אוקיי תודה רבה אשקול לעשות זאת, גם אני לא מבין את צריכת הדלק הזו.
הנהיגה שלי טיפה אגרסיבית בכבישים פתוחים אבל לא יותר מדי..ואני נוסע רק בעיר בדרך כלל, פעם בחודש עולה לכביש מהיר.
זאת אומרת לנסוע עד שהמיכל יתרוקן? אני בדרך כלל מתדלק כשמונה מצביע על חצי, חצי מיכל שזה בערך 22 ליטר יוצא 120 קילומטרים.
הנסיעות בעיקר קצרות, 20 דקות לכל היותר לכל כיוון (בעיקר לבית הספר). הרכב ריק לגמרי מבפנים, לחץ אוויר בצמיגים תקין ונבדק לפני כשבוע. אז אתם אומרים שכדאי לי לא לחמם מנוע בהתחלת נסיעה? בשבוע האחרון התחלתי להעביר הילוך לניוטרל ברמזמורים ובירידות ואני רואה שיפור קטן בצריכה.
אני די בטוח שלא טעיתי כי המונה של הקילומטרים אופס ביום קניית הרכב ושמרתי את כל החשבוניות של התדלוקים מהחודשיים האחרונים.. כמו שציינתי למעלה חצי מיכל אצלי (22 ליטר) מגיע ל120 קילומטרים.