Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. בלם היד יעזור לך כן הרבה
  2. כמה כבר עולה לעשות אימופוזיה? צריך להחליף שמן גם לאחר הוספת התוסף למיכל דלק?
  3. מה עשיתם עינין כאילו אף אחד פה אף פעם לא עבר את המהירות המותרת
  4. לידע כללי שלי מה זה "טיימינג"?
  5. תודה על התשובות אבל אני מיתכון לפה בארץ
  6. מה שקרה זה שחברה של אחותי (הם גרות באמריקה) באה לביקר בישראל וניתפסה על מהירות, היא נתנה את הראשיון האמריקאי שלה ולא נתנו לה דוח. אז מענין אותי לדעת עם זה עדין כך (זה קרה ליפני חודשים בארך) ואם זה יתכן ביכלל. אגב יש לה אזרחות ישראלית
  7. שמעתי שמישהיא שגרה באמריקה נסעה לחופשה בישראל ותפס אותה שוטר על מהירות אבל לא נתן לה דוח כי לא נותנתים דוח לבעל ראשיון זר האם זה נכון?
  8. אני למדתי עם חבר שלי אצל רפי אלפסי, הוא היה שכן שלנו ועכשיו הוא גר בהר חומה. אחותי למדה אצל מורה ועשה איזה 50 שיעורים ואחרי שהיא עברה לרפי היא עשתה רק 6 ועברה טסט חבר שלי אומנם עשה 50 שיעורים אבל עבר טסט ראשון אני עשיתי 29 ועברתי טסט ראשון אני הלמצתי לחבר שלי לילמוד אצלו והוא כבר מחכה לטסט השני אחרי 33 שיעורים. המורה הזה הוא תותח והוא היה לשעבר טסטר כך שהוא יודע לאן לקחת אותך ויתרגל איתך הכול. כל שאלה שהיתה לי שאלתי אותה והוא תמיד ידע לענות,הוא היה כמו חבר שלך שלא לוחץ אליך לא בכסף ולא איך שאתה נוהג. הוא לוקח 85 לשיעור וגם הוא לא מושך אותך בשיעורים. רפי אלפסי 0523414762 הוא מלמד על סיאט טולדו בהצלחה.
  9. ליפני שנה היה לפורד טרייסר שנת 97 ועם הטורים היו גבוהים (מעל 2000) סלד האוטו לא היה נוסע. אני יכול להגיד לך שיש לי חבר שחרש אל זה אולי 100 פעם והיתעלל בגיר שלו בצורה אכזרית וחוץ מזה שהצמיגים שלו עייפים מכל הפירפורים שהאוטו מעביר הילוך מרגישים מכה די חזה וגם שמכניסים רוורס לוקח לאוטו איזה 5 שניות עד שזה ניכנס. בישביל התענוג והפוזות של פירפורים זה לא מישתלם מניסיון
  10. כמה עולה לעשות אינפוזיה?
  11. תיראה המנוע די חזק לחבר שלי יש מאזדה לאנטיס01, 1800 סמק שנסע רק 60 אלף והאוטו שלי הרבה יותר חזק,וגם ליפני האוטו הזה היה לנו פורד אומנם מודל 97 אבל קנינו אותה ליפני שנה עם 62 אלף ועוד מנוע 2000 והדייהו הרבה יותר חזקה ומהירה. אבל בעליות ניראה כאילו ממש קשה לה להאיץ כאילו האוטו כבד אבל גם עם 5 באוטו זה לא מפריע לו יש אותו ביצועים.
  12. לא הבנתי מה אני צריך לעשות?... עכשיו לכל מי שצחוק על דייהו אז לא הייתי ממהר לצחוק כי גם אני חשבתי שדייהו זה אוטו זבל אבל ממש הופתעתי לטובה מהאוטו הזה. שאני נוסע במישור ונותן קיק האוטו פשוט טס. הוא נותן קיקים והכול בסדר ואין שום בעיות אבל אם אני יתן קיק בעליה הוא יתן קיק אבל משום מה הוא בקושי עולה במהירות, יחסית לוקח לו הרבה זמן עד שהוא עולה מי 80ל 100 קמ"ש, תעזרו לי זה נהיה ממש מעצבן לפעמים כי פעם הוא היה צוחק על עליות
  13. הרכב הוא דייהו לגנזה 2000 סמ"ק 01 אוטומטי, האוטו עבר 156אלף האוטו נוסע מעולה בכביש רגיל אך בעליות הוא לא זז, אם אני עולה עליה ב 80 אוו 100 קמש ונותן קיק(פוול גז) האוטו רק עושה רעש אבל לא עולה במהירות, הסל"דעולה ממש לאט וניראה כאילו ממש קשה לו לסחוב מה עושים? האוטו בכביש ישר בכלל לא צריך לתת לו גז
  14. כמה עלה לך האימפוזיה?
