Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. ספלנדיד בהנהלת ערן ולידו יש את המוסך של סמי אז לקחנו את האוטו לשם לבנתאים
  2. אין עוד תגובות? מחר אני במוסך ואני רוצה לדעת שלא עובדים עלי
  3. עמה איזה חודש אני ממלא כל שבוע ליטר מים ירוקים במיכל וזה פשוט נעלם אחרי שבוע יש גם נזילה של שמן מנוע. היום הלכנו למוסך מורשה דייהו (ירושלים) ואיך שהוא רעה את המנוע, הוא לחץ אל צינור ונזל ממנו מים ואמר שצרך להליף את כל הרדיטור (בדק בלי שום מכשירים וכו) להחליף רדיטור עולה בארך 1100-1200 לא כולל מעמ ועבודה. סך הכול ניראה לי שהוא ממש רוצה להחליף לי את הרדיטור ולהרביץ מכה. הלכתי למוסך לידו והוא רק היסתכל ואמר שהוא צריך ליבדוק את זה בלחץ וקודם יחכה שהאוטו יתקרר ושהאוטו ישער אצלו וביום ראשון יודיע לנו מה קורה ואם באמת צריך להחליף רדיטור מה דעתכם האם מנזילה של צינור אחד צריך להחליף את כל הרדיטור? האם המוסך מורשה מנסה להרוויח עלי? האוטו הוא דייהו לגנזה 2001 ,2000 סמ"ק ,155 אלף קילומטר מה דעתכם
  4. וכמה עלה לך לכון את 4 גלגלים? ואם אני צריך רק למרכז את ההגה כמה זה אמור לעלות?
  5. מישהוא מכיר מכון פרונטים בירושלים?
  6. זות אומרת שצריך לעשות כיון פרומט מחדש? אוו משהוא דומה? ועוד שאלה קטנה: כשהאוטו מגיע למהירות של ביון 95-105 כל האוטו רועד ולא ההגה, אז צריך לעשות איזוון גלגלים? אוו שזה בכוונה כי מעל המהירות הזות לא ההגה ולא האוטו רוטטים. תודה
  7. הנהג הוא לא שימעון והוא לא חבר בפורום לנהג קוראים עומרי ליפני הסיאט טורבו שלו היתה לו פיאט בראבא ירוקה ואיתה הוא הישתולל לא פחות מהסיאט שלו לגבי הסיפור אל ההיתהפחות עם הגיף של אבא שלו אז הוא לא היתהפך אלה חשב שהוא בעל ניסיון ויודע לינהוג מהר אבל רק באותו יום הוא קיבל את הראשיון שלו וניכנס עם הגיף בגדר בצד הכביש והרס רק את הגלגל. למישהוא יש מושג מה מצפה לו? מאסר משהוא?
  8. לא יודע איך ליקרו לזה אבל אם רוצים לינסוע ישר אז צריך לכון את ההגה שמול ואם מכונים את ההגה ישר אז האוטו פונה ימינה
  9. כיון ואיזון גלגלים זה ל4 גלגלים אוו ל2? כי החלפנו 2 צמיגים אחורים ועשו להם כיון פרוט ומאז ההגה מושך לצד
  10. צד שמול שליחה
  11. אז כך ליאור ועומר (הנהג) הם חברים מהשיכבה שלי ולעומרי היה סיאט איביזה טורבו משופרת, עומרי היה אוהב לעשות תחרויות ולהיתגרות בגורל שלו אני לא יודע איך ליאור היה קשור לעומרי אך כניראה עומרי ניסה לעשות פוזה והרג את החבר שלו תמונה של ליאור צד ימין http://zal.up.co.il/
  12. לא את האמת ממש בדקתי בידיוק באותו מצב והרגשתי שהאוטו קצת יותר חלש מפעם, לגבי הגיר אז הוא אוטמוטי כך שאני לא בוחר את ההילוכים אבל לשאלתך אז בהילוך 4. יותר ניראה לי הגיוני שהגיר לא קשור לזה וזה ביגלל שהפילטר אוויר היה משוחרר לאיזה שבוע שהאוטו עבר במיקרה גם לפחות 1K קילומטר
  13. אז אני יגיד לך למה אני יודע שלאוטו ירד הביצועים...לקחתי את האוטו באותו יום והגעתי באיזה עליה 130 קמ"ש לפחות.(ליפני החלפת הגיר) ליפני כמה ימים שנסעתי היתי אפילו עם פחות מישקל והאוטו בקושי עבר את ה 125
  14. אז שמישהוא יעזור לי אני ממש מבואס. האם הגינוי שגיר חדש יוריד את הספק המנוע??? אוו שזה ביגלל הפילטר אוויר שהיה משוחרר וניכנס אבק למנוע וביגלל זה האוטו קצת פחות סוחב? ואם כן מה ניתן לעשות? תודה עריכה: מאז החלפת הגיר יש שינוי בכוח,וגם לאחר שחיברתי את הפילטר אוויר למקומו יש עוד ירידה בכוח.
