Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. אהלן חברה יש לי רנו קילו 92 ידני 145K לפעמים האוטו לא נידלק פשוט מסובבים את המפתח ואין הדלקה ואפילו לא ניסיון...יש מאין תיק כאזה אבל זה לא נותן כלום ואפשר להתניע את הרכב רק בדחיפה והילוך שני הקטע שזה לא תמיד קורה...הרכב מתניע בדרך כלל מעולה ממש במכה אחד לפעמים שזה לא מתניע אז מחזיקים ודוחפים קצת יותר חזק את המפתח אז זה מתניע אבל קצת בקושי כאילו המצב חלש אני חייב להוסיף שהנורה של המצבר דולקת בדרך כלל מה הבעיה?? האוטו ליפני כמה חודשים עבר טיפול בסטרטר ומאז יש בעיות
  2. גם לנו זה קרה והיתברר שהלך הגיר רק שאצלנו האוטו לא נסע בשום מצב
  3. אם אתה אתם שואלים אותי שאוטו נסע אולי 100 קילומטר ואפילו יותר ואיך הוא היתנתק אני מש לא יודע...פשוט פתחתי את המיכנס מנוע וראיתי שזה היה מנותק האוטו היה ליפני כמה שבועות בתיקן גיר...אני יודע שזה לא קושר לפילטר אבל בטח במוסך זה ניפתח
  4. אה אוקי סבבה עכשיו פילטר אוויר פתוח גורם למונע ליצרוך עוד דלק?
  5. פילטר פתוח יכול ליגרום נזק למנוע? וביגלל שנסעתי בלי פילטר איזה שבוע אני יצתרך איזה תוסף דלק אוו איזה ניקי למנוע?
  6. תיבדוק שזה לא יוצא מהמזגן כי גם לי זה כך שהמזגן מסומן אל חום ואפילו שהוא לא עובד
  7. אהלן היום פתחתי את מיכסה המנוע וראיתי את הצינור של הפילטר אוויר לא היה מחובר לפילטר ועכשיו אני מבין למה שנותנים פול גז שומעים מנוע של אוטו ספורט כאילו יש איזה אגזוז לחץ אני חייב לצין שצריכת הדלק עלתה די משעמותי והרעש של המנוע היה ממש מורגש כל מי ששמע היתלהב מהאוטו כאילו איזה מנוע יש לו סידרתי והרכבתי מחדש את הפילטר לצינר עכשיו השאלה שלי אם ניגרם נזק למנוע ואיך ביכלל יתכן שהצינר היתנתק מהפילטר? עכשיו הרעש חזר לרעש הקודם של המנוע אך אני פוחד שניכנס אבק למנוע...אומנם לא נסענו בו הרבה אך האם יש ממה לחשוש? ומה עושים? ואם כבר מדברים אל פילטרים אז אם אני יחבר פילטר פתוח היה לי שוב את אוטו הרעש? והאם פילטר פתוח מזיק למנוע ומעלה את צריכת הדלק תודה לעוזרים...ליאור עריכה:האוטו הוא דיהוו לגונה 2000 סמק שנת 01 אוטומטית
  8. הקפצה למי שלא הבין את השאלה אז אני יקצר אני יכול לחבר צינגר שלא קולט MP3 למערכת JVC שכן קוראת MP3 ? (אני יודע שהצינגר לא יקלט MP3 ) אבל אם הוא יעבוד עם מערכת כאזות?
  9. אז אני יכול לחבר כל צינגר (של JVC) לרדיו דיסק ביתנאי שהוא יכול לעבוד עם צינגר?
  10. אהלן ליפני איזה 5 שנים בארך אחותי התקנינה רדיו טייף של JVC עם צינגר 12 דיסקים ורמקולים פיונר 220 וואט עכשיו אני יודע שזה נישמע מערכת לא מי יודע מה אבל אני יכול להגיד בהחלט שאני עדין זוכר איך הרמקולים היו מפציצים ומאז לא שמעתי מערכת כך טובה ובאיכות של רדיו דיסק של פיונר סידרה 3 עכשיו לעינינינו פירקנו את המערכת כי מכרנו את האוטו נישער לי רק הרמקולים והצינגר אז חבל לי ליזרוק אותם כי הם היו מותקנים אולי כמה חודשים ועבדו מעולה אז חשבתי להתקין זה הצינגר ברנו שלי כי גם כך אני לא הולך להביא רדיו דיסק ב 2000 שקל אז אני ירכיב רדיו דיסק JVC זול עם MP3 עכשיו השאלה שלי אם הצינגר הוא לא קולט MP3 והרדיו דיסק כן אז הצינגר יעבוד? (אני יודע שגם עם הוא יעבוד הוא לא יקלט MP3) אני שואל ביגלל שזה רדיו דיסק שגם כך מקבל דיסקים אז אם יש לו חיבור לצינגר ואם JVC שווים 630 שקל?
