Jump to content

MrCola

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MrCola

  1. בוקר טוב, אני רוצה למצוא מקום באוטו כדי שאוכל לאחסן שם דברים מבלי שהם יתחממו בשמש הקופחת של ארצנו, מה הפתרון הכי טוב לזה? לקנות צידנית קטנה? איפה לשים אותה? מתחת לכיסא? בתא מטען? תא כפפות? המליצו לי גם להשאיר את החלונות טיפה פתוחים בשביל אוורור מינימלי, זה באמת עוזר? בעקרון הדברים שאני צריך להשאיר באוטו זה פלאפון, אוכל,טבק, בושם, פחית או בקבוק מים ועד עכשיו היית שם חלק מהדברים במשענת יד אבל הם פשוט מתחממים בטירוף ואנחנו רק בחודש מרץ. יש איזה פתרון ייעודי לשמירה על קירור באוטו סגור? תודה לעונים.
  2. אני לא אומר שהיא טובה יותר אבל לפי מה שראיתי ביד 2 את הקליאו בתקציב שלך תמצא מקסימום שנת 2010 ואת הפיאט תוכל למצוא שנת 12-13 אך הפיאט חלשה יותר מהקליאו משמעותית. לפי דעתי בתקציב הזה אתה לא יכול להינעל על רכב מסויים אלא לעשות לעצמך רשימה של כמה דגמים ואז פשוט להחליט לפי איזה רכב יהיה במצב יותר טוב.
  3. פיאט פנדה ידנית אחלה אופציה, רכב פשוט, חסכוני וזול. קצת מכוער אבל אפשר לחיות איתו.
  4. יותר זול יהיה להחליף את האוטו ולקנות יונדאי גטס 06 (עם סאנרוף).
  5. למפקד שלי בצבא יש בדיוק כזה ובתור נהג שלו יצא לי לנהוג עליו לא מעט. התיאור שלך די מדוייק, הייתי מוסיף ליתרונות שהמזגן שלו עובד מצויין והאמת שאני דווקא הרגשתי שהמושב הוא סביר והיה לי בו יחסית נוח. אחד הדברים שהכי הציקו לי מעבר לגיר רציף ולמנוע הסופר רועש (אפילו בעמידה עם חלונות סגורים הוא עושה קולות כאילו נותנים קיק) זה האיכות חומרים ברכב, שטפתי למפקד שלי את הרכב לפני חודש וכל הפאנל שמסביב למוט הילוכים והבלם יד פשוט מתפרק וזז מהמקום ואפשר לתלוש אותו בלי להתאמץ, חסרון נוסף זה המיקום הלא הגיוני של הג׳ק. למפקד שלי שהוא גם רס"ן היה בעבר ריו וזה הרגיש לי כמו שנמוך למעט האבזור שהתווסף. אבל בסך הכל זה רכב צבאי והוא עונה בצורה מושלמת על כל הקריטריונים של הצבא, חסכון בדלק, תא מטען גדול, לא רכב צפוף מדי, בקרת שיוט ומולטימדיה. אגב, למה קיבלת רכב משומש ולא חדש?
  6. אופל קורסה הוא שוקל, מאזדה 6 ארוכה לו מדי. יונדאי גטס הוא יקנה רק אם תהיה לו בהזדמנות. יש לו רישיון על ידני אבל הוא אומר ש"הוא לא אוהב", להתבגר הוא מוכן רק אם הוא ישב באוטו עם סאנרוף.
  7. שלום לכולם. אני מנסה למצוא רכב לחבר,חייל משוחרר, חבר לא כל כך שפוי האמת בגלל האובססיה לסאנרוף (אדון אריות הירדן אם אתה רואה את זה אז אל תיעלב). התקציב שלו הוא 17 - 22, עדיפות לכמה שפחות והתקציב לא יכול להימתח עוד. בעקרון הוא מחפש סופר מיני אבל גם רכב משפחתי שלא יהיה ארוך מדי מתאים, קשה לו עם חניות. הדרישות שלו הן: 1. מראה חיצוני צעיר (הכוונה לרכב עם כמה שיותר "פוזה") והכי חשוב סאנרוף - רכב בלי סאנרוף נשלל על הסף. 2. אמינות 3. חיסכון בדלק 4. אוטומט בלבד בינתיים ארבעת האופציות הן גולף 2006 , יונדאי איי 30 2008-9 supreme, יונדאי גטס GLS 2006, איביזה 2006-8. נשללו על הסף: דייהטסו סיריון, טויוטה ראנקס, סיאט מי, פיאט בראבו (כל הפיאטים בעקרון), פורד פיאסטה, טויוטה יאריס. לא יודע מה עוד אני יכול להציע לו, תעזרו לי בבקשה.
  8. MrCola

