Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. מדהים! אגב, רשום אזורים שונים בארץ, באיזה אזורים מדובר? הם עוזרים בעוד דברים ש'מתחילים' לא מבינים בהם?
  2. אפילו גדר טיפה גבוהה (כי יש את המטפסים) לאורך המדרכה של הנתיב האמצעי עד מעבר החצייה יכולה למזער את הסיכון ב-50%.
  3. אתה מספר לי על זה? לפני שנתיים הייתי עובר שם על בסיס יומי. הייתי יורד בתחנה בנתיב התחבורה ציבורית וצריך להגיע לתחנה בצד השני. זה מדהים איך ברגע שהאוטובוס היה עוצר חלק גדול הנוסעים (רובם צעירים וחיילים) היו רצים לצד השני של הכביש כדי להספיק את האוטובוסים בתחנה השניה (ללא מעבר חצייה וגם אם היו רכבים חולפים!) ורק אני "הפראייר" הלכתי עוד 50 מטר כדי לעבור במעבר חצייה עם רמזור. תמיד הייתי נדהם איך היינו יורדים 20 מהאוטובוס ומתוכם רק 3-4 היו טורחים ללכת את המטרים הספורים האלה. אמנם פספסתי לא מעט אוטובוסים שחבריי "הממהרים" כן הספיקו, אבל אני לא מתחרט, זה הרגל מגעיל.
  4. ואו. אמנם לא התלהבתי מהצבע (עניין של טעם) אבל הצביעה פשוט פנטסטית וגם במחיר טוב.
  5. או שתריץ חיפוש ביוטיוב על שם המצלמה. בטח יהיה איזה סרטון הסברה למצלמה כזאת או דומה.. למשל:
  6. אני נוהג על אלטו אוטומטית ולאחי יש ידנית. על הידנית אחי מצליח להוציא 1:21 כשרובה בין עירונית ועל האוטומט האמת לא בדקתי כי לא רק אני נוהג ברכב יוצא בערך 1:15-1:17 משולב. מבחינת אמינות - 2 הרכבים עם 0 תקלות (האלטו כבר 4 שנים, הידנית שנה.) מבחינת נוחות - אמנם הכסא נוח אבל מצער אותי שאי אפשר לכוון אותו לתנוחת ישיבה 'מגוונת' יותר מאשר אחורה קדימה. יש מחסור רציני באבזור בהרבה אופנים - הנהג לא יכול לפתוח איזה שהוא חלון מלבד שלו ובכלל חלונות אחוריים אין. במקום זה יש מין פתחי איוורר מוזרים לכלבים ולאסירים, אין משענת יד או תא אחסון נורמלי בין המושבים. אבל מבחינת נוחות נהיגה הרכב מגיב מאוד טוב לתזוזות ההגה ובנסיעה עירונית הוא מרגיש מאוד זריז וקליל. בנסיעה בין עירונית ובעליות הוא מרגיש טיפה 'מאחור' אבל זה משהו שלמדתי להתרגל אליו. עריכה: וכמו שאמרו מעליי, הרכב רועד בעמידה (ובהתחלה הרעשים של ברזל החגורה שרועדים על דפנות הפלסטיק החלולים מאוד הפחידו אותי!)
  7. ראיתי את המבצע הזה: http://suncar.co.il/LandingPage/default.aspx?name=%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96_1&gclid=CLXHjJrxgcICFSQHwwodfg8AMQ מה דעתכם על החברה?
  8. סיקור מעולה והרכב נראה מתאים בול לתפקידו. מה גם שבזמן האחרון אני שומע רק דברים טובים על אלבר ואני חושב לפנות לשם בעצמי בקרוב אחר חיפוש 'האחת'.
  9. רק לי נראה שלוח השעונים פוגע בצורה כואבת בשדה הראיה? אמנם לא תאבד כלום בנסיעה רגילה, אבל אני אוהב שאני נוסע במקום עירוני צפוף שאני יכול לראות את החלקים שקצת יותר קרובים לרכב.
  10. אז שאני אבין, אני יכול לעשות את הביטוח על שם אבא שלי ולציין שגם נהג חדש נוהג בו כשבפועל רק הנהג החדש נוהג?
  11. Rotem Shmueli

