Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. אני קניתי פיונר 4800 ואין לו טיונר לארץ, למרות שזה לא כל כך משנה לי אבל אולי משהוא יודע אם אפשר בהגדרת לשנות אוו שחייב להחליף את הטיונר
  2. תודה רבה על העזרה אפשר גם לחבר טיטרים לרמקולים האחורים (6X9) (במקביל)? הרמקולים הם 220 וואט(60 RMS) בלי הגברה
  3. תודה אל התגובות אבל: אין לי קורס אובר לא יודע אולי יש קבל בטויטר, הטויטרים עצמם די זולים גם כך ואני חושב שההספק שלהם 80 וואט לא תהיה בעיה ברדיו דיסק בחיבר של 2 הום?
  4. שלום לכולם יש לי HU של פיונר 4800 והרמקולים שלי מקדימה הם 4 איץ ישנים מקורים של הרכב אני רוצה לחבר טויטרים אבל לא יודע אם לחבר אותם במקביל אוו בטור
  5. הקפצה חברה מישהוא???
  6. חבר שלי קנה בדיוטי פריי ליפני 3 חודשים בארך רדיו דיסק של LG ב 200$ עכשיו הוא רוצה להוסיף מגבר אבל הוא לא מבין במערכות ולא יודע אם ביכלל אפשר לחבר מגבר לרדיו דיסק הזה חיפשתי פרטים באינטרנט אבל לא מצאתי מקום שביכלל אפשר ליקנות HU של LG אולי למישהוא יש ניסיון עם LG ויודע כמה יציאות למגבר יש ואם ביכלל שווה להשקיע במערכת כאזות . המגבר לא יחובר סאב אלה רמקולים רגלים תודה לעוזרים עריכה: אין לי את מיספר הדגם אבל יש לי תמונה מהאתר של מכשיר שניראה כימאט אותו דבר http://ae.lge.com/multiimagedisplay.do?categoryId=020405&modelCodeDisplay=LAC-M8410
  7. http://auto.consumerguide.com/auto/used/ http://www.automobilemag.com/ 2 אתרים טובים מאווד
  8. שהינו במוסך ביקשנו לעשות אינפוזה. שחזרנו למוסך בסוף ראינו אותם אחרי כך ההחלפת שמן (טיפול 10) מוסיפים את האינפוזה,ששאלתי את המוסכניק אם לא עושים את זה ליפני הוא אמר לי שזה מנקה את המזרקים ואין לזה קשר לשם. אגב האינפוזיה לא היתה 44K אלה חומר אחר ניראה לי של "לופז" וכן יש שיפור של כוח וסחיבה והאוטו עבר טסט בקלות (על הפעם הראשונה). 1:לאחר אינפוזיה להסרת פיח כמו 44K צריך להחליף שמן? ומה בקשר למזרקים?
  9. יש לי גם שאלה: מה זה בעצם מומנט? ועוד משהוא עם יש אוטו שנותן 100 כ"ס ב 6000 סלד ומנוע אחר שנותן אותו הספק רק ב 5000 סלד. מי מהם יותר חזק?
  10. אתה צריך להחליף לאגזוז זרימה חופשית (בשפה של הערסים:אגזוז לחץ) פילטר פתוח יתן לך טיפה יותר רעש אבל בשילוב עם דוד פתוח זה יתן תוצאות טובות יותר. איזה אוטו יש לך?
  11. שלום היום סיאמתי שלילה של חודשים ועכשיו יש לי ראשיון מנייר. בעוד שבועים אני אמור לקבל את הראשיון פלסטיק. הבעיה היא שהיתי בן 15+ רציתי להוציא ראשיון לאופנוע אז היצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו. עכשיו אני כימאט בן 19 והתמונה בראשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי) אז חשבתי עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם מה אני צריך לעשות? תודה ושבוע טוב
  12. liorman

