Jump to content

MrCola

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MrCola

  1. MrCola

    מסירת רכב חדש

    במקומך אני הייתי מוחק את הקובץ מכיוון שמצוין שם מספר מנוע ושלדה.
  2. קיה סיד 2008 אצלי ממרץ 2012, לא חושב שגם לי יש סיכוי בתחרות הזאת...
  3. ממש לא נראה כמו פרסומת אם להתחשב בכך שלשני המשתמשים האלו יש הודעה אחת ומדברים על שירות שאף אחד לא חשב עליו אפילו.
  4. שלום לכולם יש לי ברכב מערכת מולטימדיה מיושנת מסוג provision isr system i7000, המערכת הזו יושבת אצלי כבר 5 שנים ועכשיו עם הזמן התחילו לי כל מני בעיות כמו חלק מסך שלם שלא עובד בה המגע, חיבור ארוך מאוד לבלוטוס, והלחצנים לא מסתנכרנים עם המערכת ולכן החלטתי שהגיע הזמן להחליף אותה. חשבתי לעצמי שהכי טוב יהיה להזמין מערכת מבוססת אנדרואיד וראיתי שהמחירים שלהם באינטרנט לא יקרים כל כך ולכן נדלקתי על להזמין אחת כזו. סך הכל הדרישות שלי זה שמצד אחד המערכת תעבוד בתור מערכת רגילה לרכב ותבצע את כל הפונקציות של מערכת רגילה כמו סינכרון פעולות עם לחצנים, חיבור בלוטוס, יואסבי, שליטה על הרמקולים ומצד שני תהיה גם כמו טאבלט מבוסס אנדרואיד שיהיה ניתן להוריד אליו אפליקציות, חיבור אינטרנט, שיהיה ניתן לשקף את מסך הפלאפון עליו, צפייה בסרטים (בעמידה כמובן), ווידג'טים במסך הבית (מזג אוויר, יומן, שעון). יש למישהו אולי המלצה למערכת ספציפית? התקציב שלי הוא עד 800 ש"ח. בינתיים הרצתי חיפוש קצר והמערכת שהכי אהבתי זו: https://www.ebay.com/itm/Android-7-1...0AAOSw4I1Zk6w1 ראיתי עוד כמה אופציות אפילו ב300 ש"ח אבל הן נראו לי לא איכותיות כמו זאת אז אשמח לחוות דעת על המערכת שצרפתי או להמלצה על מערכת אחרת. גילוי נאות, אף פעם לא הזמנתי מהאינטרנט מוצרים יקרים והדברים היחידים שאני מזמין הם מגני מסך ושטויות וגם אף פעם לא הזמנתי מאתר שהוא לא איביי ולכן אם יש למישהו המלצה על מקום אחר להזמין ממנו או אם יש איזשהו מידע שאני צריך להיות מודע אליו לפני הזמנה כזו אשמח שתשתפו אותי. תודה רבה לכם ושבת שלום עכשיו הבנתי שאני בבעיה כי המסך שנכנס אצלי הוא 6" ולא מצאתי שום מסך מבוסס אנדרואיד שהוא 6" וכל מה שמוצע למכירה הוא מינימום 7", מישהו יודע איפה אפשר למצוא מסך 6"?
  5. לגבי הגטס אל תתקרב לרמת גימור glf, רמת גימור הכי נמוכה והכי לא בטיחותית שיש בה רק כרית אוויר אחת ואין abs, זאת הגירסה הנפוצה של הליסינגים והשוק מפוצץ בהן. דבר שני באמצע 2006 עשו מתיחת פנים קטנה ושינו את המנוע, עד 2006 היה מנוע 1.35 שנחשב לזללני מאוד, ומאמצע 2006 המנוע הוא 1.4 שנחשב ליותר טוב ולפחות זללני ולכן תלך רק על דגמי 1.4 שהם משנת 2006 ומעלה.
