Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. נתפס אחד חי. הם בגודל של פחות מ 1 ס"מ..
  2. לאחרונה התחילו לצוץ חרקים קטנטנים ברחבי הבית. בד"כ אני מוצא אותם מתים, כנראה בגלל שריססתי k2000 באזור שהם שורצים בעיקר. ואיך נפתרים מהם ומה זה בכלל?
  3. הכל יכול לקרות בכל רכב. אז מה? מכל הרכבים שהיו לי, כולם ענתיקות חרושות, רק בפונטו אני כבר: א. עובר את עלות הרכב, בתיקונים. ב. כל מספר חודשים במוסך עקב בעיה שמשביתה את הרכב לחלוטין.
  4. איףףף... למה קניתי פיאט, למה... תודה על המידע, אגרור למוסך.
  5. הרכב דגם 16 שסתומים 80כס. עבר כ 216 אלף ק"מ. הופיעה נורת שמן אדומה קבועה והודעת שגיאה low oil pressure. יחד איתה התחילו נקישות מהמנוע. כמות השמן נבדקה, הכל תקין, אין נזילות. הרכב סוחב רגיל, אין עשן. למה אפשר לצפות?
  6. חבל שאין כזה מבצע על ps4 pro
  7. אין צורך לספור ק"מ. בכביש 6, כמו במרבית כבישי ישראל, ישנם מתגים, המציינים באיזה ק"מ אתה נמצא על אותו כביש. הם נראים כך
  8. באמשך השקעת זמן בסרטוני ה"התחמקות"? כל הכבוד לך.
  9. [emoji42] מזל שיש מצלמה אחורית.
  10. טוב, ה 118 אכן לא מתאימה לשמשה של משאית. הוזמן 119 + זוג כרטיסי סמסונג 64 כתומים( אחד ל 118). תודה לממליצים.
  11. תלוי גם באופי העבודה של המשאית. משאיות שרואות שטח/אתרי בניה - יהיו לרוב ידניות. כל היתר, לרוב יהיו אוטומטיות או חצי אוטומטיות.
  12. אז קניתי אקאנה לכלב. טעם כבש. המוכרת בחנות אמרה כלבים שרגילים לרויאל קנין, כמעט ואף פעם לא מסוגלים לקבל אוכל אחר. תמיד רוצים רויאל קנין. אבל אם בכל זאת ארצה לנסות, חובה לערבב את האוכל החדש עם הישן כדי שיהיה מעבר נוח יותר. למרות שנשמע קצת מוזר, כך עשיתי. עכשיו הכלב לוקח כמה חתיכות ביחד, הולך הצידה, מניח אותם על הרצפה, ממיין, ולא נוגע ברויאל קנין. נשמע תקין?
  13. אז סוף סוף יצא לי לטפל בנושא המשקפיים. הלכתי לאופטיקנה בגירון - היה אופטמטריסט. המלצתך הייתה תקפה רק לאופטמטריסטית, למיטב הבנתי. כמו כן, רצו 250שח על בדיקה ועוד 250שח לזוג עדשות. כן, בסוף החלטתי ללכת על כל הקופה ולא לחכות למשקפיים מחו"ל. אין זמן כרגע. בכל אופן, אמרה מה שאמרה וגם זרקה שיש להיפרד מהמשקפיים שלי לשבוע ימים. אין מצב, לא מסוגל בלי משקפיים. אז הלכתי לפריזמה בגור. וואו. איזה הבדל. אנשים נעימים אחד אחד, במיוחד האופטמטריסטית. מקצועית מאוד. ממש יחס אישי כיפי. גם העיצוב היוצא דופן של החנות תרם לתחושה. הנחתי שגם איתם אאלץ להיפרד מהמשקפיים לשבוע ימים, אבל לא! מסתבר שיש להם בקומה מתחת מעבדה שלהם, חצי שעה, כמה מאות שקלים, יצאתי עם מרשם ועדשות חדשות. happy.
  14. ואז כשהם גורמים לזה שאתה נכנס בהם, שואלים בתמימות "מה, לא ראית אותי??"... ואתה, לא ראית את הסמי טריילר? *יום בחיי*
  15. בגירה, מה לגבי acana או sam's field?
  16. תודה רבה! בגלל מחסור במקום, אני נאלץ לקנות רק 4 ק"ג.. אחפש את סטיייט אוף ווילד.
  17. בגירה שכחת אותי! מחר נגמר לו האוכל, אשמח לדעתך [emoji3]
  18. רב תודות.
  19. כנראה שלא מתים על סמסונג בארץ. לא מצליח למצוא משהו זמין. מה לגבי transcend?
  20. 4 קילו ב 130שח
  21. אז מה מומלץ לבטטה קטנה? אולי להמשיך עם הרויאל קנין?
  22. תודה!
  23. 64 גיגה של סמסונג יתאים היטב ל a118c?
  24. איזה תזמון, בדיוק מחפש אוכל חדש לכלב שלי, שפיץ במשקל 3.5 קילו. כרגע אוכל רויאל קנין, מחפש משהו אחר, יותר טוב ואם יש במחיר זהה. יותר טוב. מה מומלץ לנסות?
  25. תמיד טוב לשמור בבית עכבר זול למקרים כאלה. גם טלפון נייד משני, ממש מומלץ.
×
×
  • תוכן חדש...