    תיוג משתמשים

    סליחה שאני מגיב באשכול בפורום הזה, אבל אני ממש בעד הרעיון, בפורום אחר שיש לי מתכנת הוסיף לי מוד שהוא הכין בהתאמה אישית לתיוגים של משתמשים והוספת התראות גם להגבה באשכול \ אם מצטטים אותך. זה עולה יותר זול מהמוד שאתה מציע, זה גם בתשלום חד פעמי, זה תומך בעברית ובהתאמה אישית למערכת שלכם.
  12. שיערתי שזה המצב. אבל במצב כזה מצחיק פשוט רושמים את הביטוח על שם 'כולם' ובפועל אני אהיה הנהג היחיד. זה קצת דבילי, לא?
  13. מישהו יכול להסביר לי איך זה עובד? הוספנו ביטוח לנהג חדש לרכב של המשפחה והתשלום גדל ב-1200 שקלים (סה"כ סביבות ה-3-5 אלף) במידה והנהג החדש קונה רכב ועושה ביטוח לעצמו בלבד הביטוח יעלה לו מעל 9 אלף. איך זה עובד? למה ככל שיש יותר נהגים (גם אם חלק מהם וותיקים וטובים) חברת הביטוח לא דורשת את מלוא הסכום על הנהג החדש? ויותר מצחיק מזה, השתמשתי במחשבון של AIG כדי לראות כמה יעלה לי אצלהם ביטוח לרכב (כאשר אני הנהג היחיד ברכב) והתוצא הייתה 35,000 ביטוח לשנה. הבנתי שמשהו השתבש במערכת ויצאתי, אחרי כמה זמן מתקשר אליי נציג ואומר לי שזה באמת המחיר.
  14. Rotem Shmueli

    חברי CF עם מדבקות

    ואו שלחתי מייל ביום שלישי בערב והיום בבוקר קיבלתי את המדבקות חח מהירים הם...
  15. Rotem Shmueli

    חברי CF עם מדבקות

    גם אני שלחתי להם עכשיו מייל, נראה מה יש במלאי.
  16. אני די בטוח שאין שברולט ספארק אוטומטיות. ואם היא הייתה רוצה ידנית אני חושב שלא היה מזיק להוסיף עוד 11 אלף שקל ולקבל כזה חדש מהניילונים 2014 עם המבצעים שיש לזה היום.
  17. אני חושב שלא כדאי לך להכניס ראש בריא למיטה חולה. לא חסר רכבים טובים בתקציבים נמוכים.
  18. כל אחד יכול לצאת לרחוב ולראות מספרי רישוי. לא כל אחד יכול לראות מספרי תעודת זהות.
  19. הרבה בחורות מוצאות את הסוזוקי אלטו מאוד נוח ומתאים (בעיקר בגלל הגודל, החיסכון בדלק והעיצוב) למרות מה ש'המומחים' פה יגידו. אני יכול להמליץ עליו.
  20. עץ היה יוקרתי בשנות ה-90. אני לא מבין איך לעזאזל הוא עדיין נחשב יוקרתי בשנים הנוכחיות כשעידן ה-FLAT באור הזרקורים. זה כבר ממזמן לא יפה ומרגיש לי ישן. לא אהבתי את ה- interior. מבחינה חיצונית הרכב כמובן נאה.
  21. מעל הלוחית רישוי יש חתיכת מתכת בצבע כסף, איך קוראים לזה והאם קניה מ ebay תיתן לי את האפשרות לבוא עם החלק למוסך והם יחליפו לי אותו שם?
  22. למה לא שניהם? למרות שזה נראה שברכבים מסויימים הטיפולים עולים לא רע בכלל ביחס לרכבים אחרים, כך שלפני קניית רכב אפשר לשער למה נכנסים - ולא שאני מצדיק חס וחלילה מחירים גבוהים בחלק מהרכבים. לגבי הדלק - אני מסכים בהחלט. לגבי הביטוחים, קצת קשה לבצע את ההשוואה אבל אנשים שמשלמים 4000-5000 לשנה אני עוד יכול להבין. אבל ביררתי לא מזמן לגבי ביטוח לנהג חדש בגיל 23 וקיבלתי הצעה של 13 אש"ח! מטורף!
  23. האם יש הבדלים בשברולט קרוז 2011 והשברולט קרוז 2010 כאשר בשניהם יש 124 כ"ס? הכוונה לאלה שיוצרו בסוף 2010. והאם קרוז קונטרול בא כסטנדרט גם בגרסת ה-LS?
  24. אז שכל אחד יענה פחות או יותר מה שהוא יכול להגיד. למשל פר יום \ שבוע \ מס' ימים בשבוע שהוא כן נוסע בהם וכו'... זה מאוד מעניין אותי וזה יכול להיות שרשור נחמד בכללי לאנשים אחרים שירצו לדעת בעתיד.
×
×
  • תוכן חדש...