    גיר מזיף

    טוב נו זה דייהו לגנזה 2000 סמק 160K מודל 01 ושלא היה פה צחוקים על דייהו, בבקשה תשובות לעינין
  13. היי כבר צינתי בעבר שהגיר עבר שיפוץ ליפני כמה חודשים (בארך 4 חודשים),והיום לאחר בארך 4-5K ניראה כאילו הגיר מתחיל לזיף.(גיר אוטומטי) אז כך לאחר שהאוטו עבר שיפוץ גיר ההילוכים היום עוברים חלקים בלי שמרגישים,אבל לאחר איזה שבוע התחלנו להרגיש שעובר הילוך אבל זה יחסית זניח. מה שקורה בזמן האחרון זה שמעבירים מי N ל R אוו D יש מכה כאזות שהיא די חזקה, והדבר שהכי מטריד אותי זה שהמעבר בין הילוך 3-4 כבר בליתי נסבל .מרגישים מכה ממש רצינית כאילו עוד כמה כאלה והגיר יתפרק. בגלל שהאוטו עבר שיפוץ גיר לא מיזמן חשבתי להחזיר את האוטו למכון הגירים שיבדקו מה הולך עם הגיר. לשאלות: 1 האם זה סימנים שהגיר הולך לשבוק חיים שוב? 2 אפשר לתקן בעיה כאזות? 3 אם יתברר שצריך לתקן אוו להחליף איזה חלק בגיר המוסך יתקן את זה על חשבנו? כי לא ידוע לי על אחריות כי בעל האוטו הקודם התעסק עם זה.ואני סך הכול הנהג של "שבת" באוטו
  14. משהוא?
  15. עוד שאלה קטנה ותודה אל התגובות. הבנתי שנסיעה (כביש מהיר) עם חלונות פתוחים לוקח יותר דלק מאשר נסיע עם מזגן ביגלל שיש היתנגדות ומשהוא כאזה אז מה עדיף כי אני יודע שחלונות פתוחים לוקח גם דלק אבל מה יותר מזגן אוו חלונות פתוחים? ועם כבר מדברים על מזגן אז שהמזגן שלי דלוק אל רמה הכי גבוה אז הוא לא מי יודע מה חזק אבל הוא מוציא קור רק כאילו המהירות של המאוור חלשה. חסר לי גז אוו שיש סתימה עם ביכלל יכול להיות אוו משהוא אחר? תודה
  16. יש לי עוד שאלה קטנה עם אני מפעיל את המזגן על מקסימום אז האוטו שורף יותר דלק?
  17. תודה אל התגובות אני יודע שיש נזילת מים אבל הקטע הוא שממש נהיה שלולית מתחת לאוטו שזה מה שמטריד אותי. אני יסתכל מתחת לאוטו עוד מאט ויחזור לעדכן תודה
  18. היום עצרנו את האוטו לכמה דקות כשהאוטו דלוק והמזגן עובד. כשאמא שלי חזרה ראינו שלולית מתחת לאוטו וזה לא שמן וגם לא ניראה לי מים ירוקים. היום האוטו צריך לינסוע שדה תעופה מירושלים. נגעתי במים והם די קרים ונוזלים מליד הצינור שיוצא לאגזוז. אני יותר מאוחר יצא ליבדוק עם המים ממשיכים לינזול. אז כך אפשר לינסוע באוטו עם נוזל מים?(כניראה מים לא ירוקים)
  19. liorman

    מצמד גמור?

    אצלי במהירות גבוה עם אני מעביר הילוך מהר אז לאחר שאני משחרר את הקלאץ אני מרגיש כאילו הוא עדין לחוץ אבל עולה בעדינות. זה אומר שהקלאץ גמור?
  20. ברנו קילאו שלי ניקרע הכבל גז והצלחתי ליקשור אותו ולינסוע עד למוסך. החלפתי לקבל לא מקורי והכבל החזיק בידיוק שבוע ועלה 200 שקל. הלכתי למוסך והוא החליף לי לקבל מקורי של רנו בתוספת 100 שקל. וברוך ה עובד ואין בעיות.
  21. liorman

    מצמד גמור?

    בדרך כלל מי שיש לו קלאץ חדש באוטו אז הקלאץ ממש קל. ומה הכוונה "קלאץ מחליק"?
  22. liorman

    מצמד גמור?

    אם הקלאץ קשה זה אומרת שהוא גמור?
  23. liorman

    שאלה לגבי תנאי שקיבלתי

    אני נהג חדש,נישער לי עוד חודש וחצי לשילה שקיבתי (חודשים שלילה) נישער לי עוד קצת פחות משנה לנהג חדש. אני יצתרך לעבור טסט אוו תאוריה חדשה? יתנו לי עוד שנה לנהג חדש?
  24. לילה טוב היה לי מישפט לא מיזמן ועכשיו אני בשלילה. בנוסף לשלילה קיבלתי 3 חודשים שלילה אל תנאי במשך 3 שנים. השאלה שלי היא אל מה אני יכול לקבל שלילה?על תאונה? אוו כל דוח תנועה (פלפאון,מהירות,וכו...) ? הסיבה לשלילה היא תאונה שעשיתי ליפני שנה.
×
×
  • תוכן חדש...