Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. הוא טוען שחלק מהדגמים של אותו שנה הגיעו מאמריקה... זה נכון? אם אני לא טועה להונדה הזות יש 102 כוח סוס? אך הוא אומר שזה 120 כוח ביגלל שזה אמריקה.... חשוב לי לדעת ותודה אל התשובות לבנתאים
  2. לחבר שלי די מבוגר יש הונדה סיויק מודל 93 הוא טוען שיש לו 120 כוחות סוס והאוטו יוצר באמריקה וביגלל זה יש לו כך כוח עכשיו לא נודלתי אתמול ואני יודע שהונדה זה תוצרת יפן אבל למכוניות האמריקאית מי שיראה יש לוחית זיהוי קצרה ולא ארוכה כמו כל המכונית ולהונדה הזות יש קצרה כמו המכוניות האמריקיות חשוב לי להזכיר שאיך שהאוטו נוסע בהחלט ניראה שיש לו 120 כוח סוס אך זה ניראה לי חירטות אז אני שואל אותכם
  3. liorman

    הנעה ברוב הרכבים

    למה למכונית ספורט יש הנעה אחורית? וכך גם גיפים...עזבו את זה שיש 4X4 כל הגיפים בעלי הנעה אחורית למה?
  4. יש לי בבית קבל חצי מזה אם אני יחבר אותו הוא יתן משהוא? 1 הקטע בקבל זה שמחברים אותו אז האורות באוטו לא ניכבים במכות באס? 2 אם מוסיפקים קבל זה משפר את השמיעה באוטו גם? יש רדיו דיסקים שהאור שלהם נכלש אפילו בלי מגבר חחחחח
  5. טלוי מה אתה מעדיף ? את העוצמה מקדימה אוו אחורה?
  6. בלי קשר לנושא למה בדרך כלל אמורים לנתק את המינוס של המצבר ולא את הפלוס וביכלל בישביל מה צריך לנתק?
  7. לרדיו דיסק של סוני יש יצאיה לסאב?
  8. האמת שפעם היה לנו גיויסי באוטו והאיכות שלו היתה מעולה ועוד הוא היה מפציץ רק עם 2 רמקולים מאחורה אבל הקטע יצא לי לישמוע מכשירי סוני ואני יכול להגיד שאין לי מילים פשוט סאונד מטורף עם איכות חבל אל הזמן ואני יגיד את האמת כופל את כל הפיונר ששמעתי (ללא מגבר) פשוט מפציץ חשבתי שיש מגבר אבל לא היה עם למישהוא יש ניסיון עם המכשיר שיתן חוות דעת ולגבי יד שניה אני לא חושב
  9. עוד דבר שרציתי להוסיף יש לי רנו קילאו (92) ומי שמכיר את המכונית יודע שההכנה לרדיו היא באלכון (/) ולא כמו בכול המכונית (-) אז השאלה שלי אם תהיה איזה שהיא בעיה בקליטה של הדיסק?
  10. אני מיתכון להשקיע עד 700 שקל לרדיו דיסק ומה שאני מצפה זה להפציץ ולקבל איכות ולא משנה לי הקטע הזה של דיפדוף בין סיפריות ב MP3 וכל השטיות האלה שיש היום העיקר שאני יוכל להכניס דיסק (MP3) ולישמוע אותו חזק אבל לקבל איכות לא כמו בכל הרדיו דיסקים שמגבהים עד הסוף אז שומעים מקורטע (מדבר אל מכשירים שעולים במחיר הזה) כרגע אני חושב להזמין את הסוני לגבי פיונר שיש אולי בכול אוטו אני לא מיתלהב מהם כי את האמת ובנינו השמיעה של כל הרדיו דיסקים היא אותו דבר וכולם מקרטעים בווליום גבוה (ללא מגבר כמובן) לחבר שלי יש פיונר ואני לא מיתלהב כל כך בעתיד אני כניראה יחבר מגבר עם סאב ואל הדרך יחליף את הרמקולים שלי מאחורה (פיונר 60 RMS) ויחבר למגבר באוטו שלי אין חורים מקדימה לצערי רק 4 אינץ אז נגיע לעיקר, מה ליבחור בין שלושת הדגמים הבאים אני מיתלבת בין הסוני http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=41561 פיונר http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=127595 והגיויסי http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40730 תודה רבה רבה לעוזים
  11. אולי משהוא יסביר לי אל הדרך מה זה גיין במגבר?