  11. הרכב הוא ידני ולא אוטומוט דבר ראשון אני יודע איפה ליבדוק שמן ולאן להוסיף אין נזילות והאוטו היה בחניה במקום ישר יצאתי ליבדוק שוב לאחר כמה שעות ועדין לא עלה השמן כרגע נסענו אז אני יבדוק יותר מאוחר שאני יוצא אם לאחר הניסע השמן עלה ואני יעדכן
  12. בדקתי שוב לא מיזמן והמדיד אל אותו כמות
  13. בדקתה שמן גיר?
  14. בוקר טוב כרגע יצאתי להוסיף שמן לרנו קליאו שלי...אני בדרך כלל בודק הרבה שמן אז אני יודע מה מצב שמן שלי וכרגע הוא כימאט בסוף הוספתי עכשיו שמן והמדיד נישער על אותו כמות...זה טבעי אוו שיש בעיה? גם לאחר שהתנעתי לכמה שניות המדיד נישער על אותו כמות מה עושים?
  15. 700 שקל לא יותר ואם כן רק אם זה ממש מצדיק כמו תוספת לשלט וכו
  16. תודה אני ינסה ליבדוק אם הספר אחרי הכול אני לא מיכון להישער עם הטייפ הזה אלה להחליף לרדיו דסק
  17. לא יודע עם החליפו אוו תיקנו אבל אני חושב שהחליפו מה שכן בעל האוטו הקודם שילם את ההוצאות...היה לו ביטוח אז הוא שילם רק הישתתפות עצמית לגבי מה קרה בידיוק אני יבדוק את זה לעומק יותר
  18. הבעיה היא לא בקליטה הרדיו פשוט קופץ תחנות ב 2 הרץ ולא ב אחד כך אם למשל אני שם 101.1FM אין לי אפשר להוריד ב אחד אלה רק ב 2 ואז נהיה לי 99.99FM איך מסדרים את זה???
  19. הרכב הוא דיהוו לגונה הוא חזר מהמוסך היום והרדיו לא קולט תחנות של הארץ למשל תחנה 101FM הוא קולט 101.01FM ליפני שהוא היה במסוך הוא קלט תחנות טוב ורק עכשיו הוא היתאפס..כניראה ניתקו את המצבר הרדיו הוא מקורי של דייהו...מה עושים?
  20. תודה רבה לכולם היום האוטו הגיע מותקן ועוד מעולה כניראה שבדקו את האוטו אז בדקו את הגיר שלו והשעירו איזה בורג פתוח וכשנסעתי אז יא השמן מהגיר והגיר נהרס ***ההודעה נערכה כדי לא לסטות מהנושא***
  21. כניראה המצבר בדוק את הקטבים במצבר אם הם בסדר ונסה להתניע עם כבלים
  22. אני מזכיר המערכת כבויה אך יש רעש מהרמקול רק שהאוטו דלוק וגם שמדליקים את המערכת יש רעש קטן שלא עולה לפי הוליום של המערכת
  23. זה לא רעש אלטרנטור כי זה לא מישתנה לפי הגז אוו משהוא ואין לי מגבר אוו משהוא כאזה באוטו רק רדיו טייף מגעיל ו 4 רמקולים
  24. וואלה תודה לכולם לקחנו את האוטו למוסך והמוסך אמר שיש בעיה בגיר אז לוקחים את זה למכון לגירים וכבר ניראה מה היה עוד מאט לגבי הבדיקה: אני לא היתי מעורב אני סך הכול הבן חחח אני מניח שחבר של אמא שלי בדק את האוטו היטב אך באמת יש פה משהוא מסריך
  25. קנינו היום דיהוא לגוצה כאשר מתניעים את האוטו יש רעש מהרמקול הימני של אוויר כאזה בורך (כמו שפותחים בקבוק קולה לאט יש את הזימזום הזה בהתחלה) מה עושים? הרדיו טיף הוא מקורי של הרכב תודה
×
×
  • תוכן חדש...