לראות אולי בטעות הוא הוזז ממקומו? נורות שאינן לד נוטות להתחמם, זה טבעי עד רמה מסויימת. הנורה הכבויה אולי נשרפה.
  22. המאזדה אכן צפופה מאחור אבל לשלושה ילדים אין צורך במרווח רגליים גדול במיוחד. תבדוק גם את הקיה ריו סדאן וקיה פורטה. אם אתה מחפש עלויות אחזקה נמוכות והנסועה שלך לא גבוהה במיוחד, כך שהדלק לא שיקול משמעותי וברמת המחיר הזו שמדובר ברכבים לא חדישים, הייתי מתמקד ביפניות / קוריאניות.
  23. אלו סימני פגיעה ולא התפוררות. לו זו הייתה התפוררות, היא הייתה נראית שווה לכל דופן הצמיג. זה אכן צמיג לא זול אבל הוא רך ולכן פחות עמיד בפני פגיעות. לנסועה אין קשר, הנסועה משפיעה על השחיקה בסוליה ולא על הסימנים שיש לך בדופן.
  24. דגם מוצלח מאוד. סביר להניח שמדובר ברכב שחונה בשמש, לכן היובש ושנתקל יותר מפעם אחת במדרכות מהצד ולכן הסימנים בדופן. כמובן שרצוי להחליף את הצמיגים בהקדם.
  25. ניסאן אקס טרייל יכולה לתת לו נחיתה רכה יותר במעבר, מעט פחות משפחתית מוגבהת.
×
×
  • תוכן חדש...