  6. לא באתי "לעשות לכם חידות" בסך הכל רציתי לראות את דעתם של אנשים מה הם היו חושבים על מוכר כזה ועובדה שחלק אמרו שהם היו ממשיכים הלאה ולא לוקחים סיכון ורק אחרי כמה תגובות אמרתי שכל מה שהמוכר אומר זו אמת כי המוכר הוא בעצם אבא שלי וזה בעצם מה שבאתי לבדוק בשרשור הזה.
  7. הסיבה שפתחתי את השרשור היא לא כי אני קוצה לקנות את הרכב, הסיבה האמיתית היא שהמוכר הוא אבא שלי. וב4 שנים האחרונות הוא הציע שלושה רכבים למכירה והקונים הפוטנציאליים ברחו בגלל הגישה שלו ובספק שהיה להם ובעיקר בגלל הקטע שכל המוכרים באו בגישה של "אם יוצא תקין אני משלם על הבדיקה אם לא יוצא תקין אתה משלם" והוא לא מוכן להתמודד עם האנשים האלה מכיוון שהוא יודע שהרכב מטופל כבר 6 שנים בכפפות של משי כל 7.5 אלף ק"מ ועם כל הכסתכים של המכונים הוא עוד עלול לשלם על בדיקה למרות שהכל תקין. אבל בשורה התחתונה הוא הפסיד עשרות אלפי שקלים בגלל שהוא נאלץ בסופו של דבר וכאקט של ייאוש מאנשים לפנות למגרשים ולקבל הרבה פחות ממה שהרכב שווה ולכן רציתי לדעת את דעתכם בעניין והאם הייתם קונים רכב מאדם כזה.
  8. לא רכב נדיר, רכב יד שנייה ויש היסטורייה רק של 3 שנים ראשונות. אלכס, הטענות שלך ממש דומות לטענות המוכר.
  9. הוא מוכן ללכת לבדיקה אבל מתעקש שאין לו זמן לזה ולא מוכן לשלם עליה בטענה שהוא יודע מה מצב הרכב ובודק אותו כל שבוע.
  10. בוקר טוב איך הייתם מגיבים אם הייתם באים לראות רכב לרכישה, הייתם ממש מרוצים מהרכב אבל מגלים שאין היסטוריית טיפולים כי המוכר טוען שהוא מכונאי רכב והרכב טופל ותוקן בבית ולעולם לא נכנס למוסך וטופל כל 7.5 אלף ק"מ אך הוא לא רשם או תיעד את הטיפולים והתיקונים. ומצד שני המוכר גם לא מסכים לקחת את הרכב לבדיקה אלא אם כן היא בתשלום מלא של הקונה ולא משנה מה תהיה תוצאת הבדיקה. ובנוסף לזה גם תגלו עקשנות וחוסר גמישות לו על שקל אחד במחיר הרכב המוצע למכירה. והרכב באמת נראה מצויין לגילו יחסית לרכבים אחרים באותה שנה ונראה שמור ומטופל והמוכר נראה כאילו הוא יודע על מה הוא מדבר. איך הייתם מגיבים למוכר כזה? האם הייתם קונים רכב בלי היסטוריית טיפולים? הייתם חושבים על זה? שבת שלום
  11. והנה הגיע יום ראשון... ההבטחות של המגרש לגבי שטר מכר ורכב חלופי כמובן לא התממשו. ואפילו הנציג של ליס4יו לא טרח לחזור אליי. כנראה שאין מנוס מבית משפט.
