אז סוף סוף יצא לי לטפל בנושא המשקפיים.
הלכתי לאופטיקנה בגירון - היה אופטמטריסט. המלצתך הייתה תקפה רק לאופטמטריסטית, למיטב הבנתי. כמו כן, רצו 250שח על בדיקה ועוד 250שח לזוג עדשות.
כן, בסוף החלטתי ללכת על כל הקופה ולא לחכות למשקפיים מחו"ל. אין זמן כרגע.
בכל אופן, אמרה מה שאמרה וגם זרקה שיש להיפרד מהמשקפיים שלי לשבוע ימים. אין מצב, לא מסוגל בלי משקפיים.
אז הלכתי לפריזמה בגור.
וואו.
איזה הבדל.
אנשים נעימים אחד אחד, במיוחד האופטמטריסטית. מקצועית מאוד.
ממש יחס אישי כיפי. גם העיצוב היוצא דופן של החנות תרם לתחושה.
הנחתי שגם איתם אאלץ להיפרד מהמשקפיים לשבוע ימים, אבל לא!
מסתבר שיש להם בקומה מתחת מעבדה שלהם, חצי שעה, כמה מאות שקלים, יצאתי עם מרשם ועדשות חדשות.
happy.