-
הודעות
249 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי MrCola
-
מה המידות של הארונות ומאיפה אתה? האם אתה מפרק אותם או שאתה רוצה להעביר אותם בשלמותם?
-
האמת שקניתי בדיוק שבוע שעבר גם לפטופ של ASUS מדגמי ה Vivobook, המפרט הוא מעבד i7 דור 8, 8GB RAM DDR4, 256GB SSD, מסך 15.6 FHD, כולל מערכת הפעלה - 3800 ש"ח.
-
שלום לכולם וערב טוב בזמן האחרון שמתי עין על הסיאט לאון בשנתונים 2014-2015. התקציב שלי הוא בסביבות ה65 (גג) וראיתי שאפשרי למצוא את הדגם הזה בטווח מחירים הזה. מכיוון ששמעתי רבות אודות נפלאות ה DSG7 אני נוטה לכיוון הגיר הידני. לא מצאתי הרבה מידע בפורום על הגרסה הידנית של הסיאט לאון ולכן אני פונה אליכם. לתקציב שלי נכנס הדגם 1.2TSI ידני, מה דעתכם על הרכב? בעקרון אני מחפש רכב עם מראה צעיר, קצת יותר חזק מהממוצע שיהיה מהנה לנהיגה, עד עכשיו כל הרכבים שלי היו משפחתומטיות 1.6 פלנטרים 4 הילוכים ובא לי לגוון קצת. אם יש לכם הצעה אחרת לרכב אחר שנת 2013+ שיתאים לי אשמח לשמוע. תודה רבה וחג שמח.
-
גם אני הייתי עושה עם הi30 1:7 בערך... 80% מהזמן נסעתי בעיר עם מזגן ורגל לא מרחמת.
-
שלום לכולם. לפני מספר חודשים רכשתי מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב, 9 אינץ', מבסוט מהמערכת מאוד מאוד. בינתיים האפליקציות הכי שימושים שלי זה 100FM וWaze כמובן. יש למישהו אולי המלצות לאפליקציות ו-וידג'טים שיהיו שימושיים ברכב? גם אם לא שימושיים וסתם נחמדים. לדוגמה מזג אוויר כל האפליקציות שהורדתי היו זוועתיות ולא מצאתי משהו נורמלי. תודה רבה לעונים ומקווה שהשרשור יהיה יעיל לעוד אנשים שמחפשים רעיונות.
-
מחפש פאנל DVD ליונדאי I30 2009 מצורפת תמונה.
MrCola פרסם הודעה בנושא של Y-A-I-R בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם אני חיפשתי את הפאנל הזה אף המחיר שלו ממש יקר. -
דולר טריפטי במקרה?
-
משתדלים שלא להוציא רכבים ישנים ביומיום אבל בתקופות עומס אין ברירה וכל החברות שולפות את הרכבים הישנים, ראיתי אפילו חברות מוציאות פוקוסים שנת 2012. נגיד השבוע היה שבוע קצת מטורף לפני ראש השנה והכל יצא פשוט הכל, אבל לקוחות גולד עדיין מקבלים תמיד את הכי טוב. על פרסידנט שמעתי אבל לא יודע לעומק מה זה, הכי נפוצים זה גולד ופלטינום. בסך הכל אני עובד תפעול זוטר אז אני לא יודע הכל בחברה ואת כל סוגי הלקוחות.
-
תודה רבה על העידכונים. אני גם מחזיק באחת כזו רק 2008 ועם קצת (הרבה) יותר קמ ממך ולמזלי גם לי אין אירועים חריגים, אם בא לך לקרוא גם לי יש שרשור דומה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642666-סיכום-שנה-של-KIA-CEED-בציר-2008
-
לפי מה שידוע לי קל אוטו הכי זולים. אם במקרה תיתקל בחברת דולר טריפטי במהלך החיפושים, תימנע מזה כמו מאש ואל תתפתה למחיר.
-
הייתה לנו במשפחה טוסון 2008, דגם טקסטט מנוע 2.7 בנזין , 175 כ"ס, יתרונות: חזק מאוד, 4X4, ישיבה גבוהה וכיף לנהוג בה. חסרונות: דלק...דלק...דלק... 1:6 בקלות, מאוד מיושן מבפנים, אין הרבה אבזור ונראה לא מודרני. לגבי האיביזה לא נהגתי על 2011, אבל יצא לי לנהוג על 2016 והאוטו חמוד, זריז, מאוד קטן לטעמי וצפוף. הייתי הולך על הטוסון כי היא זולה יותר, חזקה יותר, גדולה יותר והאיביזה 2011 היא לפני המתיחת פנים של 2013 והפרונט שלה לא כזה יפה.