  12. בדוק עם יש רעשים עם דיסק אם לא אז כניראה בעיה בקליתה
  13. משהוא
  14. דוגרי היה הבדל ביכלל בשמיעה בין פיונר ל גיויסי? יש לחבר שלי רדיו דיסק מעפן אומנם שומעים זבל אבל רגיל ולעוד חבר שלי יש פיונק (צינגר) ואת האמת שומעים אותו דבר לשניהם אין איכות כניראה ביגלל הרמקולים אם אני יקנה אני יעדיף פיונר ועוד שאלה עם יש לי יציאה אחת למגבר אז זה אומר שאני יכול להגביר רק רמקולים אחוראים למשל? ועם אני ירצה סאב אני יצתרך מפצל?
  15. האמת שראיתי מכשיר שמזיף את הדגם הזה אני מחפש רדיו דיסק MP3 עם שלט ואיכות טובה עד 700 גג 750 שקל מה תוכלו להמליץ לי
  16. האמת שהיתרשמתי המחברה לחבר שלי יש מערכת מלאה של CADENCE רק בלי הפאנל יש לו מגבר סאב ורמקולים שלהם ושומעים הכי איכותי שיש אך לא הכי חזק אבל די סבבה הינו במיפגש מכוניות וכל אחד פתח את הפאגז שלו ובהחלט היתרשמתי מהחברה לאומת חבר שלי שיש לו דרגסטאר 6X9 180W ומגבר BOSS עם הרבה עוצמה אבל ממש לא קרוב לאיכות של CADENCE
  17. נידלקתי אל הדגם והוא בידיוק בתקציב שלי מה דעתכם האם CADENCE היא חברה טובה ברדיו דיסק? למגבר יחבור מגבר כניראה מאגנט אוו מאק אודיו מה דעתכם אל הרדיו דיסק? http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=CR750I&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap
  18. 600 שקל זה הרבה הקטע שהנורה נידלקת לפעמים ... בעוצמה רגילה האוטו מתניע בלי בעיות כימאט ותמיד (את האמת מתניע הכי יפה מכל המכונית של חברים שלי) עכשיו למשהוא ששאמתי לב אליו כשאני מתניעה את האוטו (יש לנו חניה פרטית מול קיר) עם אורות דלוקים ואני נותן גז בישביל לחמם את האוטו אני רועה שהנורות נידלקות ביותר עוצמה בגז נמוך ולא בהכרך בגז גבוה ישמח לקבל עוד תשובות
  19. אהלן כולם יש לי רנו קילאו בלי סוף בעיות חחח לפעמים נידלקת לי הנורה של המצבר בניסעה ולפעמים אחרי שאני מתניע.. ומתי שבה לו האוטו שנת 92 ידנית 140K מה הבעיה? המצבר חדש (בין שנה) זקוק לעזרתכם
  20. פיונר 2000W מוציא 750 RMS שמעתי אותו (אבל אני לא יודע עם הוא היה מוגר פול ) הוא סאב קטלני
  21. יש כאזה לחבר שלי שהוא מחבר את זה לדיסקמן שומעים גרוע אבל שהוא מחבר את זה לנגן MP3 שומעים מצוין
  22. הבאס לא חשוב לי מקדימה כי כמו שאמרתי אני כבר יוסיף סאב בבאגז עם יש קומפוננט זול וששומעים בו טוב (יותר חושב לי איכות מאשר עוצמה) אז אני ישקיע ויקנה עד 300 שקל כך עם יש ביכלל
  23. אני מיתכון להוסיף סאב מאחורה גם כך אז לא חשוב לי הבאס של הקומפוננט רק השאלה עם אני יקבל איכות מרמקול כאזה קטן גם אני לא מיתכון להשיקע הרבה למי ששאלה הרכב הוא רנו קילאו 92 ומי שמכיר את הרכב יודע שיש רק 4 איץ רמקולים..אין חורים למאטה
  24. ברנו שלי יש רמקולים קטנים מקדימה של איזה 3-4 איץ ואין חורים למטה כדי להביא רמקול של 6.5 אז חששבתי אם כבר 3-4 אנץ הם יותר זולים אז להרשות לעצמי ולהביא קומפוננט אבל השאלה עם יש ביכלל קומפוננט בגודל הזה? אבל שהיה שווה משהוא... והאם זה יוכל לעבוד ללא מגבר?
  25. אפשר להביא מ נט אקשן את הסאב של Explosion ב 150 שקל ואמרתי למה לא כי סאב פיונר עולה 500 כדי לא כדי? פשוט זה זול ואני לא מיתכון להשקיך במערכת במחיר של האוטו שלי
×
×
  • תוכן חדש...