  15. התקנה לא טובה כניראה קצר
  16. liorman

    ביטוח לרכב למשך חודש?

    אפשר אני עשיתי לחודש
  17. ליפי החולצה שהבחור לבש אם אני לא טועה אז הוא מחברת קדנס שיש להם שיפורים לרכב.
  18. אימפוזיה למנוע יכול ליפתור את הבעיה (K44?)? אוו לגבי איזה איפוזיה דיברתה? אני די רוצה בקרוב לעשות איפוזיה K44 והמכה בגיר היא לא כזות חזקה אלה מרגישים את המעבר שבמכוניות אחרות פשוט אין את זה. האוטו נסע 155 אלף שזה הרבה מאווד לשנה שלו (לא אני בחרתי זות אמא שלי מרגישה מלכה באוטו )
  19. אז ביגלל ששלי זה 2000 סמק זה כך גבוה? לחבר שלי יש פיאט פונטו והסלד בסרק על 900 וזה 1250 סמק. עריכה: אני לא יודע כמה זה קשור אבל אני חושב ביגלל שזה קצת גבוה אצלי אז שאני מעביר בין N לD אז יש קפיצה כאזות, ולחברים שלי אין את זה כי ניראה לי זה קשור בסלד. הגיוני?
  20. אולי משהוא עם אוטו דומה יכול להגיד לי עם גם אצלו זה כך?
  21. בוקר טוב קודם כל הרכב הוא דייהו לגנזה 01 ,2000 סמ"ק אוטומטי 155K כאשר הרכב בניוטריל אוו ב D הסל"ד נימצא ב980 ממש קרוב ל אלף...לי זה ניראה הרבה ואני יגיד למה לחבר שלי יש סוברו אימפרזה 99 אוטומטי 1600 סמ"ק שהאוטו לא זז אז הטורים יורדים ל600 סל"ד והאוטו לא רועד אוו נותן סימנים למשהוא. לעוד חבר שלי יש מאזדה לאנטיס 1800 סמ"ק שנת 01 וגם אצלו הטורים נומכים,משהוא כמו 800 סלד כך. ושאמתי לב שלרוב המכוניות סרק הסל"ד עומד על 900 (אין שום רעידות הכול יציב בכול המכוניות) אז מענין אותי לדעת עם זה הרבה אצלי? אם כן אין אפשר לסדר את זה תודה
  22. סך הכול פקק ולא היה בעיות עם הקודם...ניראה לי המוסך עשה פה רווח יפה, וגם אל המים הירוקים שהו לקח 55 שקל
  23. לא נהגתי עוד באוטו אבל יתכין והיה שינוי בסחיבה של האוטו? (לא שהוא לא היה סוחב),כי ניקוי את השסתומים והחליפו אטם ראש
  24. אוקי האוטו חזר מהמוסך הכול עלה 1860 ש"ח 1,080 לרדיאטור נוזל קירור 55 ש"ח פקק למיכל עיבוי 65 (לא יודע למה החליפו,בטח ביגלל שהחליפו את הריאטור). סתם מיכסה שסתומים 72 ש"ח עבודה 330 ש"ח + מעמ" 264 שח המחירים הם הגיונים? סף הכול אני מרוצה מה דעתכם?
  25. עכשיו לגבי נזילת שמן אז הוא אמר שצריך להחליף אטם ראש. שעולה 400 שקל גם לא כולל מע'מ ועבודה. המחירים הגיונים? מצינור מים אחד שנוזל חייב להחליף את כל הראדיאטור? ממה שניראה לי רוצים להחליף לי הרבה דברים ושלדעתי אין צורך (לא שאני מבין משהוא).
×
×
  • תוכן חדש...