-
שריטה ברכב מושכר בחול
MrCola פרסם הודעה בנושא של תום פידורין בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בחברה שאני עובד בה להשכרת רכב הייתי מסמן דבר כזה בלי לחשוב פעמיים במיוחד כשהרכב חדש, כשהרכב ישן הן שנה שנתיים עוד אפשר להעלים עין אבל מרכב חדש ממש לא והלקוח היה מחוייב ב100-200 שח. -
תודה לכולם על התגובות. אני לא מחפש תחליף לדעות של רופאים, אני מחפש כיוון או אולי אנשים ששמעו על מקרה דומה לשלי שיכולים לתת המלצה. אני בן 21 ורשמתי בשרשור שעשיתי גסטרוסקופיה, אולטרה סאונד עוד לא עשיתי. אתמול עבדתי משמרת ערב וב12 בלילה חזרתי לבית, אכלתי ארוחה כי הייתי ממש רעב, לא ארוחה כבדה מדי, קצת פירה ותפוחי אדמה קטנים בתנור, 2 קציצות קטנות ופרוסה עם חומוס והיום ב7 בבוקר התעוררתי עם כאבים, אומנם חלשים ש25 טיפות אופטלגין הרגיעו את הכאב לחלוטין, אך אם לדוגמה הייתי אוכל 4 משולשים של פיצה אז הכאב היה ברמה אחרת לגמרי. יכול להיות שזו גם רגישות לגלוטן? אם כן אעשה ניסוי קטן ואפסיק לאכול מאכלים עם גלוטן לראות מה יקרה.
-
שלום לכולם ובוקר טוב. הייתי רוצה להתייעץ אתכם על נושא רפואי שמטריד אותי כבר תקופה של 4 חודשים ולא מצאתי לו פתרון ,לא ראיתי חוק שאוסר על כך לכן מקווה שזה בסדר. אני בן 21, בריא בדרך כלל, גובה ומשקל תקינים והכל מאז ומתמיד היה בסדר, התזונה שלי לא קבועה ולא נכונה ואני מעשן (הרבה) ולא מתאמן. הכל התחיל לפני כ5 חודשים, לילה אחד אני מתעורר ב4 לפנות בוקר עם כאבי גב מאוד מציקים שלא נותנים לי לישון, לקחתי כדור וזה עבר אבל המשכתי להתעורר כמעט כל לילה עם אותם כאבים. לאחר כשבוע בנוסף לכאבים האלה התחלתי להרגיש כאב באזור הבטן, מצד שמאל ממש מתחת לצלע. אחרי עוד כמה שבועות שהכאבים נמשכו (כל 2-3 ימים הייתי מתעורר באמצע הלילה) החלטתי ללכת לרופא, באותה תקופה הכאבים החלו לי כשהפסקתי לעשן ואמרתי זאת לרופא והרופא אמר שאולי זה קשור והוא אמר לי את הדבר הבא: "אולי תחזור לעשן?", מיד עפתי משם. הרופא השני שהלכתי אליו אמר לי לקחת כדור לכאבים ודלקות למשך שבוע ולחזור אליו, חיפף אותי ולא נתן לי אפילו לסיים את כל ההסבר, לקחתי את הכדורים למשך שבוע ולא עזר. לאחר תקופה של עוד חודש התחלתי מאוד לקשר את הכאבים לאוכל. שמתי לב שכאשר אני אוכל בשעות אחר הצהריים - ערב, אז אני אתעורר באמצע הלילה וכן יכאב לי, אם אני אוכל עד לרמה שאני מתפוצץ אז הכאבים יהיו חזקים יותר (בהרבה), אם אני אוכל בבוקר ארוחה כבדה ולאחר מכן אני פעיל כל היום אז לא כואב לי כלום, הכאבים הם בעיקר בלילה או כאשר אני מתעורר בבוקר והם יכולים להמשך כל היום, פעם אחת הכאבים היו לי מ3 בבוקר עד 8 בערב כך שהייתי משותק כל היום ולא יכולתי לזוז או להתרכז במשהו. היו גם מקרים שכאב לי כל הלילה כשהייתי במשמרת לילה וכשחזרתי הביתה הקאתי את