    "פירמידה של עבדות"

    תודה רבה לכם על המחמאות. אתמול בשעות הערב מתקשר אליי בחור, מיכאל שמו. מיכאל מביהיפ. רצה לוודא שאני מגיע למפגש 2, אמרתי לו שלא ובסוף החלטתי לא לקחת חלק בפרויקט שלהם. הוא אומר לי "אני שומע בקול שלך שמשהו לא בסדר", עניתי לו שברור שזה לא בסדר ושאני לא מתכוון לבזבז עוד זמן על התרמית הזאת, תשובתו הייתה " אני מבין שקראת באינטרנט כל מיני כתבות אבל זה לא נכון ותקרא בגלובס שבוע שעבר הייתה כתבה ואמרו ששיווק רשתי זה הדבר הבא ואני התחלתי בתחתית הרשימה והתקדמתי ואני עושה הרבה כסף וזה מה שיפה שכולם יכולים להתקדם וזה לא כמו חברה רגילה שיש מנכ"ל וסמנכ"ל שהם בדרך כלל קרובי משפחה ופרוטקציות, פה כולם שווים". הייתי מזועזע מהשיחה הזאת, היה נשמע כל כך שטוף מוח שלרגע ריחמתי עליו.
  9. שלום לכולם. אני כותב את השרשור הזה כי אני חושב שכדאי שהמידע הזה יגיע אל האנשים וכי לא מצאתי בחיפוש של הפורום שום דבר אודות זה. אני כרגע חייל משוחרר שמחפש עבודה ולכן מבלה די הרבה זמן באתרי הדרושים ומגיש קורות חיים להרבה מאוד משרות, בין המשרות שצצו לי ושהגשתי אליהן קו"ח: " מעוניין/ת בהכנסה נוספת בזמנך הפנוי?? לפני 1 שעות - חסוי -לחברה בתחום קידום באינטרנט דרושים/ות אנשים רציניים לעבודה מהבית של 10-15 שעות בשבוע דרך האינטרנט. אין צורך בניסיון קודם. **מספר מקומות מוגבל** " מעוניין/ת בהכנסה נוספת בזמנך הפנוי?? הגשתי קורות חיים בלי לחשוב יותר מדי ולא חשבתי שיחזרו אליי כמו מרוב המשמרות, אחרי יום אני מקבל שיחת טלפון, הבחור מציע לי עבודה באינטרנט ב"שיווק", עבודה בעיקר דרך הפייסבוק שמצריכה השקעה של 2-3 שעות ומבטיחה הכנסה נוספת של 2000-400 ש"ח. הבחור אמר שצריך 3 מפגשים לפני שמתחילים לעבוד, שאלתי אותו אם זה בחינם ואם צריך להביא משהו והוא אמר שלא, חשבתי לעצמי שאין לי מה להפסיד ושאני אבוא ואשמע ומקסימום אלך באמצע. הגעתי למפגש היום, אנשים לבושים בחליפות יפות, הכל נראה מרשים, הכל מדוייק ומתוקתק ומתחיל על הדקה. עולים לבמה אנשים שמציגים את עצמם כמצליחנים וכבעלי עסקים בינלאומיים באינטרנט. והם מטיפים לשיווק באינטרנט ועד כמה שההורים שלנו שאמרו לנו ללמוד ולעבוד טעו כל השנים כי נם לא הגיעו לשום מקום ועד כמה שהשיטה החדשה של עבודה מהאינטרנט שהכסף עובד בשבילך זה העתיד. ניצל טוב מאוד את כל הקלישאות של מירוץ החיים ושאנחנו לא חיים כי אין לנו בטחון כלכלי. הכל היה נשמע מאוד מבטיח ומאוד טוב, כולם באולם (כ100 אנשים) הסתכלו עליו כמו אל גורו וכאילו שהוא המפתח שלהם לעצמאות כלכלית ולחיים טובים.