  12. אין. כן יש את המספר המוטבע. אתה חושב שאם נלך לעמדה 1 יוכלו לתת לנו פרטים אודות המנוע? המגרש מחרטט אותנו, טוענים שהם לא ידעו שהמנוע מוחלף ואיפה השטר מכר. כל יום אומרים "תבוא מחר" כבר שבוע וכל יום אומרים פתרון אחר, לפני יומיים אמרו שיביאו כסף למנוע חדש, אתמול אמרו שנשאיר את האוטו וניקח איזה רכב שאנחנו רוצים עד 100 אלף שח טרייד אין והיום אמרו שאם עד יום ראשון לא יגיע השטר מכר יביאו לנו רכב חליפי מהמגרש עד שיגיע השטר מכר. לא קיבלנו כלום וסמכנו על המילה של הסוחר שהכל מקורי. הכוונה לא שהמנוע הוא אינו מקורי, הכוונה שלא עם המנוע הזה הרכב יצא מהחברה ויודעים זאת כי המספר שעל המנוע לא תואם את המספר שרשום ברישיון הרכב. הלכנו לסניף של ליס4יו כי הרכב היה רכב השכרה שלהם וקיווינו למצוא פיסת מידע לפי מספר הרכב לגבי היסטוריית הטיפולים שלו ולפי המחשב שלהם לא רשום שהוחלף לא מנוע והמידע האחרון שרשום להם הוא שלפני חצי שנה הובילו את הרכב למוסך. הנציג הפנה אותי לאדם ממחלקת "aftersale" והוא אמר שיבדוק את העניין לעומק ויחזור אליי ביום ראשון. מקווה שימצא באיזה מוסך החליפו את המנוע של הרכב כדי שנוכל לשחזר את השטר מכר. בכל מקרה, יש פה קייס לתביעה נגד המגרש?אולם לא בוצעה בדיקה לפני הקנייה. אבל יש לי הקלטות שלו אומר שאני צודק ב100 אחוז. והם הסתירו מידע שהם טוענים שכביכול לא ידעו אבל הם קיבלו את הרכב מחברה גדולה ואני מאמין שליס4יו לא היו מסתירים את זה מהם. ובגדול בחיים לא היינו קונים את הרכב הזה אם היינו יודעים שהוחלף לו המנוע.
  13. בוקר טוב לכולם אבי רכש לפני כחצי שנה יונדאי איי30 סטיישן שנת 2010. על פניו הכל היה נראה תקין לחלוטין ואבא שלי בדק את הרכב ובאמת שהוא לא עשה בעיות ולא עושה בעיות והכל תקין. אבי נחגש השבוע לטסט ובטסט אמרו לו שזה לא המנוע המקורי של הרכב והמסדר הסידורי לא תואם. במגרש שהרכב נרכש ממנו טענו שהכל מקורי והאמנו להם. השאלה היא מה אנחנו צריכים לעשות מכאן, הרי אין לנו שטר מכר של המנוע החדש. איך אנחנו מתקנים את המצב? יש פעולות שאנחנו יכולים לנקוט נגד המגרש שמכר לנו את הרכב? יש לנו חודש לטפל בזה. תודה רבה לעונים.
  14. ממליץ לחשוב גם על יונדאי איי30 כאופציה. מאוד אמין, על פניו נראה שהיא עונה על הקריטריונים שלך. חווית נהיגה סבירה (מנוע 1600), מפגין אמינות רבה, צריכת דלק לא נוראית (1-12 בערך), יש אופציה לחיבור בלוטוס ואוקס וניתן לבטל כרית אוויר במושב הקדמי. לגבי תא המטען אני חושב שיספיק לך אבל אם אתה רוצה המון מקום אתה יכול לשקול לקנות דגם סטיישן (כמעט כל הדגמים מגיעים עם סאנרוף אם אני לא טועה, אם אתה אוהב את זה אז זה יתרון). הרצתי חיפוש קצר ומצאתי כמה אופציות נחמדות לדגמי סטיישן בתקציב שלך. https://m.yad2.co.il/ad/knomug https://m.yad2.co.il/ad/0xc7ey https://m.yad2.co.il/ad/du2nye האופציה האחרונה בעיניי הכי שמורה וקילומטראז׳ מאוד נמוך אבל גם על גבול התקציב שלך.
  15. נכון, לא היה לי זמן לתדלק שוב כי החזרתי את הרכב לבן אדם אחר אז לא יכולתי לבדוק במדויק אבל עדיין גם אם זה קצת יותר נניח 1:18 זה עדיין לא נחשב לצריכה גדולה. אני נוהג על רכב שעושה 1:12 עם נסיעה רגועה ואני שמח מתמלא בשמחה כל פעם שיוצא לי 1:12 כי גם יצא לי לעשות 1:8 עם בדיוק אותן נסיעות.
