שלום לכולם,
מחר מישהו אמור לבוא אלי מנצרת לקריית שמונה (שעה ורבע נסיעה) להסתכל על הרכב ולהתרשם בכללי (פיג'ו 301 2016).
1. רציתי לדעת במידה והקונה יהיה מעוניין להתקדם, מה נהוג/סביר לגבי מרחק נסיעה בשביל מכון בדיקה? מבחינתי שייקח אותנו לאיזה מכון בדיקה שהוא רוצה אבל אני לא יודע מה יש כבר בין קריית שמונה לנצרת. מן הסתם כל העסק הוא טרחה לשני הצדדים.
2. מבחינת התהליך - עדיף לחתום על זכרון דברים לפני שנוסעים לבדיקה לגבי תנאי התשלום על הבדיקה ועל הרכישה לאחר הבדיקה?
3. היה מישהו שלא יבוא לדעתי (אני חושד גם שהוא סוחר), בעיקרון אמר שרצה לחתום על זיכרון דברים, לשלם מקדמה ולקחת את הרכב בלי העברת בעלות, ולאחר מכן לקחת אותו למכון משלו ובמידה והרכב תקין הוא ישלם את ההפרש. זה נשמע לי קצת מפוקפק כי קראתי פה בפורום על כל מיני בעיות מומצאות אצל הקונה והוא מנסה לסחוט מחיר יותר נמוך ככה. יש דרך מקובלת כן לתת לקונה לקחת את הרכב בעצמו בלי העברת בעלות, ולקחת לבדיקה באופן עצמאי והשלים עסקה מרחוק?