אני מיתכון להשקיע עד 700 שקל לרדיו דיסק ומה שאני מצפה זה להפציץ ולקבל איכות ולא משנה לי הקטע הזה של דיפדוף בין סיפריות ב MP3 וכל השטיות האלה שיש היום העיקר שאני יוכל להכניס דיסק (MP3) ולישמוע אותו חזק אבל לקבל איכות לא כמו בכל הרדיו דיסקים שמגבהים עד הסוף אז שומעים מקורטע (מדבר אל מכשירים שעולים במחיר הזה)
כרגע אני חושב להזמין את הסוני
לגבי פיונר שיש אולי בכול אוטו אני לא מיתלהב מהם כי את האמת ובנינו השמיעה של כל הרדיו דיסקים היא אותו דבר וכולם מקרטעים בווליום גבוה (ללא מגבר כמובן)
לחבר שלי יש פיונר ואני לא מיתלהב כל כך
בעתיד אני כניראה יחבר מגבר עם סאב ואל הדרך יחליף את הרמקולים שלי מאחורה (פיונר 60 RMS) ויחבר למגבר
באוטו שלי אין חורים מקדימה לצערי רק 4 אינץ
אז נגיע לעיקר, מה ליבחור בין שלושת הדגמים הבאים
אני מיתלבת בין הסוני
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=41561
פיונר
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=127595
והגיויסי
http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40730
תודה רבה רבה לעוזים