כל מה שאכלתי יום קודם לכן (מה שאומר שהקיבה לי לא עבדה ולא עיכלה מזון כל הלילה). הייתי במיון - עשו לי צילום בטן ובדיקות דם, הכל תקין. הייתי אצל עוד רופא ששלח אותי לעשות צילום גב ועמוד שדרה - הכל תקין הייתי אצל רופא גסטרו - עשיתי גסטרוסקופיה, הכל תקין. הייתי אצל עוד רופא - שלח אותי לעשות בדיקת הליקובקטר, הכל יצא תקין. הייתי כבר אצל כמות נכבדת של רופאים ואף אחד לא יודע מה יש לי ולמה זה קורה לי וכולם מתייאשים ממני די מהר ושולחים אותי לרופא אחר. הדבר היחידי שעוזר לי ומוריד לי את הכאבים לחלוטין ותוך 20 דקות אני כמו חדש זה אופטלגין טיפות, המינון המומלץ הוא עד 45 טיפות אבל אני לוקח כ60 כי רק הכמות הזו משפיעה עליי ( ניסיתי מינונים שונים) ומעלימה לי את הכאבים. דבר נוסף שמקל עליי הוא מקלחת וכאשר מים חמים מופנים לאזור הבטן, הכאב לא נעלם לאחר המקלחת אבל כאשר יש על האזור מים חמים הכאב נהיה פחות חזק ועוד איכשהו "נסבל". לסיכום: אני אוכל ארוחה אחר הצהריים - ערב ◄ הולך לישון ◄ מתעורר לפנות בוקר עם כאב בטן שמקרין כאב לגב. אני אוכל ארוחה כבדה אחר הצהריים - ערב ◄ מתעורר עם כאבים מאוד חזקים. אני לא אוכל כלום לקראת הערב ◄ אין כאבים. אני פונה אליכם לפורום כי ראיתי באינטרנט כמה אנשים עם בעיות דומות ומוזרות עם כאבי בטן וגב אבל אף אחד לא מקשר את זה לאוכל, אפילו אצלי בעבודה פגשתי כמה אנשים שיש להם בעיות דומות אבל לא בדיוק כאלו, להם האופטלגין לא עוזר והם גם לא חושבים שזה בגלל האוכל, הרופאים שהם הלכו אליהם אמרו להם שאין לזה פתרון וגם זה קורה להם אחת לכמה חודשים. אני פונה אליכם כי אולי יש לכם או ששמעתם על משהו דומה ותוכלו לסייע לי או לתת לי כיוון לפתרון, כי לרופאים אין ונמאס לי ללכת אליהם כי זה דבר נורא מה שהולך בקופות חולים כיום. ואני לא מוכן כל 3 ימים לקחת כמות טיפות כל כך גבוהה של אופטלגין, אני מבזבז הרבה כסף על הטיפות האלו ואני מרגיש שאני תלוי בהן ולא הולך לשום מקום בלעדיהן שחס וחלילה לא אקבל "התקף", גם אומרים שהטיפות האלו מאוד מסוכנות. תודה רבה על הקריאה והזמן, מקווה שאקבל פה בעזרתכם מידע חדש שיסייע לי.
-
אומנם לא הייתי לקוח של ליסינג תפעולי אך הייתי חייל עד לא מזמן ופרי עובדים הרבה עם משרד הבטחון כך שיצא לי לבלות שם כמה שעות טובות מדי פעם ואני מוכרח להגיד שהעובדים שם ממש אדיבים, לפחות בסניפים שאני ביקרתי בהם שהם באר שבע ובמיוחד חולון, תמיד קיבלנו יחס חם מצידם.
-
שלום לכולם יש לי שאלה, קניתי מצלמה של XIAOMI ואני רוצה להגדיר את האיכות צילום שלה ונהייתי מבולבל, איזו איכות עדיפה יותר 2304x1296P30 או 1920x1080P60 ? עדיף רזולוציה גבוהה יותר עם פחות פריימים לשניייה או רזוזולציה נמוכה יותר עם יותר פריימים לשנייה? תודה רבה לעונים.
-
תודה, עבודה טובה ומדוייקת לוקחת בסביבות השעה.