ואז אחרי שעה וחצי של הרצאה מאוד מפתה ומבטיחה שמועברת בגישה מאוד נעימה ומצחיקה וקלילה הוא אומר שהמפגש השני יהיה בתשלום סמלי של 60 שקלים כדי שהם ידעו מי באמת רציני ומוכן להשקיע ומכיוון שזהו מפגש ארוך של 5 שעות. כולם נהרו לשלם ולהירשם ולרכוש כרטיס. כך גם אני, הייתי אחרי הרצאה שנשמעה מבטיחה, המחשבה שלי הייתה "זה כולה 60 שקל" וחשבתי שאני בדרך ללמוד כלים פיננסיים שיעזרו לי בעתיד ויעזרו לי עם הכנסה נוספת, הכל היה נראה די אבל בדרך הבייתה התחילו לי המחשבות שמשהו כאן מסריח. אם יש לו שיטה להרוויח כסף למה הוא מפיץ אותה במקום לעשות את כל הכסף בעצמו? אם הם ישלמו לי בעתיד, למה אני צריך לשלם להם עכשיו? למה לכולם באולם היה מבט חלול שצמא לכסף? למה כולם באולם הזה וכל הנציגים שהסתובבו היו נחמדים בהגזמה, לבושים יפה בהגזמה ובעיקר מחייכים חיוך מזוייף שלא קשה להבחין בו?מפה החלטתי להריץ חיפוש על ה"ראש צוות שלי" וכמה מפתיע 0 תוצאות. אם הוא כזה מצליחן שעושה כסף מהפייסבוק איך אין לו אפילו עמוד פייסבוק?ואז הרצתי חיפוש על הגבר שהעביר את ההרצאה ונחשפתי לבלוף ולזה שזה עוקץ גדול ומתוחכם שבו מפתים להגיע למפגש הראשון בחינם, רק בסוף המפגש חושפים שהמפגש השני בתשלום, כולם כמובן משלמים כי מרגישים נלהבים וכי חושבים ש"בזבזתי פה כבר 3 שעות מה אני לא אמשיך הלאה?" ובסוף המפגש השלישי שאורך 5 שעות (6 בערב עד 11 בלילה, אולי גם השעה המאוחרת זה כדי שאנשים יהיו פחות צלולים ויתפתו להסכים) מגלים שצריך לקנות מוצרים בסך 1200$ כדי "להתחיל לעבוד", מוצרים מתחום הבריאות כמו אבקות וכדורי פלא שכמובן לא עובדים, מה שמחבר אותי למפגש היום שהבחור שהעביר שתה מיץ ורוד, דומה לפטל והוא דאג להבליט את זה שהוא שותה, בלי להגיד מילה כמובן אבל בחיפוש שעשיתי ראיתי שהמיץ הזה הוא גם אחד המוצרים שהם מוכרים ש"פותר בעיות קשב וריכוז", לדעתי הם מנסים להעביר מסרים בהרצאות ואז במפגש האחרון לפני הקנייה של המוצרים לצורך מכירה הנקודה תתחבר להם והם יגידו "אהה... אז בגלל זה הוא שתה את זה כל הזמן" וכך זה יתרום לאמינות שלהם. לחברה קוראים b:hip. מה שיותר מעניין זה שאנשים שהתפתו לזה ונפלו לעוקץ והפכו ל"סוכנים" שלהם נכנסו לסוג של כת שגרמה להם להיות מחוברים לזה 24/7 ומפעילים עליהם לחץ נפשי כבד ומשכנעים אותם לקנות עוד ועוד מוצרים רק כדי להראות שהם פעילים, גם אם הם לא מצליחים למכור את המוצרים שרכשו כבר וגורמים לאנשים צעירים להשקיע את כל הכסף ואת כל הזמן שלהם בתרמית שלהם. תחשבו שרק מאנשים שמשלמים את ה60 שח כדי להגיע למפגש השני הם מרוויחים 6000 שח ממפגש (60*100 אנשים) , 4 מפגשים ביום, 20 מפגשים בשבוע - 120,000 אלף שח בחודש רק מאנשים שבאו להתעניין למפגש ה2. אני שמח שבזבזתי רק 3 שעות ו60 ש"ח על הדבר הזה ואתייחס לזה כשכר לימוד. אני מפרסם את זה פה שאם בטעות תשמעו על מישהו שהולך לזה תדעו להזהיר אותו. העמוד בפייסבוק נגד החברה: https://www.facebook.com/stoppingbhip/ לילה טוב
  10. זה המוצר שמפרסמים שמחדש את הפלסטיקים של האופנועים?
  11. MrCola

    מציאת הג'ק של האוטו.

