עמה איזה חודש אני ממלא כל שבוע ליטר מים ירוקים במיכל וזה פשוט נעלם אחרי שבוע
יש גם נזילה של שמן מנוע.
היום הלכנו למוסך מורשה דייהו (ירושלים) ואיך שהוא רעה את המנוע, הוא לחץ אל צינור ונזל ממנו מים ואמר שצרך להליף את כל הרדיטור (בדק בלי שום מכשירים וכו) להחליף רדיטור עולה בארך 1100-1200 לא כולל מעמ ועבודה.
סך הכול ניראה לי שהוא ממש רוצה להחליף לי את הרדיטור ולהרביץ מכה.
הלכתי למוסך לידו והוא רק היסתכל ואמר שהוא צריך ליבדוק את זה בלחץ וקודם יחכה שהאוטו יתקרר ושהאוטו ישער אצלו וביום ראשון יודיע לנו מה קורה ואם באמת צריך להחליף רדיטור
מה דעתכם האם מנזילה של צינור אחד צריך להחליף את כל הרדיטור? האם המוסך מורשה מנסה להרוויח עלי?
האוטו הוא דייהו לגנזה 2001 ,2000 סמ"ק ,155 אלף קילומטר
מה דעתכם