-
הודעות
249 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי MrCola
-
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה! אני באמת צריך להשלים אותו... צריך לברר מאיפה -
חלונות כהים במרכז. איפה כדאי?
MrCola פרסם הודעה בנושא של CiViC91 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש ברמלה בחור בשם אלברט, עושה עבודות מעולות ומקצועיות (אצלו בבית). -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה -
אני נוסע עם גטס מנוע 1.4 נסיעות קצרות על מנוע קר (2 קילומטר הלוך ו2 חזור) והרכב מגיע לצריכת דלק 1:4 אפילו. אך מצד שני כשאני נוסע רק בבינעירוני אני מגיע לצריכת דלק של 1:14 . בנסיעות עירוניות בעיקר תמיד מקבלים נתונים גרועים. אני מסכים עם הסיכום שלך מאוד, רכב לא נוח ולא הכי מאובזר אבל אמין בטירוף ותמיד אתה יודע בבוקר שהוא יניע לך בבוקר תעיף מבט על הגטס שלי כאן .
-
Apc שופרסל עכשיו בחולון
MrCola פרסם הודעה בנושא של big1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כן, APC הוא חומר מרוכז מאוד וצריך לדלל אותו עם מים, אם אתה רוצה לנקות את הדשבורד תדלל ביחס של 1:10 עם מים. אתה יכול לנקות איתו את השטיחים, ג'אנטים ואפילו תא מנוע (בזהירות רבה!!!). אין לי מושג מה זה ONR אז אני לא יכול לענות לך . -
Apc שופרסל עכשיו בחולון
MrCola פרסם הודעה בנושא של big1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זהו חומר חיטוי כללי וחזק, אני משתמש בו לריפודים בעיקר... הוא מסיר כתמים חזקים ועקשניים.. -
Apc שופרסל עכשיו בחולון
MrCola פרסם הודעה בנושא של big1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
גם בסניף של ראשל"צ מזרח ברחוב שמוטקין יש, שם תמיד יש כי הסניף הזה צמוד למחסן ענקי של שופרסל. -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הטמבונים מקוריים ולא עברו שום חידוש -
"יצאת צדיק" עשו להם "אחלה" יחסי ציבור, אני גר שם בסביבה וכל פעם שאני עובר ריק שם אצלם בפנצ'ריה...
-
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה! שתי לוחיות הרישוי צריכות להיות באותו הגודל לא ? ואתה מתכוון לתאורת לדים בפנים הרכב או להתקין בחוץ? תודה רבה, תודה גם על ההצעה! במקרה הצורך אני אשמח לעזרה -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה! אשמח להמלצה. כמה עלה לך? תודה רבה, זרקתי את המקוריות כי הן היו מקולפות לגמרי... נראה לי סיפור עכשיו ללכת לחפש טאסות מקוריות.. -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה לך! אתה צודק וזה בדיוק המקור של הדילמה שלי אם להוסיף או לא, תודה רבה. -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה לך! הכיסויים הם מאוטו דיפו, דמוי עור, עלו 450 ש"ח (במבצע במקום 600) והותקנו אתמול בערב ע"י אבא שלי. הם ממש רכים ונוחים והרבה יותר כייף ליסוע ככה הדאבל דין והמצלה הותקנו בהתקנה ביתית בבית ע"י אבא שלי. -
הגטס הקטנה והחמודה שלי (2006)
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה לך מדובר ברמת גימור GLF הנחותה. צודק. תודה רבה הדאבל דין הוא ZED ZI 622M ,עלה 800 ש"ח לפני חודשיים, עכשיו העלו את המחיר כנראה.. בכלל מערכות בתל אביב. http://www.clalcar.co.il/index.php?productID=4861 תודה רבה ! תודה רבה, ולא שמתי לב, תודה על ההערה! -
רכב ב10-15, אסייאתי, יפה תואר, אמין וחסכוני - יש חיה כזאת?
MrCola פרסם הודעה בנושא של Tronie בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שברולט אבאו יפה מבחינתך? -
יש לי גטס 2006 1.4 GLF, ראה כאן . בנסיעות עירוניות קצרות במנוע קר הרכב יכול לעשות גם 1:5 , אם משלבים בינעירוני ועירוני יכול להגיע ל 1:10 ואם נוסעים רק בינעירוני יכול להגיע גם ל 1:14. אלו הנתונים שאני השגתי מנסיוני עם הרכב. הרכב עצמו אמין וחלקים לא כאלו יקרים. מומלץ לקנות רמת אבזור GLS או GLX ולא לקנות GLF (כמו שלי) כי אין בה ABS ויש רק כרית אוויר אחת.
-
גטס 2006 1.4 אוטומט. אצלי כבר ארבעה חודשים. מנסה לשמור עליה בכל כוחותיי (אני נער בן 17) השקעתי בה היום 3 שעות ושטפתי אותה עם פלסטלינה& ואקס, צחצחתי את הריפודים והרצפה עם APC. וגם התחדשתי אתמול בכיסויים חדשים אז לא יכולתי להתאפק ועשיתי לה בוק בארבעה חודשים שהיא אצלי החלפתי את כל הצמיגים, החלפתי מצבר, התקנתי דאבל דין ומצלמת רוורס, חיישני רוורס, ציפיתי את הפנסים וצחצחתי אותם (מהמדריך בפורום), השחרתי חלונות, החלפתי טסות ושמתי כיסויים למושבים. כדאי לדעתכם להוסיף מגני רוח? שבת שלום והמשך יום נעים
-
אהלן, יש לי בגטס על ההגה סמל כזה פלסטיקי שחור שלא נראה טוב לעין (ראו תמונה), יש מדבקות שמתלבשות על זה או איזשהי דרך להסתיר את זה? ועוד משהו, הכפתור פלסטיק באמברקס אצלי מקולף לגמרי, כמה יעלה להחליף אותו? והאם צריך לפרק את כל האמברקס בשביל להחליף אותו? (כנ"ל לגבי הכפתור במוט הילוכים) חיפשתי באיביי גם מדבקה וגם כפתורים ולא מצאתי כלום. תודה רבה לעוזרים.
-
אף אחד לא יכול לעזור העניין?
-
צריכת דלק לא הגיונית. יונדאי גטס 2006 אוט'
MrCola פרסם הודעה בנושא של MrCola בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עברו חודשיים והצריכה השתפרה מעט, השיא זה 1:9 בשילוב עם קצת בינעירוני. היום שמתי לב שכל החודשים האלה כפתור הO\D שלפי מה שהבנתי מושך הילוכים (?) היה לחוץ. יכול להיות שזה היה הגורם העיקרי לצריכת הדלק הזוועתית? מכיוון ששום נורה לא הייתה דולקת חשבתי שהכל כבוי אך היום לחצתי על כפתור ה O\D וראיתי בלוח שעונים "O\D OFF", כך זה אמור להיות תמיד נכון? מצטער שאני מקפיץ, לא רציתי לפתוח שרשור חדש!