  16. לפני יומיים נהגתי על סובארו אימפרזה 2016 של השכרה (גרסת בסיס) וסך הכל ההתרשמות שלי הייתה סך הכל טובה מהרכב, היה לי נוח לשבת, הרגשתי שלרכב לא חסר כוח... ולא הרגשתי שהגיר בעייתי. אבל העיצוב הפנימי הרגיש לי משעמם וממש ממש ממש מיושן. וגם המערכת S&S קצת עצבנה אותי למרות שאפשר לכבות אותה אבל לא לתמיד, עד הנסיעה הבאה. סך הכל לפי ההתרשמות שלי אחלה רכב, אבל אולי יש בעיות, תקלות ומחלות נפוצות שלא שמעתי עליהן אז תחכי לעוד תגובות. הקילומטראז׳ גבוה מאוד יחסית לרכב בן שנתיים כמעט שלוש.
  17. קודם כל אין לי ניסיון עם הספארק ובחיים לא נהגתי עליו ואין לי עליו שום דעה. פיקנטו רכב קטן, יחסית זריז, בעיר, סחיר מאוד ויש אחריות ארוכה. אני אישית לא יודע למה אומרים שהוא לא חסכוני בדלק אבל נסעתי בו בערך 200 קמ לאחר תדלוק והצריכה הייתה רבע מיכל ובהתחשב בעובדה שנפח המיכל היא 35 ליטר לפי חישוב שלי הוא עושה 1:22 בינעירוני אז עירוני לדעתי 1:15, אולי החישובים שלי מוגזמים או לא מדויקים אבל לפי הניסיון שלי היא לא צורכת המון דלק... אם אתה יכול להעלות את התקציב קצת הייתי ממליץ לך על i20 החדשה.
  18. MrCola

    הסבה לגז

    3000 ק"מ??? למיכל אחד? על מנוע קר ? ונסיעה עירונית?
  19. סליחה על הבורות אהל פעם ראשונה שאני שומע על זה. מישהו יכול להסביר לי איך מקבלים שובר לטיפול ומה הקשר להעברת בעלות? אשמח למידע.
  20. אז בעצם אתם אומרים שהסיכוי הוא 50%, תלוי כמה תשומת לב הבוחן ישקיע בשביל לשים לב ללד בודד שרוף ועד כמה זה קריטי לבוחן והאם הוא יתחשב בזה שמדובר רק בלד בודד או לא... תודה רבה נקווה לטוב.
  21. אהלן יש ברשותי רכב יונדאי I30 CW שנת 2011. ויש את הפנס בלם האמצעי בשמשה האחורית (לא יודע את שמו בישראל לצערי), הבעיה היא שהפנס הזה מורכב מרצועת לדים, 10 לדים קטנים ליתר דיוק, ואחד הלדים לא עובד יותר. הרכב אמור לעבור טסט שבוע הבא. האם זו יכולה להוות בעיה? אם מישהו ישים לב לזה יכולים להכשיל טסט בגלל לד 1 מתוך 10 שלא עובד? תודה רבה ושבת שלום
  22. סתם שאלה, כשהבת הראשונה שלך קנתה את הפיאט גם הייתה לך כזו התנגדות? או שההתנגדות הזאת היא כתוצאה מניסיון עם הרכישה הראשונה?