-
ביררתי לגבי תיקון, זה עולה כמעט כמו רביעייה חדשה לצערי... ההתקלפות דווקא לא מתחילה בחלון ואין סימני חלודה או משהו, זה קילוף מאוד עדין אבל שמתשפט במהירות, שכבה ממש ממש דקה... לעומת זאת על המכסה מנוע זה בועות שמתנפחות עם הלכה ואז היא מתנפצת ורואים בבירור שחסרה שכבה של לכה, אעלה מאוחר יותר תצלומי תקריב באיכות טובה יותר. תודה רבה על התגובה!
-
אוקיי אז עברה קצת יותר מחצי שנה מפתיחת השרשור וכמעט 12K ק"מ נוספים על השעון, הרכב כיום עומד על כמעט 151K ק"מ והגיע הזמן לעדכן קצת מה עבר עלינו. ממוצע צריכת הדלק מיום פתיחת השרשור ועד עכשיו הוא 1:11.17 , התחיל להיות חם בחודשים האחרונים אז הנסיעה עם מזגן מעלה את הצריכה, 11209 ק"מ, ממוצע יומי של 52 ק"מ ליום סה"כ 9501 שקלים. טיפול בוצע ב148K ק"מ לפני חודש וחצי, הטיפול כלל החלפת שמן מנוע (קסטרול 5W30 A5), שמן גיר, מים ברדיאטור, פילטר שמן, פילטר מזגן, תוסף דלק, פלאגים, רצועות, פילטר אוויר, מצבר עם שנה וחצי אחריות ולסיום והכי חשוב - מים לוישרים. עלות כוללת של הטיפול 1100 שקלים חדשים. החלטתי גם שהגיעה הזמן להיפטר מהמערכת המולטימדיה ה6" הקטנה, המיושנת והבעיקר לא עובדת שלי (חצי מסך לא מגיב לטאץ') ולהתקדם למערכת אנדרואיד שתספק לי חווית נהיגה טובה יותר. הגדרתי לעצמי תקציב עד 2000 ש"ח ויצאתי לחיפושים, בסופו של דבר החלטתי ללכת על כיוון שלא חשבתי שאלך עליו ולקנות מערכת של 9" והמשמעות של זה היא שהמסך בולט החוצה ולא יושב חלק על כל הפאנל, חשבתי על זה סופ"ש שלם ולבסוף החלטתי ללכת על זה כי זה שדרוג אמיתי מבחינתי והחוויה אחרת לגמרי מאשר עם מסך קטן, סיבה נוספת שהחלטתי ללכת על זה היא שהמערכת לא חוסמת לי כפתורים שימושיים (חוסמת רק את הכפתורים שמתחת למחשב דרך, כפתורים כמו כיוון שעון, איפוס וכו', כלומר כפתורים שאני נוגע בהם פעם בחודש אולי), המכשיר הוא של חברת Target דגם 9" an2610 , דגם חדש של 2018. מבסוט מאוד על הרכישה, נסעתי לצפון כל הדרך עם וויז על המסך, תענוג אמיתי, לא כמו בפלאפון שרואים רק את הדרך, רואים את כל המפה שמסביב. דבר שלילי אחד זה שלוקח לה זמן למערכת לעלות ואז לוקח לה זמן להתחבר לאינטרנט (מהפלאפון) ואז היא צריכה גם חצי דקה להתאפס על עצמה מבחינת מיקום ומפות. העלות היא 1800 ש"ח למערכת, 100 ש"ח התקנה ו50 ש"ח טיפ למתקין הנחמד. מסתכם ב1950 שקלים. דבר נוסף שקניתי זה כיסוי הגה בתפירה כמו שהמליצו לי פה בשרשור, בהתחלה קניתי אחד בדולר שהגיע והיה גדול מדי, ישב מאוד מצ'וקמק על ההגה והעפתי אותו אחרי יומיים, אחר כך הזמנתי עוד כיסוי שישב מושלם אבל שוב הוא היה כיסוי זול מאוד והחל להתקלף אחרי חודש, לפני כמה ימים שמתי כיסוי מעור שנראה ומרגיש מאוד איכותי ויושב מאוד טוב על ההגה, עלות כ30 שקלים, אבא שלי עשה לי את התפירה כי אני מאוד לא מסתדר על מחטים וענייני תפירה. קצת תמונות מהיום אחרי שטיפה ושל הרכישות החדשות. עכשיו לדברים קצת פחות נעימים... לפני מספר השנים כשהרכב שלי היה בבעלות אבי המכסה מנוע נפגע קצת מאבנים