Jump to content

MrCola

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MrCola

  1. אוקיי תודה רבה אשקול לעשות זאת, גם אני לא מבין את צריכת הדלק הזו. הנהיגה שלי טיפה אגרסיבית בכבישים פתוחים אבל לא יותר מדי..ואני נוסע רק בעיר בדרך כלל, פעם בחודש עולה לכביש מהיר. זאת אומרת לנסוע עד שהמיכל יתרוקן? אני בדרך כלל מתדלק כשמונה מצביע על חצי, חצי מיכל שזה בערך 22 ליטר יוצא 120 קילומטרים. הנסיעות בעיקר קצרות, 20 דקות לכל היותר לכל כיוון (בעיקר לבית הספר). הרכב ריק לגמרי מבפנים, לחץ אוויר בצמיגים תקין ונבדק לפני כשבוע. אז אתם אומרים שכדאי לי לא לחמם מנוע בהתחלת נסיעה? בשבוע האחרון התחלתי להעביר הילוך לניוטרל ברמזמורים ובירידות ואני רואה שיפור קטן בצריכה. אני די בטוח שלא טעיתי כי המונה של הקילומטרים אופס ביום קניית הרכב ושמרתי את כל החשבוניות של התדלוקים מהחודשיים האחרונים.. כמו שציינתי למעלה חצי מיכל אצלי (22 ליטר) מגיע ל120 קילומטרים.
  2. אהלן, לפני חודשיים בדיוק (12.9) קניתי את הרכב הראשון שלי, קניתי יונדאי גטס אוטומט שנת 2006 מנוע 1.4 . אני יודע שהיא נחשבת לאחת ששותה דלק אבל ממש לא כמו אצלי. החלטתי היום לעשות סדר בחשבוניות של הדלק (שאני שומר את כולן), וגיליתי נתונים שממש לא הגיוניים לי ואולי שווה אפילו להחליף את הרכב בגלל זה... באתרים רשום שהצריכה של הגטס מהדגם שאצלי היא 1:11\ 1:10 . האוטו נסע בחודשיים האחרונים 756 קילומטרים. הרכב תודלק ב 157.877 ליטרים בחודשיים האחרונים! שילמתי 1136.85 שקלים על חודשיים!!! אם מחלקים את כמות הקילומטרים בכמות הליטרים זה יוצא שהיחס הוא 1:4.78 הסיבות שאני יכול לחשוב עליהן זה קיקים שאני מביא מדי פעם ולחיצות וגם שאני מחמם את המנוע בתחילות נסיעה (כשהנורה שהמנוע קר דולקת). אתם חושבים שלחיצות פה ושם וחימום מנוע יכול לגרום לצריכת דלק כזו גבוהה? אני נוסע על יונדאי גטס לא על משאית! תודה לקוראים ולעונים.
×
×
  • תוכן חדש...