Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. שאלת תם ולא בציניות. האם קיבלת הסבר מניח את הדעת מדוע בכלל צריך להחליף חלקים. מדוע לא להשלים את הבורג והשמן ואולי להחליף רצועה בסכום זניח ובזאת לסיים את העניין. מה הנזק שעלול להיגרם. אני מניח שמדובר במורשה יבואן. האם ניסית לקבל דעה ממוסך אחר, אפילו טלפונית דרך מוסך שחבר / בן משפחה מכיר ומעריך.
  2. קצת מוזר שהצמיגים התייבשו. אלו צמיגים יחסית עמידים ומניסיון אישי במספר רכבים הם עמידים משמעותית יותר ממה שציינת. שווה לחשוב מה הגורם כדי שזה לא יחזור על עצמו. אולי יש צורך להגדיל את תדירות בדיקת לחץ האוויר.
  3. העובד כנראה הרס ובמקום לקחת אחריות הפילו אותה עלייך. חבל שאין להם את השכל להבין שהם יכולים לאבד לקוח בגלל שטות קטנה שכזו, או שלא אכפת להם כי יש להם עודף לקוחות. כך או כך חבל על העצבים, טיפול הבא תעשה במוסך אחר.
  4. טיפול יש לבצע גם בנסועה נמוכה. פנסים, לא מכיר אישית אבל באוטו דיפו מציעים את השירות ב75₪. לדעתי שווה בדיקה בסכום הזה מה גם שיש לא מעט סניפים אז כנראה שתמצא סניף קרוב. זיהום אוויר, לפני הטסט תשים תוסף דלק לדוגמא bg44k ולאחר מכן תבצע נסיעה של כ-20 דקות בכביש מהיר.
  5. מציע שתוסיף לחיפוש גם סוזוקי בלנו.
  6. השאלה מהיכן בכלל מגיע הריח. אם זה מהבלמים, לא תקין. גש למורשה יבואן ולדעתי תקבל שירות במסגרת האחריות. קודם שווה להעיף מבט מתחת לרכב ולבדוק אם הריח לא מגיע ממקור אחר לדוגמא ניילון שנתפס בתחתית הרכב.
  7. מציע שתבדוק את כל הגלגלים אם ישנה בליטה באחד מהצמיגים. תנסה להיזכר אם אחד מהגלגלים קיבל מכה שבגללה אולי התעקם ג'אנט. אם התשובה שלילית, מציע שתיגש למוסך שיבדקו את הציריות ועל הדרך את יתר חלקי הפרונט. בהנחה ואתה לא מטפל במורשה יבואן ויש לך מוסך אמין וטוב, צירייה זו לא הוצאה גבוהה במיוחד.
  8. אני לא מכיר את הרכב הספציפי, אבל במידה ושמרת את המקורי, הייתי מנסה קודם לנקות אותו היטב, יש לא מעט סרטונים ביוטיוב שמראים את הדרך. לרוב לא מדובר ברכיב חכם במיוחד וניקוי יסודי ובדיקת הקפיץ מתקן את הבעיה. אם לא שמרת את המקורי, הייתי רוכש חליפי איכותי או מקורי עצמאית ומחליף שוב כי, החלפה שלו במוסך בארץ עולה לא מעט. זה כמובן שהבעיה היא מהegr ולא ממקור אחר.
  9. Moshe c

    רכב עד 110K

    מציע שתבדוק פורד פוקוס אקטיב x ותברר במקביל עלויות ביטוח מקיף שכנראה יצמצמו את הרשימה.
  10. כדי למנוע הדבקה לא טובה, כשאת מדביקה את שני הצדדים, תתחילי את ההצמדה מהחלק המודבק עם הדבק הישן כלפי הפתח שנראה בתמונה ולא להדביק את כל הבד שהשתחרר בפעם אחת. אם לא מסתדר בנסיון הראשון, אפשר לתלוש ולהתחיל מחדש אבל זה בהנחה שלא נוצרו גושי דבק. בהצלחה
  11. אין מה לדאוג שיזוז. מורחים דבק מגע רגיל שמוכרים בשפורפרת בסופר ב5.90 ₪, משני הצדדים עם מברשת קטנה או אפילו כרטיס מגנטי שאין בו צורך כדי ליצור מריחה אחידה. ממתינים כמה דקות לייבוש ואז מצמידים את שני החלקים. אין צורך למתוח, פשוט מצמידים בלי ליצור גלים. למי שיש 2 ידיים טובות זו עבודה של 5 דקות ללא זמן המתנה לייבוש. מנסיון אישי עם מספר רכבים זה עובד והתוצאה נראית טוב.
