אני בולם עם ההילוך כימאט עד לקו העצירה ואז לוחץ על הקלאץ ובירידות אני מתחיל להאט ומוריד הילוך ומעלה את הקלאץ כך אני מאט עם ההילוך ולא גומר את הברקסים
אם תירצה לינעול את הגלגלים (דבר די מסוכן) תיצתרך לילחוץ קלאץ וברקס אך אני מניח שיש לך ABS באוטו כך שהגלגלים שלך לא ינעלו
נסה ליבודוק עם יש לך ABS במקום פתוח
סע בזהירות