האמת ששמעתי גם סאב 15 אינץ עם מגבר 400 אוו 500 RMS
וסט קומפוננט מקדימה שכל המערכת עצמה עלתה 20,000 אלף שקל ולגבי הסאב הזה אין לי מילים אתה לא יכול לשת באוטו אתה מרגיש את הפנים שלך נמסות כבר הכל באוטו מיתפרק אבל מרוב באס לא שומעים את המוזיקה כי יש רק רמקולים מקדימה ומאחורה אין מקום כי יש את התיבה מאוחרה
כך שרק מי שיושב באוטו שומע מוזיקה ומבחוץ שומעים רק סאב (גם משתי רחובות שמענו)
אך לדעתי ה פיונר 800 יותר מתאים כי הוא לא בולעה את המוזיקה