  23. האם גם לכם יצא להשקיע ברכב, לטפל בו מכל הלב, להשקיע עליו ארגזים של כסף, אינסוף מאמץ, לדאוג לו שתמיד יהיה נקי ומסודר ולהוציא ממנו את המקסימום הנאה ואז למכור אותו ולהתבאס? ולמרות שעברתם לרכב שהוא כביכול טוב יותר ואתם בטוחים שתשקיעו בו בדיוק אותו דבר ואפילו יותר אבל עדיין להרגיש את הגעגוע הזה לרכב הקודם? אומנם אני צעיר בן 20 ואני רק ברכב השלישי שלי כרגע אבל אני מרגיש לפעמים שאני חושב על הרכבים הקודמים שלי יותר מדי וזוכר את המספרי רכב וכל הזמן רואה רכב מאותו הדגם וישר מנסה להיצמד אליו בכביש בכדי לראות האם זו הבובה שלפני כמה שנים הייתה הבייבי שלי... או האם גם לכם לפעמים עולות מחשבות איפה הרכב הקודם שלכם עכשיו והאם הבעלים הנוכחיים שלו מטפלים בו כמו שצריך ולא מזניחים אותו ולבכם מתמלא בקמצוץ של דאגה? אני רואה שאבא שלי מרגיש בדיוק אותו דבר לרכבים הקודמים שלו ואני מרגיש את זה גם בעצמי. האם זה בכלל בריא בכלל להקשר ולדאוג לרכב שהוא כביכול רק פח וברזל והוא בכלל לא נמצא בבעלותכם כרגע? לי אישית הרכב הראשון שלי היה גטס 2006, היה בבעלותי כמעט שנתיים והשקעתי בו כל כך הרבה אהבה שלמרות שהיא רק גטס כולם ראו שהיא הגטס הכי מיוחדת ושמורה בסביבה ותמיד קיבלה מבטים של "זאת היונדאי גטס הכי שמורה שראיתי בחיים" ומחוסר ברירה ורצון להתקדם קצת "נטשתי" אותה לטובת איי 30 והיא "נזרקה" במגרש שנתן עליה מחיר מצחיק וברגע שהפקדתי אותה בידיהם והאנשים שמכינים את הרכבים למכירה נכנסו אל הרכב עם סיגריה, נעליים מלאות בבוץ ונתנו לחיצות חסרות רחמים על הגז וברגע שהם הוציאו את המקדחה כדי להוריד את המסגרת לוחית רישוי שלי למסגרת של המגרש שלהם והתחיל להתנגן לו השיר "See you again" ברמקולים של המוסך ברקע יכול להיות שנשבר לי קצת הלב והיה חשק קטן לבכות והרכב הנוכחי שלי בכלל... אני מרגיש שאני לא רוצה למכור אותו בחיים בגלל שהוא אצלנו כל כך הרבה שנים שהוא כבר חלק מהמשפחה ויהיה לי סופר כואב למכור אותו גם אם אני אתקדם לאיזה אאודי Q7 . שאלות ותהיות שעולות בבסיס באמצע הלילה כשסוגרים שבת... אם יש לכם סיפורים או רגשות דומים על רכבים שהיו אצלכם בעבר אשמח אם תשתפו. שיהיה אחלה לילה
  24. בוקר טוב לכם, גיליתי לפני כמה חודשים מקום בחולון שנקרא V8 Hotel אך עוד לא יצא לי להגיע לשם, זהו מכון שטיפת רכבים וטיפולי דיטיילינג ולפי מה שאני רואה בעמוד הפייסבוק שלהם יש להם אחלה ביקורות ונראה שהם מתעסקים בעיקר עם רכבי יוקרה. מישהו היה אצלם ויודע לתת חוות דעת על השירות, על המקום עצמו ובעיקר על המחירים? ההתרשמות הכללית שלי מהפייסבוק שלהם היא טובה. אני שוקל להביא לשם את המשפחתומטית שלי אבל קצת מתפדח זה העמוד שלהם: https://www.facebook.com/v8hotelisrael/?ref=nf&hc_ref=ARTWhFSVrldr2We8vS_3Of-5kF4M7VpZF2PXTMLv-v6MhzT1CyC2N37FcMEURc4IkBI אגב, חיפשתי בחיפוש של הפורום ולא מצאתי מידע עליהם אבל אני די בטוח ששמעתי על המקום הזה כאן. שיהיה המשך יום מקסים
  25. איפה אתה גר? פעם ראשונה שדבר כזה קורה? אני לדוגמה כל בוקר כמעט נוסע לרמלה, מכיוון 431 וקבוע עומדות 2 ניידות ושוטרים משני הצדדים בכניסה לרמלה ועוצרים אנשים, כמובן שלא את כולם כי זה בלתי אפשרי כי גם ככה האזור עמוס אבל כל יום כבר כמה חודשים אני רואה אותם, אלו אפילו אותם שוטרים.
×
×
  • תוכן חדש...