ואבי פשוט צבע את הנקודות עם טוש ועכשיו הלכה מסביב לנקודות הצבועות החלה "להתנפח" ופשוט להתנפץ ונוצר מצב שנוצרו לי עיגולים קטנים בלי לכה על כל המכסה מנוע וזה מאוד בולט, איני יודע מה לעשות עם זה אך זה מאוד מפריע לי. דבר נוסף שהתחיל לפני כמה שנים אבל עם הזמן נהיה יותר ויותר בולט זה קילופים בחלק שבין החלון האחורי לשמשה האחורית, לא יודע איך בדיוק נקרא החלק הזה מצטער. אני לא יודע מה מתקלף אבל זה קילוף עדין שלאט לאט מתפשט ונהיה בולט. נשקלת ברצינות צביעה של כל הרכב כי המצב מתחיל להיות לא טוב. דבר נוסף שקרה לי לפני כמה חודשים הוא שנסעתי בלילה בכביש שבין אשקלון לזיקים ולמי שמכיר את הכביש זהו כביש חשוך מאוד ולא הכי איכותי, אז מה שקרה זה שהיה בור ענקי בכביש שלא היה ניתן להבחין בו ועליתי עליו וכתוצאה מזה התעקם לי הג'אנט הקדמי ימני, הלכתי לפנצ'ריה שקניתי מהם לברר מה ניתן לעשות הוא אמר לי שזה שטויות כי זה רק המעטפת החיצונית, אין ירידת אוויר, אין רעידות בהגה וההגה לא מושך, הכל רגיל רק לא נראה טוב בעין ויש לי חששות שלא אעבור טסט בגלל זה. אחזור לעדכן בעוד חצי שנה
-
אני כבר עשור משתמש ב sony vegas, תוכנה פשוטה ומעולה לדעתי.
-
סכסוך שכנים בגלל חניה - האם אפשר לרכוש חניה בבניין משותף?
MrCola פרסם הודעה בנושא של CartMan2oo5 בתוך אוף-טופיק
לי זה נשמע לא הוגן בכלל כלפי הדייר החדש שהוא צודק לגמרי כי זכותו לחנות איפה שהוא רוצה, אני יכול להגיד שאם הייתי שוכר דירה בשכונה חדשה והשכנים היו אומרים לי "אל תחנה איפה שהכי קרוב לך כי זו חניה שלי כבר 20 שנה, לך תחנה רחוק יותר", לא הייתי מקבל את זה ברוח טובה. נכון שיש להם הסכם לא כתוב אבל זה לא תופס חוקית כי זו חניה ציבורית. לגבי הפנייה למשטרה זה באמת מוגזם, אלא אם כן כל השכנים מציקים לו באופן יומיומי עם עניין החניה. -
אני רק שאלה. סליחה על הבורות אבל אף פעם לא הבנתי משהו במודמים ואינטרנט, כל מה שנדרש ממני לעשות זה להתקשר לחברת סלולר ולהנפיק סים כפול, לחבר את המודם הסלולרי לחיבור usb של המולטימדיה ברכב וכך יהיה לי אינטרנט נצחי בלי צורך להפעיל נקודת גישה בכל נסיעה? וכך גם עם הלפטופ?
-
זאת דעתך ואתה קשור ואוהב את העיר וזה בסדר וכך גם אני מהלל ואוהב את העיר שאני גר בה ורואה בה רק את הדברים החיוביים ולומד לחיות עם השליליים כאילו אינם קיימים. אני אישית בפעם הראשונה שהייתי בירושלים הסתכלתי עליה כמו שתיירים מסתכלים עליה, כאילו נכנסתי לעולם חדש, הכל היה נראה לי כה שונה ומיוחד. אבל כיום כשאני מבקר בירושלים אני מקלל כל רגע שאני נמצא שם, חלק מהאנשים מרגישים אווירה מיוחדת וקדושה בעיר, אני פחות מתחבר לזה ויותר רואה הרבה דברים שליליים כמו מצוקת חניה, הרבה בני דודים, הרבה אוכלוסיה חרדית שחלקה לא כל כך נחמדה, מחשבות על כל פיגועי הדקירה שהיו שם בשנים האחרונות, אני בטוח שאתה לא רואה את הדברים האלה כי התרגלת או שהם לא מפריעים לך אבל לי אישית לא נעים להיות בעיר ולפחד להכנס לאיזשהי שכונה שאסור לי להכנס אליה, במיוחד בשבת.
