Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. הקפצה
  2. עצלו ברמו קילאו ההגה תמיד מופנה ימינה ועם הוא ישר אז הוא פונה שמול כך שהכיוון של ההגה לא ממש טוב וגם אם לא נוגעים בהגה אז האוטו גם הולך ימינה איזה בעיה זות זה איזון גלגלים אוו כיון פרונט?
  3. כניראה אני יקנה את המגבר של פלטינה אודיו 1000 וואט ואני מבין שגם לך יש אותו הוא יחזיק את הסאב של לאנזר אוו פיונר?
  4. ראיתי את הסאב הוא 500 RMS סליל כפול מה אתם אומרים עדיף אל פיונר?
  5. מה ההבדל בין איזון גלגלים לכיון פרונט?
  6. חח בידיוק חשבתי ליקנות משם כי אני לא מיתכון להשקיע כמה אלפים אח מערכת באוטו כי ליקנות סאב יותר טוב ידרוש מגבר יותר טוב ועם כבר קונים מגבר טוב אז למה לא ליקנות רמקולים יותר מתאים כך זה ניגמר בכמה אלפים אני ישמח לעוד תגובות ואם כבר הזכרתה סאב של לאנזר אז הוא עדיף אל פיונר ? ראיתי שהוא 2 סלילים אך ניראה לי שהוא ידרוש מגבר רציני מאווד כך שהפיונר מנצל יותר...מה דעתכם?
  7. אז קעיקרון הוא מנצל יותר טוב את המגבר? בהנחה שמהגבר מסוגל לעבוד ב 2 אום
  8. בוקר טוב לא כל כך הבנתי מה היתרון ברמקול 2 סלילים ואיך מחברים אותו למגבר? הוא מנצל יותר טוב את המגבר?
  9. איך הסאב של Explosion ? 1000 וואט והוא זול קעיקרון אני רוצה פיונר אבל שראיתי את זה עם המחיר שלו אפשר להשיג אותו ממש זול אני יכול ליקנות 2 כאלה במחיר של פיונר כך שרציתי לדעת איך הם עם למישהוא יש ניסיון איתם? http://www.getit.co.il/Products/Huge/19919.jpg
  10. זה קורה בסביבות ה 50 ומעלה ככל שהמהירות עולה אז מרגישים יותר
  11. בזמן האחרון אני מרגיש שהדוושה של הברקס רועדת שאני לוחץ חזק אל הברקס ומניסיון זה לא ABS וגם אין ABS באוטו מדובר ב רנו קילאו 92 ידני 140K אז מה יכל להיות הבעיה? יכל להיות שזה ביגלל שצריך לעשות כיון פרונט?
  12. עכשיו דוגרי הדבר הזה לא הורס את האוטו? עוד 5 דקות כך והאוטו שלו מיתפרק הדבר הזה משחרר ברגים בשאסי
  13. האמת ששמעתי גם סאב 15 אינץ עם מגבר 400 אוו 500 RMS וסט קומפוננט מקדימה שכל המערכת עצמה עלתה 20,000 אלף שקל ולגבי הסאב הזה אין לי מילים אתה לא יכול לשת באוטו אתה מרגיש את הפנים שלך נמסות כבר הכל באוטו מיתפרק אבל מרוב באס לא שומעים את המוזיקה כי יש רק רמקולים מקדימה ומאחורה אין מקום כי יש את התיבה מאוחרה כך שרק מי שיושב באוטו שומע מוזיקה ומבחוץ שומעים רק סאב (גם משתי רחובות שמענו) אך לדעתי ה פיונר 800 יותר מתאים כי הוא לא בולעה את המוזיקה
  14. יאווו קטלני אחד החזקים ואני חשבתי ש ה 800 וואט פיונר של חבר שלי זה משהוא חזק
  15. אחי תגיד אם אני יתחבר את הסאב למגבר למשל 2 ערוצים כל ערוץ 50 RMS ב 4 אום ובוא נגיד גישור יתן לי 120 RMS אז אני אני מחבר את הסאב כי לפי תמונה שראיתי כאילו יש לו שתי כניסות אני מחבר כל ערוץ לחיבר אוו מגשר את המגבר ונותן חיבור לשני הכניסות לסאב במקביל?
  16. תודה אך סליחה שאני משגע זה משנה לאיזה כיוון מופנה הסאב? ראיתי שלרוב מכונים את הסאב לבחוץ ולא לכיון הנוסעים...למה?
  17. כה אבל איזה הבדל היה בתיבות האלה? תישמע יותר חזק? יותר מרעיד?
  18. צודק אחי ראיתי באתר שמוכר סאבים ממליצים על "מומלץ תיבה עם פורט בנפח של 46.7 ליטר. או תיבה SEAL ללא פורט בנפח של 35.4 ליטר" תוכלו להסביר לי יותר קצת אל התיבות האלה כולל תמונה?
  19. היתי עצל מתקין והוא רצה להתקין לי בתיבה פתוחה רוב הסאבים שאני רועה הם עם תיבה פתוחה וגם לחבר שלי יש את הפיונר 800 בתיבה פתוחה ושומעים בן ז@@ה
  20. איזה הבדל היה עם אני ירכיב אותו בתיבה פתוחה?
  21. חברה תענו לי בקשה
  22. אני רוצה להחליף את המים כי הכול שם חלודה...כל המים קיבלו צבע של מים ואני רוצה נוזל קירור נורמאלי זה אתה אומר שיש פקק מתחת למיכל מים? אני יפתח אותו ירוקן את כל המים יסוגר ומימלא מים רגיל ולא היה שום בעיה? צריך שהאוטו היה מכובה/דלוק? זה ירוקן את כל המים באוטו? ומה בעינין החלודה?
  23. יש לי קליאו 92 ומאז ומתמיד אבא שלי ממלא בה רק מים אני רוצה להחליף את המים שם ולמלאות רק נוזל קירור נורמאלי כי המיכל של המים שמיתרוקנים די מהר... אז כך אני יכול לחכות קצת שלא ישער הרבה מים ואז למלות מי קירור? אוו שאני ינסה לישאוב איך שהוא את המים ויוסיף מי קירור? למרות שישער מים אך טיפה מה אני יכול לעשות תעזורו לי
  24. נתק את הלד שחיברתה ותיבדוק שוב שאין קצר והפיוזים בסדר
×
×
  • תוכן חדש...