Jump to content

liorman

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי liorman

  1. בדקנו אבל ניראה לי עשו לנו תרגיל יש דרך ליטבוע את המוכר או משהוא?
  2. האוטו הכן נידלק אך לא נוסע כאילו הוא תמיד אל N...ניסתי את ההילכוים שלו 1-2-3-D ואף אחד הוא לא מגיב גם כמו רוורס הכול בישבילו כאילו N שאלתי את אימי והיא אומרת שהאוטו ניבדק היתב ליפני שהאוטו נידפק הוא נסע יפה מאווד ללא שום בעיות עד שעצרתי את האמת די בחוזקה (הפעלתי את ה ABS) וכנתתי גז הרגשתי כאילו האוטו מתחיל לינסוע בהילוך 2-3 ורעד כאזה ומאז אין הילוכים לאוטו אפשר ליטבוע את מוכר הרכב (בן אדם פרטי)? אוו את המוסך שבדק את הרכב ומה יכולה להיות הבעיה ומה עושים? אני דואג לגבי השמן שיש למנוע כאילו יש נזילה האוטו נסע כ 153 אלף תודה
  3. היום קנינו את האוטו שנת 21, מנוע 2000 נסע 15K לקחתי את האוטו לסיבוב והאוטו נסע פצצה והכול עד שרציתי להיכנס לרחוב שלי, עצרתי כדי לתת לאוטו אחר להיכנס וכשהוא עבר נתתי גז, האוטו נסע כמה מטרים והיתחיל לקרטע כאילו הוא התחיל לינסוע בהילוך 2 ומאז אין הילוכים לאוטו אני שם אל D והאוטו כאילו אל ניוטרל וכך גם ברוורס הצלחתי לידחוף את האוטו לחניה ופתחתי את מיכנסה המנוע וראיתי שיש שמן אל המנוע דבר שהחשיד אותי כי היום קנינו את האוטו אם תעזרו לי להגיד לי מה הבעיה ומה צריך לעשות ואם אפשר ליטבוע את המוכר שכניראה מכר לנו את האוטו עם בעיה תודה
  4. תודה אל הפרטים הרכב הוא כמו בתמונה למעלה לבסוף אמא שלי קנתה את האוטו נסעתי אליו עכשיו וממש היתרשמתי כיבלתי עכשיו עין הרע מחבר ואיך שנתתי גז (מי 0) האוטו פשוט לא נסע כאילו תמיד אל ניטריל
  5. אהלן מחר אני ואמי הולכים את הרכב...לפי מה שהבנתי הוא דגם מפואר ואיכותי אוטומטי 2000 סמק מודל 01 רציתי לישאל אם הרכב הזה אמין וחזק? ואם יש לכם נתונים אליו (כוח סוס וכו...) מבקשים אליו 45 אלף זה שווה? ואם לימשהוא יש תמונה של הרכב אני ישמח ליראות לילה טוב
  6. ניראה כמו למבורגיני
  7. מה אם מפגש בירושלים???
  8. זה סאב של 4 אום כל סליל
  9. אולי תספר לנו איזה אוטו יש לך? וגם איך בידיוק אתה עושה את זה
  10. איך אתה מיתכון לחבר אותו?..לערוצים של הרדיו דיסק אוו ליציאה למגבר?
  11. אחלה עבודה... ויש לי כמה שאלות אל איזה מגבר זה עובד? אתה יכול לתת את הנתונים של התיבה? אל איזה מגבר זה עובד? ודבר אחרון...למה שמים את הריפוד הורוד הזה?
  12. אחלה סרט אולי תעזרו לי ותגידו לי מה השם של השיר?
  13. לך לתלפיות...לא חסר מקומות שם כמו "צליל אורנים"/"סאונד פאקטור"/"קדאנס" וכו...
  14. התקנת מערכת מלאה עם חוטים והכול יכולה לעלות גם 400 שקל
  15. לא מחליפים גלגל אחד אלה מחליפים זוג
  16. הבעיה קוראת שהאוטו דלוק אוו מכובה?
  17. מאיפה הבאתה תמחיר הזה? מדובר ביד שניה?
  18. אם אני לא טועה אז בדגמים של פיונר שמיסתימים באות C צריך תיבה אטומה תקנו אותי עם אני טועה
  19. המשך לשאלתי מה לגבי וואטים רגילים ?...רמקול של 200 ישמע יותר חזק מרמקול 460 ? בלי מגבר כמובון..רק מההגברה של הרדיו דיסק
  20. יש לי שאלה קטנה לגבי הספקים בוא ניגד יש לי רמקול של 100 RMS ורמקול של 50 RMS ואני נותן להם הגבר מהרדיו דיסק של 20 RMS, באיזה רמקול ישמעו יותר חזק?
  21. אין מילים...תודה רבה בהחלט עזרתה לי
  22. אז לפי מה שאני מבין סאב 2 סלילים זה רק למגבר מונו בלוק?
  23. יש משהוא שלא הבנתי בסאבים האלה ניקח לדוגמה את הפיונר 1000 וואט 400 RMS נידמה לי הדגם שלו זה TSW126 קיצר רשום שיש לו 400 RMS ושני סלילים של 4 האום כל אחד עכשיו השאלה שלי אם כל סיליל יכול לספק 400 וואט אוו שני הסלילים ביחד יוצרים 400 וואט? כך שאני צריך לחבר את שניהם בישביל הספק כאזה, אני יצתרך מונו בלוק חזק.
  24. אמרתה שיש בעיה באגזוז אז לא מיזמן היה לו בדיהצו בעיה גם בהאזוז הוא פשוט ניסתם והיה לוקח הרבה דלק
  25. בעיה כניראה ב לאגאר עולה בארך כ 200 שקל לתקן אבל אני לא בטוח שזה בזה
×
×
  • תוכן חדש...