    קרה לי אותו דבר, גם במיצובישי אטראז׳ הג׳ק ממוקם מתחת למושב הנהג ואני זוכר שהיה קשה להוציא אותו מהמקום אבל לא זוכר איך בדיוק הוצאתי אותו בסוף.
  12. האירוע דווח?
  13. אתם בטוחים שמותר לנסוע איתו 80? אצלי על הרזרבי בייגלה רשום 80 MPH שזה בערך 128 קמ"ש.
  14. איתמר צודק, אני אחד שכל תדלוק מאפס את כל המונים ועוקב אחריהם במהלך הנסיעה והנסיעה הראשונה אחרי התדלוק החא עם התנודות הכי קיצוניות, מ 4 זה קופץ בשנייה ל15. אחרי בערך 100 ק"מ זה מתחיל להתייצב ולא לקפוץ במהירות בין מספרים.
  15. שלום לכולם ובוקר טוב, זהו הבוקר הראשון שלי ב3 שנים האחרונות בתור אזרח ואני מלא בפחדים, חששות ותהיות. לכן אני פונה אליכם כי אין כמו חכמת ההמונים ואין על הידע האינסופי של חברי הקהילה, רוצה לשמוע מכם טיפים והמלצות על היום שאחרי השחרור מצה"ל. אולי יש פה אנשים שאחרי השחרור עבדו יותר מדי ומרגישים עכשיו שהשנים הכי יפות בוזבזו על עבודה, אולי יש כאן אנשים שטיילו יותר מדי ואחרי כמה שנים הבינו שאולי הם צברו חוויות אבל הם נתקעו מאחור, ואולי יש אנשים שצללו ישר לפסיכומטרי ולתואר. הייתי שמח לשמוע מכל אחד על החוויה שלו ולקבל עצות על דברים שלמדתם. תודה רבה לכולם והמשך יום מקסים
  16. תפנה לפורום דיטיילינג וקוסמטיקה שם יעזרו לך יותר.
  17. MrCola

    ג'אנט התעקם

    קניתי בטיפ טופ ברמלה אם זה משנה. כמו שאמרתי בהתחלה, אין רעידות,בריחת אוויר וההרגשה הכללית היא רגילה... אני באמת לא יודע מה לעשות. דיברתי עם עמוס מפתח תקווה והוא אמר שעדיף לי לקנות ג'אנט חדש מאשר לתקן, אבל אף אחד לא מוכר ג'אנטים בודדים אלא רק ברביעיות
  18. אופי הנסיעות לא השתנה? יכול להיות שאתה נוסע יותר בעיר ופחות בבינעירוני מאשר בעבר? יכול להיות שאתה עושה הרבה נסיעות קצרות על מנוע קר שלא הגיע לטמפרטורת עבודה? או שיכול להיות שאופי הנהיגה שלך כיום הוא יותר אגרסיבי מאשר בעבר?
  19. קרה לי גם אבל אצלי המספר ברישיון רכב לא תאם למספר על המנוע וזה התגלה רק בטסט וכמובן שלא היה שטר מכר... מאיפה רכשת את הרכב? מאדם פרטי או ממגרש?
  20. MrCola

    ג'אנט התעקם

    היום הייתי במקום שקניתי ממנו את הג׳אנטים והוא אמר לי לא לגעת ושלא צריך לתקן ושזה שטויות. אני נוטה להאמין לו כי באתי כשהמקום היה ריק לחלוטין והוא בקלות יכל לקחת פטיש וליישר ולקחת ממני 100 שקל. בכל מקרה הצמיג עם הג׳אנט העקום הוא צמיג קדמי ימני ולכן אני שוקל לעשות החלפה ולזרוק אותו אחורה ליתר בטחון, אתם חושבים שכדאי גם לזרוק את הצמיג הקדמי השני אחורה כדי שיהיה בלאי אחיד לצמיגים?
  21. MrCola

    ויתור על דרגת רישיון

    דבר ראשון אני לא רוצה להמנע מימי מילואים אלא לא רוצה לנהוג על כלים "כבדים" כשיסמנו אותי לימי מילואים, יש אצלנו ביחידה המון נהגי מילואים שעושים שירות מילואים תקין רק עם רישיון B. דבר שני, כרגע הרישיון הצבאי שלי בתוקף ומוזן לו C1 אז במידה ואוותר על דרגה זו היום במשרד הרישוי עדיין אוכל לנהוג בצבא כי הרישיון הצבאי עדיין בתוקף, אך במידה ואוותר עליו לאחר שתוקפו ייגמר ואצטרך לחדש אותו במשרד הרישוי הצבאי, הם בודקים את הנתונים של משרד הרישוי לפני החידוש ויראו שהרישיון לא קיים יותר. בכל אופן בלי קשר למילואים אני לא חושב שאי פעם אעלה על רכבים שמצריכים רישיון כזה ולכן זה לא שווה את הכמה עשרות שקלים האלו בכל חידוש רישיון.
  22. MrCola