  12. לדעתי סיכות / נעצים זה פתרון לא כ"כ אסתטי. אפשר להדביק עם דבק מגע.
  13. תבדוק פורד פוקוס משנת 2020. מגיעה במספר גרסאות, אולי תצטרך למתוח מעט את התקציב. ילדים זה ברכה אבל לא צריך להשתגע. כל רכב מתאים לזוג פלוס תינוק כי רוב העגלות מתקפלות ונכנסות בתא המטען ולדעתי אין חובה ללכת עם העדר ולרכוש קרוסאובר. תא המטען של הפוקוס יחסית מרווח.
  14. קצת יקר אבל תרכוש דייסון לבית, אפשר גם יד שנייה במחיר יותר שפוי, ישמש לך גם לרכב. לאחר שאיבה טובה, מטלית לחה לאחר שטבלת במים עם קצת פנטסטיק, תשפשף את המושבים לפי הצורך וזה אמור לעבוד ברוב המקרים.
  15. לדעתי רכב נהדר. השוק לא חזק עבור דגמי הסטיישן. האקטיב X והst line שחולקים את אותו מנוע וגיר, זוכים לביקוש ער. לדעתי עדיף את הפורד על פני האלטרנטיבות שציינת. רכב חזק ומהנה יותר לנהיגה ועלות הביטוח יחסית נמוכה.
  16. מציע שתריץ חיפוש בגוגל עבור בולמים של kyb או monroe. לדוגמא סולו, שקד חלפים, סביון וכו'. לדעתי הם מספיק טובים לרכב שלך ויעלו הרבה פחות. בולמים מקוריים בהזמנה מחוײל לא בטוח שיהיו זולים יותר בשל עלויות המשלוח, מכס ואישור תקינות.
  17. תוכל להשתמש בזרקס או פרסטון. לדעתי אתה צריך את הנוזל הירוק אבל אני מציע שתבדוק מול אבי חלקי חילוף מרחובות או אוטוסטור מחולון איזה מתאים.
  18. לגבי עלויות תתקשר לברר. זה מאוד תלוי באיכות העבודה. מגן תנסה באפליקציות קאר פארט וגלגלים וגם תריץ חיפוש בגוגל לפי מגן קדמי מאזדה 6 ותברר התאמה לשנתון. אתה יכול לבצע בעצמך. כנראה שעלויות השפכטל, ניירות הליטוש והצבע יהיו כ200 ש"ח אבל תיקח בחשבון שזה ייראה בהתאם מה גם שמדובר באזור יחסית פגיע ואז התיקון עלול לא להחזיק מעמד.
  19. לא חובה להחליף איש מקצוע יידע להלחים, לעשות שפכל וצבע. בכל מקרה, דורש פירוק והרכבת הפגוש. תבדוק כמה עולה פגוש חליפי, למאזדה 6 אם קלטתי נכון מהתמונה, יש פגושים חליפיים חדשים או מפירוק במחיר לא גבוה במיוחד כך שאולי זה ייצא בערך אותו מחיר. תברר בעצמך את מחר החלק כדי לחסוך בעלויות.
  20. תפנה לקוברה. לי לפני לא מעט שנים ביצעו בחינם. תתקשר לפני שאתה מגיע לברר מחיר, ממספר פעמים שביקרתי אצלם גם כשגבו תשלום הוא היה סביר מאוד.
  21. אני לא מכיר את המראה הספציפית אבל כנראה לא ניתן לחזק אם יש סדק במפרק. אם זה דו מפרקי, ניתן מפרק אחד לקבע באמצעות דבק, לדוגמא דבק אפוקסי קויק סטיל. רק צריך לכוון בערך למיקום שרוצים ואז יש את המפרק השני לכיוון נוסף. מנסיון זה מחזיק שנים. אם הפיתרון לא מתאים, כנראה שאין מנוס מהחלפת מראה.
  22. מההיכרות המעטה שלי עם סוג האוכלוסייה הזו, סגנון המוסיקה לא כוללת יותר מידי באסים.
  23. אם אין אפשרות לעבור דירה, חלון שמבודד טוב, בצירוף מזגן פועל ואטמי אוזניים יעשו את העבודה. עצוב, אבל זו המציאות.
  24. תבדוק פורד פוקוס אקטיב x משנת 2020. אין היצע גדול אז תידרש סבלנות. כוח לא יהיה חסר, צריכת דלק סבירה, ביטוח יחסית זול.
  25. אם מדובר באקטיב x, יש בפורום כמה שרשורים בעניין. ה St line עם אותו גיר ומנוע. כדאי לבדוק היטב את התנהגות הגיר והמולטימדיה לפני רכישה. המולטימדיה לא מצטיינת.
×
×
  • תוכן חדש...