היי כבר צינתי בעבר שהגיר עבר שיפוץ ליפני כמה חודשים (בארך 4 חודשים),והיום לאחר בארך 4-5K ניראה כאילו הגיר מתחיל לזיף.(גיר אוטומטי)
אז כך לאחר שהאוטו עבר שיפוץ גיר ההילוכים היום עוברים חלקים בלי שמרגישים,אבל לאחר איזה שבוע התחלנו להרגיש שעובר הילוך אבל זה יחסית זניח.
מה שקורה בזמן האחרון זה שמעבירים מי N ל R אוו D יש מכה כאזות שהיא די חזקה, והדבר שהכי מטריד אותי זה שהמעבר בין הילוך 3-4 כבר בליתי נסבל .מרגישים מכה ממש רצינית כאילו עוד כמה כאלה והגיר יתפרק.
בגלל שהאוטו עבר שיפוץ גיר לא מיזמן חשבתי להחזיר את האוטו למכון הגירים שיבדקו מה הולך עם הגיר.
לשאלות:
1 האם זה סימנים שהגיר הולך לשבוק חיים שוב?
2 אפשר לתקן בעיה כאזות?
3 אם יתברר שצריך לתקן אוו להחליף איזה חלק בגיר המוסך יתקן את זה על חשבנו? כי לא ידוע לי על אחריות כי בעל האוטו הקודם התעסק עם זה.ואני סך הכול הנהג של "שבת" באוטו