Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. למה מה כבר יכול להיות ההבדל? בלי קשר לבלמים
  2. אני בולם עם ההילוך כימאט עד לקו העצירה ואז לוחץ על הקלאץ ובירידות אני מתחיל להאט ומוריד הילוך ומעלה את הקלאץ כך אני מאט עם ההילוך ולא גומר את הברקסים אם תירצה לינעול את הגלגלים (דבר די מסוכן) תיצתרך לילחוץ קלאץ וברקס אך אני מניח שיש לך ABS באוטו כך שהגלגלים שלך לא ינעלו נסה ליבודוק עם יש לך ABS במקום פתוח סע בזהירות
  3. תפסו את חבר שלי נסענו בגיף שלו 7 (6 פלוס נהג מותר בגיף) ושוטר תפס אותו והזמין עוד נידדת השוטר "צעק" אליך אבל עזב אותו אבל לא נתן לו להסיע יותר מ 2 אז חזרנו ברגל
  4. עם מדברים על קלאץ אז כמה יכול לעלות קלאץ לרנו קליאו 92
  5. חחח תודה אל התגבות רק רציתי להיתענין ועם כבר אני מיתענין אז מה עם אוקטן 98 הוא נטול עופרת זה ישנה משהוא במנוע לא בכוונה למלואת מיכל מלא של 98 אלה לתדלק 50 שקל 95 ועוד 20 שקל 98 היה הבדל בנסיעה?
  6. עם כבר מדברים על דלק יש לי רנו 92 אני מתדלק אוקאטן 95 אם אני יתדלק 96 האוטו יסחוב יותר? חח סתם שאלה כי 96 יותר יקר ותמיד בתחנה שואלים אותי מה להשים
  7. אהלן אני רוצה לעשות את החלונות של הרנו שלי מאחורה שחורים אך יש כאלה שאומרים שזה ל יעבור טסט אז חבל לי ועוד משהוא את הפנסים מקדימה אני רוצה להרכיב מנורות כחולות כאלה...מה לגבי זה יעשו לי בעיות? תודה
  8. האמת אני לא מבין הרבה אבל אחרי שאבא שלי טיפל באוטו הוא אמר ששטתפו את הקרבורטור תיבת ההיולכים היא ידנית אבל ניראה שהאוטו לוקח יותר דלק מהצפוי האפילו בתוך העיר אני נוסע אולי 8 קילומטר לליטר זה לאחר שאני ממלא איזה 4-5 ליטר דלק וזה בקושי לוקח אותי מהעיר לבית וחזור הריח הוא בידיוק כמו של תחנת דלק לבנתאים רק אני מיתיחס לזה כי אבא שלי לא ממש מטפל באזה
  9. לך על פיונר אחי במחיר כאזה אתה יכול להביא רדיו דיסק משהוא ב"Z
  10. תודה צביקה ליפני כמה חודשים אבא שלי עשה לאוטו טיפול 10K שהוא היה צריך לעשות לו מיזמן בעצם. האוטו היה מתחיל להיתכבות ברמזורים (אם לא היה נותנים גז) והאוטו לא היה סוחב כימאט ביגלל שכניראה הפילטר אוויר כבר היתמלא באותו טיפול גם עשו שטיפה לקרבוראטור ליפני הטיפול היה יותר ריח ביגלל שהצו"ק היה בדרך כלל למעלה בישביל לישמור על האוטו דלוק אבל גם עכשיו עדין שהצו"ק למאטה יש את הריח בעיקר שמתניעים את האוטו אוו נותנים הרבה גז אולי טיפה אחרי שנוסעים מספר דקות באוטו עובר הריח אוו פוחת אבל זה מדאיג אותי כי גם היתי אומר יש צריכה של דלק קצת יותר ממה שאני מצפה מ 1400 סמק ליצרוך
  11. אהלן חברה יש לי רנו קלאו שנת 92 140K עכשיו שאני נותן כך גז בניוטריל חזק כך אוו כללי אחרי נסיעה יש ריח של דלק מהאגזוז מה יכול להיות הבעיה? ואגב הקרבורטור עבר שטיפה לא מיזמן (עם זה קשור ביכלל)
  12. בדוק את הפילטר אוויר כניראה ניסתם כבר
×
×
  • תוכן חדש...