  15. מי שלא בראש שלו לעזור שלא יעזור ושלא יגיב
  16. סך הכול אני שואל איך יכול לרדת הביצועים כל כך מהר
  17. טוב אז אני מיצטאר אל הכתיב ושם האוטו הוא דייהו לגנצה, האוטו נסע 155 אלף קילומטר לאחר שהחליפו את הגיר האוטו נסע מעולה ונתן רעש ממש נחמד שנותנים פול גז. שבוע אחרי זה פתחתי את המיכנסה מנוע סתם בישביל להיסתכל וראיתי שהפילטר אוויר היה מנותק,חיברתי את הפילטר לצינור ועכשיו כבר אין יותר רעש אבל כן יש ירידה בביצועים יש לי תחושה שניכנס אבק למנוע וביגלל זה האוטו התחיל לזיף בכוח שלו
  18. יצא לי לינהוג בוא איזה חצי שעה כך וממש היתרשמתי מהביצועים של האוטו ואתמול שנסעתי בוא עליתי את אותה עליה וראיתי שהאוטו ממש מיתקשה
  19. כן בדקנו שמן מנוע +שמן גיר והכול היה תקין ובסדר גמור וגם לא יודע עם זה קשור הוספנו נוזל קירור אני גם זוכר שליפני החלפת הגיר האוטו היה מושך יותר את ההלוכים וכך מוציא יותר כוח אבל עדין אני רועה שהוא קצת מיתקשה מה יכולה להיות הסיבה לכך?
  20. האוטו הוא אוטומט ועד כמה שהבנתי מאמא שלי הוחלף הגיר (8000 שח) מה שכן האוטו היה מעביר את ההילוכים בלי להרגיש (לאחר התיקון) ועכשיו אני מתחיל להשים לב שמרגישים
  21. באותו יום שקנינו אוטו לקחתי אותו לסיבוב ובהחלט היתרשמתי מהביצועים שלו באותו יום נהרס הגיר ועד כמה שידוע לי הוחלף לחדש אתמול יצא לי לינסוע עם האוטו די ואני יכול להגיד בלב שלם שהביצועים של האוטו ירדו ואת האמת די משמעותי חשבתי אולי הגיר צריך לעבוד קצת ולהישתפשף ואז הוא יתן את המקסימום שלו אוו שאני טועה אבל איך לעזזל ירדו הביצועים של האוטו? האוטו הוא דיהוו לגונה 2000 סמק מודל 2001 155K
  22. אז כמה שאמרתי הנורה של האלטרנטור בדרך כלל נידלקת ואני לא יודע איך להעביר מגע ישיר לסטרטר כי אני לא יודע איפה הסטרטר ואיך מגיעים אליו למישהוא יש ניסיון עם הבעיה? רוב המיקרים שהוא לא מתניע זה אחרי זהאוטו נכבה לא אל ידי המפתח אלה אם הוא בהילוך ואין גז
  23. תודה לעונים אבל אני בטוח עכשיו שזה מהאלטרנטור כי מדתי את המטח אל המצבר שהאוטו כבוי והמטח הוא 12.5 ושהאוטו מנוע המטח הוא 13.6 וולט ככך שנותנים גז המטח עולה הבעיה היא באלטרנטור?
  24. תיראו בדרך כלל כל בוקר האוטו מתניע בלי בעיה הבעיה מתחילה שנגיד נוסעים ומכבים את האוטו אז למשך כמה שעות אי אפשר להתניע אותו והמצבר עובד..יש אורות רדיו והכול רק שנוסעים המנורה של המצבר דולקת שמנסים להתניע זה עושה "תיק" אבל לא מניע מה עושים?
  25. יש לי שאלה פילטר פתוח הורס את המנוע?
×
×
  • תוכן חדש...