    ויתור על דרגת רישיון

    זאת הסיבה לויתור שלי.
  23. בוקר טוב לכולם אני מעוניין לוותר על דרגת ה C1 שיש לי ושישאר לי רק רישיון B. הרצתי חיפוש ולא מצאתי תשובה חד משמעית אלא רק תשובות של "תשאיר ואל תנהג" אבל כשמחדשים את רישיון הנהיגה צריך לחדש את שתי הדרגות. אז האם ניתן לפנות למשרד הרישוי בבקשה לביטול דרגת הC1 ? מה התהליך? טופס מיוחד שצריך לשלוח או שצריך לגשת פיזית למשרד הרישוי? לא מעוניין להשאיר אותו ולא מעוניין שתהיה לי האופציה, רוצה להשאר רק עם B. תודה רבה ושיהיה יום מקסים
  24. כמו שכבר אמרו פה, ככל שהרכב יותר חדש ככה הוא מאבד את הערך שלו יותר מהר. תחשבי שרכב שאת קונה מהחברה יאבד מחצית מהערך שלו תוך כ4 שנים ולאחר מכן הירידת ערך היא פחות מורגשת. לדוגמה אם המחיר של הספייסטאר הוא 35 אלף והמחיר של הסיד הוא 25 אלף ושני הרכבים בהערכה גסה מאבדים כ10% מהערך בשנה, אז בעוד שנה המחיר של המיצובישי יהיה 31.5k והמחיר של הסיד יהיה 22.5, אם תחכי שנתיים המיצובישי תהיה 28.35 והסיד 20 . וככל שתחכי יותר זמן הפער יהיה יותר קטן. מכיוון שהנסועה השנתית שלך נמוכה ואת מרוצה מהרכב מאוד לא הייתי ממליץ לך להחליף כרגע במיוחד כשאין לך כסף מיותר. בכל אופן לדעתי האישית מעבר מהסיד לספייסטאר זה שנמוך ולא שדרוג אבל זו רק דעתי. האירוניה זה שגם אני מחזיק בקיה סיד 2008 וצריך כ10k לרכישת הרכב שאני רוצה אך גם לי אין אותם כרגע ואני בהתלבטויות עם עצמי והג׳וק לא יוצא לי מהראש אבל עדיין אני מבין שזו תהיה טעות להחליף רכב שאני אוהב ומרוצה ממנו ולכן החלטתי לחכות עם זה כמה שנים
  25. שבוע שלם אבא שלי התקשר אליהם 10 פעמים ביום ובא אליהם כל יום למגרש וקיבלנו הרגשה שמחרטטים אותנו. מפה לשם יצרנו קשר עם ליס4יו והסברנו את המצב והציעו לנו רכב חלופי ללא תשלום עד שיימצא השטר מכר האבוד, בסופו של דבר לא הספקנו לקחת את הרכב החלופי אפילו ולמחרת השטר מכר כבר היה אצלנו. היה שם משהו מסריח מאוד כי אבא שלי עבד במקביל גם על להשיג את זה דרך ליס4יו וגם דרך המגרש ושניהם טענו ש"הם רק צריכים לקפוץ למוסך ולקחת את השטר מכר" אבל שניהם לא רצו לתת לנו את הכתובת כדי שנלך לקחת אותו בעצמו. בסופו של דבר קיבלנו את השטר מכר אבל עדיין הרגשנו מרומים ומטורטרים ובעיקר שיש דברים שלא מספרים לנו. לטובת הכלל אני לא אומר שחובה בדיקה לפני קנייה אבל אני אומר שלא לסמוך על אנשים אף פעם ובטח שלא על סוחרים ולבדוק טוב טוב שכל המספרים הסידוריים תואמים לרישיונות בנוסף למצב הרכב, כי הרכב היה במצב טוב והוא עדיין במצב טוב ומראה אמינות מופתית.
×
×
  • תוכן חדש...